stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Sasjuh, hij heeft niet gezegd hoe groot het nu is.
    En ze noemden het wel een termijn echo omdat het was om te kijken hoever ik precies ben.
    Ik hoop ook inderdaad dat het gewoon nog moeilijk te meten is en dat het volgende week goed is

@ de rest dank je wel allemaal voor jullie lieve en snelle reacties,voelt goed die steun,ben normaal niet zo snel in de stress maar nu toch wel geschrokken het helpt dan wel als ik jullie ervaringen zo lees dan maak ik me al ietsje minder zorgen maar goed blijft natuurlijk afwachten...

2. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    JBG wat goed over nagedacht van je! Ik had ook een voorstel mbt zo'n geval.
    Zou het een idee zijn om alle zwangere dames die bijna moeten bevallen oid een 'buddy' te geven? Dan wissel je telefoonnummers uit en kan je als er iets is en je niet op internet kan komen (of als je bevallen bent) je buddy smsen zodat diegene namens jou een berichtje kan plaatsen!

Winnie een echo bij 7 weken kan prima hoor, die had ik ook. Wat ik begreep is die vooral om te kijken of het vruchtje op de juiste plek zit (dus in de baarmoeder), of er hartactiviteit is en of het er 1 of meerdere zijn.
    Echt precies meten hoever je bent is dan nog erg lastig omdat elke mm al 1 of 2 dgn verschil kan maken.

Oww heb net zo leuk gesjopt! Gaan zaterdag bbq'en bij mn ouders en vond het idee wat ik hier ooit zag zo'n EHBO (eerste hulp bij oppassen) mand zo leuk dus die wil ik zaterdag aan mn moeder geven! Pakje luiers gekocht, speentje, fles, luierdoekjes, lepeltjes, zwitsal en een potje Olvarit en leuk in een rieten mandje gedaan. Wordt er helemaal vrolijk van haha.

Ik zal het lijstje dan even aanpassen!

3. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    25 aug: Anita1985 (26 jaar, 10e ronde, 1e kindje)
    25 aug: Hartje (25 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    31 aug: rose83 (28 jaar, 8e ronde, 1e kindje)
    30 aug: Hip1983 (28 jaar, 12de ronde, 1e kindje)

??: MenP2010 (28 jaar, ? ronde,1e kindje)

Zwanger:
    Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept
    Suuszwanger (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober
    Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november
    troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december
    Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari
    Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari
    Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 maart
    Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 14 maart
    Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 2 april
    Tazzie (31 jaar, 6e ronde,1e kindje uitgerekend 20 april
    Winnietje (25 jaar, ronde kwijt :$ 2de kindje) uitgerekend 22 april

Bevallen!
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens

4. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    whahaha
    oja moet ik ook nog is me verjaardags leeftijd aanpassen he :$

Zwanger:
    troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december

Bevallen!
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens

is idd miss wel een leuk idee sasjuh voor een buddy even kijken wie er allemaal voor open staan :D

5. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Carly.. kan me voorstellen dat je je nu erg kut voelt. Maar ze hoeven maar een paar mm te ver of te kort hun pijltje stoppen en dan zit er zo weer een paar dagen tussen. Ik was de eerste echo 4 dagen vooruit gezet.. de 2e echo weer 3 achteruit..en zaterdag bij de echo hebben ze het hoofdje gemeten en volgens die berekening was ik weer 2 dagen verder.. Dus het hoeft niks te zeggen natuurlijk.. En het hartje klopte wel mooi toch? Sterkte meid.

Sasjuh..dat van die buddy vind ik een goed idee! En wat leuk dat je lekker hebt geshopt :D:D Word je vrolijk van he :D

JBG.. heel handig dat je het ff aan vriendlief hebt uitgelegd..misschien moet ik dat ook ff doen ja haha..

Pff heb de hele middag op het werk krampen gehad :( Zag natuurlijk alweer allemaal spoken, dus net gauw ff geluisterd..en onze kleine meid was echt flink aan het bewegen en het hartje klopte nog steeds hartstikke goed.. weer een middagje zorgen gemaakt om niks:p Domme doos dat ik soms ben haha..

Oh las op hyves dat het met de jongens van Patries goed gaat.. super zeg! :D Echte vechtertjes zijn het :D

6. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38

Zwanger:

Bevallen!

Zo..heb MenP ff onder het blauw lijstje gezet...ze stond daar zo alleen... ;)

7. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Carly wat spannend meid snap wel dat je onzeker bent nu.

pooh (geloof ik) wat een stomme reactie op je werk. hopelijk draait je baas nog bij.

marije jammer dat je ons verlaat maar snap het wel hoor laat je wel nog iets weten als je zwanger bent? sterkte verdr.

Ben vandaag weer in het ziekenhuis geweest voor een fm maar helaas er viel niks te meten m'n ei is al gesprongen!! echt gek want maandag was die pas 15 mm moet nu komende week nog een keer bloedprikken voor het progesteron gehalte te checken en dan weer bellen als ik ongi ben. hopelijk de volgende ronde meer succes. Ik heb er echt de balen in nu zeg! vind het behoorlijk k*t gewoon een loze ronde! de volgende x krijg ik vanaf dag 8 al fm en dan hopelijk meer geluk. echt dit is de eerste x dat ik zo baal sinds ik gestopt ben met de pil!!

8. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Waarom staat troet zo felblauw in het lijstje? Ik kan het haast niet lezen, ga er scheel door kijken :p:D

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel

Zwanger:

Bevallen!

Heb het even aangepast bij Troetjuh!

Hip he das balen zeg! Je ei kan al springen bij 18 mm en groeit 2 á 3 mm per dag vanaf het moment dat hij 14 mm is dus de kans zat er in dat ie al gesprongen zou zijn ja. Hebben jullie nog wel geklust? Dan is het misschien niet helemaal een loze ronde?!
    Samantha dat is naar, van die krampen! Ik had dat gisteren ook, vandaag geen last maar nu na het avondeten weer wel. Ook het gevoel dat ik naar het toilet moet voor een grote boodschap maar dat wil dan niet, best vervelend.
    En oww wat klinkt die angelsound van jou aantrekkelijk.. als ik dichterbij je woonde kwam ik een x langs om te kijken of ik het wat vind hahaha.

10. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Dat heb ik ook sas! Dan wil je voor de grote boodschap en het voelt ook echt zo..maar dan komt het gewoon niet :p haha..
    Ja dat is dan wel weer jammer dat we zo ver weg wonen.. ik heb hem zelf via marktplaats gekocht.. scheelt de helft qua geld.. mss staat er bij jou in de buurt ook 1 op marktplaats?

Hip.. bah wat balen dat je ei al gesprongen was...niet goed geklust dus neem ik aan?:( Jammer zeg..

11. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Krijgt suuszwanger ook een meisje? Wat leuk..dat wist ik nog niet :)

12. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    zo ik zal ook nog is effe reageren... effe ego :$

pff ik word gek van de pijn moeigheid en onrust
    heb besloten dat ik vrijdag naar de dokter ga of maandag
    heb vannacht weer elk uur gezien ben al vanaf 5 uur wakker barstende koppijn erg moe, heb gewoon de kracht er niet meer voor, werk wel gewoon maar daarna ben ik kapot kan niet eens meer koken zo moe
    heel raar maar kan ook geen rust vinden hebbe andere dames dat ook? okal ben ik 2 of 3 dagen vrij er is geen rust terwel ik echt niet veel doe omdat ik gewoon de puf niet voor heb
    dinsdag moet ik naar de verloskundige daar ook nog maar is extra vragen...

sorry van me gezeur maar heb gevoel dat niemand me snap op werkt zeurt ook iedereen dat ik er wat aan moet doen (vandaag weer wat tegen me werkgever gezegt) maar als ik bv de arbo arts bel of haar leiding gevende heb ik echt het gevoel dat ik haar verraad dat ze haar werk niet goed doet (voel me der echt zo kut onder)
    maar dit ga ik ook geen 10 weken meer vol houden

13. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Je moet aan jezelf denken nu Troetjuh.. als jij dit niet trekt zo.. dan moet je dat gewoon aangeven..en dat is helemaal niet lullig voor anderen dan. Jij hebt een kindje in je buik waar je ook voor moet zorgen, en als dat dan betekend dat je nog rustiger aan moet doen dan je nu al doet, dan moet je dat doen!

Maar het lijkt me idd erg vervelend.. sterkte ermee!

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Troetjuh volgens mij hebben we dat al een aantal keer gezegd, je moet jezelf en je kindje nu toch echt op de 1e plaats zetten.
    Trek je het niet met werken, meld je dan ziek.
    Verder heb ik er weinig over te zeggen, hopelijk ga je er wat mee doen!

15. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Ik kijk er heel erg naar uit! Wil zo graag mijn eigen zoontje vasthouden:D:D

Maar ik zie er ook wel een klein beetje tegenop.. Ben best bang dat het heel erg pijn gaat doen. Maar daar denk ik niet al teveel over na.

16. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Hip, jeetje meid wat klote dat je je ei hebt gemist!

Ja, een buddy is wel handig inderdaad.
    Dat moeten we ook maar onderaan het lijstje erbij zetten.

17. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Marije, we zien je wel weer verschijnen, t is natuurlijk geen verplichting.

Carly, ze kunnen nu ongeveer meten hoe ver je bent maar t is niet voor niks dat ze met 12 weken pas de uitgerekende datum vastleggen, probeer je niet te veel zorgen te maken hoe moeilijk dat ook is.

Troetjuh, je moet op een gegeven moment echt schijt aan anderen hebben jouw gezondheid is belangrijker dan of iemand zich gepasseerd wordt.

Sam, wel fijn dat de angel sound je rust geeft komt t wel voor dat je t hartje ff niet kan vinden?

Mn baas is nog niet bijgedraaid helaas,mn collega had appelflappen gehaald en dr kon niks vanaf terwijl hij wist dat t vanwege mij was niet eens bedankt ofzo.

Hip, balen dat je ei zo snel is gesprongen zonde van je ronde, snap dat je niet blij bent.

Hoop dat ik niemand vergeten ben.

18. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Jbg, slim om t ff aan je man uit te leggen.

Sasjuh een buddy systeem is een prima idee, en de mensen verwijderen die hier niet meer komen lijkt me prima. Ze kunnen altijd weer bijgevoegd worden.

19. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Troetjuh meld je ziek!! Je kan wel blijven zeggendat je je kut voelt en het niet gaat maar als jij er niks aan doet dan doet een ander het al zeker niet!!

pooh echt lullig van je baas zeg. Wat doe je voor werk als ik vragen mag ben je de eerste die in verwachting is of reageert die altijd zo?

we hebben wel geklust maar ga er niet vanuit dat dat wat word. Maar weer een ronde wachten dan gelukkig heb ik altijd korte rondes. maar baal er flink van.

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Buddy systeem vind ik ook een goed idee. en idd die meiden wat niet meer reageren kunnen verwijderd worden.

Deel Deze Pagina