stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by troetjuh, May 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    2,654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Zou kunnen sas ik heb ook VEEL hoofdpijn was eerste 3 maanden vanaf maar helaas kwam terug en ja je mag parecetamol maar wel in maten

2. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    Sas ja het kan door de zwangerschapshormonen komen die hoofdpijn.
    En leuk springen, zou volgend weekend P. eigenlijk meenemen naar dag van levend erfgoed. Daar dres proefje en springproefje rijden. Maar door haar gedrag neem ik haar maar niet mee. Veiligheid even boven alles. (misschien maar op een ander paard)

3. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    oh ja wij gaan zo een dagje naar artis :D zelf vind ik artis niet de mooiste dierentuin (te klein waardoor de dieren snel gestressed zijn) maar mn ouders hebben vrijkaartjes en mn vriend is er nog nooit geweest..

4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Kan idd door het zwangerschapshormoon komen Sas.. hopelijk is het gauw over! Veel plezier vandaag met springen!

Tazzie.. jij veel plezier in Artis :)

Patriesjuh.. hoe gaat het met de jongens? Zijn ze nog steeds stabiel?

5. JBG

JBG Fanatiek lid

Nov 6, 2010
    1,270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @sasjuh: wat zielig voor jullie kat zeg, echt klote! Wel mooie echo’s! Paracetamol mag je inderdaad gewoon innemen.

@hip: heeft volgens mij nu een vrije dag of nog niet? Geniet ervan :D

@samantha: Veel plezier vandaag met het vieren van je verjaardag!

@tazzie: Leuk 1 september de echo, spannend!! Veel plezier vandaag in de dierentuin!

Gisteren een vrijgezellenfeestje gehad. Gelukkig was het rustig, kon ik toch mee. Hebben een high tea gedaan, toen naar de bioscoop en daarna hadden we hapjes meegenomen en bij de vrijgezel opgegeten en gekletst. Was wel heel slecht geregeld door de eigen zus notabene, heb er net vantevoren wat van gezegd tegen die zus zodat we het gisteren nog wat gezelliger hebben gemaakt.

Vandaag een rustig dagje, ben moe en heb het in mijn rug. Het is kermis hier, dus misschien dat we er morgen of dinsdag even overheen gaan lopen. Manlief is nu lekker naar de voetbal. A.s. dinsdag wordt onze ketel vervangen, dus dat is mooi. Manlief wilde persé een nieuwe ketel (die van ons is 17 jr en af en toe kleine dingetjes eraan). Hij had zoiets van, als straks de baby er is en jij komt thuis te zitten wordt en veel meer gestookt natuurlijk en alles moet dan gewoon in orde zijn. We kunnen het niet hebben dat als de baby er is dat er wat mis zou zijn met de ketel. Dus ben benieuwd, het is weer een hele uitgave maar moet toch gebeuren!

Fijne zondag allemaal!

6. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    Ik ben weer thuis!!
    Heb een goeie vakantie gehad, ondanks dat ik weinig heb kunnen doen. We hebben wel lekker tijd met zn tweetjes gehad en veel kunnen praten. Heerlijk!

Wat een verhalen hier. Heb de tijd niet om erop te reageren. Heb wel alles gelezen.

Ik heb dinsdag de liggingsecho. Ben benieuwd hoe het met ons meisje gaat. 35 weken alweer...
    Heb de laatste tijd al veel krampen, net alsof ik ongesteld moet worden. Ben benieuwd wat dat betekent, miss indaling?
    Geen idee hoe voorweeen ofzo voelen natuurlijk:)
    Kijk echt enorm uit naar de bevalling nu. Het komt ineens zo dichtbij. Over 2 weekjes mag ze gewoon komen!! En ik ga er alles aan doen dat ze snel komt, want ik word hoe langer hoe slechter.
    Zei t gister nog tegen mn man, ik voel me echt alsof ik aan het aftakelen ben, zo raar gevoel. Gewoon elke weer slechter worden. Mn bekkentherapeut wil dat ze me inleiden met 38 weken omdat ze bang is dat mn lichaam het niet volhoudt, maar ja, zij beslist daar helaas niet over.
    Wil zo graag weer gaan opbouwen, langzaam weer dingen kunnen doen enzo.
    Heb trouwens veel meer last van harde buiken, heel vervelend, hebben meerdere dat?

Trouwens, dat buddysysteem heb ik even wat over gelezen, maar hoe werkt t precies? Ik begreep t niet zo goed!

Zal van de week weer eens een foto plaatsen. Tis echt een joekel aan het worden, en gelukkig nog streeploos!!

7. JBG

JBG Fanatiek lid

Nov 6, 2010
    1,270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Hee Norah,

Fijn dat je er weer bent en een leuke vakantie hebt gehad! Lekker even met zijn tweetjes! Vind jij het ook zo raar dat dit de laatste paar weekjes met zijn 2tjes is?

Harde buiken heb ik ook geregeld last van en ben nog niet zo ver als jij! Wat vervelend voor je dat je lichaam eigenlijk op is, dat maakt de laatste loodjes extra zwaar. Wat gaat de tijd toch snel he, nog een paar weekjes te gaan voor je!

Wat betreft het buddy systeem: je kan je aan iemand koppelen die je bijvoorbeeld een sms stuurt als je bevallen bent of als er iets aan de hand is en je niet online kan komen! Dan maken de andere forumdames zich geen zorgen :D!

Succes bij de liggingsecho, hoop dat jullie kleine meid al in de juiste positie ligt:)!

8. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

Nov 22, 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    He Norah, leuk dat je er weer bent!
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen last heb van harde buiken.
    Wel heb ik een paar keer per dag ongesteldheidsgevoel in onderrug en buik. Houd rond 15 minuten aan. Misschien iets van oefenweeen?

Buddy: Wie wil mijn buddy zijn?

9. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    Ik wil jouw buddy wel zijn! Als jij de mijne dan bent:)

Raar idd dat gevoel he? Maar tis ook zo gek omdat k geen idee heb hoe weeen gaan voelen natuurlijk. Nu zijn het best wel heftige krampen vind ik, echt even dat ik mn adem ervan inhou laat k maar zeggen. Krijg er wel de kriebels van als dat idd weeen zijn en het nog 10x zo erg wordt en dan uren lang...

10. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    Trouwens, zijn er hier ook meiden die al last hebben van nesteldrang??
    Ik heb er totaal geen last van, maar iedereen zegt al weken dat dat wel komt, maar ik heb echt geen drang om schoon te maken en op te ruimen. ( gelukkig maar, want ik kan het ook niet:))

11. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Haha Norah ik kan me ook niet voorstellen dat ik dat ooit nog moet krijgen, opruimen en poetsen is niet aan mij besteed :D

Vriendlief is behang aan het afkrabben in de toekomstige babykamer. Kan niet wachten tot we er echt een lief babykamertje van kunnen maken!

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    Hallo allemaal,

ben ik ff snel.. Artis was leuk en zo lekker uit eten met mijn ouders naar de chinees :D

Norah fijn dat je goede vakantie hebt gehad :) wel balen dat je je steeds slechter voelt zeg :( en dinsdag alweer de liggingsecho zeg.. gaat hard!

JBG heeft een vrijgezellendag gehad, gelukkig was het rustig en te doen voor je

Sas dus R. is al lekker druk bezig in de babykamer :) Leuk hoor, wij hoeven niet zoveel te doen dat scheelt ;) Misschien alleen de wanden nog schilderen.. Maar zit glasweefselbehang op net 1,5 jaar dus.. En de kleur kan voor beide geslachten op zich dat scheelt :)

@ iedereen : Wat hebben/doen jullie allemaal op de vloer in de babykamer?

13. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    O lekker uiteten! Hier gaat heel lui de frituurpan aan straks ;)

Wij moeten alles doen op de babykamer; oud behang er af, lamintaat eruit en dan alles weer opbouwen. Nieuw laminaat erin en we gaan 1 muur behangen, hebben al mooi behang gevonden, en de andere muren gewoon schilderen, wit of iets gebroken wit.
    Zijn voorlopig dus nog wel even bezig, maar goed hebben ook nog alle tijd en het is gewoon leuk om mee bezig te zijn.

14. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

Nov 22, 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    je hebt een pbtje!

15. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

Nov 22, 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    25 aug: Hartje (25 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    31 aug: rose83 (28 jaar, 8e ronde, 1e kindje)
    30 aug: Hip1983 (28 jaar, 12de ronde, 1e kindje)
    24 sept: Anita1985 (26 jaar, 11e ronde, 1e kindje)
    ??: MenP2010 (28 jaar, ? ronde,1e kindje)

Zwanger:
    Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept
    Suuszwanger (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober
    Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november
    troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december
    Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari
    Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari
    Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart
    Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 14 maart
    Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 2 april
    Tazzie (31 jaar, 6e ronde,1e kindje uitgerekend 20 april
    Winnietje (25 jaar, ronde kwijt :$ 2de kindje) uitgerekend 22 april

Bevallen!
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens

Buddy's:
    Sasjuh83-Anita1985
    Anita1985-Sasjuh83
    Tazzie-Samantha1
    Samantha1-Tazzie

Norah12-suusje1979
    suusje1979-norah12

16. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Norah: leuk dat je weer terug bent..en fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!
    Wel minder dat je steeds meer last overal van krijgt.. ben echt benieuwd wanneer jij gaat bevallen..

Over nesteldrang..je hoort idd heel veel mensen daarover.. we zullen het wel zien tegen die tijd ;)

Tazzie..leuk ff dagje weggeweest :)

Wij gaan alleen de muren in de babykamer nog een keer over sauzen.. gewoon wit.. verder kleed ik het aan met details in het lime waarschijnlijk. Er hingen al lime groene gordijnen in die kamer namelijk..dus die laten we mooi hangen :)

Hier is net de eerste visite weer weg.. gaan nu ff soepje eten en dan komt er vanavond nog visite.. pff ben nu al kapot :( Zo slecht geslapen vannacht.. en dan die drukte van de verjaardag erbij.. maja woensdag op mijn verjaardag zelf komt er als het goed is maar 1 vriendin..dus dan kan ik lekker rustig aan doen.

Heb veel cadeautjes gekregen.. bijna alles voor de baby :D
    Van vriendlief ook al de cadeautjes gekregen.. hij kon niet wachten:p hihihi.. en ik ook niet ;)

Heb van hem zo'n mooie mexicaanse ketting gekregen.. daar zit zo'n soort belletje in, waar de baby erg rustig van schijnt te worden. :) Verder nog een fopspeen met I love mama :D En een wit lief slabbetje met roze tekst: mama's schatje .. zoooo lief :D

17. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Samantha onze babykamer wordt ook limegroen! Willen verder nog wat zilveren details erbij doen, badje en luieremmer enzo.
    Kan me voorstellen dat je moe bent, vind een verjaardag ook altijd vermoeiend. Superleuk dat je allemaal babydingen hebt gekregen :)

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    Sam leuk dat je zoveel leuke dingen al hebt gekregen :)
    En ja vermoeiend zijn verjaardagen zeker :)
    en lime groen is ook leuk..

hier zijn de muren lichtgelig.. wel ee nwarm kleurtje vind ik zelf :) wij hebben nu vloerbedekking erin liggen, ook gelig bijpassend bij de muren :) (en lekker aan de blote voeten :) en nog geen gordijnen dus dat scheelt. :) (gebruik m nu ook alleen als wasophang en strijkkamer.. wat me doet bedenken dat ik nu nog wat weg moet strijken :( en dat terwijl ik weereens veel te veel gegeten heb bij de chinees haha..

19. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

Nov 10, 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Norah, wat fijn dat je lekker wat daagjes weg bent geweest en hebt genoten!

Sam, leuk dat je al zo bent verwend! Wanneer ben je precies jarig?

Tazzie, lekker hoor dagje Artis..

Sasjuh, lekker druk geweest dus met de babykamer!

Voor iedereen die ik ben vergeten SORRY!
    Ik lees allemaal wel mee hoor, maar wil een klein beetje afstand gaan nemen wat betreft reageren.. Heb zelf niet altijd veel te melden want tja, net als jullie zijn er bij mij weinig kwaaltjes ;) .. Natuurlijk ga ik jullie wel gewoon op de hoogte houden van onze onderzoeken e.d. Maar het zal waarschijnlijk wat betreft reacties wat afnemen.

Hier lekker genoten van het heerlijke weer! Gisteren wezen fietsen, terrasje gepakt, lekker lang buiten in de tuin gezeten gister.. Vandaag met vrienden wezen lunchen in de stad op het terras en vanmiddag bij de ouders van m'n vriend buiten gezeten..

En morgen begint dus weer een nieuwe werkweek ;)..

Liefs,
    Anita

20. Pooh

Pooh Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    1,028
    0
    0
    Zeeland
    Goedemorgen, bah echt geen zin om te werken vannacht minstens 2 uur wakker gelegen.
    Mn benen zijn dan zo onrustig kan er niet van slapen.
    Het liefste zou ik me nu verslapen maar dat kan ik dan ook weer niet.

Share This Page