Ik had trouwens gisteren nog ff in deel 1 terug gelezen. en mout haar profiel beken. en ze is in augustus nog op het forum geweest wel nergens gereageerd. denk dat ze nog niet bevallen is eerlijk gezegd. Mss lat ze wel wat weten tegen die tijd. er waren trouwens best wel wat meiden die in het begin meekletste en die ik alweer vergeten was haha. en bij iedereen die een banner heeft stond een zwanger banner. Dus..
Ohh moeilijk hoor jbg! ik vind ze alletwwe erg leuk. ik denk dat ik de eerste leuker vind voor een meisje en de tweede leuker voor een jongetje. maar blijft toch heel persoonlijk zo'n kaartje. ook de tekst wat je erin zet vind ik erg moeilijk. je leest vaak van die wel leuke maar ohh zo standaard dingen zoals hoera ik ben op mijn verjaardag geboren!! dat is denk ik niet echt mijn ding. zo nu ga ik echt mijn boek lezen!
Sam wat fijn dat allesgoed is en nog steeds een meiske! super joh menp ik zou ook gewoon je huisarts eens bellen voor overleg. en veel plezier op texel Jbg fijn dat je nog dingen kon ruilen! en leuke kaartjes! vind ze ook allebei leuk haha hip lekker in een snuggie op de bank.. die heb ik ook haha.. brr hier begon net ineens de flat te trillen/schudden.. heel eng.. lijkt wel een aardbeving..
Snuggie is een deken met armen erin, heeeeerlijk! Ik heb er ook 1 Sam heerlijk hoor, wat leuk dat jullie een dvd meekregen. Werd de 20wkn echo bij jou gewoon bij de vk gemaakt of ergens anders? Ik moet er namelijk voor naar een echocentrum want de 20 wkn echo doen ze bij ons niet bij de vk. JBG ik vind het kaartje die je vriend het leukst vind ook het leukst, zou ik ook zelf uitgekozen kunnen hebben! Wbt tekst op geboortekaartjes; hier hebben we een stukje uit een liedje wat we er op willen hebben, betekend heel veel voor me en lijkt me erg mooi. De rest zien we tegen die tijd wel. Is al wel een oud liedje van een groep waar je nu niet veel meer van hoort maar ben altijd fan geweest en luister het nu nog veel. Nu ga ik douchen en lekker op tijd mn bed in!
Tazzie..kan wel kloppen dat je het voelde trillen..lees net dat er idd een aardschok is geweest in Nederland! Hip.. ik ben druk bezig om wat foto's op de pc te plaatsen..moet ze ff kopiëren van de film af namelijk..en dat duurt nogal een tijdje JBG.. ik vind het 2e kaartje leuker Sasjuh..ik moest ook speciaal naar een echocentrum toe hoor..onze eigen vk deed dit ook niet.
Aardschok? Echt? Ik kan er niets over vinden.. Hier vliegen wel steeds van die leger helikopers over, heel raar.
'Aardbeving in Nederland waargenomen' | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Lees het nu ook ja!
echt sas.. heel apart heel mn flat ging heen en weer.. (3e x in mn leven dat ik ee naardbeving voel.. de aardbeving jaren geleden in roermond voelde ik, paar jaar geleden op rhodos een wat zwaardere en nu dees.. brr vind het helemaal niks) nu op telegraaf.nl enzo wel info
anyway ik ga onder de gieter en mn bed in. morgen 2 daagjes weekendje weg met de brandweer van mn vriend dus ben pas zondag weer online
nou het wil niet zo heel goed..maar toch ff een paar foto's Bekijk bijlage 181681 Hier zie je mooi de vorm van het beentje en armpje
Bekijk bijlage 181682 Zo zie je onderin mooi de ruggenwervel lopen..en het zwarte vlekje daar in het midden is het hartje Op de echo zelf was het veel duidelijker.. maar dat zie je hier jammer genoeg niet..
Tazzie, veel plezier van het weekend. Samantha, ben erg benieuwd naar de geslachts foto, wij moeten de 30e voor een pretecho wil echt graag weten wat t word heb echt geen voorgevoel. Menp, hoop dat je ok weer hebt op texel wij zitten dan in cocksdorp. Jbg, fijn dat je wat terug kon geven. Wij hebben vanavond een badje, steun, badstoel en tummytub via prikbord gekocht van bebejou met van die zwitsal pompjes voor 50,-
Samantha mooi hoor, wat is ze al groot dan ineens he! Pooh leuk de 30e, ik mag 1 dagje later Ben ook superbenieuwd maar heb zelf echt een heel sterk voorgevoel dat het een jochie is. Als ze daar zouden zeggen een meisje zou ik echt even om moeten schakelen haha zo zeker ben ik van mn zaak. Raar eigenlijk he. Taz have fun het weekend! Ik ga zo richting werk, laatste daggie deze week, heerlijk!
Haha sasjuh.. ik had dat ook.. mijn gevoel ging meer naar een jongen en moest er echt aan wennen dat het een meisje is.. haha.. maar ben er echt superblij mee hoor.. Spannend pooh.. nog 3 weekjes wachten dus! Mooi koopje dat bebe jou setje! Fijne dag iedereen..ik ga nu zo naar m'n werk!
goeiemorgen zo net mn bed uitgerold, ff eten en omkleden en dan op weg naar de kazerne voor het uitje Ja sam kreeg nadat alles geregeld was met mn uren gelukkig gewoon vrij.Werk ze! En ze ziet haar best duidelijk liggen en groot al zeg mooi hoor sas ook werk ze! Pooh mooi dat setje, en een koopje altijd fijn (p.s. dan zijn er 3 dagen achter elkaar echo's 29e van mij, 30e van pooh en dag later van sas haha) wat moois om naar uit te kijken
hoi meiden, Na even wat afstand te hebben genomen en een goede vakantie van 3 weken te hebben gehad kan ik ook nog eens goed nieuws mededelen. Ik ben namelijk zwanger! ik had het echt nooit verwacht maar heb gewoon een positieve test gehad tijdens mijn vakantie in italie. We zijn gisteravond thuis gekomen. ik zal vandaag proberen wat pagina's te lezen hoewel ik denk dat het wel erg veel zal zijn.
Wow rose gefeliciteerd!! hoever ben je nu? en hoe was je vakanntie? leuk dat je er weer bent!! sam mooie foto's