Die onzekerheid is niks aan he Taz en Sas Vooral als je van jezelf al onzeker bent..dan is het erg moeilijk om ineens helemaal positief te worden.. Wat die pijn in je onderrug zou kunnen zijn dat weet ik niet Taz.. maar lees vaak genoeg dat dat een symptoom is van een zwangerschap.. Dus misschien bij jou ook wel! Sas.. dat je het hartje wat minder hart hoort, dat kan best komen dat je dan net niet op de goede plaats zit. Ik hoef soms maar echt een cm opzij te gaan en dan hoort hij ineens heel hard. Terwijl hij een cm daarvoor wel duidelijk was, maar idd wat zachter.. Norah.. Wat vreemd dat je kweek toendertijd wel goed was.. Maar gelukkig maar dat ze er nu wel achter zijn gekomen. Ben benieuwd wat de gyn morgen zegt! Troetjuh.. veel plezier zometeen bij de echo!
Het zal vast allemaal goed zitten hoor meis! Jullie kleintje is al zo sterk door er te komen, terwijl ver verwachting was dat dat niet kon op die manier! dus nu zal hij/zij ook vast het goed doen! ik ben ervan overtuigd
Sasjuh.. je kunt er toch om vragen? Erbij zeggen dat je echt ontzettend onzeker bent of het kindje wel goed groeit enzo.. of ze misschien even willen kijken om je onzekerheid weg te nemen..
Hip, heerlijk een hotstone-massage.. Heb het ook weleens overwogen maar vind het altijd zo ontzettend duur die massages .. Maar af en toe mag je jezelf best weleens verwennen! Pooh, wat fijn dat jullie het hartje hebben kunnen horen@ en wat ben je ineens alweer ver! Waar blijft de tijd.. Tazzie, bij jou schiet het ook al aardig op zo! Winnietje, pfff.. Wat moet ik nou tegen jou zeggen.. Ik heb er gewoon geen woorden voor en dan schrijf je hier ook nog zo'n mooi stukje weg.. Wat kom je sterk over zeg! Uit ervaring weet ik dat je in zo'n periode ook wel heel erg geleefd wordt dus probeer ook echt veel aan jezelf te denken en alle hulp die je wordt aangeboden aan te nemen. En zorg dat jij en je kleine mannetje straks niet in een gat vallen.. Wellicht dat je er nu niet direct iets aan hebt, maar wie weet wel voor straks! Maar wat een mooi gebaar dat je held een politie uitvaart krijgt met alles erop en eraan! En wat fijn dat jullie samen toch nog julle "knorretje" hebben gezien! Nogmaals heel erg veel sterkte voor de komende tijd! Patriesjuh, wat fijn dat het stukje bij beetje beter gaat met je kleine mannetjes! Wel vervelend dat je zelf bloedarmoede hebt en dat je kleine meisje ziekjes is.. Hopelijk knappen jullie snel weer op! Hoe zit het eigenlijk bij je mannetjes wanneer ze naar huis mogen? Moeten ze dan een bepaald gewicht hebben of hoe bepalen ze dat? Norah, wat een k*t nieuws! Hoe komt het dat ze daar nu pas achterkomen eigenlijk? Maar je moet maar zo denken dat dan wel alles bij de hand is en dat je in goede handen bent mocht er iets verkeerd gaan.. (mar daar gaan we natuurlijk niet van uit ).. Sasjuh, hopelijk kunnen ze vrijdag die onzekerheid weer wat wegnemen.. Maar eigenlijk moet je natuurlijk niet klagen .. Suusje, jij bent goed bezig zeg! Hebben de zwangere dames ook nog mooie foto's van hun buikje?? Hier gaan we morgen bloed prikken en even navraag doen voor het maken van een afspraak! Allemaal nog een fijne avond!
Sam het ou ook kunnen dat het van mezelf al niet helemaal goed zit (paar maanden geleden wel een rare beweging gehad doordat paardlief ineens schrok en de andere kant op vloog waardoor mn lichaam raar draaide) en dat het nu door de zwangerschap erger naar boven komt. Maar die onzekerheid is inderdaad niks.. idd al onzeker van mezelf, dan die MA de eerste .. maar goed ik voel me nog steeds misselijk.. dus dat vind ik wel positief
Tja niet klagen.. ik weet niet of ik niet mag klagen, denk dat iedereen daar zo wel eens zijn/haar behoefte aan heeft. Sam zat bij jou de beeb ook nog zo laag bij 15 wkn? Of weet je dat niet meer? Taz rijd jij eigenlijk nog op P en K? Ik ben met ingang van deze week gestopt met rijden, het voelt niet goed meer. Anita succes met bloedprikken. Ik ga lekker gtst kijken en choco pepernoten eten.
Tazzie.. als de pijn aanhoud, zou ik toch even naar de huisarts gaan.. of naar een fysio? Sasjuh.. ja bij mij zat het ook heel laag.. geloof dat ik bij 17/18 weken pas echt op mijn onderbuik zat te luisteren.. en nu hoor ik het hartje zo rond mijn navel.. Anita.. morgen weer bloedprikken dus.. waar gaan ze precies voor prikken? Hier ff een foto.. van 19 week en 4 dagen.. moet nodig weer een nieuwe foto maken! (let niet op mijn hoofd ) Bekijk bijlage 182807
Dankje sas I (L) my baby staat er op.. heb er ook 1 met do not touch..alleen die zit iets minder lekker
Mooi buikje Sam! en inderdaad leuk shirtje (ik heb er een gekregen met grote rode letters AF! hahaha.. Sas nee op PenK rij ik niet meer denk ik. P gaat zowiezo niet mee die kant op(de grote vriend van Q gaat wel mee en die is bomproof dus zou misschien nog op hem kunnen gaan zitten, maar de shows zijn ook nog niet bekend wat we gaan doen). Komende zaterdag heb ik een wedstrijdje voor de lol met K. de haf van de kinderboerderij. daarna zal ik langzaamaan met hem ook stoppen( hij is flink aan t puberen dus moet ook oppassen haha). En P zit ik op t moment ook vrij weinig op, ben nu meer met haar bezig met dingen aan de hand. Hopelijk morgen wel eventjes op haar rug zitten. En projectje N heb ik al niet meer opgezeten sinds de vakantie. whaha ik begreep je vraag verkeerd (Pen K staat voor mij voor paard en koets hahaha. niet denkend aan dat de namen dezelfde afkortingen hebben haha
Ik moet morgen om 1 uur beginnen met werken, ga voor de tijd ook maar eens wat shirtjes scoren. Kan hier alleen in de stad niet veel leuks vinden. Maar ga in oktober nog naar een concert in Arnhem en daar sjoppen en 2 wkn later naar een concert in Amsterdam dus ook nog daar sjoppen haha Nu is er weer voetbal op tv en ik heb geen zin om in bed tv te gaan kijken dus dan maar op de pc!
Zit hier echt te huilen nu. Wat vind ik dit erg zeg. En helemaal voor die kleine schat van je. Dag papa.zegt hij dan nog lief....... Heel veel sterkte !!!!!!...
Ik heb ze via marktplaats gekocht.. vond ze in de winkel te duur (40 euro voor 1 shirtje bij babyplanet) Taz.. dat shirtje met de tekst AF.. lijkt me ook leuk haha..
hij is ook erg leuk sam.. Zal tzt er een foto van maken zodra t bekend kan gaan worden haha.. staat beetje raar om m nu al te gaan dragen he en zo'n buik heb ik nog lang niet (ja van blubvetjes maar meer niet haha
Haha.. ik droeg hem ook al heel trots met 10 weken Terwijl er toen ook helemaal niks te zien was hahah.. Pff.. ik verveel me.. vriendlief is met zijn auto bezig bij een vriend van hem. Vind het echt niet leuk nu alleen te zijn..moet steeds aan Winnie denken dan..
@patriesjuh: Fijn dat het goed gaat met de boys, nu jij en je kleine meid nog (las ik op hyves)! @Norah: wat balen voor je zeg, zeker nu zo kort van tevoren dat je je op iets anders moet instellen als gehoopt, kan me voorstellen dat dat een teleurstelling is! @sasjuh: Ik begrijp helemaal wat je bedoelt en ik denk de meesten wel van ons! Het is helemaal niet gek, nog een paar daagjes en dan kan de vk je hopelijk gerust stellen! @suusje: wat fijn dat je zo lekker kan genieten van je verlof, heerlijk en geniet ervan! @tazzie: snap dat dit onzekere weken zijn voor je, hoop dat je snel gerustgesteld kan worden! Vandaag naar de fysio geweest, dat was weer intensief. Morgenochtend hebben we de groeiecho, daar kijk ik erg naar uit! Daarna afspraak bij de gynaecoloog, dan weten we hoe de bevalling gaat worden (keizersnee of niet), vind het erg spannend wat hij gaat zeggen! Verder zijn we de laatste wasjes aan het doen, stiekem toch een hoop om te wassen in het begin met alle lakentjes e.d. ! Vanavond zijn we even lekker bij de italiaan wezen eten, was gezellig Zoveel kan ik nu niet tijdens de vakantie, dus dat zijn gezellige dingen.