25 aug: Anita1985 (26 jaar, 10e ronde, 1e kindje) 25 aug: Hartje (25 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 31 aug: rose83 (28 jaar, 8e ronde, 1e kindje) 30 aug: Hip1983 (28 jaar, 12de ronde, 1e kindje) ??: MenP2010 (28 jaar, ? ronde,1e kindje) Zwanger: Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Suuszwanger (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 14 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 2 april Tazzie (31 jaar, 6e ronde,1e kindje uitgerekend 20 april Winnietje (25 jaar, ronde kwijt 2de kindje) uitgerekend 22 april Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens Buddy's: Sasjuh83-Anita1985 Anita1985-Sasjuh83
Sas mooie echofoto's!! En hoe is het met je kat gegaan? menp balen dat je zo lang moet wachten Ben ff veel kwijt, mn hoofd loopt beetje over sorry.. Vanaaf even op kantoor geweest van mn werk.. Alles even uitgesproken en alles met betrekking tot die ziekteweturen/vakantieuren is als t goed is nu opgelost Verder de vlos gebeld, maar ze had der agenda niet bij der. Dus ze belt me vanavond of morgen even terug (als t goed is) Ik ga nog even 1,5 uur werken en dan eindelijk weekend!
mooie foto`s sasjuh je ziet echt al goed hihi mooi hoor hier lekker weekend tot woensdag (of nog langer) ik ga maandag naar de dokter dan is die terug van vakantie en dinsdag naar de verloskundige
25 aug: Hartje (25 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 31 aug: rose83 (28 jaar, 8e ronde, 1e kindje) 30 aug: Hip1983 (28 jaar, 12de ronde, 1e kindje) 24 sept: Anita1985 (26 jaar, 11e ronde, 1e kindje) ??: MenP2010 (28 jaar, ? ronde,1e kindje) Zwanger: Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Suuszwanger (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 14 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 2 april Tazzie (31 jaar, 6e ronde,1e kindje uitgerekend 20 april Winnietje (25 jaar, ronde kwijt 2de kindje) uitgerekend 22 april Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens Buddy's: Sasjuh83-Anita1985 Anita1985-Sasjuh83
Bedankt voor jullie lieve woorden. @Sasjuh; Mooie foto's hoor en heel duidelijk! Hoe is het met de kat gegaan?
Met onze kat is het minder.. Hij blijkt een gezwel op zn achterpoot te hebben. Er is nu een biopt afgenomen, die wordt opgestuurd voor onderzoek. Indien goedaardig dan wordt zijn poot geamputeerd en blijft het daarbij. Indien kwaadaardig moeten er fotoos e.d. gemaakt worden om te kijken of er geen uitzaaiingen zijn. Zijn die er niet dan volgt ook amputatie, en zowel.. daar wil ik nog niet aandenken Toch een grote zwarte wolk dus naast mn roze wolkje op dit moment..
Sasjuh wat heftig van je kat! Sterkte hoplijk komt het goed! al is een amputatie opzich al heftig. mooie echo foto' s van je beebje... die zittende is echt grappig lijkt ook echt alsof die aan het sturen is. anita zwaar balen zeg dat je toch ongi bent. hopelijk hebben ze in het ziekenhuis snel een behandelplan klaar en zitten we dit jaar met z'n alle met een zwanger buikje of baby onder de kerstboom! ik ben ook meteen gestopt met tempen en mis het helemaal niet. troetjuh nog niet ziekgemeld maar wel een afspraak bij de dokter das toch al een stap in de goede richting. menp hoe ben je eraan? heb je vrede met het besluit van je gyn of ga je verder kijken in een ander zh. hier weinig nieuws moet 6 dagen werken deze week maar er zitten er gelukkig al 4 op nog 2 heel lange en drukke te gaan en dan een dagje vriij. dinsdag voor het werk bloedprikken en dan wachten op de nieuwe cyclus lang niet zo spannend als het echte wachtbankje haha. ik hoop/ denk dat ik volgende week vrijdag of zaterdag wel ongi word dus gaat snel.
Sas..mooie foto's! Zie je nou wel dat je niet ongerust hoefde te zijn? haha.. ( ff de woorden van mijn vriend ) Anita.. je bent ongesteld geworden? balen zeg! Hopelijk gaan ze je nu snel verder helpen in het ziekenhuis! Troetjuh..lekker lang weekend.. ga lekker uitrusten meid! Hip.. nog 2 dagen werken.. en dan heerlijk een dagje niks! Zo'n cyclus gaat idd snel als je maar zulke korte cyclussen hebt. Verder weet ik het zo niet meer.. Ik ga nog ff in bad en dan naar bed.. morgen weer werken Goed weekend iedereen!
Sas wat balen van je kat zeg! Heftig hoor zoiets Hip is druk met werken. nog 2 daagjes en dan lekker een dagje vrij.. Anita balen zeg dat je ongi bent geworden.. Hopelijk helpen ze je nu snel verder in het ziekenhuis troetjuh goed zo maandag naar de dokter..
Sasjuh, vervelend van je kat hoop dat t verder goed aardig is. Troetjuh,goed zo naar de dokter ben benieuwd wat er verder uit komt
Thnx meiden, voor jullie reacties! Hier gaan we weer met volle moed door naar een nieuwe ronde.. Hebben woensdag 31 augustus de eerste echometing dus ben benieuwd.. Is de dag na de verjaardag van m'n vriend dus hebben die dag allebei lekker vrij genomen . Meiden allemaal een fijn weekend! X
25 aug: Hartje (25 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 31 aug: rose83 (28 jaar, 8e ronde, 1e kindje) 30 aug: Hip1983 (28 jaar, 12de ronde, 1e kindje) 24 sept: Anita1985 (26 jaar, 11e ronde, 1e kindje) ??: MenP2010 (28 jaar, ? ronde,1e kindje) Zwanger: Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Suuszwanger (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 14 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 2 april Tazzie (31 jaar, 6e ronde,1e kindje uitgerekend 20 april Winnietje (25 jaar, ronde kwijt 2de kindje) uitgerekend 22 april Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens Buddy's: Sasjuh83-Anita1985 Anita1985-Sasjuh83 Tazzie-Samantha1 Samantha1-Tazzie
Oh dat is al over anderhalf week Anita.. ben benieuwd wat ze dan gaan doen! Ik heb eindelijk weekend! Gaan jullie nog wat leuks doen? Morgen gaan we mijn verjaardag alvast vieren.. dus vanavond ff lekker niks
wat is het stil hier Anita 31 augustus, das al snel dan is het ook zo 1 september Verloskundige belde me net terug 1 september kwart over 8 's avonds hebben we de eerste echo(in t ziekenhuis weer)! En 6 september de intake bij haarzelf Hier verder vandaag lekker paardendagje gehad en morgen een dagje artis
Het is hier idd rustig de laatste dgn! Tazzie ow dan heb je al lekker snel een echo, super! Hoe voel je je verder? Samantha heel veel plezier morgen, laat je lekker verwennen Anita komt wel goed die fm metingen.. 1e keer is wat onwennig maar het went echt heel snel. Heel veel succes! Wij zijn net wezen bbq'en bij mn ouders vanwege hun trouwdag, was erg gezellig! Morgen laatste dagje vrij, en maandag weer werken. En verder geniet ik super van alle leuke reacties op Hyves en Facebook, zo leuk!
ohh lekker bbqen sas jammie.. inderdaad Sam laat je maar lekker verwennen morgen Ik voel me aardig goed Sas. Wel weer last van mn onderrug en i nde middag licht misselijk.. (last van mn onderrug kan ook doordat ik vandaag in totaal bijna 4 uur in het zadel heb gezeten haha. op die haf van de kinderboerderij en op de ijslander van een kennis (en das ff wennen die ijslander haha)
Baby Visie - Echografiebureau in Apeldoorn - Hengelo - Almelo hier heb ik die echo! Lekker veel aan het rijden geweest dus! Ik ga nu zo naar stal, ga springen met paar stalgenootjes. Zal wel 1 van de laatste keren zijn gok ik.. Fijne zondag! Oja ik heb trouwens vanaf gistermorgen al hoofdpijn. Gaat normaal wel over na een nacht slaap maar nu dus niet. Kan dit door zwangerschapshormonen komen? En mag je eigenlijk paracetamol slikken?