@tazz laat je maar even lekker verwennen door je mannetje en de mensen om je heen. knuff @norah misschien niet zo slim om naar het televisieprogramma te kijken? kan het zijn dat je daarom droomt? wel vervelend voor je. @samantha kan mij goed voorstellen dat het allemaal spannend is. En hoop dat je gauw voor controle kan geeft jezelf denk ik ook wat rust. @suusje ben helemaal blij voor je. echt een top dat ja! @anita ik hoop dat jij zwanger naar de dominicaan gaat. volgens mij is vliegen niet erg voor je 30ste week. althans dat dacht ik. succes in ieder geval met klussen ) @sasjuh hopelijk dat de eieren nu wel gaan rollen want 1 is inderdaad wel erg weinig. even een nieuwsgierig vraag: ik dacht altijd dat als je zwanger bent dat je uitwendige echo's kreeg. troetjuh ik lees dat jij een inwendige krijgt. is dat gebruikelijk en hebben de andere dat ook gehad? hier verder nog aan het wachten. nog steeds last van mijn borsten maar dat heb ik eigenlijk iedere maand zegt dus nog niks. Daarbij ben ik wel veel moe misschien zegt dat wel wat? ) wachtende dus....
@Rose...het hangt er ook vanaf hoe lang je al zwanger bent en hoeveel "vet" je hebt zeg maar hehe.. Mijn schoonzus die heeft een maatje meer en daar konden ze gewoon zeer weinig zien bij een uitwendige echo...dus die heeft altijd inwendig gehad..
Meiden, bedankt voor jullie medeleven. Fijn dat ik hier mijn verhaal kwijt kan! Vanaf nu ga ik weer volop met jullie meeleven Volgens mij is een echo voor de 10(of 12?) weken inwendig, het vruchtje zit nog achter het schaambeen en is dus niet met een uitwendige echo te bereiken zeg maar. En inderdaad is het bij vrouwen met een maatje meer ook moeilijker om uitwendig te kijken.
Anita, je mag gewoon vliegen tot ergens in de 30 weken dan durven ze t niet meer aan ivm bevallingen in de lucht. Suusje, fijn dat de echo goed was en alles beter gaat met je zwager. Tazzie, fijn dat alles goed is verlopen nu goed rusten en naar je lijf luisteren. Was wel verbaasd te lezen dat je bij was, als ik curratage had gehad hadden ze me onder algehele narcose gebracht. Maar ben blij dat alles goed met je is gegaan. Samantha, snap je onzekerheid helemaal hoor, heb hier met de vlos al over gesproken maar denk dat t ff duurt voor je kan geloven en genieten.
@Tazzie; 'gelukkig' is het achter de rug. Natuurlijk is het moeilijk en nu begint de verwerking. Wel fijn dat je zo'n fijne gyn hebt. Jammer dat hij met pensioen gaat. @Suusje; Wat goed dat jullie je kleine man hebben gezien en alles goed was. Ook ontzettend fijn dat je zwager zo goed gaat. @Rose; Spannend zeg...nog een weekje. @Samantha; Mooie banner! @Anita; 18 juni...OP NAAR ROZE!!!! Ik hoop het voor jullie! Mooi begin van een mooie reis! Ik heb babyboom terug gekeken vandaag en er zitten heftige verhalen tussen zeg! Wil eigenlijk nu de volgende aflevering al zien....Vorige keer heb ik alle uitzendingen naderhand gekeken en kon ik zo door naar de volgende, dat was ook wel prettig. Ik zat er dan helemaal in.
Ik ben er nog wel hoor! Alleen de afgelopen dagen weer ontzettend druk gehad. Was wel fijn met mijn naderende NOD. Helaas gisteren ongesteld geworden met behoorlijke krampen en hoofdpijn, dus op tijd naar bed en nu gaat het weer redelijk. We zijn wel teleurgesteld, maar hadden niet echt het gevoel dat het raak zou zijn. We gaan maar weer voor de volgende ronde. Ronde 7 alweer! Pf, maar ja 7 is mijn geluksgetal en 8 dat van mijn man dus nu maar hopen dat een van de twee ons geluk zal brengen! Sam: gefeliciteerd!!!! Ik duim voor een superplakbeeb! Ik zal vanavond of morgen even het lijstje en banner aanpassen (lukt niet vanaf mijn mobiel) en de rest teruglezen!
Balen zeg! Kom maar lekker bij ons op het baalbankje zitten en dan weer met frisse moet door naar de volgende ronde! Hier gaan we weer vertrekken om naar school te gaan en vanmiddag wordt moeders weer geopereerd. Best weer spannend dus! Fijne dag allemaal en iedereen die hem kan gebruiken. Knuffel!
Marije wat balen! Anita succes op school. Ik ben lekker vrij! Heb zo priveles met mn pony, morgen weer wedstrijd. Vanmiddag nog 2 uur autorijles voor de aanhanger.
goeiemorgen meiden! anita succes met school en je moeder!! suus fijn dat alles goed was met de beeb en ook met je zwager de goeie kant op gaat sas rij ze! en vanmiddag les ze! marije balen dat je ongi bent geworden rose ik duim ook voor je euh verder weet ik t even niet meer. oh ja hier bij ons in t ziekenhuis doen ze alleen narcose als het echt moet. En het is een relatief 'kleine' ingreep dus asl ze narcose kunnen voorkomen dan doen ze dat (narcose brengt ook altijd wat risico's met zich mee.) ik voel me redelijk al heb ik wel een beetje soort napijn. net boven t schaambeen. vandaag zowiezo nog lekker rustig aan, bloeden lijkt wel wat minder dus das wel mooi.
Tazzie, wil je even een dikke knuffel geven meid!! Wie is jou gyn eigenlijk? Ben benieuwd of we dezelfde hebben. Hoop namelijk op dezelfde als bij de bevalling van Juul.
zo vriendlief heeft echt fijne collega's zowel op zn gewone werk als bij de brandweer. Net stond ineens de bloemendienst hier voor de deur met 2 grote bossen bloemen. 1tje van al zn collega's dus en eentje van de brandweergroep. zo lief! En ee nvriendinnetje was ook al eventjes op bezoek geweest.. sorry moest ik even kwijt
Marije, welkom op t baalbankje. Tazzie, fijn dat mensen om jullie heen ook aan jullie denken, en blijven praten.
@Marije; Balen zeg! Ronde 7 of 8 naar het roze lijstje!!! @Tazzie; Idd fijne collega's. Lief zeg! Hoop dat je snel van de pijn af bent. @Anita; lekker dagje school gehad? @Sasjuh; Fijne dag gehad, goed gelest (op paard en in auto)?
Heey marije..balen zeg! Sasjuh..hoe ging je les? Tazzie..wat een fijne collega's heeft je vriend zeg! En ook fijn dat je vriendinnetje ff langs kwam Anita..hoe is het met je moeder nu? Ik heb vandaag contact gehad met de verloskundige.. mag 4 juni heen.. gaan dan gelijk kijken of er al iets te zien is op de echo Dus nog ff 2 weekjes in spanning..
Samantha wat fijn dat je al snel naar de vk mag en ook al een echo krijgt! Les met pony ging uiteindelijk goed, was hard werken. Ben benieuwd hoe dat morgen op concours gaat. Autorijles ging wel redelijk, ik vind het toch erg moeilijk hoor en wordt gewoon altijd zo zenuwachtig in een lesauto. Iemand misschien nog tips tegen de zenuwen bij het afrijden? Heb wel eens gehoord over homeopathische middelen ofzo?