Mij maakt het niet uit hoe we het doen. Ik zou alleen niet willen dat de nog niet zwangere dames er zich rot onder zouden voelen of confronterend! Niets is verplicht! Dus bij deze meld ik mij ook aan als buddy en kan iedereen mij pb'en!
MenP hoe was het bij de gyn vandaag? Wat wijzer geworden? Onze kat moet morgen geopereerd worden arme poes en arme bankrekening van ons haha..
Ahh Sasjuh, wat zielig voor de kat zeg! Hopelijk is hij dan wel snel van de pijn af... het is altijd een duur iets die dierenarts, maar wat moet dat moet! Ben ook benieuwd hoe het met Menp is!
JBG..wel handig dat buddsysteem van jou, maar idd ik vind niet dat we de blauwe meiden moeten passeren.. Nog even er over nadenken dus..hihi.. Sasjuh.. wat zielig voor jullie kat..en idd voor jullie bankrekening..is een dure bezigheid altijd! Ook ik ben benieuwd wat de uitslagen waren van MenP ff ego: @ de zwangeren..hoe voelt bandenpijn?? Ik heb de hele dag weer last gehad van een trekkende buik.. af en toe lijkt het op ongigevoel..en daarna ineens weer steekjes...maar dan is het ook zomaar weer even over.. heel vervelend.. Is dat bandenpijn? of is dit wat anders?
Ik heb wel als ik een tijd heb gezeten of gelegen en ik sta op dat ik wat steken in mn buik voel en dat trekt dan ook even. En dit is al de 2e middag op rij dat ik zomaar midden op de dag in slaap val op de bank, haha ben echt nu supermoe terwijl ik prima heb geslapen vannacht.
Oke..dat klinkt ook wel een beetje als bandenpijn denk ik.. Ik ga volgende week woensdag naar de mondhygieniste.. ik heb veel last van bloedend tandvlees..en de tandarts heeft tegen mij gezegd dat mijn tandvlees er niet heel goed uit zag..en nou las ik dat slecht tandvlees voor vroeggeboorte kan zorgen Dus voor de zekerheid maar ff een bezoekje doen..
@Winnietje; Ja, net als kinderen, die hebben vaak ook snel door dat je zwanger bent, haha. @Suusje; Jullie zijn goed voorgelicht en op de hoogte. Wel fijn denk!? Ook niet zo gek hè dat je lichaam zegt, HO! Als je zo veel doet. @Samantha; Wij zijn vanmiddag voor de uitslag van bloedprikken en zaad geweest. Mijn bloed was goed, verhouding tussen LH en ??? (ff kwijt) was iets anders wat klopt bij PCO. Testosteron was gewoon en niet verhoogd wat je wel vaak ziet bij PCO. Vriend zn zaad was wel goed, iets op het randje aan de lage kant. Maar dat vond ze wel meevallen. Over 2,5 maand moet hij nog een keer zaad inleveren alleen dan ergens anders. Als er daar dan hetzelfde uitkomt, kunnen ze daar meteen kijken of ze het beter kunnen maken. Of ze er genoeg uit kunnen halen om bij mij een eicel te bevruchten. Toen ik mijn gewicht vertelde zei ze; nou, dan kunnen we wel verder, maar toch wil ik dat je nog iets af gaat vallen, omdat het dan ook vanzelf weer goed kan gaan met de eisprong. Dus tot over 2,5/3 maanden wordt er niets gedaan, dus ik mag hopen dat we het toch gewoon zelf gaan doen, want ik wil niet pas over 3 maanden iets gaan doen en dan ook nog de kans hebben dat het niet meteen lukt. Dan komt die november wel heel dichtbij en zijn we ook alweer 1 jaar bezig. Was er echt ff chaggo van. Maar heb geen zin om tegen zon vrouw in te gaan. Daar doe je toch niets tegen. Het is weer een heel verhaal, maar moest het toch weer even kwijt. En bedankt voor het lijstje, ik weet t ff niet meer. Ik heb ook al ff niet meer getempt ivm ziek zijn. Pak ik volgende week denk wel weer op. @Tazzie; Logisch dat je nog steeds die angst hebt! Hoop dat dat gevoel snel minder wordt en jullie kunnen genieten. @Marije; Ik begrijp jouw besluit. Ik hoop dat het goed gaat met jullie en even de rust kunnen nemen die jullie nodig hebben! @Carly; Sterkte meid! Wat rot om dan nog zo lang op wat duidelijkheid te moeten wachten. @JBG; Hoe was het bij de fysio voor je benauwdheid? Wat slim om je man in te lichten over het forum. Hoop dat het niet nodig is! @Sasjuh; Goed idee van de buddy en wat leuk zon ehbo mandje!! Wat rot van jullie kat, sterkte. @Hip; Maar kan het niet zo zijn dat jullie de eisprong toch zelf hebben benut??? Ik snap wel dat je baalt. Toch hoop ik voor jullie! @Troetjuh; Ik denk dat jij maar even heel erg alleen maar aan jezelf moet gaan denken! @Pooh; Echt vervelend zon baas! Maar laat jouw geluk niet door hem verpesten hoor! @Anita; Ik begrijp dat je het heel zwaar hebt en dan ook nog zon test. Voor jullie komt die mooie tijd ook echt nog wel. Dat houd ik mezelf ook voor en dat moeten we ook doen, anders is het lastig positief te blijven. We gaan er voor Anita!!! @Saxia; Fijne dagen!
Goed van je Samantha! Gebruik je ook iets om tussen je tanden schoon te houden? Alleen poetsen is namelijk eigenlijk niet genoeg. Ik zou tandenstokers gebruiken en op plaatsen waar je niet met een stokertje doorkomt een flosdraadje. Stokertje even nat maken, dan splintert hij minder snel. Echt tegen je tandvlees aanzetten en dan tussen je tanden/kiezen door duwen zodat je hem er aan de achterkant uit voelt komen. Zal de 1e week even bloeden maar als je doorzet stopt dat bloeden. (ik ben tandartsassistente )
MenP hm wat balen zeg dat je zo'n reactie kreeg bij de gyn vandaag! Vind het echt raar hoor, dat ze je nu gewoon weer voor 3 maanden wegstuurt. Mijn bloedwaardes waren ook allemaal prima, maar omdat ik toch lange cyclussen had wilden ze gewoon direct daar wat aan doen. Die paar kg die je nu misschien af zou vallen in 3 maanden maken naar mijn idee weinig uit voor je eisprong..
Oh super.. bedankt voor de tip Sas.. dat doe ik nu idd niet.. MenP.. Jeetje.. ik hoop dan ook voor jullie dat het jullie zelf gaat lukken. Wat duurt dat nog lang zeg.. Ik snap echt niet dat ze nou weer over je gewicht begint.. ben je echt zoveel te zwaar? Ik ben ook veel te zwaar voor mijn lengte..maar bij ons is het ook gelukt, dus vind het maar stom dat ze door jouw gewicht het maar ff een paar maanden af gaat wachten.. Kan me voorstellen dat je ff flink chagerijnig bent! Je wilt dit zo graag en dan krijg je te horen dat je nog "even een aantal" maanden moet wachten.. Bah! Dikke knuffel voor jou!!!
Het werkt echt Samantha, ik stoker ook elke avond en nooit last van bloedend tandvlees, en het voorkomt ook nog gaatjes en tandsteen. Ik vind het ook onzin, dat gezeur over overgewicht bij MenP. Ik heb ook overgewicht, nog nooit met een woord over gerept terwijl ik ook 3 maand in het zh onder behandeling ben geweest. Zal in elk zh dan wel anders zijn, maar vind het toch belachelijk.
Menp wat balen zeg je hoort het wel vaker dat de eisprong weg blijft door overgewicht en dat pco veroorzaakt wordt door overgewicht, maar wel balen en volgens mij ligt de grens in elk ziekenhuis anders. een vriendin van mij heeft icsi gehad in eindhoven want in maastricht wilde ze haar niet helpen moest ze eerst afvallen in eindhoven hebben ze niks over haar gewicht gezegd. dus wel een beetje raar. de icsi is trouwens meteen de eerste x gelukt en ze heeft een pracht zoon! maargoed wat afvallen als je overgewicht hebt is nooit slecht maar als je liever die 3 maanden niet wil wachten kun je mss naar een ander iekenhuis. weet niet of je huisarts je door wil en kan verwijzen. Aan de zwangere dames die eng dromen ik had een keer gelezen dat het goed is om raar en eng te dromen tijdens je zwangerschap dan verwerk je je angsten en zo al in je slaap waardoor de bevalling meer ontspannen verloopt. wet niet of het zo is natuurlijk maar wel een mooie gedachte toch.. Saxia veel plezier op de buitenland bruiloft en geniet van elk moment op je eigen bruiloft!! sasjuh sterkte met je kat! ( ik had eerst sterkte met je poes maar dacht mss een beetje raar hihi) troet heb je je ziek gemeld? zo niet .... doe maar snel dan! norah is nog op vakantie geloof ik hopelijk ben je aan het genieten meid. het buddy systeem is een goed idee voel me niet gepasseerd door het idee van jbg. maakt mij niet veel uit eigelijk. Maar als het iets anders word ik wil best buddy zijn dus pb me maar. pooh you go girl haha je hebt de mening van je baas zeker niet nodig! Anita hoe is ht met je mams? de pijn van de gebroken pols alweer wat gezakt? als ze geen pijn meer heeft dan kun je weer best veel met een gebroken pols gelukkig. hopelijk gaat het verder goed met haar. en met jouw? volgens mij heb ik iedereen gehad sorry als ik iemand vergeten ben. met mij gaat het weer goed gelukkig heb de teleurstelling verwerkt en ga vol goede moed wachten op de nieuwe ronde. en had deze x mijn eisprong behoorlijk vroeg en meestal een lf van 10 of 11 dagen dus voor ik het weet ben ik weer ongi hahaha jippie... nou ja die ongi is wel kut maar wel het begin van een nieuwe ronde haha. en met heel veel geluk hebben we zelf het ei wel benut dat zou wel heel mooi zijn. maar daar ga ik niet vanuit. heb het trouwens maar aan 2 collega's verteld de rest hoeft het nog niet te weten en mijn baas ook niet hopelijk luktchet de volgende ronde weer om het om het werk heen te plannen.
menp, Wat ontzettend rot dat jullie nu 3 maanden moeten wachten! Zou je niet ergens anders wel eerder terecht kunnen?
Menp, dat is wel een domper zeg 3 maanden wachten. Wie weet een idee om naar een ander ziekenhuis of gyn te gaan, hier zou zoiets niet kunnen we hebben er maar 2 en die horen bij elkaar dus de gyn werkt in beide zkhs, iig succes hoop dat t dan al raak is bij jullie. Hip, goed zo positief blijven en volgende ronde is t gewoon raak.
Sasjuh, heel veel succes vandaag! MenP, balen dat je nu zo lang moet wachten! Bedankt voor je opbeurende woorden.. Het moet voor jou ook allemaal niet makkelijk zijn.. Hip, met m'n moeder gaat het best wel redelijk, alleen heel vervelend dat je in het gips zit en dat alles weer een beetje behelpen is.. Maar verder mag ze niet klagen.. Hier gisteravond weer wat bruinverlies gehad met afvegen dus we gaan zo het zkh maar even bellen voor een afspraak.. Heb ook samen met m'n vriend besloten dat we de volgende ronden niet gaan tempen omdat we natuurlijk die echo's allemaal gaan krijgen.. Dus morgen wil ik nog een keertje tempen en dan verdwijnt dat ding voorlopig uit de slaapkamer! Verder lijkt het me persoonlijk ook wel leuk hoor om buddy te zijn.. Dus mocht iemand interesse hebben pb me maar!
Sasjuh..veel plezier bij de echo vandaag! Komt helemaal goed Hoe laat mogen jullie gluren? Vandaag gaan jullie het ook bekend maken toch? spannend joh Hip.. fijn dat 2 collega's het weten.. als je je een keer rot voelt dan weten zij wat misschien de reden kan zijn. En je bent nu alweer positief ingesteld zie ik.. hopelijk hebben jullie alsnog je ei goed kunnen benutten..
Kat weggebracht naar de dierenarts, pff moest gewoon huilen toen we hem daar achterlieten, wat kan zo'n dier veel voor je betekenen he. Toen direct door naar de verloskundige! En onze echo was helemaal SUPER Nu weer 2 dgn vooruit gezet, dus 11 wkn en 4 dgn en uitgerekende datum is vastgesteld op 5 maart. Beeb was weer erg druk, en ging gewoon zwaaien enzo, echt zo mooi om te zien. Hebben lekker lang en uitgebreid gekeken, hartje ook gehoord vanuit de navelstreng. Placenta ligt aan de voorkant dus ik zal waarschijnlijk de beeb ook pas laat gaan voelen. Beeb was nu 5 cm en dat is dan van hoofdje tot romp, benen niet meegemeten. Heb supermooie fotoos, zal ze zo even plaatsen! Verder is mijn bloedgroep B negatief dus ook ik moet met 27 wkn nog een extra onderzoek om het bloed van de beeb te onderzoeken. Bekijk bijlage 176393 In de zithouding, haha vk zei al het wordt vast een vrachtwagenchauffeur!