stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Wauw! Mooi zeg :D

2. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Ja 3d of 4d ik heb die dus 13 sep

3. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Saxia; Mooi buikje hoor!

@Tazzie en Pooh; Goede echo's gehad, fijn zeg!
    Pooh; Mooie echofoto

@Troetjuh; Leuk een 3d echo, wordt het nog echter!

@Suusje en Norah; Vervelend van die slapeloze nachten. Sterkte met de laatste loodjes!
    @Suusje; Lekker verlof nu. Niet te onzeker worden hoor. Jullie kunnen bijna de kleine vasthouden!

@Sasjuh; Jij bent lekker aan het kopen en oriënteren.

@Anita; Wat goed, er groeit een ei! Hopen maandag nog groter.

Ik heb nog steeds geen ei gespot. Ben natuurlijk ziek geweest met koorts, dus misschien gemist, dus ook kans gemist, balen hoor! Het duurt allemaal wel heel lang. In november gaan we pas verder. Dus nog 2 maanden geen actie van de gyn. Hoop dat mijn lichaam eens wat actie laat zien!!!
    Vanavond gezellig buurt-bbq. Is elk jaar, maar we gaan dit jaar voor het eerst. Leuk met de buurtjes kletsen. Hopen dat het lang lekker blijft buiten.

4. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Saxia mooie buikfoto hoor.

Troetjuh wij doen wel een pret echo maar met 16 weken ongeveer wil graag eerder weten wat het gaat worden. Na de 20 wkn echo nog niet over nagedacht. We willen sowieso geen 3D of 4D vind het meestal lelijk of je weet al precies hoe je kindje er uit gaat zien en wil toch graag dan als verrassing hoe t er uit ziet. Maar leuk dat jullie t gaan doen hoop dat je mooie beelden hebt.

Patriesjuh, fijn dat het beter gaat met de jongens hoop dat ze snel weer bij elkaar kunnen liggen. En hoop dat je wat meer tijd hebt om ff bij te tanken.

Norah en Suus, spannend hoor al aant aftellen

5. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Saxia..mooie buikfoto :)

Troetjuh.. wij laten ook een 3d echo maken.. krijgen het cadeau van mijn ouders.. wil het laten doen als ik rond de 26 week zwanger ben.. :)

Sasjuh.. mijn placenta ligt ook aan de voorkant ja..maar heb wel verhalen gelezen op internet dat dat helemaal niks uitmaakt..naja dat zie je bij Troetjuh ook wel..die voelde haar beeb al bij 16 week.. hopelijk voel jij hem/haar ook snel!

MenP.. jeetje dat wachten lijkt me echt helemaal niks.. :( Hopelijk vind je lichaam het nu gewoon tijd worden om in actie te komen..en ben je voor die tijd zwanger!

6. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Goedemorgen iedereen
    Lekker geslapen allemaal? Pfff wat was het hier vannacht een noodweer leek net of er een orkaan overkwam vond het echt eng
    Daarna heerlijk vreemd gedroomd haha
    En nu nog lekker lui op bed tv kieken

7. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Pff hier ook noodweer vannacht. Werd er wakker van en kon lastig weer in slaap komen. Ook raar gedroomd idd!
    En wat een verschil nu qua weer met gisteren.. maar eens bedenken wat we gaan doen!

Anita hoe is het eigenlijk met die sollicitatiebrief afgelopen die je had verstuurd, nog wat gehoord?
    Sam deze week mag je weer lekker uitgebreid naar jullie meisje gluren, spannend :)
    Norah en Suusje vannacht wat beter geslapen of niet?

8. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Goedemorgen,

Hier ook onweer... Ik vind het niet erg dat de warme dagen zijn afgelopen, kan er niet goed tegen. Onze vakantie is net begonnen maar wij vinden het niet erg dat het niet zo warm is... (nou ja.. vakantie...ik zit in ziektewet, maar mijn mannetje heeft nu 3 weken vrij).

Fijne zondag allemaal!

9. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Sam, inderdaad spannend. Hoop dat er morgen toch wel weer groei te zien is.. Wat leuk dat je de baby begint te voelen!

Tazzie, en het alcoholvrije tentfeest overleefd? ;)

Sasjuh, is idd heel erg leuk om te zien.. Ben benieuwd weer morgen.. En hebben jullie een leuk behangetje kunnen vinden voor de babykamer? Wat betreft die sollicitataie, heb ik niks meer van gehoord.. Maar houdt nog steeds m'n ogen en oren goed open voor als er toch iets leuks vrijkomt in de buurt..

Pooh, jeetje.. De 12 weken alweer gepasseerd.. Wat gaat dat snel zeg! En wat een mooie echo.. Het is gewoon echt al een compleet mensje!

Norah, en heb je vannacht een betere nacht gehad?

Saxia, mooi buikje al hoor!

MenP, wat balen dat je nog steeds geen ei hebt gespot! Snap alleen niet helemaal waarom ze je met deze WEER hele lange cyclus niets hebben gegeven om je ongesteldheid op te wekken zodat je een nieuwe ronde kunt starten :(.. Zo weet je toch helemaal niet meer waar je aan toe bent.. Wel een lekkere buurt-bbq gehad? Wij proberen dat ook elk jaar te houden. Ben er zelf mee begonnen.. Wonen in een nieuwbouwhuis waar destijds 4 huizen zijn gebouwd dus is wel leuk om op deze manier de contacten een beetje te onderhouden ;)..

Patriesjuh, hopelijk liggen je jongens snel weer bij elkaar! Ik duim voor jullie!

Zo, dat was het wel zo'n beetje..

Iedereen een hele fijne zondag.. Hier gaan we zo maar even omkleden want moet vanmiddag op de braderie samen met wat andere meiden op het podium om een demo te geven van de steplessen bij onze sportschool.. Hopelijk blijft het vanmiddag dus een beetje droog ;)..

Groetjes!

10. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Goedemorgen..

Hier totaal geen noodweer gehad.. beetje geregend, maar niet veel.. Zo kan het verschillen in zo'n klein landje:)

Maar ook hier vreemd gedroomd! Echt apart die dromen de laatste tijd..haha

Sasjuh.. ja donderdag mogen we gluren :D Ben echt zenuwachtig haha..zo stom!

Anita.. veel plezier vanmiddag met de demo! Hopelijk blijft het droog!

JBG.. hoe is het nou verder met je? Nog steeds zo moe?

11. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Hier wel iets beter geslapen gelukkig. Al is het echt minimaal!
    Maar soms val ik pas tegen half 5 s ochtends in slaap en zo erg was t nu niet gelukkig.

Twordt nu wel spannend hoor! Zo gek dat je ergens op zit te wachten wat je leven compleet veranderd, terwijl je niet weet wanneer en hoe het gaat gebeuren. Tbesef is er echt nog niet dat ik straks een baby vast hou die uit mijn buik komt. Raar, maar erg bijzonder!

Over dromen, in mijn zwangerschap droomde ik ook meer dan normaal, misschien hoort het erbij omdat je toch anders slaapt?

Anita, veel plezier met je steplessen!

MenP, knuffel voor jou, wat zal dat wachten ontzettend moeilijk en frustrerend zijn..

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Waarschijnlijk wordt het dit behang.
    Meisje: 01. Behang Onszelf/Coming 7810 | Coming Bedtime Roze | 123kinderbehang
    Jongen: Babybehang Onszelf - creme grijs turquoise maan vogel wekker OZ 7811 | Baby behang - Onszelf | BEHANG4KIDZ - Hip kinderbehang, babybehang en muurstickers voor de kinderkamer.

Zijn er nog niet uit of we 1 muur dit doen en de rest gewoon neutraal wit of alle wanden dit. Ach we hebben ook nog even!

Anita jammer van je sollicitatie, vind dat altijd zo raar dat je dan niets meer hoort. Zoveel moeite is het niet om dan iig iets van een afwijzing oid te sturen. Succes vanmiddag!

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
  14. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Sasjuh; Leuk behang! Vooral hetgeen waar jullie het misschien mee willen combineren vind ik erg mooi. Dus dan zou je leuk én mooi hebben.

@Anita; BBQ was gezellig. Niet al te laat gemaakt. Waren er rond 23h wel klaar mee. Ik moet natuurlijk nu toch wel weer wat afvallen en mn vriend moet nog een keer een potje vullen voor een 2de onderzoekje. Dus dan vinden ze het blijkbaar normaal om ons nog langer te laten wachten. Ik snap er eigenlijk allemaal niets van. Het is zo verschillend per ziekenhuis, eigenlijk zou daar 1 lijn in getrokken moeten worden.
    Vanmorgen al ff gewii-fit, haha, ook wel komisch en natuurlijk nuttig. Jullie mogen morgen alweer verder, fijn hoor!
    Jij veel plezier straks met de demo en hopp dat het droog blijft!

Bedankt voor het meeleven!!!
    Ik zie het eerlijk gezegd soms ff niet zo zitten rondom dat baby-gedoe, willen echt wel graag een kindje, maar het loopt gewoon zo stroef. Dacht er vanmorgen zelfs even aan om het allemaal maar ff een jaartje 'uit te stellen' ofzo. Maarja, daar word ik ook niet echt blijer van. Ik ben ook niet echt een persoon om in een dip te zitten. Mn vriend begrijpt me ook soms niet, hij is niet zo'n prater en ik wel. Komt ook wel weer goed, maar ff niet zo'n hele gezellige ochtend gehad. Sorry voor mn gemuts!

15. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    MenP dat is helemaal geen gemuts. Ik vind het gewoon super balen dat het zh waar jij nu onder behandeling bent er zo'n beleid op na houdt. Wat is het nu voor moeite om Provera voor te schrijven en je daarna te laten starten met Clomid? Want ook dat kan allemaal nog lang duren, je start met Clomid50 en dat slaat bij lang niet iedereen aan, dan hogen ze het nog op naar 100 en vervolgens 150 en daarna kun je nog over op hormooninjecties. Kortom; als het tegenzit kun je als je eenmaal daar mee bezig bent ook nog wel een tijd zoet zijn, dus lijkt het mij zo van hoe eerder beginnen hoe beter!

16. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    goeiemiddag :)

Sam fijn dta je deze week weer mag gluren :)

pooh de 12 weken grens voorbij. Fijn joh!

meerdere mensen hebben vreemd gedroomd lees ik.

sasjuh leuk behang!

zag een mooi buikje van saxia

anita ging je demo goed en was t droog?

menp het is geen gemuts hoor, kan me goed voorstellen dat je het allemaal lang vind duren enzo. Kan je niet nogmaals gewoon vragen of je vast mag starten met provera en clomid? (al hoop ik echt voor je dat het allemaal niet nodig is en je echt snel posi test

hier was t ook rotweer vannacht, al was ik moe genoeg om er redelijk door heen te hebben kunnen slapen..
    Hebben weer 2 avonden tentfeest overleefd.. netjes aan de frisdrank gebleven haha (heb ik ook totaal geen moeite mee, wel grappig om bepaalde mensen dan katsdronken te zien) enige nadeel was toen we gisteravond aankwamen en de fietsen weg wouden zetten ik al een glas bier over me heen gesmeten kreeg.. Was daar echt pislink over en dat hebben ze ook gemerkt :):x ben der ook zowat eentje naar de strot gevlogen :) . ik hou nietvan dat soort geintjes. Bij een tentfeest kan het wel gebeuren dat je bier over je heen krijgt natuurlijk, maar das dan vaak bij bepaalde nummers enzo in de tent bij t podium. Nu gewoon al bij de fietsenstalling..(gelukkig valt de stank niet zo op bij zo'n feest dat scheelt dan weer)
    verder vandaag een hele luie zondag gehouden.

17. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Lief dat je het vraagt... ja nog steeds zo moe, benauwdheid nog steeds erg pittig en ook bekkeninstabiliteit gekregen... Dus kan niet veel op dit moment. Vind het wel jammer, zeker nu we vakantie hebben en ik niet zoveel kan, maar manlief vind het niet erg, gaan we volgend jaar gewoon met zijn drietjes :)!

Morgen begin ik met een cursus baby op komst, dus ben benieuwd en dinsdag komt het kamertje:D.. Moet dinsdag ook naar de fysio en dan over 1,5 week de groeiecho dus daar kijken we ook naar uit!

18. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen allemaal!!!

Mijn vakantie zit er al weer op.
    Denk dat wij in oktober nog een midweekje of zo weg willen met z'n tweetjes. Heb nu niet echt het idee dat ik super uitgerust ben.

JBG wat heb jij het druk met je baby zeg. Hier hang ik ook van de afspraken aan elkaar. Vandaag fysio (ben benieuwd), woensdag komt de vloer, vandaag maar eens kijken of de bestelling van de kinderwagen via de website goed is doorgekomen want dat ging heel raar, verder afspraak geregeld om in het ziekenhuis te gaan kijken in november en dan in december over borstvoeding, eind van de maand weer vlos en hapto, pffffffff.

Leuk he zo gaan vormgeven aan kamertje en andere spulletjes.
    Van het weekend ook bij vrienden geweest. Zij heeft nog max 5 weken te gaan. Ik hoop voor haar wat minder. Maar daar is echt alles in gereedheid. Daar kan ik ook naar uitkijken.

Anita succes met de meting van vandaag. ik heb een goed gevoel.

Pooh had een prachtig plaatje!

MenP volhouden hoor. Is een second opinion in een ander ziekenhuis nog een optie? Of wat zegt de huisarts er van?
    Of vind je het tempo wel oke zo?

Succes vandaag allemaal.

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Jeetje JBG.. het zit je dus niet echt mee.. kun je ondanks dit alles er nog wel een beetje van genieten?

Sasjuh.. leuk behang! Vooral waar jullie het mee willen combineren.

Saxia.. tsja een vakantie gaat altijd veel te snel om! Ik heb nu ook alweer het gevoel dat ik geen vakantie heb gehad.. nou ben ik ook alweer 6 week aan het werk, maar toch..

Tazzie.. fijn dat je lekker hebt gefeest! Bah..gelijk al bier over je heen... daarom hou ik persoonlijk zelf niet zo van tentfeesten.. haha

MenP.. je mag hier alles vertellen..dat weet je..dus het is absoluut geen gemuts! Kan me heel goed voorstellen dat je er af en toe een beetje doorheen zit.. je hebt al van die lange cyclussen en dan laten ze je ook nog zo lang wachten.. :(

Ik zal me zo weer gaan klaarmaken voor het werk.

Fijne dag iedereen!

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He dames daar ben ik weer!! heb het hele weekend moeten werken 3 super lange dagen gehad en na het werk elke x ook nog een feestje dus ben een beetje brak vandaag. Had af en toe wel bijgelezen hopelijk heb ik alles onthuoden.

pooh mooie echo foto zeg! en over de 12 weken geniet er maar lekker van. hoe voel je je?

tazzie heeft ook een echo gehad en alles was goed gelukkig. hopelijk vliegt de tijd zodat je snel over die 12 weken heen bent. probeer toch goed te genieten!

sasjuh had erg leuk behang uitgezocht! ik zou het combineren erg leuk!

Lang gwacht maar eindelijk kwam die voorbij een prachtige buik van saxia!! helaas is je vakantie weer voorbij. gaat veel te snel he en zeker zo'n drukke vakantie wat jij hebt gehad.

norah en suus alletwee slapeloze nachten. zware laatste loodjes! hopelijk hoeven jullie niet meer te langop jullie beebje te wachten. al zullen de nachten dan niet veel meer slaap bevatten, maar dan hebben jullie tenminste wel een prachtig wonder in de armen.

jbg ik hoop dat je ondanks je kwaaltjes toch een beetje kan genieten van ne vakantie. en de kamer word bezorgd spannend zeg! en bij.a de eerste zwangerschapscursus leuk leuk leuk.

winnie je bent alweer terug van je weekendje weg geloof ik. en ik zag op hyves dat je wel heel dicht bij mij in de buurt op vakantie bent geweest!! heb je de omgeving ook nog verkent of alleen op het park geweest?
    En morgen heb je de eerste echo geloof ik of niet? geniet ervan!

patries hoe voel je je? heb je al bloed laten prikken? e. hie is het nu met je boys? hopelijk gaat het met ryley ook weer de goede kant op en liggen ze snel weer bij elkaar!

anita vandaag weer een echo. ben benieuwd hoe groot je ei is. ik heb vanmiddag weer mijn eerste echo van deze ronde. heb zin om weerte beginnen klinkt raar he?

troet hoest bij jouw?

Menp balen dat jullie nu alleen maar kunnen wachten. Plan maar veel leuke dingen dan vliegt de tijd. Snap best dat je het moe bent dat denk ik ook af entoe hoor. en idd mannen zijn daar heel anders in. mijn vriend praat er ook bijna nooit over of maar een beetje blijven rare wezens hahaha. wil je niet proberen om toch een dieet of iets te gaan volgen? mss dat je pcos dan wel minder word of zelfs verdwijnt. dat zou toch fijn zijn? eeen dieet is natuurlijk nooit leuk en af en toe best moeilijk maar mss dat een dietiste je wel kan helpen. dan heb je ook niet het idee dat er helemaal niks gebeurt deZe maanden toch? en wat kilo's verliezen is nooit verkeerd lijkt me.

trouwens anita en menp hoe zit het eigelijk met jullie en de foliumzuurtabletten? hebben jullie die tot nu toe altijd braaf geslikt? ik was er na een tijdje toch wel laks in gewordrn hoor moeft ik eerlijk zeggen. Heb nu we met iui gaan beginnen toch maar nieuwe gehaald en ben weer keurig begonnen. hihi

fijne dag nog

Deel Deze Pagina