stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Jeeh Tazzie, super! Nu toch echt een beetje op je roze/blauwe wolk kruipen hoor ;)
    Suusje ow die onzekerheid, vreselijk he. Knap dat je er nu pas last van krijgt, bij mij wordt het nu net wat minder maar zal straks ook wel weer eens terugkomen. Geniet van je laatste werkdagje en dan mag je met welverdiend verlof! (oww dat lijkt me ook zo heerlijk, hihi nog geduld hebben tot 5 februari..)

Fijne dag ladies!

2. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Tazzie, wat een mooi nieuws zeg! Nu lekker proberen te gaan genieten...

Een fijne dag allemaal! Ik ga zo weer even op en neer naar het zkh.. Ben benieuwd of er wat groei te zien is..

Liefs,
    Anita

3. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Oh super Tazzie! Wat een eigenwijs kindje hihi..

Suusje.. wat vervelend die onzekerheid! Gelukkig kun je altijd terecht bij je verloskundige als je het echt niet meer vertrouwd.. Nog een paar weekjes meid :)

Anita.. succes in het zkh!

4. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Zo, ik ben weer terug..

Eitjes in mijn rechter eistok waren nauwelijks gegroeid. In mijn linker eistok daarentegen zat nu een eitje van 11 mm :D. Dus 3 mm gegroeid!

Maandag gaan we dus weer terug voor weer een nieuwe echo! Ben benieuwd hoe ze dan zijn gegroeid..

Waarschijnlijk gaan ze dan ook een afspraak inplannen voor een samenlevingstest als dat eitje van 11 mm weer is gegroeid!

5. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @Tazzie wat een goed nieuws! Ben blij voor je

@ Anita, wat goed dat er groei te zien is

6. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wat goed dat er toch nog een aantal eitjes gegroeid zijn Anita! :D
    Maandag weer.. spannend..hopelijk zijn ze dan nog meer gegroeid..

Iedereen alvast een goed weekend!

7. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Pooh.. hoe is het met jou? Zag een echofoto op hyves.. is die van de week gemaakt?

8. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    anita fijn dat er toch eitjes gegroeid zijn :) hopelijk maandag nog beter gegroeid :)

suusje naar he onzekerheid, maar nog een paar weekjes :)

hier de hele dag blij haha.. en vanmiddag met mn paardje voor haar een overwinning gehad met allerlei zeilen enzo in de bak (aan de hand, ze vind het superspannend en moet weer vertrouwen in mij krijgen)
    en nu aan t genieten van alle luchtballonnen die vanaf paleis het loo overkomen van de ballongala. (woon vlakbij het loo vandaar ;) ) en straks nog een tentfeest :) (alcoholvrij dit jaar voor mij haha)

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Anita fijn dat je eitje aan het groeien is, vond dat altijd zo leuk om te zien haha. Succes weer maandag!
    Taz gisteren dat ik die luchtballonnen van het Loo zelfs nog bij ons op stal, mooi gezicht zo in de lucht! Hier ook tentfeest morgen maar dan in T.wello! Veel plezier :D

Ik heb net samen met vriendlief naar onze beeb geluisterd en had hem snel gevonden! 10 seconden geluisterd en toen zwom beebje weg. Vriendlief vond het ook zo gaaf, heel schattig.

10. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    @Samantha, klopt is 1 vd 9 echo foto's van woensdag toen had ik de 12 weken echo en alles was super in orde. Ben 1 dag terug gezet zal ik nog wel aanpassen vh weekend. Moet maandag naar de vlos en daarna gaan we voor de pretecho rond de 16 weken.

Heb wel meegelezen maar mn telefoon is gesneuveld en ben te moe geweest om echt achter de laptop te gaan zitten.

Zal nog een poging doen vh weekend om goed te reageren op iedereen

11. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    echo met 11 wkn 6 dgn van kruin tot stuit 5,36 cm

12. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Mooie duidelijke echo hoor pooh!

13. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Niemand ookk een slapeloze nacht?
    Ik zoek gezelligheid:)

14. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Haha norah!
    Ik heb ook alleen maar slapeloze nachten. Maar net te moe om uit bed te gaan en achter de laptop te kruipen.
    Ik zie echt elk uur langs kruipen. Ik kan niet lekker liggen, niet in slaap komen en ben echt enorm verkouden.

15. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Arme Norah en Suusje! Zware laatste loodjes dus.
    Hier kan ik wel goed slapen maar ben elke dag zo vroeg wakker, zo rond 6 uur en kan dan ook niet meer slapen.
    En heb sinds een paar dgn last van mn bil, voornamelijk met opstaan als ik heb gezeten of gelegen, echt van die nare steken.

Pooh supermooie echo! En die 12 wkn grens dus ook voorbij :D

16. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ohh.. suusje en norah.. allebei nog ff volhouden hoor.. al worden de nachten er eerst niet beter op ;) ze zeggen wel eens dat het lichaam alvast gaat wennen aan de nachten wanneer het kindje er is? Misschien gebeurt dat bij jullie al wel.

Ik val 'savonds ook als een blok in slaap.. vaak word ik dan 'snachts 1 keer wakker om te plassen..en dan slaap ik heel makkelijk weer door ;) Was het begin van mijn zwangerschap wel anders hihi..

Ik voel onze baby sinds gisteravond steeds duidelijker.. constant van die kleine plopjes in het gebied waar mijn baarmoeder zit.. af en toe zit er een keer een hele grote plop tussen:p Zo mooi! :D

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Samantha gaaf! Jij had ook een voorliggende placenta toch?
    Ik kan ook niet wachten tot ik beeb ga voelen maar zal nog minstens een week of 6 geduld moeten hebben :(

18. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Denk dat heel verschillend is sasjuh ik heb ook een voor liggende placenta maar ik voelde het als met 16 weken hihi dus er is nog hoop :)
    Is er eigenlijk iemand die pret echo doet? Wij hebben 13 sep de pret echo hihi kan niet wachten tot zover is

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Pretecho als in 3D echo?
    Wij hebben 1 oktober wel een pretecho maar dan gewoon 2D. Weet nog niet of we nog een 3d echo laten maken.

Heerlijk buitenritje gemaakt met pony net, wat een lekker weer is het eindelijk weer eens! Gaan nu even naar de behangwinkel, kijken of we wat leuks kunnen vinden voor de kamer van onze beeb.

20. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meisjes,

Hierbij de beloofde buikfoto.

Deel Deze Pagina