stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Meiden,

Denken jullie dat Winnie het fijn zou vinden als we een condoleance topic zouden openen voor haar in de Lounge zodat mensen hun steun kunnen betuigen? Misschien dat ze dit fijn zou vinden?

2. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik heb er ook al over gedacht JBG en ik vind het een goed plan. Denk dat ze alle steun en medeleven zeker zou kunnen waarderen.

3. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Dames,

i.o.m. sasjuh hebben we samen een tekst gemaakt en een bericht geopend, mede uit naam van ons clubje..

Ik hoop dat ze hier veel steun uit zal halen!

4. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden ik ben weer terug van een vermoeiend werk gedoe en druk weekend en mijn hemel wat heeft de wereld op zijn kop gestaan!!!

Lieve Winnie, ik heb gewoon even geen woorden. Vaak weet ik wel wat ik tegen iemand moet zeggen om kracht te wensen. Nu voel ik me heel klein en heb werkelijk geen idee. Alle kracht en liefde van de mensen om je heen gewenst. Meid wat is dit ongelofelijk hard en moeilijk.

En dan de aarde die letterlijk heeft geschud.

De wereld die op zijn kop staat voor Rose, van harte met jullie wondertje!

Hip enorm onderweg met wachten op een plakbeeb hopelijk.

Heb alles van iedereen terug gelezen en ben redelijk op de hoogte, maar ik maak nu even pas op de plaats met een kletsje.

5. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Lief dat je een topic hebt geopend! Denk dat ze dit erg kan waarderen..

6. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Jeetje, wat schrik ik hiervan...
    Er zijn hier echt geen woorden voor..

Sterkte Winnie...

7. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Mooi geschreven jbg en sas

8. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    mooi gedaan JBG en Sasjuh

9. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ook even gezocht en gevonden. Winnie mocht je willen kijken dan staat het topic in het kopje de lounge.

Meiden goede tekst, complimenten!

10. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Pff..meiden wat is het leven soms ook oneerlijk he.. :(

Ik zit hier nu ff alleen achter de computer en ik moet steeds aan Winnietje denken.. Ik wil van alles zeggen, maar ik weet gewoon niet wat....

11. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @samantha: snap wat je bedoelt, moet al de hele dag aan haar denken... kan nu ook niet uitgebreid gezellig kletsen over ditjes en datjes... Wat moet het toch moeilijk zijn voor haar!

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier hetzelfde.
    Vind het ook gewoon raar om het hier nu over iets anders te gaan hebben, het is net alsof alles nu ineens veel minder belangrijk is.

13. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Sasjuh; Leuk om een tekst uit een nummer te gebruiken op jullie kaartje, zeker als het zo veel voor je betekent! Bedankt voor je bericht voor Anita, Hip en mij, LIEF !!!!!! (JBG en Samantha ook bedankt!) niet te hard zeggen over die kraamvisite hoor, straks staan we allemaal op de stoep! haha.

@Tazzie; Lijkt me best eng als je je woning voelt schudden! Jullie zijn ook lekker een weekend weg, heerlijk!

@Samantha; Wat een mooie foto's! écht wel duidelijk! Maar wat een rotnieuws van je oud-collega! bah, daar ga je toch niet meer vanuit, dat het mis kán gaan.

@Pooh; Wij zitten op de Sluftervallei van Landal! Gaan jullie daar toevallig ook heen? Leuk dat jullie een badje hebben gekocht!

@Rose; GEFELICITEERD! Wat leuk zeg! Nog meer zwangeren!

@JBG; Jeetje, dat heb ik nog niet eerder gehoord van je broer. Gelukkig is hij er weer als jij gaat bevallen. Het is toch een speciaal moment, ook voor de toekomstige oom! En wat een super mooi kamertje!!! Echt mijn smaak!

@Carly; Wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad! En nog veel te gaan1

@Anita; Hebben jullie toch wel een mooie dag gehad vandaag? Ik denk met een dubbel gevoel. Goed zo, face to face=veeeeel beter!!! Zow, jouw vriend heeft flink gestapt! Is ie nog wel op geweest gisteren?

@Hip; Welk boek ben je aan het lezen? Hoe voel jij je eigenlijk? Al zwangerverschijnselen?? Ik hoop dat wij met zn 3en snel de rest mogen volgen.

Volgende keer ga ik verder lezen vanaf blz 281. LIEFS

14. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Meiden, mooi condoleance bericht. Pff dingen lijken ids minder belangrijk.

Menp, we zitten in cocksdorp.

15. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Wat veel lezers ineens in ons forum....

16. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Bah, wat een rotbericht, winnie, Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen met dit enorme verlies! Liefs van mij

@Pooh; Bedankt!

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Winnie ik ben in gedachte de hele dag bij je!! wat verschrikkelijk zeg... ik zou zoveel willen zeggen om je te steunen en kracht te geven maar ik zou niet weten wat! dit is zo oneerlijk.....

jbg en sasjuh mooi condoleance topic!

troetjuh idd veel lezers in ons topic

menp ik voel nog niks maar ook best vroeg denk dat er nog nieteens een evt innesteling is geweest. ik ben nu ik zal je niet vergeten aan het lezen van cecelia ahern. best wel een grappig boek. Normaal lees ik meestal trillers. karin slaughter en tess gerritsen zijn toch wel favo. maar af en toe een chicklit is ook wel leuk.
    ik hoop idd ook dat we de rest snel mogen volgen, maar wat er ook al meer dames hebben gezegd het lijkt/ voelt alsof alles veel minder belangrijk is nu, na het bericht van winnie.

18. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    MenP ik kom al zo'n 10 jaar op de Sluftervallei! Dit jaar is het 1e jaar dat we niet zijn geweest. Enne jullie zijn zeker welkom hoor, maakt me niets uit!

Al die lezers komen natuurlijk omdat ze op berichten van Winnietje hebben gezocht. Ze heeft hier zaterdagmiddag nog gepost, en zaterdagmiddag is het ook gebeurd. Wel een raar idee.

We hebben gisteren trouwens een kinderwagen gekocht. Vind het heel raar om het nu over iets anders te gaan hebben maar denk niet dat Winnietje dat erg zou vinden.
    Het is deze geworden, helemaal compleet:
    http://fotos.marktplaats.com/kopen/8/ce/Sl1XwVfjEcasuC6oWtdq9g==.jpg

19. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sas die is leuk zo met die kleurtjes!

Ik vind t nog lastig om t over andere dingen te hebben ivm Winnie. Maar zoals Sas zegt denk niet dat Winnie het heel erg vind als het wel gebeurd.

rose nog gefeliciteerd trouwens.

JBG fijn dat je broer weer thuis komt

Carly heeft een goede echo gehad

Verder ben ik alles ff kwijt.
    Met het brandweer uitje gaan we altijd 2 dagen dingen doen. Altijd erg leuk (wel een paar zeiekrds ertussen dat ze overdag geen drank mogen, maar ja met sommige dingen kun je beter geen drank op hebben) zijn naar valkenburg geweest. daar in de feestgrot geluncht, daarna handboogschieten gehad (gewonnen van alle vrouwen dus mag me een jaar lang maid marian noemen haha) dan door naar de mergelgrotten (slibbegroeve) Een rondje door de grotten op de mountainbike. stikdonker op je fietslampjes na maar wel erg leuk. 's avonds eten en feesten in de feestgrot. Volgende dag bij de Brand bierbrouwerij geweest. en richting brabant nog om daar ergens highlandspelen te doen en te bbqen. Toen weer naar huis :)

20. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Hier ook de hele avond in mn hoofd bezig geweest met het nieuws van Winnie.
    Gek hoe je je met elkaar meeleeft, terwijl je elkaar persoonlijk totaal niet kent.. Wel bijzonder vind ik.
    Ik kan me echt geen voorstelling maken hoe Winnie zich nu moet voelen. T maakt je wel ineens dankbaar voor je eigen man die wel veilig thuis komt. Al lijkt dat vaak zo vanzelfsprekend...

Deel Deze Pagina