Zo..net ff naar de huisarts gebeld. Ze zei dat het er wel bij hoort bij het zwanger zijn, de één heeft er meer last van dan de ander, maar omdat ik ook nog steeds naar de wc moet en soms ook pijn heb bij het plassen wil ze mijn urine toch even controleren .. misschien is het wel blaasontsteking. Zometeen naar de mondhygiëniste.. hopelijk doet ze me niet al te veel pijn Wil straks wel een gebakje kunnen eten haha.. Fijne dag dames!
@samantha: Happy Birthday to you!!! Heb je een gezellige dag? Hopelijk heb je geen blaasontsteking, dat is wel vervelend! @tazzie: Fijn hé die hormoontjes! Gelukkig kan je wel wat crackers eten! @Sasjuh: Hoe is het met de kat, ben je al bij de dierenarts geweest vandaag? Weet één ding, is dat gelukkig katten heel flexibel zijn, dus als de kat een pootje moet missen weten ze zich volgens mij best goed aan te passen. Ik heb ook twee poesjes, dus leef met je mee, moet er ook niet aan denken dat er iets mee gebeurd! @troet: Vind het echt goed van je dat je voor jezelf bent opgekomen, ben je bij de arbo geweest? Luister naar je lijf, je weet waar je het voor doet meid!! @anita: Hoop dat de daagjes snel gaan voor jullie! Heb inderdaad al vaker dagen dat de baby (bijna) niet beweegt! Heb de baby vanmorgen heel eventjes gevoeld, dus ben weer enigszins gerustgesteld. Ik ben zo vaak onzeker en verdrietig, wordt beetje gek van mezelf. Het feit dat ik geen controle heb over mijn lijf en wat er gebeurd in mijn lijf vind ik echt moeilijk. Mijn lijf is bezig een kindje te maken en vind dat nog steeds zoiets ongelooflijks.
Hallo Dames, Ik heb in ons nieuwe huis helaas nog geen internet en op mijn telefoon kan ik alleen lezen en niet reageren. Ik ben nu even bij mijn zus op de pc, ik heb alles gelezen maar kan nu niet op iedereen reageren,zodra ik internet heb zal ik dat proberen. Wel even snel een update van mij. Vanmorgen echo gehad en het is goed gegroeid ben zo blij en opgelucht. Vorige week was het 6 mm en nu 1,3 cm,zag er goed uit zei de gyn,hij denkt wel dat ik minder ver ben maar dat word bij de 10 weken echo vastgesteld.
mieden de agressie opp het werk valt over het algemeen heel erg mee hoor. Gebeurd niet zo vaak en het is niet zo dat ze gericht slaan of stompen in mijn buik. Het zijn al wat ouderen dus heel erg snel zijn ook niet meer. schoppen slaan is alleen benen en armen. Als het op mijn buik was geweest dan was ik overgeplaatst. Je moet je er ook niet teveel bij voorstellen hoor.
@samantha van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid! en hope dat geen blaas ontsteking is @jbg gelukkig heb je de kleine uk gevoelt dat lucht altijd op he! hihi die van mij trapt vaak tegen me blaas:S das ook geen pretje @carly lekker aan de klus in je nieuwe huisje lekker hoor nog even in nieuw voor de kleine uk komt @winnietje als ze het maar goed in de gaten houden en je op tijd overplaatsen is er niks aan de hand toch hoi meiden zo ben bij de arbo arts geweest ik ben nu tot donderdag vrij effe lekker bij komen en daarna mag ik nog maar 3 uur per dienst lichten werkzaamheden doen dus ik ging me baas bellen hihi geloof dat ze niet zo blij was zei gelijk dan werk je 3 uur en dan weer verder zo uit bouwen naar meer uren, dus zei ook geloof niet dat de bedoeling was en er nog maar even op hart gedrukt dat ik geen zorg mag geven daar was ze ook al niet blij mee haha, want geloof dat ze dat dacht dat ik dat dus wel kon doen! naja verslag is in elk geval naar haar toe van de arbo arts ben is effe goed voor mezelf opgekomen hihi ben trots op mezelf
Goed zo troetjuh, ik ben ook trots op je! Weet iemand hoe het met de jongens van patries gaat? Heb al een tijdje niks gehoord en heb geen hyves en facebook enzo.
dit staat er op de hyves van patries suusje Jaaa.... onze kleine mannen alweer 3 weekjes oud en het gaat gelukkig steeds beter met ze ....Allebij al op of boven hun geboorte gewicht.....geen medicijne meer....geen infuus meer....volledig mamamelk via de sonde ....Allebij aan de cpap..... ben zo trots
@Troetjuh; Wat ontzettend goed zeg van je! Ik ben ook trots op je! @Samantha; Gefeliciteerd! Nog een gebakje kunnen eten na je bezoek aan de mondhygiëniste? Hoop van wel! @Carly; Wat fijn dat het goed gegroeid is en tja, of het nu een week korter of langer, als het maar goed groeid! Toch?! Fijne avond allemaal!
Troetjuh.. goed dat je voor jezelf bent opgekomen! Carly..gelukkig dat de kleine goed is gegroeid MenP.. dankjewel, ja heb nog wel een gebakje kunnen eten, maar heb wel ontzettend last van mijn mond nou..ze heeft alles schoongemaakt.. mijn tanden en mijn tandvlees. Het was erg ontstoken zei ze, maar was er gelukkig wel nog "op tijd" bij Sasjuh.. hoe gaat het naar omstandigheden met jou meis?
Sam van harte gefeli met je verjaardag meis! Is geen pretje denk ik idd bij de mondhygenieste! Fijn dat alles mooi schoon is en nu goed zelf bijhouden he met tandenstokers! Carly fijn dat uk goed gegroeid was! Met mij gaat het wel goed. Erg moe van al die emoties en het vele werken zo weer na de vakantie. Vandaag is onze kat geopereerd en op de longfotoos waren geen uitzaaiingen te zien dus dat is super! Hij ligt nu in de konijnenren in de huiskamer waar hij 3 dgn in moet blijven. Ziet er wel raar uit hoor, zo zonder die poot.
@sasjuh: welk pootje hebben ze eraf gehaald? Heeft de dierenarts nog iets gezegd over het herstel of hoe katten er mee omgaan?
Sam, van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag! En toch nog lekker een gebakje gegeten .. Hier ook zo iemand die altijd last heeft van tandsteen en ontsoken tandvlees .. En het is niet dat ik te weinig poets ofzo.. Naar jaren heeft de tandarts mij ook doorgestuurd naar de mondhygieniste en nu is alles grondig schoongemaakt, pff.. Gelukkig ben ik niet kleinzerig want af en toe moest het er echt af gebikt worden .. Zat er waarschijnlijk al jaren en ook op de wortels waardoor mijn tanden al wat los begonnen te zitten, en dat terwijl ik verder een mooi gebit heb en geen gaatjes.. Ik ben nu begonnen met van die raggetjes van interprox ipv tandenstokers en flosdraad en dat bevalt me heel erg goed.. Op www.tandartsenplein.nl kun je deze vinden interprox plus heten ze en ik heb dan de mintgroene kleur.. Sasjuh, tis zonde jullie kat.. Maar gelukkig zijn er geen uitzaaiingen.. Verder ben ik heel druk komende dagen dus gelukkig schiet de tijd ook aardig snel op.. Volgende week heb ik m'n echo alweer gehad .. Nog een fijne avond allemaal!
Troetjuh wat goed van je!! en wat je leidingevende ook zegt niets gaan doen wat niet kan of mag!! Maar nu eerst lekker uitrusten! heb je t/m morgen vrij of tot volgende week donderdag? sasjuh wat een mooi nieuws dat er verder geen uitzaaiingen zijn. lijkt me idd raar een kat met opeens nog maar 3 poten. sterkte. samantha van harte gefeliciteerd met je verjaardag! carly jouw beebje is gelukkig goed gegroeid want dat was ff een spannende week geloof ik of niet. nu volop genieten van je zwangerschap en je nieuwe huis! zijn jullie al helemaal gesetteld? hoeveel scheel je eigelijk met je tweeling zus? de zwangerschap bedoel ik dan he. En hoe voel je je tot nu toe? Heb je veel klachtjes? ik hoop dat morgen mijn ongi komt dus dames dit gaat de eerste x worden dat dit voorkomt, maar duim allemaal heel hard zodat de duiveltjes er snel aankomen! ( op een zwangerschap reken ik echt niet vandaar dat ik liever heel snel ongi word dan kan ik door) verder heb ik geen nieuws.
Anita heb je volgende week woensdag je echo? ik neem aan dat ze je cyclus gaan volgen dus dan zullen er nog wel een paar echo's volgen om de dag of zo. het zaad van je vriend was al getest of niet? maar dat was niet zo goed geloof ik of haal ik nu mensen doorelkaar? wanneer moet die weer laten testen? mijn vriend moest eigelijk ook nog een x laten testen maar toen had ik een andere gyn en die vond dat niet nodig en zei we beginnen meteen met iui want het zal nooit geen turbo zaad worden. ik hoop dat ze bij jouw ook snel besluiten hoe jullie verder moeten. succes met je dagen doorkomen haha shit he.. wachten!
Hip, het wachten, wachten en nog eens wachten is inderdaad behoorlijk shit.. En volgen de week woensdag heb ik de eerste echo waarna ze deze cyclus gaan volgen.. Dat is dan dag 12 maar uit eigen ervaring weet ik dat m'n ei op z'n vroegst een keer op dag 18 is geweest.. Dus ben nu erg benieuwd met die echo's. In september wordt het zaad van mijn vriend ook nog een keer getest, dan is dat 3 maanden geleden en blijkbaar is de cyclus van de man 3 maanden. We hopoen dat het zaad dan beter is als de vorige keer.. Dus eind september weten we als het goed is meer! Ik ga voor je duimen dat je snel ongi wordt meid! Liefs, Anita
Anita die ragertjes zijn ook erg fijn ja! Ik kan die trouwens zo op het werk meenemen dus als ik iemand er eens wat moet toesturen om eens te proberen... JBG zijn rechterachterpootje mist hij. Volgens de DA kunen katten er prima mee omgaan en klimmen ze doorgaans binnen een paar dgn alweer in bomen haha. Nu komen onze katten niet buiten (raskatten) dus dat zal wel niet gebeuren. Hij is net al wel uit de ren gesprongen dus die hebben we nu ook maar van bovenaf dicht gemaakt.
@ Anita.. ja bij mij waren het af en toe hele vervelende prikken ofzo.. ze vroeg steeds, wil je het echt niet verdoven? Maar nee hoor.. ik ben een echte bikkel haha.. ik dacht steeds, ach een bevalling zal vast pijnlijker zijn Heb nu tandenstokers van haar meegekregen en een spoelmiddeltje wat de bacterieen dood.. Hopelijk werkt dit Sas.. Wat fijn dat er geen uitzaaiingen zijn gevonden! Hip.. ik ga voor je duimen dat je morgen ongi word haha dat klinkt heel stom Anita.. gelukkig dat je zo druk bent, dan gaat de tijd lekker snel om..en voordat je het weet lig je op de stoel haha Wel een spannende tijd lijkt het mij als je eenmaal in het ziekenhuis onder "behandeling" bent.