Zo wat een geklets ben niet zo goed als menp in t onthouden. Anita, balen vd samenlevingstest maar t is een moment opname kijk maar naar sasjuh. Iig succes. Hip, spannend morgen iui, succes met beslissen of je vriend mee gaat. Norah, fijn je bent er helemaal klaar voor bent. Ik zag nog een mooie echo voorbij komen. Moet nu gaan hond zit te zeuren en wil nog ff douchen.
He dames jullie hebben flink gekletst zeg! ben net terug van het werk moet nog eten maken dus gen tijd om op iedereen te reageren. sorry! anita wat balen van de samenlevingstest. En dat je steeds een andere hebt. Bij mij wisselen ze ook wel vaker maar heb wel steeds een gyn en ze hebben me dosier dus hoef niet mijn verhaal steeds te doen gelukkig. hoef je nu niet meer voor een fm om te kijken of een goede eisprong hebt gehad? want dat had ik wel en onze uitslag van de samenlevingstest was ook negatief. tis wel ff een domper he meid! maar van de andere kant wist je al dat er waarschijnlijk iets niet helemaal goed is. en als alle testen nu redelijk goed waren geweest da. Zouden jullie mss nog een tijd zelf moeten proberen en als het goed is word er nu wel een plan van aanpak gemaakt en worden jullie snel verder geholpen. Ik hoop het zo voor je dat er snel duidelijkheid komt want dit is echt niet fijn zo. knuffel!! mijn vriend smste vanmiddag al dat hij er eigelijk wel echt graag bij wil zijn als ons beebje mss wordt gemaakt dus hij heeft alles afgezegd! de ingreep zelf stelt niks voor maar waarvoor het gedaan wordt is toch wel groot dus vind het wel fijn dat die meegaat. mijn baas reageerde ook heel relaxed gelukkig. een collega die ik jet vertelde omdat ik met hem moet werken morgen en hij langer moet blijven omdat ik weg moet reageerde een beetje vaag maargoed het is een jongen van 24 en nog niet met kinderen bezig dus hij heeft geen idee wat het inhoud denk ik. hij zei ohh is het dat dan valt het wel mee dacht dat het wat ernstigs was maar gelukkig niet. achja er zijn ergere dingen in het leven. heb er maar mee gelachen en op zich denk ik er ook wel luchtig over maar toch als je iemand in vertrouwen verteld dat je helaas niet op de natuurlihke manier kinderen kan krijgen en dan de reactie krijgt ach er zijn ergere dingen in het leven. dan komt dat niet echt lekker aan. vind het van 1 kant toch wel een opluchting dat ik het heb verteld. en heb de pregnylspuit gehad vanmiddag viel ook reuze mee gelukkig. zo nu koken en eten douchen nog ff op de bank en dan naar bed. hopelijk kan ik slapen gaha. maak me een klein beetje zorgen ben bang dat als ik morgen in het zh kom dat mijn ei al is gesprongen!! en vind het sinterklaas achtig spannend omdat ik morgen dus mss zwanger word!! fijne avond nog! Xx
@Hip; Echt heel spannend morgen zeg! Sterkte!! @Anita; Al een beetje bijgekomen? Het is een momentopname. Maar begrijp dat het k*t voelt. Als ik veel bij moet lezen maak ik altijd ff een word-document en dan knip en plak ik dat hier. Ik kan ook écht niet alles onthouden hoor! haha.
Hip, echt spannend hoop dat je kan slapen je ei moet gewoon blijven zitten dus t komt helemaal goed. Las dat er iemand een weekeinde naar texel gaat, wij gaan eind vd maand.
Hip véél suc 6 morgen Haha tja helaas kan ik ook geen thuis blijf mama zijn Maarja als ik alleen voor de opvang werk heeft ook geen zin om dan tegaan werken Daarnet nog maar is met een kaartje aan het stoeien geweest Heb nu van een blanko kaartje en geboorte kaartje gemaakt Haha eindelijk zijn Vriendlief het een beetje eens over het ontwerp Dus denk dat dit hem ga worden tenzij ik weer kriebels krijg voor wat anders hihi, maar heb zo idee dat dit een blijvertje is
Ik ga straks trouwens 24 uur werken. Financieel zouden we het ook wel met iets minder uren kunnen, maar tis toch prettig om het wat ruimer te rekenen. Opzich is het bij ons goed te regelen. 2 dagen door de week ( 1 dag past mn moeder op en mn man ook 1 dag ( die werkt 4 dagen) en elke maand een weekend. Dus ben ik door de week wel 3 dagen thuis en andere dagen is mijn man er veel. Beetje stabiliteit vind ik wel belangrijk en gelukkig is het zo te regelen! Denk wel dat t goed is om te werken voor mij, ben ook nog maar 22 en heb nog helemaal niet zo lang kunnen werken. Heb al geoefend met puffen, maar zonder weeen schiet t niet echt op haha Nu lach ik er nog om, maar toch merk ik dat ik t wel spannender ga vinden, ookal ben ik er niet bang voor ofzo. Meer de spanning omdat je niet weet hoe het gaat lopen enzo. En aangezien de bevalling nog het grootste risico heeft in de hele zwangerschap vind ik dat ook wel spannend. Hou jullie op de hoogte hoor
Hip..vandaag is de dag! Spannend meis.. hopelijk word je vandaag zwanger.. haha wat klinkt dat gek eigenlijk.. Wel lief dat je vriend alles heeft afgezegd om mee te gaan En fijn dat je baas zo goed reageerde.. Winnietje..schattig he..zo'n kleine ukkepuk Troetjuh... leuk dat jullie zo bezig zijn met het kaartje Norah.. ik heb dat ook wel.. heb heel erg zin in de bevalling.. omdat je dan echt je kindje ter wereld gaat brengen..maar ben best wel bang voor de pijn.. maar goed, als je dan ziet dat sommige meisjes van 17 zelfs een kind kunnen uitpersen.. dan kunnen wij dat ook wel toch En ze zeggen dat je alle pijn enzo bent vergeten zodra je kindje bij je in de armen ligt..daar gaan we dan maar van uit haha.. Ben trouwens benieuwd of Mout al is bevallen.. die was geloof ik 2 september uitgerekend.. Patriesjuh.. hoe is het met je jongens? en met jou en je vriend natuurlijk Woow vandaag 20 week.. tijd gaat echt heel snel! Vanmorgen werd ik al heel vroeg wakker en "mevrouw" was echt zoooo druk haha.. voelde haar steeds bewegen..
Hip, succes vanmiddag hou ons op de hoogte Winnie, wel een erg schattig " varkentje" Verder werkse en succes iedereen.
Sam wat goed dat je haar nu zo vaak en goed kan voelen, heel bijzonder denk ik. En op de helft van je zwangerschap! Norah ja de bevalling komt steeds dichterbij, spannend hoor. Je wilde als alles goed was gewoon thuis bevallen he? Hip heeeeeel veel succes vanmiddag, laat die zwemmers goed hun best doen
Winnietje wat schattig haha lijkt idd zo op een diertje haha Men heeeel véél suc 6 vandaag Enne Hope op een plakkert ik ga voor jullie duimen half 5 he?
@Sasjuh leuke dingetjes in huis vanuit de Etos box. En als jij je beebje gaat voelen, dan zal het luisteren echt wel minder worden let maar op. @Tazzie Wat fijn dat jullie nu eerder mogen gluren. Nog 3 weekjes en dan weten jullie weer meer. Fijn da je de vlos als positief hebt ervaren. @MenP spannend of je nu wel of geen ei hebt. En raar dat je zo kunt verlangen naar de uitersten. Of weer echt ongi zijn of helemaal niet en dan lekker zwanger. Ik zou toch zeker de huisarts even lastig vallen met het hele verhaal en wat je daar van vindt. @JBG jij dus ook een vol program. Krijgen we een foto van je kamertje als het af is? @Samantha ik zou toch nog even in gesprek gaan over je uren en je contract hoor. Hoe gaan ze dat doen met het zwangerschapsverlof en doorberekenen van je pensioen bijvoorbeeld in die weken. Van hoeveel uur gaan ze uit? Ik zou ook zeker de ogen open houden voor iets anders. Zeker als de sfeer niet fijn is. Je kunt vast beginnen met vacatures in de gaten houden en dan in je verlof een mooie recente cv maken zodat je na de bevalling sollicitatie klaar bent. @Hip Heel veel sterkte succes en een mooi moment vandaag! Wat fijn dat je nu uit het dilemma bent van op je werk vertellen en je vriend mee. Toppie van hem hoor! de komende 2 weken gaan wij met zijn allen duimen voor een Hip op het wachtbankje. Dat het maar in een poging raak mag zijn. Hoe liggen de kansen? Laat ons weten hoe het allemaal is gegaan! @Winnietje wat een schattig varkentje hebben jullie. Fijn he om zo'n ukkepukje te zien. En wat goed dat nieuws over je bacterie en bevallen. @Anita tja dat ei had ik wel aangevoeld, maar wat een baal nieuws van jullie samenlevingstest. Wat zal dat moeilijk zijn voor je vriend zeg! Het was mij nog niet duidelijk hoe nu verder met volgende week. Wat worden de vervolgplannen dan nu voor jullie? @Pooh en ook een beetje Sasjuh. pijn in je bil, benen, schaambot en zo kan gewoon bij zwanger worden hoor. de banden verweken en daar kunnen klachten van komen. Bespreek dit met je vlos en ga eventueel door naar een fysio als je veel pijn hebt en laat het goed bekijken. Het hoeft niet meteen bi te zijn. En Pooh maandag weer terug om te horen of jullie eigenwijsje toch even het hartje wil laten horen aan papa en mama. Streng toespreken hoor alvast. Dat opvoeden kan niet vroeg genoeg beginnen, hihihi. @Norah en Suusje rommelt het al? Mooi dat er al veel dingen geregeld zijn. Maak jullie lijsten niet te lang. Vaag ook hulp aan anderen en bedenk goed wat nog echt nodig is om te doen. Hoe hebben jullie een en ander geregeld wat betreft klossen onder je bed en wat heb je nog meer in huis nodig? Je moet het geloof ik standaard hebben ook als je in het ziekenhuis gaat bevallen toch? Bel je dan gewoon naar de uitleenwinkel of zo? Mijn fysio was pijnlijk maar hielp wel. Kan mijn been tenminste weer beter bewegen. Straks even tussen de buien door naar de Prenatal voor een bekkenband. Die raadde ze aan. En verder voorlopig om de 2 weken komen. Ze heeft mijn pil/heup gemasseerd en in vorm gedrukt of zo. Mijn hele bil voelt aan als een beurse blauwe plek. Maar dat is beter te doen dan de pijn in de botten en zo. De kinderwagen wordt als het goed is vandaag geleverd. Zo zin in en dan de vloer ook. Jippie!!!! Geboortekaartjes hebben we voor gekeken. Het zal iets worden in de lijn van onze trouwkaart, dus een redelijk Hollands ontwerp denk ik. Aangezien wij het geslacht niet weten is het wel moeilijker om een neutraal kaartje te vinden. Misschien toch maar zelf ontwerpen dan. Wie weet een handige site, met voorbeelden of zo? Gister voorlichting algemeen gehad over zwangerschapsverlof en zo. Maar over 3 weken pas overleg met mijn manager over hoe ik mijn werkdagen er na de bevalling uit wil laten zien. Ach ja, zij wil zo laat afspreken. Ik wil hetzelfde aantal uren blijven werken denk ik en dan 3 dagen op kantoor zelf en een uur of 4 thuis uitwerken van verslagen. Hoop dat dat kan. Wij zijn namelijk wel afhankelijk van kinderopvang voor 3 dagen per week. Duur!!!! De komende 2 dagen zit ik op een training van mijn werk, bleh geen zin. Verplicht met overnachting (is zowat om de hoek maar ach) en een avondprogramma tot half elf!!!! Dan lig ik normaal gesproken al in mijn bed. Dus hoe ik dat ga doen....Straks nog maar even een winterjas scoren bij de Prenatal want ik heb geen jas meer die dicht kan en dat is met dit weer niet handig. Zeker niet als ik morgen misschien over het strand moet lopen. Nou dat was het voor nu en ik vrees nu al weer voor het bijlees verhaal dat ik van het weekend moet doen om te reageren op jullie. Wat kunnen wij kletsen zeg.
@ Saxia, Je kunt gewoon zo naar de uitleen gaan en het meenemen. Je kunt het hier voor 2 maanden lenen. Mijn man heeft t opgehaald met 36 weken dus ik lig haast tegen het plafond haha Je moet ook een ondersteek hebben trouwens en ik kreeg nog een steun erbij zodat je rechtop kunt zitten in bed, erg handig ook met borstvoeding in bed. Misschien een tip: Ik heb een opstapje van de blokker voor mijn bed. Nu lukt het nog wel, maar het is best hoog en als je hechtingen hebt kan het best vervelend zijn zo'n hoge instap.
@pooh: gauw naar de fysio voor als er sprake is van bi, dan kunnen ze je informeren over geode houdingen e.d., misschien kan je je voordeel ermee doen! @Hip: spannend zeg vandaag, succes! En fijn dat je mannetje meegaat, het is toch een moment voor jullie samen. Ik ga duimen voor jullie!! En wat goed dat je baas positief reageert en die collega; tsja, zal wel aan de leeftijd liggen! @anita: ow wat rot voor jullie zeg, snap dat je baalt! Ben benieuwd wat ze nu gaan zeggen! Wel vervelend dat je continu een andere gyn hebt, geeft ook geen vertrouwd gevoel. @tazzie: fijn dat je nu eind september kan gaan voor de echo, is toch wat meer dichtbij en lekker al deze maand!! @norah; Wat fijn dat jullie al weten zie je kraamverzorgster wordt en dat er een klik is. Dat is toch fijn gezien het feit dat ze een paar dagen in jullie huis rondloopt! En ik ben benieuwd naar jullie geboortekaartje, wat voor iets is het? @winnie: leuk dat je het goede nieuws nu lekker met iedereen gaat en kan delen! Mooi echootje hoor! @menP; Zo doe ik het ook altijd met reageren, anders kan ik het ook niet bijhouden!! @samantha: gaat snel die tijd, alweer 20 weken! @saxia: Goed dat ze je kunnen helpen bij de fysio! En hoe is de kinderwagen, helemaal blij ermee? Succes met je werk dit weekend, gaat dat wel lukken over het strand lopen als je last hebt van je bekken? Gisteren is het babykamertje helemaal in elkaar gezet door manlief en zijn vader! Hij is mooi geworden! Vandaag allemaal spulletjes erin gezet, dus ik zal nog een foto plaatsen. Wel een paar minpuntjes, op de tekening klopten sommige dingen niet dus de mannen hebben er een grotere klus aan gehad om alles in elkaar te zetten. Wij hebben ongeveer 12 weken geleden alles gekocht en toen hebben ze ons de verkeerde maat lakentjes voor het bedje verkocht:x Wat dan ook weer vervelend is dat we bij een andere winkel moltons hadden gekocht in de maat, weken geleden. Ga proberen of ik ze terug kan doen, maar heb geen bon meer. Ook kan het kamertje niet helemaal staan zoals in mijn hoofd, dus nu staat de klamboe niet zo mooi, dus die wil ik ook proberen terug te doen, hopen dat het lukt. Morgen gaan we nog even een plankje voor boven de commode kopen. Kinderwagen en maxi cosi zien er ook super uit, maar dat word nog even oefenen met het erop zetten van de bak en maxi cosi ! Ben ook naar de fysio geweest voor mijn bi, ze heeft ook geconstateerd dat mijn rechtse been iets korter is dan de linkse, dus moet een zooltje gaan dragen in mijn schoen, hopelijk helpt dat een beetje tegen de rugpijn. De pijnklachten zijn in ieder geval alleen vanwege de zwangerschap dus als de baby geboren is, zou het beter moeten gaan. We hebben ook boeken gehaald voor de geboortekaartjes, dus die zijn we nu aan het uitzoeken, willen dat nu wel in onze vakantie af hebben (voor het einde van de maand).. Wij waren afgelopen vrijdag op een bruiloft van vrienden en mijn man had zijn trouwbroek aan en we hadden speciaal een mooie blouse gekocht. Nu is de bruidegom nogal een kluns (laat altijd dingen vallen, maakt iets stuk etc.) en die heeft een vol glas bier over mijn man heen gegooid. Zaterdag gelijk broek naar stomerij, kregen de vlek er niet uit. Vandaag naar een andere stomerij gebracht, hij zei; we gaan het proberen maar door de stof van de broek (gedeeltelijk zijde) weet hij niet of ze het eruit krijgen. Misschien niet, dan kunnen we kiezen of we een agressieve methode van stomen willen proberen met de nodige risicos van dien (beschadiging of verkleuring van de broek) ik vind het best wel erg dat dit zo is gegaan met zijn trouwbroek . Wat zouden jullie doen, als die vlek er niet uitgaat, ik denk niet dat ik de agressieve methode wil, misschien de aansprakelijkheidsverzekering van de bruidegom? Vind het zo verschrikkelijk lullig allemaal! Is weer een heel verhaal geworden, sorry, had veel te kletsen!
he dames ik ben weer terug uit het ziekenhuis! en heb mijn eerste iui achter de rug en hopelijk de laatste....nu kan het wachten beginnen. ik dacht we krijgen eerst een gesprek of iets over de iui hoe het in zijn werk gaat en over de kwaliteit van het zaad en zo maar niks! eerst moesten we het bewerkte goedje van mijn vriend ophalen bij het lab. (best lang moeten wachten) toen naar de gyn afd. werden we door de assistente naar een kamer gebracht en konden we wachten op de gyn. na een tijdje kwam die binnen gaf ons een hand en konden meteen doorlopen naar de behandelkamer uitkleden op de stoel eendenbek erin toen werd het goedje ingespoten en toen moest ik nog 10 min blijven liggen. de gyn zelf ging meteen weer weg en na die 10 min konden we ook gaan. niemand meer gezien of gesproken. en nu 2 weken wachten kan me eigelijk niet voorstellen dat dit tot een kind kan leiden hahaha. anita hoe is het nu met jouw?
oww en dames natuurlijk allemaal van harte bedankt voor het succes wensen!! zal nog ff op de rest reageren winnie mooie echo en idd lijkt het wel iets op een varkentje. en wat een goed nieuws dat je gewoon thuis kan bevallen. jbg heeft het kamertje klaar! ben benieuwd. maar wat balen zeg van die verkeerde maten. hopelijk kun je alles nog ruilen. en watt de trouwbroek van je man bedreft geen idee wat je moet doen als het nu niet eruit gaat. met die agressieve methode loop je wel risico's, maar het kan ook eruit gaan. doe je niks dan is de broek zowiezo verpest met die vlek toch? ik zou zowiezo wel de stomerij kosten op die jongen verhalen. norah jij bent al bezig met puffen hopelijk mag je snel echt gaan puffen en valt je bevalling mee. saxia is flink aangepakt door de fisio! en nu verplicht een nachtje met het werk weg. ben je evengoed verplicht om te blijven overnachten ook als je zwanger bent? en toch dichtbij woont? hopelijk valt het allemaal mee. sam alweer op de helft! wanneer heb je de 20 weken echo? en idd hoe gaat dat met het berekenen van je loon als je met verlof bent. ik zou dat maar es goed bevragen. ik ben idd ook benieuwd of mout al is bevallen. en marlijn is ook al haast uitgeteld geloof ik of niet? zo ik ga lekker niksen vanavond! beetje tv kijken en lezen mss heb ik wel schijt aan sonja vandaag en doe ik dadelijk lekker een pizza in de oven! ik zal vast nog wel es voorbij komen vanavond op het forum maar toch voor iedereen een fijne avond en smakelijk eten!
Spannend hip Jammer dat je niet echt duidelijke info kreeg Viel het mee verder de handelingen? Lijkt me idd apart maar zou wel super zijn als er nu een kleine spruit in de maak is. Dus nu duimen we 2 weken met je mee
Jeetje Hip! Het is zo'n spannend moment en dan is het zo kil. Je kan natuurlijk geen romantische omgeving met kaarsjes enzo verwachten, maar toch wel wat meer aandacht en medeleven. Het is voor het ziekenhuis wel dagelijkse kost dat snap ik. Gelukkig was je niet alleen, maar lekker samen met je mannetje. Geniet van je pizza!!
@ Hip, idd jammer dat ze eigenlijk weinig aandacht voor jullie hadden,maar gelukkig waren jullie samen en dat is natuurlijk het belangrijkste! Nu is het afwachten geblazen, ik ga heel hard voor je duimen en hopen dat het raak is!
Hip wat een nare situatie!! jbg mogelijk als je de situatie uitlegt in de winkel dat je de spullen kunt ruilen. suusjuh en norah houden jullie de spanning nog??