stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Wow, is haar man overleden??
    Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe ze zich nu voelt. En ook nog zwanger..

Winnie ik wens je ontzettend veel sterkte de komende tijd.

2. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Pff dat is toch echt je grootste nachtmerrie.. Van de week nog op Hyves aan iedereen vertelt dat Luc een broertje of zusje krijgt en nu moet je er zo een berichtje opzetten..
    Krijg er de hele tijd gewoon tranen van in mn ogen, bah.

3. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Wat verschrikkelijk erg, kan mn ogen ff niet droog krijgen hoe erg moet dit voor haar zijn.

Winnie, veel sterkte en kracht, we denken aan je

4. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Heb het ook net gelezen..
    Hier zijn gewoon geen woorden voor!

Winnietje, heel veel sterkte meis! Voor jou en je kleine mannetje..

Hoop dat je in je omgeving voldoende steun kunt vinden die dit verlies met je meedragen.. Ik denk aan jullie!

En mocht je je verhaal een keer kwijt willen dan zijn we er hier voor je!

Liefs,
    Anita

5. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Ben weer terug van ons uitje en dan lees je op hyves het nieuws van Winnie.
    Geen woorden voor wat enorm erg.
    Gecondoleerd en enorm veel sterkte komende tijd!

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Tazzie was het uitje leuk?

Ik kan er ook nog steeds geen woorden voor vinden. Hopelijk krijgt ze veel steun om deze moeilijke periode door te komen. Naar idee, dat haar beebje zijn/haar vader nooit zou zien.

Wij gaan zo een kinderwagen kijken.. alles lijkt een beetje in het niet te vallen bij dit nieuws, zo raar.

7. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Had vanacht voordat ik ging slapen nog ff hyves bekeken en schrok enorm van het berichtje van winnie. dit is echt je grootste nachtmerrie!!
    winnie ik wil je echt alle kracht van de wereld toewensen om met dit verliees om te gaan. heel erg veel sterkte! X

8. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sas uitje was leuk, maar vind/vond t niet erg gepast om nu even gezellig erover te vertellen.. Ben nog een beetje geschokt door het nieuws. Ga zo eerst even alles bijlezen.

9. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    :$ Wow.. Ik dacht even gezellig te kijken hier op het forum..en dan lees ik toch naar nieuws! :( Wat erg zeg! Ik schrik hier echt van.. heb haar niet op hyves, dus had het niet gelezen..

Winnietje.. ik wil je echt ontzettend veel sterkte wensen! Van de week maak je nog bekent dat Luc een broertje of zusje krijgt.. Hartstikke fijn nieuws.. En dan dit..... :(

Mocht je de behoefte voelen om er over te praten.. al begrijp ik als je dat niet zou hebben, dan luisteren wij natuurlijk graag naar je! Ook als je ergens hulp bij nodig hebt ofzo.. ik woon dan wel niet zo dichtbij..maar als er iets is ofzo zeg het maar.. dan help ik je graag..en ik denk dat dat voor iedereen hier geld!

10. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Oh wat erg voor Winnie, ik heb er geen woorden voor ben er ook helemaal door van slag. Is toch niet voor te stellen zoiets?!

Lieve Winnie ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen bij dit verschrikkelijke verlies.

Dikke knuffel...

11. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    pff wat erg
    winnietje gecondoleert met je mannetje en heel veel sterkte en kracht toe gewenst

12. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat is dit schrikken heb er geen woorden voor. Winnie en familie heel veel sterkte!

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
  14. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    ja dat denk ik wel Sasjuh, ik had hetzelfde stukje gelezen maar dan bij omroep gelderland en daar stonden ook reacties van mensen bij en in die reacties stond sterkte voor zijn vrouw,hun zoontje en aankomend kindje dus dat moet over winnie gaan toch?

15. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik zag het net ook op het nieuws bij TV Gelderland idd.. bah!

16. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    ik moet er ook de hele tijd aan denken,ik vind het zo erg voor haar en de rest van de familie.

17. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    ohh, ik lees het net, zit gewoon vol ongeloof te trillen op de bank!

Lieve lieve Winnie, wat erg voor jullie meid! Heel veel sterkte en kracht toegewenst... ohh wat moeilijk voor je!

Hier kan je altijd je verhaal kwijt, wij zijn er voor je!

*knuffel*

18. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Pff vind het echt heftig zeg.. moet er ook steeds aan denken..

19. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    het was inderdaad het eerste waar ik aan dacht, namelijk het motorongeluk. Ik dacht nog bij mijzelf, hoe groot is de kans dat hij het zou zijn, maar nu ziet het er misschien toch naar uit. pfff heftig hoor!

20. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    motorongeluk was ook t eerste waar ik aan dacht. Mede door Winnie's woorden dat hij gestorven is tijdens zijn dienst. (en inmiddels mer reacties op haar hyves haal je t ook een beetje uit) Vind het echt zo enorm erg.
    Moet de hele tijd aan hun denken

Deel Deze Pagina