Carly, fijn dat je uk gegroeid is nu proberen te genieten. Sasjuh, fijn geen uitzaaiing en goed dat t beestje nu al uit zn kooi wou. Anita,Hip, hoop dat de uitstapjes zkhs en echo's snel kunnen zorgen dat jullie ook zwanger zijn.
Goede morgen dames, misschien een stomme vraag hoor maar wat als je ei in het weekend op springen staat?? Moet je dan ook in het weekend om echo's? Of plannen ze dat om het weekend heen?? Zat daar ineens aan te denken.. Dus vandaar deze vraag.. Fijne dag allemaal!
Anita met de fm plannen ze om het weekend heen ik moest toe op ma, woe, vrij en op ma weer en toen was m'n ei gesprongen. in het weekend was die dus gesprongen het progestorongehalte prikken moest ik toen wel in het weekend op de verloskamer want het priklab is dan dicht. nu bij de iui bij mij gaat het wel gewoon door in het weekend als ik toevallig in het weekend de pregnyl spuit moet dat moet dat ook bij de verloskamer en als mij ei op springen staat in het weekend dan is de insiminatie ook gewoon. zou anders weer een verloren ronde zijn.
Ja ja dames daar was ik weer. Heb inmiddels schele ogen van het lezen van weet ik hoeveel bladzijden. Ga ook niet meer op iedereen reageren van een week geleden, maar vanaf nu weer bijhouden. Dan nu maar even ego mijn nieuws: We hadden fijne dagen weg voor de bruiloft van de broer van mijn man. ja ja lees het maar goed, mijn man. hihihi nog even wennen hoor. Wij zijn afgelopen dinsdag getrouwd en hebben ondanks het rare weer een fijne en fantastische dag gehad waarop alles goed verlopen is. Ben superblij. Vanochtend hadden we de 20 weken echo en ook daar was alles prima op. Gelukkiger mensen kun je denk ik even niet vinden. Morgen naar haptonomische zwangerschapsbegeleiding voor de eerste keer dus ben benieuwd. En misschien wel een kinderwagen kopen. Even kort: Troetjuh: toppertje!!!! En nu volhouden. Sasjuh: wat fijn dat je beestje al weer zo aan het herstellen is dat ie uit de ren springt. Wij hebben een poezel van 17,5 jaar dus weet dat er ook hier een afscheid aan gaat komen binnen niet al te lang meer denk ik. Die ragertjes trouwens passen die tussen heel krappe ruimtes in? Want met de tandenstoker lukt niet zonder dat ze breken, terwijl dat wel moet van de tandarts, maar die breekt zelf ook de tandenstokers op mijn tanden. ik zit niet op een splinter op een onbereikbare plek te wachten. Hip wat ontzettend pokke van je ei. Ben je al ongi? En kom op door nu. Anita dat gaat al best hard de goede kant op voor een echo. MenP, heb je al een strategie bepaald? toch het 3maanden traject? Carly mijn gelukswensen aan jullie. Had al wel het gevoel dat het goed zat. Pooh jij bent al 11 weken zwanger. Goed zeg! Al echt aan het genieten nu? Wat fijn dat de boys van Patriesjuh zo lekker gaan. Denk dat Norah eerder zal bevallen dan met 40 weken. En verder weet ik het nu niet meer. Ga mijn best weer doen om alles te volgen.
saxia gefeliciteerd!! dubbel gefeliciteerd trouwens 1 voor je bruiloft en 1 voor de mooie 20 weken echo! geniet van je witte broodsweken en van je beebje! ga je nog foto's plaatsen van de echo en de jurk? we zijn heeeel nieuwsgierig. ik heb maar 1 dag gebaald van mijn gesprongen ei en ga nu vol goede moed weer verder gelukkig alleen dat wachten he duurt lang haha. en de ongi is er nog niet en gaat ook niet komen vandaag denk ik want voel me normaal haha
en de andere hihi Saxa van harte met je huwlijk en van harte dat het een mooie 20 weken echo was ik ben ook benieuwd naar de foto`s
@Saxia; GEFELICITEERD met jullie huwelijk! Én met de mooie echo. Fijn zeg zoveel goed nieuws! Mijn vriend mag nog een keer een potje inleveren, maar dan in Leiderdorp bij mc Kinderwens. Mocht het dan nog niet super zijn, dan kunnen ze er daar meteen iets mee. Dus tja, daar 'wachten' we maar op. @Sasjuh; Lijkt me ook vreemd om ineens een kat met 3 poten te hebben. Wel goed dat er geen uitzaaiingen zijn. @Troetjuh; Leuke kamer hoor, mooie kleur blauw.
@saxia: Dubbel gefeliciteerd met jullie huwelijk en de goede echo! Wat fijn zeg! @troetjuh: Leuk hoor en inderdaad mooie blauwe kleur, wat zijn jullie al ver!! @sasjuh; Hoe lang moet de kat rust hebben voor hij weer mag gaan lopen? Gaat het vandaag goed met de kat?
ja erg he tis eigenlijk al af moet alleen nog een plankje boven de comode en de gordijnen en dan is kamertje helemaal klaar hihi maarja dan heb ik voor mezelf rust tis nog maar 14 weken
Saxia en Saxiaman gefeliciteerd met jullie huwelijk! Niet teveel last van die regen en onweer gehad dinsdagmiddag? Ook super van de 20wkn echo, niet heel toevallig het geslacht gezien Anita hier gaan de fm's in het weekend wel door. Stel dat je op vrijdag een ei op springen hebt kan je in het weekend terecht voor bijv de samenlevingstest. Verschilt misschien een beetje per arts of zh. Troetjuh schiet al lekker op met jullie beebkamer! Voel je je al wat beter nu je rustig aan doet? JBG de kat moet 3 dgn 'hokrust' hebben. Zaterdag laten we hem voorzichtig weer los. Ik ben vannacht om de 2 uur bij hem wezen kijken en was blij toen ik vandaag klaar was met werken en weer naar huis kon. Hij ligt veel, drinken doet ie ook goed en eten nog wat minder. Zal wel goedkomen. Oja Saxia over die ragertjes; als je ruimtes tussen je tanden en kiezen zo klein zijn dat je er geen tandenstoker tussenkrijgt wordt een ragertje denk ik lastig. Heb je wel eens geprobeerd de stoker nat te maken? Dan splintert hij minder snel. Of je zou eens de stokers van Paradontax kunnen kopen, die zijn heeeel smal. Een andere optie zijn deze: Gum Soft-Picks Regular? Bestel op Tandartsplein: ? 5,95 Vind ik erg fijn, geven mee dus je krijgt ze er makkelijker tussen en kunnen niet splinteren of afbreken.
Sas.. mijn (houten) tandenstokers die buigen heel makkelijk als ik ze tussen mijn tanden zet, waarna ze vervolgens heel snel afbreken.. wat doe ik fout? Saxia en Saxiaman.. van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Troetjuh.. jullie kamer schiet al mooi op zeg! Leuk die blauwe kleur.. Hier niet zoveel nieuws verder..ben moe van een dag werken.. dus als ik iemand vergeten ben, sorry..
Saxia,gefeliciteerd! En ik hoop dat je gelijk hebt en ik eerder ga bevallen! Troetjuh, leuk je kamertje!! Jee, vandaag 36 weken. Nog een week en dan gaan we alles doen om de bevalling maar snel te laten komen
Mss dat je hier voor de samenlevingstest ook in het weekend kan dat weet ik niet. ik had em al op woensdag gehad want toen was mijn baarmoederslijm al dik genoeg. uiteindelijk is mijn ei toen pas in het weekend gesprongen. maar dat boeit voor de test niet die is alleen om te kijken of er spermacellen in het slijm kunnen overleven. ben benieuwd hoe jou cyclus verloopt anita. troet was een schattig kamertje zeg en idd een heel mooie kleur blauw. ik denk dat ik tegen die tijd ook vroeg aan het kamertje begin. ik vind klussen samen met mijn vriend erg leuk dus wil wel zelf mee kunnem helpen.
Saxia, gefeliciteerd! Super dat je een hele bijzondere dag hebt gehad. Ben wel heel benieuwd naar je jurk. Fijn dat de 20 weken echo goed was. Echt een heel spannend moment in de zwangerschap vind ik. Troetjuh, wat ben je al ver met het kamertje! Heb je ook al kleertjes aangeschaft? Sasjuh wat een goed nieuws over je kat, enorme opluchting.
@ allemaal, ik heb weer internet Bedankt voor alle reacties. Ik ga proberen vanaf nu weer op iedereen te reageren, anders moet ik wel heel veel gaan terug lezen. @ hip, was inderdaad een spannende week, ik probeerde het wel een beetje los te laten maar as best lastig. Nu kan ik weer genieten. We zijn nog niet helemaal gesetteld, we leven nog een beetje tussen de dozen, ik kan ook nog niet zo heel veel doen want ze zijn nu de badkamer aan het renoveren, dat zou pas in september gebeuren maar ze kwamen eerder,ook wel fijn. Mijn zus en ik schelen 13 weken. Als klachten heb ik dat ik erg moe ben en misselijk. Hoef niet over te geven en ik kan ook wel gewoon eten als het moet maar ben hele dag door beetje misselijk maar goed dat heb ik er graag voor over. @ Saxia, gefeliciteerd met jullie trouwen,fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad @ Sasjuh, wat fijn dat de kat geen uitzaaiingen had maar kan me voorstellen dat je je erg zorgen hebt gemaakt
Samantha maak je de stokers nat? En zet je ze echt laag tegen het tandvlees aan? Als je ze hoger zet passen ze er namelijk nooit tussen. Het is ook een beetje handigheid in krijgen. Norah jeeh 36 wkn! Ik duim voor je dat je kleine meid gauw buiten wil komen kijken Misschien een leuk idee om je huisadres ook aan je buddy door te geven, dan kunnen wij weer via diegene het adres krijgen want vind het wel leuk om dan een kaartje te sturen! Carly fijn dat je weer opgelucht bent! Minder natuurlijk van het misselijk zijn maar gelukkig hoef je niet over te geven. Mijn broeken beginnen steeds strakker te zitten, en krijg mn rijbroek al niet meer dicht. Heb al een positiespijkerbroek en spijkerrokje gekocht, bij de Outlet van Miss Etam. Super leuk, en dat voor 10 euro per stuk!