Winnie ja romantisch is het niet zo'n iui had ik ook niet verwacht hoor. op zich was de gyn wel aardig maar het is echt lopende band werk geloof ik. Ik voel me er verder niet rot onder of zo maar iets meer persoonlijke aandacht kan geen kwaad moet ik zeggen! ben op uitzending gemist ford boyard aan het kijken. had er wel van gehoord maar was vergeten wat het was. ik las er net over hier op het forum en toen dacht ik ohh ja dat keek ik vroeger ook altijd! maar vind deze toch minder leuk hoor...
Hoi meiden, bedankt voor jullie reacties. Hier gaat het wel weer! We gaan weer gewoon met frisse moed verder.. Gisteren gewoon even een baaldagje gehad na dat slechte nieuws en nu moeten we gewoon weer verder... Tazzie, wat fijn dat het ook een leuk iemand was! Wel fijn dat de 2de echo naar voren is gehaald.. Hoef je minder lang te wachten. Norah, die belafspraak volgende week is dan pas omdat ik volgende week eerst nog moet laten bloedprikken om te kijken of de eisprong die ik heb gehad ook een goede eisprong is geweest. Dan pas kunnen we bellen voor een afspraak maar wil als ik laat bloedprikken gewoon een afspraak voor een gesprek maken.. Lijkt me zelf fijner! Vriendlief voelde zich trouwens erg schuldig.. En wat fijn dat je nu helemaal klaar bent voor de bevalling! Laat die kleine meid maar komen.. Troetjuh, tja... Dat je af en toe een ander hebt snap ik wel omdat het ook allemaal op zeer korte termijn gepland moet worden.. Maar wat betreft 5 verschillende personen bij vijf verschillende afspraken vind ik toch wel erg veel.. Suusje, lekker dat je zo geniet van je verlof! En wat betreft het inladen van de commode.. Daar zul je vanzelf achter komen . Winnietje, wat fijn dat alles goed was bij jullie echo! En mooie echo hoor!! Sam, joehoe.. De 20 weken zijn alweer voor je aangebroken! MenP, hier gaat het gelukkig weer wat beter.. Was gisteren gewoon even een rotdag maar we gaan er nu weer gewoon met frisse moed tegenaan! Hip, wat fijn dat jullie toch samen zijn gegaan.. En nu 2 lange spannende weken! Duim, duim... Saxia, klopt! Het is voor vriendlief inderdaad ook erg moeilijk.. Helaas weten we nu nog niet wat de vervolgstappen zijn. Moet volgende week dan nog bloed laten prikken en dan... JBG, wat fijn dat het kamertje nu klaar is! Sasjuh, wacht maar tot je straks ook je kindje gaat voelen net als Sam! Allemaal nog een fijne avond!
Zo er is weer wat afgeketst, Wat de bi betreft dacht ze dat t beginnende is omdat ik al een maand non stop klachten heb, hoop zelf dat t weggaat vanzelf maar of t zo werkt? Heb iig goede moed. Jbg, wat gaaf t kamertje al af, ben erg benieuwd wacht met smart op de foto. t gebeurt ook wel dat als je een afschrift kan laten zien waar die winkel opstaat ze t terug nemen en soms toch zonder bon, laat je iig niet afschepen. Hip, spannend allemaal hoop dat t blijft plakken. Anita, op naar t bloedprikken en dan snel de volgende stappen hoop ik. Voor jullie. Verder ben ik t kwijt kan mn ogen amper open houden dus ga lekker slapen
Hallo allemaal. Wat veel is er weer gekletst. saxia is bij de fysio geweest en meot een nachtje voor t werk weg.. Hip wat een nare koude bedoeling zeg.. jammer dat jullie niet meer uitleg hebben gekregen enzo.. Anita moet nog bloedprikken. Hoop dat alles voor jullie ook snel geregeld kan worden enzo dat jullie echt verder kunnen JBG fijn dat het kamertje af is euh verder ben k t kwijt. Heb vandaag van een stalgenootje een tas vol met positiekleding gehad Echt zo lief van haar. Zelf is ze half augustus bevallen van een mooi meiske en ze vroeg of ik er interesse in had. Zat echt heel erg veel in (dus G. als je dit leest, nogmaals super bedankt )
Tazzie wat leuk! Scheelt een hoop geld, ik vind het zonde om er veel aan uit te geven want je hebt het maar zo kort aan.. Ik pas momenteel nog 1 normale spijkerbroek en draag verder nu veel leggings en jurkjes want dat kan ook nog prima. Hip tja weinig romantisch aan idd... maar dat ben je vast snel vergeten als jullie over 2 wkn een mooie test in handen hebben! Anita goede instelling, ook voor jullie komt het goed, dat weet ik zeker. Saxia succes met de cursus van je werk, hopelijk houd je het allemaal vol.
Saxia.. fijn dat je klachten een beetje over zijn! Hopelijk vallen deze paar dagen weg een beetje mee en hou je het een beetje vol! Ik heb de bedrijfsleider al gevraagd hoe het zit met mijn zwangerschapsverlof en hij zei dat dat allemaal wel geregeld word..ze berekenen dat van je gemiddelde loon in 6 tot 8 week tijd ofzo had hij het over.. Hip.. je hebt je 1e behandeling gehad. Wel vreemd dat het zo onpersoonlijk is allemaal.. gelukkig was je vriend mee.. Hoop voor jullie dat het een mooie plakbeeb is! JBG.. wat vervelend dat de spulletjes niet helemaal compleet zijn en niet de juiste maten zijn. Hopelijk kun je het alsnog omruilen als je je verhaal uitlegt. Anita.. hopelijk kunnen ze jullie gauw verder helpen na het bloedprikken! Tazzie.. wat leuk van je stalgenootje.. Positiekleding is idd erg duur! Ik heb via marktplaats 3 broeken gekocht.. 1 is wel te groot..maar de andere 2 passen goed 4 euro per stuk haha.. en ze zien er nog goed uit.. Zo.. vriendlief en ik zijn vandaag de hele dag vrij Vanmiddag pas om kwart voor 4 de echo! Duurt lang!! haha.. Ik heb me vandaag ook nog maar aangemeld voor een zwangerschapscursus. Vond het eerst wel veel geld, maar vind het daarentegen wel belangrijk. Gewoon voor mijn eigen gemoedsrust dat ik een klein beetje weet wat ik kan verwachten.. en in de hoop dat ze een aantal tips geven hoe je met de eventuele pijn enzo moet omgaan. 9 november is de eerste bijeenkomst Iedereen een fijne dag!
Tazzie: Wat lief van die vrouw. Scheelt inderdaad een hoop geld. Las ergens over zwangerschapscursussen. Wie van jullie gaan dit allemaal doen?? Ik heb het bij Luc niet gedaan en heb een super bevalling gehad. 3 persweeen ( 5minuten) en hij was er. Ik denk dat ik het dit keer ook niet ga doen.
euhm sam wil nie vervelend zijn maar als je bv 6 of 8 weken lang 20 uur werk krijg je ook ma 20 uur betaald aan zw verlof maar ook als je 3 weken 36 uur werk en 3 weken 16 dan moet je dat dus ook delen door 6, of zie ik dat nu verkeerd? ik doe ook zwangerschapsgym gisteren voor eerst geweest vind wel leuk gewoon er effe tussen uit zijn en lekker met andere zwangere vrouwen kletsen en tja tis ma uurtje in de week
nee tis gewoon shit die min max contracten ben zo blij dat ik dat niet heb mensen halen je zo binnen met valse voorwaarden en als je er eenmaal zit, heb dat ook wel is gehad zo contract grr snel weg gegaan daaro
Tsja... idd.. wil ook wel weg hoor, al is het alleen maar vanwege het contract inderdaad. Maar goed, denk niet dat iemand mij nu nog aanneemt haha.. dus maar ff volhouden daar
Heey dames, Ff snel..de echo was helemaal goed en het is nog steeds een meisje Gaan nu ff lekker eten bij de mac hihi.. Vanavond vertel ik wel even verder!
Sam wat fijn dat het helemaal goed was, moet vast een opluchting zijn. Ik kan daar nu ook al me zorgen om maken, zo stom haha. En nu helemaal losgaan op roze!
@Pooh; Lekker naar Texel, wij gaan dit weekend. Hoop dat het niet té veel gaat regenen. @Winnietje; Ach wat een lief klein beebje Ook al lijkt het er nog niet echt erg op, dat moet groeien hè, haha. @Troetjuh; Leuk hè zelf een kaartje ontwerpen. Dat willen wij ook zelf doen. @Norah; Omdat je niet weet wat je precies te wachten staat is het ook best spannend zon bevalling. Je bent in ieder geval al goed aan het oefenen. En goed voorbereid met de klossen onder het bed enzo. Ik denk dat ik moet gaan springen met een nog hoger bed, haha. @Samantha; Dat jij nog weet wanneer Mout uitgerekend was. Hopen dat alles goed is gegaan bij hen. En je bent de 20 weken voorbij! Wat fijn dat de echo goed was vandaag én dat het nog steeds een meisje is, haha. Ook lekker gegeten? En leuk dat je een cursus gaat doen. Denk dat alle kleine beetjes helpen aan tips. @Saxia; Jij hebt nu ingehaald met bij lezen en je mag het weekend weer, fijn hoor. Ik denk er steeds meer aan om de huisarts te bellen. Toch wil ik eerst over 2 weken zien of ik ongi word. Als dat zo is, dan heb ik écht een eisprong gehad. Dan heb ik gewoon cyclussen van rond de 70 dagen. Dan vind ik dat ik medicijnen MOET hebben om die wat korter te krijgen. Zit ook steeds te denken aan die 2 inwendige echos. Ze zagen mijn linker eierstok met heel veel eiblaasjes, maar mijn rechter was minder goed te zien. Misschien functioneert die wel, maar slaat mijn cyclus daarom een cyclus over ofzo??? Dat die linker er geen loslaat .Misschien moet ik maar voor gyn gaan studeren, misschien snap ik mijn eigen lijf dan wat beter. Fijn dat de fysio wel heeft geholpen, maar minder van die blauwe-bil-pijn. Sterkte deze 2 dagen!!! @JBG; Wat goed dat het kamertje af is! Wel stom van die verkopers om verkeerde maten door te geven, hoop dat het nog terug gebracht kan worden. Is dat zon kliksysteem met de maxi cosi op de wagen? Gelukkig zal de pijn weg gaan wanneer de baby geboren is. Is voor nu wel wat minder. Lastig van die broek zeg! Het kan natuurlijk altijd gebeuren, maar de broek heeft voor jullie ook een bepaalde emotionele waarde denk ik. Áls het door de verzekering geregeld kan worden, waarom niet? @Hip; Best vaag gegaan eigenlijk! Hoe veel het voor jullie betekent en hoe weinig eigenlijk voor de gyn. Hoop wel dat er een kindje uitkomt hoor!!! @Anita; Snap dat je een afspraak wil maken en niet via de telefoon de uitslag wil horen. Je wil toch weten waar je aan toe bent en wat en hoe nu verder. Dat kan toch beter als je tegenover iemand zit. @Tazzie; Wat fijn dat je zoveel kleding hebt gekregen!
Dankjewel dames Ik ben nu echt opgelucht.. en sasjuh..ik ken dat gevoel hoor.. ik zat er ook al een paar week mee dat ik bang was voor een negatief resultaat van de 20 weken echo. Maar goed, we zijn nog jong en bij mij en bij mijn vriend in de familie zitten geen afwijkingen.. Dus dat scheelt ook alweer Ze heeft echt alles precies uitgelegd wat iets is en hoe dingen eruit horen te zien..en dat was eigenlijk allemaal perfect. Ons meisje was natuurlijk wel weer erg eigenwijs en ging dus steeds weer weg zwemmen als we ergens naar wouden kijken haha..maar toch uiteindelijk alle punten waar naar gekeken moest worden kunnen bekijken. We hebben een dvd meegekregen waar de hele echo op staat. Dus wel fijn dat we het nu ook thuis nog op ons gemak kunnen bekijken Ik zal zo ff proberen om een fotootje te uploaden..
@samantha: wat fijn dat alles goed is gegaan bij de echo en tof dat jullie een dvd hebben meegekregen, dat doen ze hier helaas niet! @menp: de maxi cosi kan inderdaad ook op het kinderwagenstel, dat was wel een vereiste! Vandaag gelukkig de klamboe terug kunnen brengen en een hoop spullen gekocht.. moet nog even een grijs dekentje en hoeslakentje vinden en dan zijn we zo goed als klaar.... Ben ook een lijstje aan het maken met dingentjes die we graag willen hebben, maar misschien ook leuk is om als kraamcadeau te vragen. Zijn dus ook druk bezig met de geboortekaartjes... Zie de 1e link: dit is het kaartje wat mijn mannetje wil Geboortekaartje 711814 - Card XL En de 2e link met mijn voorkeur: Geboortekaartje 711806 - Card XL We vinden die van elkaar wel leuk, maar met voors en tegens.. Ik hou van wat rustiger en veiliger en die mijn mannetje heeft gekozen is ook erg leuk, weer wat anders. Ik denk dat het de keuze van mijn mannetje wordt, want ik beslis al zoveel en ik kan wel met die keuze leven... Meestal druk ik mijn zin door, maar zo'n vrolijk kaartje is weer is wat anders en hij is wel leuk
He sam gefeliciteerd met de mooie 20 weken echo. fijn zeg dat alles goed is! ben benieuwd naar een foto... echt balen van je werk. kun je de komende weken ni heel vaak voor iemand werken zo kom je stiekem aan lekker wat uren! en hoe zit het als je de ziektewet in gaat nog voor je verlof? hoop natuurlijk niet dat dat gebeurt maar niet dat ze die weken dan als 0 uren tellen bij de berekening van je loon tijdens je verlof! menp ik zou gewoon naar de huisarts gaan hoor. wat je zegt over dat 1 eierstok miss niet werkt en dat je dan daarom geen eisprong hebt kan niet. het hoeft zowiezo niet per ronde om en om te gaan en ook al heb je geen ei dan word je na een tijdje wel ongesteld tis niet zo dat er dan gewoon een ei komt bij de andere eierstok. als je na de ha gaat voor een evt afspraak bij een ander ziekenhuis dan zou ik dat nu doen. dan heb je tijd voor een intake en kunnen ze je als je nieeuwe ronde begint meteen je cyclus volgen. als je al ongi bent geweest bestaat de kans dat ze mss wachten met provera tot je cyclus een bepaalde tijd heeft geduurd. succes met alles!! weet niet waar je woont maar het zieken in eindhoven let niet op je gewicht dat weet ik toevallig van een vriendin. wie gaat er ook alweer naar texel dit weekend?? nou in iedergeval alvast veel plezier. zaterdag wordt het zomers warm! Tenminste hier in limburg geen idee wat het op texel word haha. ik lig lekker op de bank in m'n snuggie met een kopje thee jezus wat is het fris vandaag! echt herfst. sommige bomen beginnen ook al te verkleuren is normaal nooit zo vroeg al. ( teminste de laatste jaren). fijne avond nog!