Hee dat is toevallig, ik kwam er deze week ook achter dat ik vocht vasthou! Echt heel irritant, zo vroeg al en het is niet eens warm weer! Ik zag het toen ik mijn sokken uitdeed, er zat gewoon een diepe rand in mn been en ik heb normaal hele smalle enkels, maar nu zie je die zijkantbotten niet meer zo uitsteken! Hup met de benen omhoog dus Oh ja, mijn vriendin, helemaal vergeten! Tgaat goed, ze is bevallen met 30 weken! Het kindje doet het wonderbaarlijk goed voor de termijn! Zij moet nog wel verder met chemokuren alleen, dus dat is wel heftig in je kraamweek... Maar dit s echt een opluchting!
hoi jbg ja idd was een uitwendige echo vandaar dat je niet zoveel zag maarja hartje zag ze wel dus das dan al een goed teken ben niet de slankste maandag heb ik een inwendige echo hoop dat ik dan wel echt een mooi babytje zie
tazzie en tazzieman heel veel sterkte we denken aan jullie hoop dat het voor zover het kan een beetje soepel verloopt
@Tazzie; Hoe is het met jullie? @Norah; Fijn dat het kindje van je vriendin het goed doet. Die buikpijn?? Ik weet het niet, sorry. @Patriesjuh; Mooie foto!! En misschien hou je met een tweeling eerder/sneller vocht vast? @Suusje; Hoe was de echo bij jullie?
hey meiden ben net een uurtje thuis uit t ziekenhuis. Ging vrij vlot de ingreep moet ik zeggen, en je voelt wel wat maar het was niet gemeen pijnlijk ofzo,. Mn gyn hield ook overal rekening mee en vroeg om de haverklap of het ging en hield me in de gaten. Voelde de spuiten die mn baarmoedermond verdoofden niet eens.(had ook wel een of ander middel in mn infuus die me beetje zweverig maakte dus dat scheelt). Het afzuigen voelde je ook niet echt, alleen t geluid hoor je maarja. de vruchtzak was wel flink gegroeid en had de grootte die ie ook moest hebben voor de weken dat ik nu was, et vruchtje dus helaas niet. Hij zei ook met 9 week (en een dag) is het gestopt met groeien enz. We hebben t vruchtje/kindje niet meer bekeken, hij vroeg het ons nog wl of we het woden zien. Maar we houden het gewoon bij de echofoto's die we hebben. Net kwam een stalgenootje onverwachts even langs, dat was wel fijn even praten. lig nu op de bank en moet rustig aan doen
Taz hoe moeilijk het ook allemaal is en blijft.. wel fijn dat je het nu achter de rug hebt! Ik kan me voorstellen dat je het vruchtje niet hoefde te zien, en fijn dat je nog wel de echofoto's hebt! Moet je nu wachten tot je weer ongi wordt voor jullie weer voor een kindje kunnen gaan? Of mag en kan dat meteen? (weet helemaal niet of jullie dat direct willen hoor!)
gyn raadde aan om even te wachten ook ivm het verwerken. ook heb ik over 6 weken nog ee nafspraak met de gyn over hoe ik alles heb ervaren enzo. (wel jammer, hij gaat daarna met pensioen ik ben een van zn laatste patienten)
@ Tazzie, hoe moeilijk het vandaag ook geweest zal zijn het is wel fijn dat je dan zo'n prettige gyn hebt gehad Doe maar lekker kalm aan en ik wens je veel sterkte bij de verwerking die nu zal beginnen
Lieve Tazzie, Ben zo opgelucht voor je. Je hebt de ingreep achter de rug. Nu zal de verwerking nog komen. Wat fijn dat je zo prettig in de gaten gehouden wordt. Jammer dan dat je gyn met pensioen gaat. Misschien al even voorstellen aan de nieuwe als je er over 6 weken weer bent? Valt misschien mee. Samantha ook hier last vooral de eerste twee weken van steken en steekjes. Nu vooral 's avonds dat ik wat voel. vanochtend voor het eerst misselijk bij wakker worden. Minder.
zijn meerdere gyns in het ziekenhuis bij ons, dus normaal is het de vraag welke je krijgt. Had vandaaag ook gewoon geluk dat hij het zelf deed. heb al wel gezegd tegen m welke ik dan wel zou willen omdat die m oma laatst had geopereerd.. mn gyn helemaal verbaasd joh was dat jouw oma, jaa dat was wat met die cyste zeg..
Saxia oww dat is minder, misselijk vanmorgen! Hopelijk krijg je er niet al te veel last van. Taz irritant is dat he, dat het altijd de vraag is welke Gyn je krijgt! Dat is bij ons ook zo. En dan heb je ook nog arts-assistenten en weet ik veel nog meer die ook van alles kunnen en mogen doen. Pff ik ben nu onderhand het wachten een beetje zat Nog 1 Provera te gaan en dan laat maar komen die ongi. Ik kwam er vandaag achter dat ik dit HELE jaar nog maar 1 ei heb gehad.. Dat schiet niet op he Ik wil nu ook wel eens een x echt kunnen klussen en op een wachtbankje zitten hihi..
Tazzie, fijn dat de ingreep mee viel, dat is toch een opluchting. Doe maar lekker rustig aan de komende dagen, en neem de tijd om het allemaal goed te verwerken. Suusje hoe was je echo?
Tazzie... je hebt het gehad.. fijn, voor zover dat kan natuurlijk. Gelukkig heb je er niet heel veel last van gehad..maar dat geluid lijkt me ook erg confronterend... Nu komt het moment van verwerken.. sterkte meis! Saxia..okee das wel minder dat je misselijk begint te worden.. Sasjuh..jeetje 1 ei in 5 maand tijd..dat is niet veel nee..hopelijk gaat het straks allemaal beter! En kun je ook op het wachtbankje zitten Verder nog iedereen bedankt voor de felicitaties
Tazzie, ik ben blij voor je dat je er niet veel van gevoeld heb. Het is al zo'n nare ervaring. Ik vind het knap van je dat je sterk bent! ik hoop dat je het goed kan verwerken.
De echo van vandaag was helemaal super! Alles is normaal en alles zit erop en eraan. Ik vond het echt bijzonder om mee te maken. Nieren, maag, hartje, hersenen, lipje enzovoorts alles uitvergroot duidelijk kunnen zien. Hoofdje, buikje, beentjes en armpjes opgemeten en de groei loopt op schema. Zwager: Hij kon vandaag zelf uit bed komen en op een stoel gaan zitten. Maar 1 arm is (nog) verlamd, dat is heel moeilijk voor hem. Maar hij is al van zover gekomen. Een schedelbreuk, hersenbloeding, de operatie. Praten gaat ook al beter. Zijn zicht is ook bijna weer normaal. Al met al een goede dag!!
tazzie ik heb de hele dag aan je gedacht. gelukkig heb je dit nu achter de rug en kun je beginnen met verwerken. neem er je tijd voor he! suusje wat een mooie dag voor jou krijgen we nog een echofoto te zien? ben erg benieuwd. saxia misselijk hopelijk was dat eenmalig. verder alles goed? sasjuh 1 ei maar das niet veel. hopelijk gaat het met de clomid dadelijk allemaal goedkomen. ik gun het je echt! en wie weet mss wel van het wachtbankje rechtstreeks door naar de roze lijst!! heeft je ongi nog niet doorgezet? ik dacht dat het al begonnen was. sam alweer een beetje gewend aan het idee dat je toch echt zwanger bent? hoe is het met de rest van de bijna testers? gaat er nog iemand met sam mee naar het roze lijstje? marije al lang niks meer gehoord hoe is het? ik ga me denk ik maar es in het oranje lijstje zetten tot dat er eens een ei komt opdagen.
Suus wat goed dat de echo helemaal oke was! En ook nog mooi nieuws van je zwager, super dag dus voor jullie! Hip nee ongi nog niet begonnen. Moet ook sowieso de kuur afmaken en je kan er tussentijdse bloedingen van krijgen. Heb wel al een paar dgn bruinverlies en ook af en toe rood bloedverlies maar dat is nog geen echte ongi. En ik vind het echt vaag van je ei.. raar dat ie ineens zo laat zou zijn!
Wat wordt er de laatste dagen wat afgekletst zeg! Kan het bijna niet bijhouden.. Vanavond lekker een uurtje gesport! Was wel even lekker.. M'n ongi is gelukkig ook eind van de dag een beetje doorgezet du kan de volgende ronde officieel beginnen! Heb m'n nod in het lijstje gezet op 18 juni (is de dag dat we vertrekken naar de Dominicaanse Republiek). Die dag wil ik ook echt een testje doen ook al is het misschien te vroeg dat ik jullie nog even op de hoogte kan brengen voordat we vertrekken naar de zon. Kan dat trouwens kwaad , vliegen als je zwanger bent?? Norah, beterschap! En wat fijn dat het goed gaat met het kindje van je vriendin. Dan heeft ze ook echt iets om nu voor te vechten! Tazzie, wat fijn voor je dat het allemaal zo goed is verlopen. Je bent vandaag veel in mijn gedachte geweest! Nu lekker rustig aandoen meid! Saxia, wat vervelend dat de misselijkheid is begonnen. Hopelijk is het van korte duur! Sasjuh, nog maar 1 ei?? Pff, wie weet heb je er dan straks in juni wel 2.. Hihi, hopelijk wordt juni onze (voor de nog niet zwangere onder ons) maand! Suusje, wat gaaf! Die dag kon inderdaad niet beter dan! Marije, waar ben je??
Suusje...wat goed zeg dat de echo helemaal goed was Hip.. kan er nog niet echt aan wennen..wil natuurlijk erg blij zijn, maar toch kan ik er nog niet 100 % van genieten.. Heb vandaag de hele dag door steken in mijn buik gehad en af en toe tintelingen in mijn benen en arm.. daar word ik dan weer zo onzeker van... Morgen krijg ik bericht van de verloskundigenpraktijk, of wij daar terecht kunnen en dan zal ik al mijn onzekerheden ff aan haar vertellen en hoop dat ik dan vervroegd een echo mag.. Maja geen bloed is goed he.. en dat heb ik nog niet gelukkig..