@troetjuh: Wat balen van die blaasontsteking, hoop voor je dat het snel overgaat! Hoeveel uur ga je werken en kan je niet bijvoorbeeld een voorkeur aangeven? @saxia: dat klinkt wel heel erg lastig van de vloer. Ben zelf wel een laminaatfan op slaapkamers dus zou dat proberen. Maar als dat niet lukt, misschien een mooie vloerbedekking of houden jullie daar niet van? @anita: gezellig morgen uit eten! Wij hebben morgen een bruiloft! Ik hoop ook echt voor jullie dat jullie snel een babykamertje mogen uitzoeken, zou jullie zo gegund zijn. Vind het echt tof dat je toch nog lekker meekletst, kan me voorstellen dat alle verhalen toch moeilijk zijn voor je! @sasjuh: Snap je echt goed hoor! Die onzekerheid is echt erg ook ik heb dat hoor, denk dat dat helaas iets is wat in je zit en vast de hele zwangerschap zal blijven. Maar we moeten toch een beetje vertrouwen hebben in ons lijf! @hip: nog even afwachten dus voor je! Voel je al wel kwaaltjes van ongesteld worden of nog niet? Geduld is een schone zaak zeg je, maar kan me best voorstellen als je ongeduldig bent hoor! Vandaag met pijn en moeite de was weggestreken. Had al ruim 2 weken niet gestreken en i.p.v. dat ik een pauze neem ga ik achter elkaar door! Meer als een uur aan het strijken geweest, maar we hebben het nu dan maar gedaan. Vanavond even met manlief naar de stad geweest, moest wat kleine praktische dingen hebben. Ook hebben we een prachtige blouse gekocht voor mijn man voor op zijn trouwbroek. Zo zonde als zijn pak in de kast blijft hangen, de bedoeling was dat hij hem vaker aan zou kunnen, dus nu na bijna 11 maanden getrouwd te zijn een mooie blouse gekocht. (wat een geld trouwens zo'n blouse, maar wilde toch een beetje kwaliteit anders zie je dat, zeker op zo'n duur pak! Hij moet er maar voorzichtig en vooral laaaannnng mee doen ) Morgen en vrijdag hebben we een bruiloft, dus dat kan hij zijn pak weer in gebruik nemen, zonder dat het een trouwpak is.. En een mooie bijkomstigheid voor mij manlief is al een lekker ding maar helemaal in zijn trouwpak hihih . Ons kamertje wordt over 1.5 week geleverd. Word dus wit met zilver. We hebben net zilveren verf gekocht voor een sierstrip en ik zag voorgesneden letters bij de Karwei in het wit, dus dan wil ik die kopen als de baby is gebeuren en die letters zilver maken Alleen dat is het nadeel als je nog niet weet wat het geslacht is, moeten wachten met kopen van de letters tot de baby geboren is! Dan maar hopen dat ze de letters nog hebben!
@Winnie; Mooie meubeltjes! @Saxia; Uit op een kinderwagen en op marktplaats, leuk hoor! @Sasjuh; Wat een onzekerheid zo. Snap dat het lastig is dat iedereen wel kwaaltjes heeft en jij niet. Maar je hoort ook echt wel van meiden die geen kwaaltjes hebben hoor! @Troetjuh; Nu weer pijn door een ontsteking. Het zit niet mee. Wel super dat je lekker thuis bent en al zo ver met het kamertje. Wij vinden babykamer Casablanca wit en wagen Quinny Speedi Raven erg mooi. Dat is onze smaak. Best wel strak. Wel leuk om jullie kamertjes te zien. Of ik mijn ei heb gespot....uhmmmm...ik heb niet echt regelmatig getempt, maar had gisteravond echt wel even steken in mijn onderbuik. En mijn temp was vanmorgen ineens best hoog. Ben wel verkouden, maar daar krijg je toch niet zo'n verhoging van?? En het is heerlijk weekend Anita!!! Wij gaan morgen waarschijnlijk even kijken bij de nieuwe Kia Rio. Wij hebben er nu 1 uit 2005. Nog prima hoor! Maar kijken mag altijd natuurlijk. En kopen gaat ook ff niet, want gaan de dakkapel in het kunststof laten zetten over +/- 3 maanden. En morgenavond naar de verjaardag van mijn vriend zijn moeder. Zondag nog geen plannen. En dan maandag invallen op mijn werk.
Zo net doodmoe op de bank geploft maar lekker rondgekeken bij babydump, prenatal en babyplanet die laatste koop ik dus niks wat een troep en personeel blijft met zn allen koffie drinken en kan je niet eens begroeten. Winnie, mooi kamertje hoef je niet veel aan te doen wel fijn. Saxia, moeilijk zo van een afstan te zeggen als je niet weet hoe t er uitziet maar als je nou hele brede plinten doet van t laminaat dan kan t mischien best? JBG, dat is toch best snel al een kamertje geleverd?? wel leuk kan niet wachten tot we gaan bestellen. Verder weet ik t ff niet hebben nog in de aanbieding een woezel en pip boxkleed gescoord en we hebben al een 2ehands kinderwagen gekocht.
@menp: wij hebben 2 jaar geleden ook een kunstof dakkapel laten zetten. Kost een hoop maar we zijn er superblij mee! @pooh: Ben dan ruim 28 weken als de babykamer komt... We hebben dan vakantie dus we willen in september het babykamertje af hebben. Ze adviseren blijkbaar ook rond 30 weken het af te hebben zodat je daar een beetje rust in hebt. Moet dan ook nog alles wassen aan kleertjes, hydrofiele luiers enz enz...
kamertje krijgt alleen wel een ander kleurtje. Vind het toch leuker o er weer wat anders van te maken. Maar eerst ff inspiratie op doen
Goedemorgen.. Iedereen lekker geslapen? Ik ben verkouden wakker geworden .. en dat in de zomer.. bah! Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend? Wij gaan straks even boodschappen doen en verder heb ik nog geen idee.. Hartje.. ben je al ongesteld? of heb je inmiddels een mooie test voor ons?
Goedemorgen allemaal, Ik ben hier héél op het gemakje aan het schoonmaken hihi Vriendlief is hele weekend werken dus ik heb de tijd wij hebben nog wat boodschappen vriend is dinsdag vrij dan doen we weer de week boodschapjes
Ik heb weekenddienst vandaag en moest vanochtend dus even het spreekuur werken, kwamen gelukkig maar 4 patienten. Om 5 uur ook nog spreekuur, hopelijk blijft het dan ook rustig. Daarna even door de stad gelopen, fruit gekocht op de markt.. En toen was ik bij de V&D en was er opruiming van babykleertjes en heb ik 3 superlieve Nijntje truitjes gekocht, voor maar 10 euro in totaal! Ben er helemaal verliefd op Ga nu nog ff met vriendlief naar het winkelcentrum, nog even spulletjes kopen voor de Eerste Hulp Bij Oppassen mand voor schoonmams!
Leuke koopjes Sas hihi.. ik heb vandaag nog een lakentje gekocht bij de prenatal.. met A star is Born
25 aug: Hartje (25 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 31 aug: rose83 (28 jaar, 8e ronde, 1e kindje) 30 aug: Hip1983 (28 jaar, 12de ronde, 1e kindje) 24 sept: Anita1985 (26 jaar, 11e ronde, 1e kindje) ??: MenP2010 (28 jaar, ? ronde,1e kindje) Zwanger: Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Suuszwanger (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 14 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 2 april Tazzie (31 jaar, 6e ronde,1e kindje uitgerekend 20 april Winnietje (25 jaar, ronde kwijt 2de kindje) uitgerekend 22 april Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens Buddy's: Sasjuh83-Anita1985 Anita1985-Sasjuh83 Tazzie-Samantha1 Samantha1-Tazzie Norah12-suusje1979 suusje1979-norah12 troetjuh-jbg jbg-troetjuh Lijstje weer even naar voren gehaald ...