heey Meiden, Ik heb niet alles gelezen, maar ben net thuis van het weekendje weg. Dus dat ga ik nog wel ff doen. Morgen om hafl 10 de echo. Vind het echt zo verschrikkelijk spannend. Kleine man gaat sinds een week naar de peuterspeelzaal en merk aan mijzelf dat ik het allemaal veel te snel vind gaan en mijn hormonen door mijn lijf gieren.
@saxia: ja het houd zeker bezig die afspraken! Vanavond de eerste babycursus, ben benieuwd, ook wat voor mensen er zijn. Morgenochtend komt de babykamer, dus mannetje mag weer aan de klus! En daarna ook weer naar de fysio. Hoe was jouw fysio vandaag gegaan? @samantha: Ben blij dat we nu vakantie hebben, dan zijn we lekker samen. En morgen alle spulletjes die komen, de babykamer en kinderwagen etc., is toch allemaal wel heel bijzonder! Hoe is het met jouw op je werk? Nog steeds leuk bij de Jumbo? @anita en hip: Hoe ging de echo?? @menp: Je bent hier om je gevoel te delen meid! Dus dat is absoluut geen gemuts! Vandaag boeken met geboortekaartjes gehaald en vanmiddag samen de babykamer helemaal gepoetst en alle gereedschap eruit gehaald. Vanavond babycursus... Morgen komen de babyspullen en naar de fysio. Volgende week controle verloskundige en naar het ziekenhuis voor afspraak met de gyn en groeiecho.. We moeten ook nog wat spulletjes aanschaffen dus dat gaan we deze vakantie ook doen,en hebben nog kaartjes voor Najib Amhali volgende week, nog genoeg op stapel staan dus!
JBG leuk dat morgen de babykamer binnenkomt, lekker aan het inrichten straks dus! Veel plezier vanavond op de zwangerschapscursus. Anita hoe was je FM vandaag? Hip en hoe was het bij jou? Hebben ze al een datum gepland voor je IUI? De 1e werkdag van de week zit er weer op, ga zo even naar stal en dan op tijd terug voor de 1e aflevering van GTST! Oja ik heb net de zwangerbox bij de Etos opgehaald, blijft leuk al die prutteltjes
Hip.. begin je dan nu met iui? Of gaan ze deze ronde nog meten? JBG.. wat een leuke dingen allemaal in het vooruitzicht! Veel plezier vanavond bij de cursus! Bij de Jumbo..tsja.. merk nu ik wat meer onder collega's kom dat het niet zo heel leuk is als ik had verwacht.. word veel, maar dan ook echt heel veel geroddeld.. en ze zeggen dat ze geen mensen met vaste uren willen enzo..ben dus benieuwd hoe het straks zit als ik terug kom van zwangerschapsverlof... Ook mijn loon ben ik erg in teleurgesteld..moeten nu vergeleken met de C1000 gewoon met 700 euro minder per maand doen..puur omdat ik maar weinig word ingepland :S (terwijl ze me van te voren had gezegd dat ik rond de 32-36 uur ging werken) Dusja.. dat hakt er best wel een beetje in.. wouden allemaal leuke dingen voor de baby kopen..maar dat zit er nu eventjes niet in.. Winnietje..spannend hoor de eerste echo Sasjuh..leuk he..die kleine frummelspullen hihi Iedereen een fijne avond! Ik zal zo ff opruimen hier en dan op de bank zitten voor gtst
Hoi meiden, hier zijn we weer! Hebben een druk weekendje achter de boeg.. Kermis, braderie, demo steplessen.. Helemaal leuk met dit goede weer! En vandaag weer voor de echo geweest.. Het eitje was vandaag al 18,3 mm.. Dus morgen moet ik voor de samenlevingstest.. Ben echt heel erg benieuwd want ter plekke hoor ik dan het resultaat want ze bekijken het dan gelijk onder de microscoop.. Op basis van die test moet vriendlief dus wel of niet nog een zaadonderzoek doen.. Ik houdt jullie dus op de hoogte! Norah, kan geloven dat het nu spannend gaat worden! Sasjuh, leuke behangetjes hoor! En ach, die sollicitatie.. Er komt vast nog wel iets op m'n pad.. Eerst dit maar eens allemaal ondergaan en dan zien we wel weer verder. MenP, je gevoel is heel herkenbaar.. Heb dat ook heel even gehad maar goed de wens is dan toch een heel stuk sterker.. En wat de verschillen per ziekenhuis vind ik eigenlijk ook niet dat die zo groot moeten zijn.. Vind het bij ons nu allemaal best wel snel gaan! En daar ben ik ook heel erg blij mee! Tazzie, demo ging goed ! Maar wat was het warm met dat zonnetje op je kop zeg! Ben er gewoon een beetje van verbrand, haha.. En wat vervelend zeg zo'n bierglas over je heen.. Op één of andere manier trek ik dat ook altijd aan als we gaan stappen .. (Vooral met de carnaval) JBG, lekker drukke planning zo voor jullie toekomstige kleintje! Saxia, en eerste werkdagje er weer opzitten? En je gevoel was goed over de groei van m'n eitje .. Hip, en hoe was je echo? Hier slik ik nog trouw elke dag de etos zwanger worden tabletten.. Echt vergeten doe ik ze nauwelijks.. Winnietje, veel plezier morgen bij jullie eerste echo! Sam, wat ontzettend balen van je salaris! Misschien toch een beetje je ogen en oren openhouden voor wat anders dan.. Hier straks ook lekker in de bank gtst kijken! Nog een fijne avond allemaal!
Zo anita je eitje is flink gegroeid zeg!! spannend de samenlevingstest, alleen niet super betrouwbaar. wij kregen idd ook meteen de uitslag. Veel plezier met klussen vanavond hihi en succes morgen. sam wat vervelend dat je zo weinig kan werken en dat er zoveel geroddeld wordt hopelijk vind je straks na de zwangerschap snel iets beters. Ik begin deze ronde idd met iui eigelijk vorige ronde al maar toen was mijn ei te vroeg gesprongen. mijn echo ging goed vandaag mijn eitjes groeien erg snel zei de gyn. een stuk sneller dan gebruikelijk. dus word deze ronde goed in de gaten gehouden zodat ze mijn ei niet missen. morgenvroeg moet ik weer naar de gyn voor een fm. Vandaag was mijn follikel al 15.3 mm best groot voor dag 8 zal denk ik woensdag al de iui krijgen. hopelijk missen deze ronde mijn ei niet. Vind het wel spannend allemaal niet de behandeling op zich, maar of het raak is of niet. we willen zo graag een wondertje en het begint toch wel lang te duren nu vind ik. maar als het straks raak is dan gaat er ook zoveel veranderen wat ik toch ook wel weer eng vind eigelijk. Ach eerst maar es hopen dat ze mijn ei niet missen en dan die 2 lange wachtweken doorkomen. gtst was weer spannend zeg!
@hip en anita; ik hoop voor jullie op goede resultaten. Wat jij zegt Hip, eerst ei spotten en dan duren die 2 weken zeker lang zeg! @samantha; wat jammer dat er zo wordt geroddeld onder elkaar, kan heel gezellig zijn. En zeker balen van je loon en je uren! Kan je daar niet met je leidinggevende over praten aangezien je toch had besproken genoeg uren te kunnen draaien?! @sasjuh: ik heb gtst opgenomen, ga morgen kijken, spannend!! Leuk hé, die box van Etos... Met 7 maanden krijg je er als het goed is nog ééntje, dus hoop binnenkort daar meer van te horen! Zwangerschapsgym vanavond was leuk. Veel info gekregen en zo'n voorstelrondje gehad. Zitten met 9 dames gemiddeld tussen de 26 en 31 weken.. Vanaf volgende week krijgen we info en gaan we er een beetje bij bewegen. Wel leuk om zoiets te doen met meer zwangere dames.
pff zo sam das een heel bedrag minder idd das wel balen ja haha ik heb dat ook ik krijg ort maar werk nie veel avonden meer scheeld toch wel 200 euro per maand was toch lekker geweest dat extratje menp sterkte meid hoop dat bij jullie ook snel verandering in de zaak komt K*T ziekenhuizen er zijn idd geen vaste regels hier hanteren ze een bmi van 30 terwel ze in andere ziekenhuizen tot 35 gaan of niet eens naar vragen, ik zou ook gewoon een secont opinien aanvragen saxa mooi buikje winnietje veel plezier morgen sasjuh die heb je ook snel gehad die doos leuk hoor zat er ook een avent flesje in? jbg leuk hoor da babygym en spannend dat morgen al die spulletjes komen we willen natuurlijk wel eventjes foto`s zien dat snappie wel he hoe gaat het met patries en de boy`s? zag op hyves dat er 1tje boven de kilo zit wat goed nu hope dat de andere snel volgt nou verders weet ik het eventjes niet meer
Sasjuh, leuk zo'n pakken ik heb me ook op gegeven maar nog niets gehoor. Winnie, spannend morgen de echo veel succes. Hip, hoop dat ze je ei niet missen en dat de 2 weken om vliegen met daarna een mooie test. Anita, ook al zo spannend veel succes Menp,niks gemuts hoor we zijn er ook om te luisteren voor elkaar. Jbg, leuk morgen kamertje maak je een foto als t af is? Vanmiddag naar de vlos geweest, bloeddruk was goed heb waarschijnlijk wel beginnende bekkeninst. Ze zocht t hartje nog om te luisteren maar t is een eigenwijs ukkie die dan de andere kant op zwom dus maandag nog een x terug kijken of t lukt. Ben nog steeds wel moe maar ben al blij dat mn darmen normaal doen
JBG wat ik begreep is dat je bij de Etos de 2e doos op kan halen als je baby 3 maanden is. Volgens mij krijg je de Blije doos van Prenatal idd rond de 7 maanden, die heb ik ook al aangevraagd! Heb net 2 wkn terug voor het eerst Wij Jonge Ouders thuis gestuurd gekregen, erg leuk al die tijdschriften. Troetjuh ja zat een flesje in, speen, luierdoekjesbox van Zwitsal, een blauwe knuffel, een tube Mama buikcreme, proefpakketje Pampers en een zooi tijdschriften, folders en kortingsbonnen. JBG klinkt leuk die zwangerschapsgym! Ik heb me opgegeven voor zwangerfit, een soort fitness iets voor zwangeren. Dat is vanaf 16 wkn, dus nog 2 weekjes wachten. Anita succes morgen met de samenlevingstest, hopelijk is ie positief. En je niet te naar maken als het negatief blijkt want het is echt een momentopname.. (ik ben het levende bewijs ) Hip zo eet jij Pokon ofzo Fijn dat je eitjes zo snel groeien. Woensdag dus waarsch al IUI, ik ga heel hard voor je duimen!
Hip en Anita, wat een goed nieuws voor jullie allebei! Pooh wat klote dat je waarschijnlijk beginnende bekkeninst. hebt, nu al. Saxia, mooie buik hoor!!
Pooh waarom denken ze dat, van die beginnende bi? Ik heb sinds vorige week namelijk last van steken in mn bil, vooral 's avonds. Als ik dan heb gezeten en ik sta op doet het heel erg pijn, trekt helemaal door naar mn rug en bovenbeen en kan amper lopen. Het is dan daarna weer weg maar blijft wel zeuren, heel raar. Volgende week maar aan de vk vragen. Jammer dat ze het hartje niet konden laten horen!
Suus, zie t maar zo ben er optijd bij dus hopelijk heb ik er uiteindelijk minder last van geen idee of t zo werkt. Sasjuh, ik heb al een paar weken verschillende klachten oa mn rug en bilspier die constant pijn doen. Hoop dat t niet te veel doorzet maar geen idee hoe dat werkt zal t maandag ns vragen
He dames mijn eitje was weer gegroeid die is nu 17.1 mm morgen hebben we de iui!!! om 2 uur inleveren en om half5 de insiminatie. echt spannend!! Vandaag moet ik om half 5 voor de pregnylspuit! dus nu dadelijk moet ik het maar gaan vertellen op hwt werk want dit is allemaal midden in mijn werkdag! ik kijk daar echt tegenop! nu nog een klein dilemma mijn vriend is zzper en morgen om half 5 zit die behoorlijk ver weg! dus om dan mee te gaan naar het zh kost hem een hele tijd. en wat die heeft is best wel belangrijk. opzich boeit mij die insiminatie niks naar de fm ga ik ook altijd alleen, maar ja mss word het dat moment wel ons kindje gemaakt!! en dan is mijn vriend er niet bij omdat die moest werken! dus van 1 kant heb ik zoiets van ja ga maar mee. maar van de andere kant dan is hij 4,5 uu kwijt omdat die 10 min mee gaat naar het ziekenhuis. moeten we vanavond nog maar es over hebben. vind het een moeilijke keuze. kan ook niet uitleggen wat die voor werk doet want als hier bekende zijn dan weten ze meteen wie ik ben. zo ik ga werken!! ben echt te zenuwachtig omdat ik het op het werk moet gaan vevertellen. xx
Hip, suc6 met vertellen op je werk! Wat spannend zeg.. Hier net geen goed nieuws gehad.. Ze konden geen enkele bewegende zaadcel vinden .. Moet zeggen dat ik dit nieuws toch een behoorlijke teleurstelling vond.. Moet nu volgende week laten bloedprikken en dan krijgen we een belafspraak.. Over hoe nu verder! Flink aan het balen...
Anita das balen.. Maar goed dat was ook de uitslag van mijn samenlevingstest. Toen zei de Gyn ook, als we de test een dag later zouden hebben gedaan zou het misschien wel positief zijn, dus het zegt niet alles. Hebben ze nog iets gezegd over de zuurgraag van je bms? Hip succes met vertellen, komt vast goed!!
Oh Hip, wat spannend morgen! Heel veel succes met vertellen vandaag, komt vast goed! Anita, inderdaad balen zeg. Ik hoop maar dat het echt een momentopname is wat sasjuh ook al zegt. Pooh, ik hoop wel dat dat zo werkt. Misschien als je de juiste oefeningen doet dat je het dan tot een minimum kan beperken. En waarschijnlijk regelmatig naar de fysio.
Nee, daar heeft ze niets over gezegt. Ik weet het zowiezo even allemaal niet meer. Heb tot nu toe nog geen één keer dezelfde persoon gehad en iedereen zegt iets anders. Die van gisteren vertelde mij namelijk dat wanneer het vandaag niet goed zou zijn ik ook een formulier mee zou krijgen voor vriendlief maar die van vandaag wilde dat weer aan de gyneacoloog overlaten.. Pfff... Ik ga maar lekker even werkenen hopelijk kan ik het even uit m'n hoofd zetten..
@ Hip wat spannend! en succes met vertellen op je werk @ Anita, he wat een vervelend nieuws,hopelijk zegt het inderdaad nog niet alles zoals de andere meiden zeggen. Kan me goed voorstellen dat je het even allemaal niet meer weet,hopelijk weet je snel meer,sterkte..
oh Anita watr balen zeg. ook dat je steeds weer een ander hebt. Ik hoop dat het toch allemaal meevalt hoor en je gewoon zwanger raakt. Hip wat goed zeg, spannend morgen de IUI en succes met vertellen op je werk. Pooh balen dat je al beginnende BI hebt. JBG dwat zwangerschapsgym klinkt erg leuk. zag dat winnie een goeie echo heeft gehad op hyves gefeli Vanmorgen bij de verloskundige geweest. had vandaag de intake met een van de andere ipv degene die ik vorige keer had. Maar dit is ook een leuk iemand. Veel was er bij de eerste beeb al besproken dus nu alleen wat herhaaldingen gehad haha. En mijn termijn echo hadden ze eerst op 13 okt geplaatst, maar dat vond ik al laat. (normaal tussen 10-12 weken en nu zou dat met bijna 13 weken anders zijn.) echoscopiste had zich ws vergist in de weken haha. Nu is de echo 2 weken naar voren gehaald 29 september 2 weken midner lang wachten Kreeg wel weer een tas mee met een leuk knuffeltje voor de beeb, daar heb ik er nu 2 van