Winnietje.. mooi buikje hoor.. Norah..Hoe voelen die voorweeen dan? Lijkt me heel eng om dat ineens te hebben..schrok je niet toen je dat voor de 1e keer had? Hip.. jeeej ongesteld hihi..En heerlijk een hotstone massage! Suusje.. fijn dat alles goed was bij de vlos! Verder weet ik het even niet meer.. Zal me ff gaan omkleden, wij mogen zometeen namelijk weer naar ons beebje gaan gluren (hoop ik in ieder geval) meestal als we naar de vlos gaan krijgen we een echo..dus hopelijk dit keer ook
Gelukkig niet 3 rondes. Maar 3 maanden na het inleveren van vorige keer. Dat was 8 augustus...dusss....8 november ofzo weer inleveren en dan na 2 weken een afspraak. Ik ben gewoon beter aan het opletten wat ik eet. Ik woog 85,7kg, nadat ik ziek was woog ik 81,7 kg. En gisterochtend woog ik 81,8kg, dus wel weer gewoon gaan eten én alles binnengehouden, maar toch niet echt aangekomen. Dat moet ik maar zo proberen te houden. Hoop dat er nog iets afgaat, want eigenlijk moet ik onder de 80 komen.... Lekker trouwens zo'n site met zo veel kortingen waar je ook écht iets aan hebt! @Samantha; En...een echo gehad? @Winnietje; hmm...een 2ling, ik ben benieuwd!
Helaas.. geen echo gehad. Alleen ff het hartje geluisterd en de bloeddruk opgemeten.. Voel me nu een beetje kut.. weet wel dat ik niet mag klagen omdat ik al best vaak een echo heb gehad..maar zag er gewoon zo naar uit om onze kleine weer even te zien.. om te zien of het goed is gegroeid enzo..
Sam das balen maar ook wel logisch.. Denk dat we al blij mogen zijn dat we zoveel echo's krijgen, zijn zat mensen die er 1 met 12 en 1 met 20 wkn krijgen en that's it! En volgende week heb je al de 20 wkn echo dus kunnen jullie heel lang naar beebje kijken! Ik heb 19 aug mn laatste echo gehad en heb er nu ook pas 1 oktober 1, niet goed voor mn onzekerheid maar kan moeilijk elke keer langs gaan voor een echo hihi. MenP nou dat valt toch hartstikke mee met je overgewicht! Ik weeg nu 75.5 kg, een kg meer dan voor de zwangerschap. Hip ene kant jammer van je ongi maar nu maar op naar een succesvolle IUI! Taz kop op meis, probeer ook een beetje te genieten. Is moeilijk, ik kon het ook niet maar een zwangerschap is te kort om er niet met volle teugen van te genieten! Verder ben ik het kwijt, sorry. Moet na de vakantie nog weer even wennen aan de lange drukke werkdagen en ben 's avonds supermoe. Moest net om 8 uur nog terug naar de praktijk (heb avond en nachtdienst, bereikbaarheid) dus nu wel helemaal klaar eigenlijk voor vandaag!
MenP, wat goed al van die kilo's! En gelukkig maar drie maanden ipv 3 ronden bij jou! Winnietje, mooi buikje al hoor! En inderdaad, wie weet een tweeling ! Sam, ik denk net als wat Sasjuh zegt dat je niet mag klagen over al die echo's die jullie al hebben gehad.. En bijna 20 weken echo dus gaat al aardig opschieten! Sasjuh, pfffff... Nachtdienst .. Zou er persoonlijk niet aan moeten denken. Ben alles behalve een avond en nachtmens. Hip, jeeej.. Volgende week mag jij ook weer starten.. Wij zitten dan wel aardig dicht bij elkaar volgens mij met onze volgende NOD .. Norah, wat spannend dat je al last hebt van voorweeen! Hopelijk hebben jullie snel jullie meisje in jullie armen! Hier vandaag nog lekker een dagje werken en dan vanavond verjaardag van m'n mannetje vieren! En morgen is dan de dag van de eerste echo aangebroken.. Ben echt zo benieuwd! Fijne dag allemaal!
hoi meiden, volgens mij ben ik jullie een beetje aan het verwaarlozen,sorry... Druk weekend gehad,heb vrijgezellenfeest van mijn zus gehad en bij ons in huis zijn we ook nog steeds bezig alles een beetje op orde te krijgen en doordeweeks lopen er de hele dag mannen door mijn huis die met de badkamer en toilet bezig zijn, ik kan daar niet zo goed tegen, vreemden in mijn huis en zelf kun je dan niks maar gelukkig zijn ze bijna klaar, ben het in ieder geval wel zat...
@Carly, ik begrijp je helemaal met zo'n klusteam over de vloer. Wij hebben het net achter de rug. En het is superfijn als het klaar is. Vandaag staat manlief het plafond te witten in de woonkamer, want dat moest nog steeds gebeuren. @Hip van harte met je ongi en nu kan het echte werk beginnen!!! Op naar IUI, wow bijzonder. @Norah en Suus, wow nog maar een paar weekjes en straks daagjes en dan uurtjes en dan....is er gewoon een kindje bij. @Pooh, ook ik heb nu al 2 baaldagen. Heb verschrikkelijke pijn in mijn linkerbil. Kortom, ik denk dat de bekkeninstabiliteit in volle glorie zijn intreden heeft gedaan. Dat is verre van handig nu in onze klusweek. Alles komt op manlief aan en ik scharrel wat rusteloos en hulpeloos door het huis. Morgen naar de vlos en maar eens horen wat die zegt. Hoop dat ik wel kan blijven werken. @Tazzie, probeer die angsten los te laten. (Ik snap het wel hoor) Maar je kindje groeit veel beter en meer wanneer jij niet verkrampt. Laat die buik maar lekker oprekken. Denk ook wanneer je een kramp voelt: goed zo, mijn baarmoeder rekt op bijvoorbeeld. En zoek dan maar zo veel mogelijk afleiding. Wanneer heb je weer controle? En spreek met jezelf af dat je tot een bepaalde datum zorgen mag hebben. (Bijvoorbeeld de gebruikelijke 12 weken) Tuurlijk hou je af en toe best je zorgen, maar vertrouw ook op je kindje. @Samantha, je bent al zo ver zwanger, ontspan! Tuurlijk iedereen zou wel elke dag willen gluren, maar dat gaat gewoon niet. Ook jij moet vertrouwen op je lijf en je kindje. Laat dat natuurlijke proces gewoon gebeuren. En steeds kijken heeft echt geen invloed op hoe goed of niet goed het gaat. @Hartje en Rose, wij knallen uit elkaar van nieuwsgierigheid! @Winnietje, nee is vast geen tweeling toch? We wachten maar gewoon af. @MenP, goed bezig met die kilo's en mooi dat het maar 3 maanden is. Respect hoor!!! @Anita morgen eindelijk voor de eerste echo. Toch spannend lijkt mij. Gefeli met je mannetje trouwens. Ben trouwens ook meer een ochtendmens hoor. Lijkt wel een uitstervend ras, want ken bijna alleen maar avondmensen. Fijne dag allemaal. Heb vandaag maar eens een warm vestje aan gedaan. Heerlijk die zomer met 14 graden!
@anita: gefeliciteerd met je mannetje! Zeker spannend voor morgen, hoe laat moeten jullie er zijn? @saxia: ik vind deze temperaturen heerlijk nu tijdens mijn zwangerschap, hahah @samantha: fijn dat alles goed was bij de controle Zijn er meer dames die zo'n last hebben van maagzuur? En wat doe je eraan?
Sam jammer geen echo. maar wel fijn dat alles goed is verder Carly was erg druk, kan me voorstellen dat het neit heel prettig is al die vreemde mensen in je huis.. Hopelijk is het snel af en kun je lekker genieten in je huisje! hip fijn dat het doorgezet heeft en nu op naar de fm enzo.. anita gefeli met je mannetje en succes morgen gaat vast goedkomen! Sas hoe is het met je poezel? kan ie zich een beetje redden zonder zn pootje? saxia minder dat je zo'n last heb van je bil.. ik heb nu donderdag de eerste echo en volgende week dinsdag de intake bij de vlos. Ik probeer ook positief te denken, maar het is zo moeilijk. Ook omdat vriendlief erg negatief doet erover.. hij denkt dat het weer mis gaat omdat ik behoorlijk last van mn onderrug heb.. voel wel steeds wat steken in mn buik en ben angsitg met naar de wc gaan. Maar probeer me zelf voor te houden dat die steken gewoon van mn baarmoeder zijn die groeit. zal wel heel erg blij zijn als we die 12 weken grens voorbij zijn.. nou ik ga nog even werken en daarna even ontspannen bij mijn paardje
@ Samantha, Tvoelt als menstruatiekrampen, maar dan wel pijnlijker. Krijg er dan ook harde buiken bij en ze komen en gaan. Zo herken ik ze eigenlijk. Het zakt wel elke keer af. Helaas zegt t ook niets over wanneer je gaat bevallen, kan nog weken zo doorgaan! Jee
Zo heej norah das een flinke buik! mooi hoor. saxia balen zeg van je b.i. hopelijk zwakt het nog een beetje af of wordt het in iedergeval niet erger. wel vervelend dat je nu niet kan helpen met klussen. anita morgen de eerste fm spannend hoor. ach je gaat er zoveel krijgen dat het vanzelf went. ik doe altijd een jurkje of lang shirt aan of zo is wel zo prettig. Ben benieuwd hoever je eitje al is. We lopen deze cyclus best wel gelijk idd, als het bij jouw het zelfde gaat als bij mij dan heb je deze ronde een orrienterend fertiliteitsonderzoek en mss word de ronde erna wat gedaan. hopelijk zijn we dan alletwee snel zwanger. Wanneer moet je vriend weer een potje vullen? carly hopelijk zijn de klusmannen snel klaar dan kunnen jullie gaan genieten van jullie nieuwe huis. Rose en hartje waar zijn jullie?? patries hoe is het met je boys? en met jouw natuurlijk?
@Norah; Zozo, wat een buik! Mooi! En dan ook al aan de voorweeën. Jeetje, wat spannend zeg, jullie gaan gewoon al best snel jullie meisje in jullie armen houden, geweldig! Hoe voelt dat nou? Bijna écht papa en mama? @Saxia; Balen dat je ook last hebt van bi. @Anita; Voor jullie ook spannend morgen. Ben benieuwd wat jullie weg wordt! En gefeliciteerd met je mannetje! @Carly; Vervelend als er onbekenden door je huis heen lopen hè! Áls ze maar mooi werk achter laten.
Norah mooie buik, je meisje knapt er zo nog een keer uit Anita hoe was het?? Hip nu dus toch ongi, op naar de IUI en een positieve test! Het is stil rondom Patricia.. lees op Hyves ook niets meer. Gaat alles nog goed met je kleine jongens en jou? Ik heb na heeeeel lang twijfelen gisteren toch de angelsound besteld. Straks maar even subtiel aan vriendlief meedelen want hij weet het nog niet haha. Heb hem net ook al binnen gekregen ennn... had na 2 minuten zoeken het hartje van onze kleine beeb te pakken! Twijfelde eerst even of het niet mn eigen hartslag oid was maar ben gaan tellen en was echt de snelle hartslag van onze beeb, zo gaaf!
Oja Troetjuh ik snap nu ook wat je met een 2 helften buik bedoeld, ik heb dat helaas ook Stomme vetrol haha. Bekijk bijlage 179715 Buikje gisteren, 13wkn en 1 dag.
Norah.. mooie buik hoor Lijkt me wel erg eng als je die voorweeen voor de 1e keer hebt.. jammer dat het niks zegt over de tijd wanneer de bevalling echt gaat beginnen. Anita.. hoe was je fm? Nog gefeliciteerd met je mannetje trouwens.. Sasjuh.. fijn dat je het hartje hebt gevonden.. kon je ook horen dat het kindje druk aan het spartelen was? dat kunnen wij ook altijd horen namelijk. Ben benieuwd hoe vriendlief reageert..
Heey meiden, Sorry dat ik zolang niks van me heb laten horen. Heb zo weinig tijd gehad om achter de laptop te zitten. Zou eigelijk meer dan 30 pagina's bij moeten lezen maardaar heb ik ff geen puf en tijd voor. Zal proberen wat vaker langs te komen. Weet wel dat Saxia is getrouwd! Gefeliciteerd. Hebben jullie een mooie dag gehad? Vast wel. Hier gaat het redelijk goed. Tyler ligt sinds afgelopen vrijdag (26-08) avond op de high care! Hij doet het echt ontzettend goed. Hij heeft af en toe nog wel dalingen met zijn hartslag en zuurstof gehalte, maar dat is voornamelijk als die eten krijg....het is zo veel dat hij het niet zo goed kan verwerken. Verder krijgt hij nog medicijne voor zijn longen, maar dat is nog maar voor 5 dagen. Hij ligt nog aan de cpap (zonder zuurstof, dus alleen lucht) en tijdens het buidelen mag hij een flowsnor (zo'n ding in je neus) om, en daar doet hij het ook heel goed op (behalve met eten dan haha) De bloeding in zijn hersenen is gelukkig nog steeds stabiel, dus daar doen ze voorlopig verder niks mee. Hij weegt al 1300 gram! Ryley doet het helaas iets minder goed....hij is sinds de vrijdag dat zijn broer ging verhuizen, weer terug gegaan aan de bipap. Hij kreeg 30x extra ademstoten, maar de volgende dag stond die al op 40x en sinds gisteren staat die zelfs op 60x omdat hij te veel dalingen heeft. Hij heeft dezelfde long medicijne als Tyler (ook nog 5 dagen) en daarnaast heeft hij nog andere long medicijnen. Ook houd hij vocht vast wat ook om zijn longe zit en waarschijnlijk heeft hij daardoor extra zuurstof nodig. Hij heeft nu plas medicijne om het vocht kwijt te raken. Hij weegt nu 966 gram....bijna een kilo jeeeh! Vind het erg moeilijk dat onze jongens uitelkaar zijn gehaald. Ze liggen nog wel op dezelfde verdieping, maar je kan nooit naar bijde tegelijk.....het is ff moeilijk om de tijd goed te verdelen. Ben wel heel blij dat Tyler het zo goed doet! Met mij zelf gaat het ook redelijk. Heb al ruim 2 weken erg last van duizeligheid, en soms zware hoofdpijn. Me ventje en me ouders zeggen dat ik langs de dokter moet maar heb er gewoon geen tijd voor (erg he) ze denken dat ik iets van bloedarmoede heb. voor rusten heb ik ook nooit tijd, dus ben best veel moe. Me dag bestaat uit in de auto zitten, naar het ziekenhuis gaan (en weer terug) en kolven en dat beetje tijd dat ik over heb, spenderen aan me meissie. Tis best zwaar, maar goed het is niet anders....hopelijk groeien onze jongens snel door, en doen ze het voor derest ook goed en mogen ze snel naar huis (Tyler waarschijnlijk eerder dan Ryley)