Wat heftig Patriesjuh.. echt een zware tijd dit voor jullie! Wat naar dat de beide jongens uit elkaar zijn gehaald, maar wel fijn dat het met Tyler goed gaat! Hopelijk volgt Ryley zijn voorbeeld snel! Veel sterkte nog meis en denk ook echt aan jezelf!!
He patries wat lief dat je ons ondanks dat je zo weinig tijd hebt toch nog op de hoogte houdt. kunnen ze in het ziekenhuis jouw niet ff snel prikken op bloedarmoede dat scheelt weer een hoop tijd. mss moet je dan ff naar de ha bellen en je klachten t uitleggen dat hij dan zorgt dat je in het ziekenhuis kan prikken. het is al allemaal zwaar genoeg voor jouw als je je dan ook nog niet goed voelt is helemaal niet fijn. hopelijk gaat het met ryley ook steeds beter. mss voelt die het onbewust ook dat zijn broer verder weg is en dat die daarom ff wat minder gaat. de band tussen tweelingen is vaak zo sterk en onverklaarbaar.. zal voor je kleine meisje ook wel ontzettend moeilijk zijn deze tijd. begrijpt ze het een beetje? heeft ze haar broertjes al in het echt gezien of niet? heel veel sterkte meid voor jou en je gezinnetje!!
Patriesjuh wat zit jij in een heftige periode zeg.. Pas ook goed op jezelf he, je kleine jongens en je meisje natuurlijk ook hebben er niets aan als jij straks instort. Lijkt me idd moeilijk nu je jongens uit elkaar gehaald zijn, dubbel omdat de ene het zo goed doet en je daar eigenlijk blij om bent terwijl het met zn broertje dan een stukje minder gaat. Pff ben moed aan het verzamelen om boodschappen te gaan doen, heb geeeeen zin. Ga lekker stamppot zuurkool maken, het lijkt toch al net herfst Vanavond komt schoonmoeder nog langs om naar onze 3 potige poes te kijken haha en daarna lekker op de bank, start van het nieuwe seizoen van Het Blok is vanavond, heerlijk programma!
he sasjuh hoe is het met jullie 3 potige poes? hier is het geen herfst vandaag het zonnetje schijnt heerlijk. tis niet super warm maar wel lekker zo'n 20 graden. heb een dagje vrij dus dadelijk ff met een boekje in de tuin denk ik. maar moet ook nog vanalles doen. (heb nog helemaal niks gedaan vandaag uitgeslapen in bed koffietijd en gtst gekeken gedoucht en gegeten en laptoppen dat was het hoezo lui haha) ik moet nog naar de winkel en boven nog alles poetsen incl de badkamer blehh
Hm hier geen zon te zien! Vanmorgen regende het zelfs weer.. Ik heb ook nog niet bijster veel gedaan haha. Wasje gedraaid en opgehangen, andere was opgeruimd, paardgereden, stofgezogen en verder ook alleen nog maar achter de pc gehangen. Ga nu dus echt naar de supermarkt! Met onze kat gaat het zooo goed! Hij kan echt alles gewoon weer maar dan op 3 poten. Springt op schoot, op de bank, loopt de trap op en af, echt bizar hoe snel zo'n beest zich aanpast. Vandaag is het pas een week geleden dat hij geopereerd is maar het lijkt nu al alsof ie niet beter weet.
@patriesjuh: wat een moeilijke tijd allemaal voor jullie, veel sterkte. Ben blij om te horen dat het wel beter gaat met de boys, ondanks het feit dat ze uit elkaar zijn gehaald. @sasjuh: fijn dat jullie poes het goed doet, echt super. Dieren die gaan gewoon door, mooi is dat! @hip: poetsen is nooit leuk, hahah ! Vanmorgen hebben ze hier de box geleverd, mag manlief vanavond even in elkaar zetten , even kijken hoe het staat!
Nou sasjuh dat vindik toch al behoorlijk wat hoor hahahaen wat mooi dat het zo goed gaat met de kat. Jbg wat leuk zeg dat de box is geleverd het lijkt me zo leuk om bewust met zulke dingen bezig te zijn. ik fantaseer daar alleen nog maar over. ik zag laatst ergens een ronde box leek me op zich ook wel handig. dan hoeven niks weg of aan de kant te zetten. maar is volgensmij wel een stuk kleiner. achja ik heb nog alletijd om daar over te denken. Ik ga maar es naar de winkel heb ook al een beetje in de tuin aangerommeld dus toch al iets gedaan haha. ik ben de koningin van het niksen.
Patries, zeker een heftige periode zeg.. En naar dat de jongens uit elkaar zijn gehaald. Fijn dat het met Tyler goed gaat, hopelijk volgt Ryley snel. En inderdaad zoals anderen zeggen probeer wel beetje om jezelf te denken. Je kleintjes hebben er alle3 niets aan als jij straks instort. Norah mooie buik hoor! Sas ook al een mooi buikje en fijn dat het met de kat zo goed gaat! Hip af en toe een lekker dagje niksen moet best kunnen JBG fijn dat de box binnen is gekomen! welke hebben jullie? van babydump of ergens anders?
He Tazzie! Morgen hebben jullie de echo toch? Ik ga heeeel hard voor jullie duimen dat er een mooi wurmpje met kloppend hartje te zien is Komt vast helemaal goed! Wel toevallig trouwens, ik had mn 1e echo ook met 6 wkn en 6 dgn! Hihi heb vriendlief gesmst dat ik toch een angelsound had gekocht, hij moest lachen en wilde vanavond meteen zelf ook luisteren
Zo meiden, hier ben ik weer.. Bedankt voor al jullie felicitaties, erg leuk! Hier is de echo vannochtend ook erg meegevallen.. Stelde wat dat betreft weinig voor.. Maar er was helaas nog vrij weinig te zien. In beide eierstokken was het grootste eiblaasje 8 mm.. Dus nog geen echte groei aanwezig. Moet komende vrijdag en maandagochtend weer terug voor weer een echo dus ben benieuwd of er dan al wat groei te zien is. Sasjuh en Norah, mooie buikjes hoor! Patriesjuh, wat heftig allemaal zeg! Ik ga weer snel verder dus zal volgende keer wat uitgebreider reageren.. Liefs, Anita
@ patries heftig zeg hope dat de jongens snel weer bij elkaar mogen liggen en het een stuk beter met ze gaat @norah WOW wat een buik hihi lijkt me spannend zeg die oefenweeen hope dat de kleine zich snel gaat aanbieden @sasjuh iritant is dat he dan voel gewoon meer dik dan zwanger :S @jbg leuk de box welke kleur heb je? en vierkant of rond? @hip wij hebben vanmorgen ook boodschapjes gedaan probeer vriendlief aan de stofzuiger tezetten maar heeft niet veel zin geloof ik @saxa das balen zeg die bi hope dat je er niet al teveel last van krijg hier even een up-date van mij had al vanaf dinsdag pijn in me rug de dokter gebeld het werd dus op een blaasontsteking gegooid nadat me urine werd gecontroleerd, vrijdag weer gebeld dat ik nog steeds veel pijn had in me rug kreeg niet veel reactie hierop maandag weer gebeld dat ik weekend zoveel pijn had gehad maar werd gezegt dat ik de kuur moest afmaken en bloed moest prikken om te kijken of ik suiker had heb namelijk erg veel dorst en moet veel plassen, en moest naar de fysio maar verder niks nou gisteren naar de fysio geweest kreeg wat oefeningen mee heb 4 keer gezegt heb pijn in me rug en aangewezen maja de mw heeft niet eens gekeken of gevoelt... ze zei nog wel kom maar recht zitten zie dat je niet lekker ligt gisteren was de pijn echt niet meer om uit te houden had al vanaf vrijdag 24 uur per dag constante pijn kon niet meer staan zitten liggen of lopen dus gisteren avond naar de huisartsenpost geweest gelukkig nam die dokter me serieus, hij ging aan me voelen deed me echt zeer wat nu dus blijkt is dat me lange rugspieren helemaal 1 harde bonk is hij zei daar kan je een spijker op stuk slaan kreeg dus als advies 2 parcetamol en smeren met srl gel nou ik was voor eerst sinds dinsdag pijn vrij heb heerlijk geslapen en nu mag ik 3 x per dag 2 parecetamol en smeren het doet nu alleen nog zeer als de paracetamol en srl is uitgewerkt ik heb dus idee dat niemand me echt sirieus heeft genomen en allemaal maar een beetje op de zw klachten heeft gegooid dat het er allemaal maar beetje bij hoort want in die 4 x dat ik de dokter had gebeld heb ik alleen een sictaresse aan de telefoon gehad en nooit een dokter gezien me suiker was trouwens nuchter 5,5
@troet: goed van je dat je naar de huisartsenpost bent gegaan. Ik vind het echt slecht van je fysio en HA dat ze zo met je zijn omgegaan.. De fysio had allang kunnen voelen dat het zo vast zat en daar wat aan kunnen doen! ik hoop dat je je snel beter gaat voelen! @anita: Fijn dat het is meegevallen, maar het is dus nog even afwachten. Hopelijk is er de komende dagen wat meer groei. @hip, troet en tazzie: ik heb een zilveren vierkante box gekocht met lade. Deze komt van babypark. We hebben hem maar op zolder gezet was even zo'n gedoe om in elkaar te zetten maar hij ziet er echt heel mooi uit! We hebben bewust voor een vierkante gekozen omdat we in de omgeving hebben gezien dat een ronde heel leuk is, maar niet fijn als de baby gaat omrollen. Dan heeft de baby minder ruimte of ligt sneller tegen de zijkant aan. Zie foto voor de box!
Oh ja... nog even een vraagje... Onze baby word naar verwachting eind november geboren. Nu wil ik nog een winterjasje aanschaffen maar welke maat moet ik doen? Zat te denken aan 62?! Na de geboorte zal die dan te groot zijn, maar kan er wel een paar maanden mee doen dan voor het voorjaar begint. Wat denken jullie?
Mm ik heb zoieso een 56 hihi das zo schattig en ik ben ook nog op zoek na een groter maatje had die ene bij zeeman gekocht voor 6 euro geloof ik dus ja da zijn de kosten ook niet denk da 62 echt mega is voor zo kleine ukkepuk
Troetjuh wat goed dat je nog naar de ha.post bent geweest en wat schandalig dat de fisio en de ha je zo heeft behandeld ik zou hun er wel nog op aanspreken hoor! jbg mooie box! En bedankt voor de tip over een ronde box vond em er ook al er klein uitzien eerlijk gezegd. ik heb uiteindelijk toch nog alles gepoetst en opgeruimd en vanmiddag nog lekker in het zonnetje gezeten. ga zo nog f lekker in bad denk ik. fijne avond nog.
Jbg is msa best een goed idee wat troetjuh zegt gewoon een goedkoop winterjasje halen in 2 maten of zo. als je zelf heel erg van de merken bent dan kun je ook 2de hands kijken op marktplaats. mij persoonlijk boeit dat niet echt. als het maar leuk is. en warm natuurlijk als het om een winterjas gaat
anita fijn dat het is meegevallen.. troetjuh goed dat je hebt doorgezet en dat de huisartsenpost je wel serieus nam! en slecht van je eigen arts en de fysio zeg.. fijn dat je nu wel minder pijn hebt.. SRL mag jhe dus gewoon smeren? (goed om te weten ) JBG zo op de foto ziet ie er zeker mooi uit! Wij gaan ook voor een 4kante. Vind het ook mooier dan een ronde plus inderdaad met dat omrollen enne gewoon een jasje maatje 56 ook halen.. een goedkope ofzo. (hier beneden bij mij zit de zeeman, die is zooooo verslavend.. maar kan me nog inhouden haha..) Hip is toch lekker druk geweest en lekker in bad! jaloers .. ik heb geen bad hopelijk volgend weekend met het brandweeruitje een bad in de hotelkamer, maar das afwachten.. Sas ja morgen hebben we de echo.. ik knijp m wel, maar goed ik probeer positief te denken.. hebben jullie ook veel honger? of iig trek in dingen.. vandaag niet zo misselijk geweest (hopelijk is dat niet erg ) maar nu aan de chips.. heb der zooo zin in haha. kon me de hele week al inhouden maar nu dus niet meer.. niet goed voor de kilo's)
oke dan ga ik ook maar eens SRL in huis halen.. heb wel een soort tijgerbalsem (starbalsem) maar daar lees je wisselende verhalen over of het mag of niet. en mn onderrug doet nog steeds regelmatig pijn (op t moment echt om mijn ruggewervels onderin heen) paracetamol hou ik al niet zo van, dat neem ik echt als de pijn niet te harden is (of ik echt scheel kijk van de hoofdpijnen ofzo)