Hip, dan is het inderdaad wel een leuk prijsje! En azen op symptomen, moet zeggen dat ik het ook altijd doe maar heb tot nu toe nog nooit echt iets gehad van ja.. Ik zou weleens zwanger kunnen zijn.. MenP. ik houdt je op de hoogte! Troetjuh, wat jammer dat de echo een beetje teleurstellend was.. Sam, en je werkdag ook weer voorbij? Winnie, wat een ontzettend mooi blog oop je hyves! JBG, dat is inderdaad wel even een teleurstelling.. Maar als dat het beste is... Dat staat natuurlijk voorop! Sasjuh, wat een ontzettend mooi gebaar! Hier hebben we vanochtend bloed laten prikken en kon vanmiddag om 4 uur bellen voor de uitslag.. Maar wat was dit een vreemde uitslag zeg.. Mijn progesteronwaarde was 23 wat betekende dat ik nog geen eisprong gehad zou hebben .. Moet nu vrijdag nog een keer bloed laten prikken.. Echt heel vreemd want vorige week maandag was mijn eitje bij de echo 18,3 mm en dinsdag had ik een knaller van een ovulatietest.. Ik snap er dus weer even helemaal niets meer van .. Als ik vrijdag bloed laat prikken kan ik maandag bellen voor de uitslag dus er zit weer niets anders op dan afwachten.. X
JBG 15-09-2011: Controle verloskundige Sasjuh83 16-09-2011: Controle verloskundige Suusje1979 16-09-2011: liggingsecho Anita1985 16-09-2011: Bloed prikken Winnietje: 20-09-2011: echo ziekenhuis JBG 23-09-2011: Afspraak gynaecoloog Samantha1 26-09-2011: Controle verloskundige Winnietje: 27-09-2011: Intake verloskundige Tazzie 29-09-2011 termijnecho Pooh; 30-09-2011 pretecho Sasjuh83 01-10-2011: Geslachtsbepalingsecho Tazzie 03-10-2011 hartje luisteren verloskundige Pooh; 03-10-2011 verloskundige troetjuh 4-10-2011 verloskundige en de 3d echo Rose83 10-10-2011: 1e echo JBG 12-10-2011: Groeiecho en afspraak gynaecoloog Samantha1 22-10-2011: 3d echo Pooh; 28-10-2011 20 weken echo
JBG.. wat balen dat je waarschijnlijk een keizersnede moet.. maar wel een voordeel dat je dan in wel weet wanneer hij/zij geboren word! Sasjuh... lief gebaar van je! En je hebt een echobon gewonnen zag ik!! Superr.. kun je ff een keertje extra naar jullie kleine kijken Anita.. dat is vaag!! Ben benieuwd wat er vrijdag dan uit gaat komen! Wachten is nooit leuk! Hip.. ik duim echt voor je dat het gewoon raak is!
anita das vaag zeg! heb je geen echo meer gehad dan? bij mij hebben ze toen ze mijn cyclus volgden echo's gedaan totdat het ei was gesprongen en moest daarna ook nog bloedprikken. gek dat ze zeker nu bij jouw morgen dan niet ff een echo doen dan is er toch meer duidelijkheid lijkt me. en dan alsnog bloedprikken voor te kijken of je progesteron gehalte goed is. ben je ook nog langs geweest voor een afspraak te maken of niet?
en ik zou vrijdag heel vroeg gaan voor te prikken en dan 's middags bellen voor de uitslag mss heb je geluk dan hebben ze em al dan hoef je niet te wachten tot na het weekend
Dat hebben ze bij mij niet gedaan nee.. Bij de laatste echo gaf ze toe aan dat ze het vanaf dat moment lieten rusten en dan alleen nog die samenlevingstest deden.. Ik zou inderdaad ook die vrijdag wel kunnen bellen maar degene waar ik het meest vertrouwen in heb werkt alleen ma/di/wo. Dus denk dat ik toch maar gewoon maandag bel. Ook ben ik vrijdag niet echt in de gelegenheid om rustig te kunnen bellen op het werk.. Dus verwacht dat het een lang weekend voor me gaat worden maar volgens m'n eigen berekeningen wordt ik zondag of maandag ook weer ongesteld.. Hopelijk kunnen we dan op korte termijn nog een afspraak krijgen zodat m'n volgende cyclus wel echt benut kan worden..
Sasjuh, bedankt dat je namens ons allen een kaart stuurt Anita, wat vreemd hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
gek he dat het bij elk ziekenhuis anders gaat. bij mij moest ik meteen bellen toen ik ongi was voor weer een nieuwe afspraak te maken. hoop dat het bij jouw dan ook zo gaat. jij hebt ook een lf van 10 of 11 dagen of niet? mijn ongi komt denk ik ook zondag of maandag of niet natuurlijk.
Anita wat vreemd zeg?! Minimale waarde voor na de eisprong is 30, maar wel heel vreemd hoor jou uitslag. Hopelijk snel duidelijkheid. JBG had nog niet op je gereageerd maar kan me voorstellen dat je baalt.. Ik zou een keizersnee ook echt een domper vinden maar goed.. als je kindje maar gezond en wel ter wereld komt en als het voor jezelf ook beter is.. Hip ik blijf duimen voor je Sam whaaa heb ik gewonnen ja?! Had ik nog niet eens gezien, ga direct kijken! Haha ja heb dus idd die echobon gewonnen, kunnen we mooi de geslachtsbepaling mee betalen, want de praktijk waar we heengaan is daar ook bij aangesloten. Vet leuk
@Sasje; Wat super lief zeg dat je een kaart hebt gestuurd! En leuk dat je een echobon hebt gewonnen, altijd leuk om een keer extra te kijken naar jullie wondertje! @Hip; We gaan uit van het positieve, dus geen ongi maandag en dus een positieve test!!! Ik hoop het zooooo! @Anita; HĆ»h?? Hoe kan dat dan? Dat is vreemd?! Hoop dat je vrijdag/maandag wat wijzer wordt. Ik heb vanmiddag de assistente nog een keer gebeld en de dokter zelf kan niets doen met medicijnen ofzo. Ze gaf wel aan dat het goed is om telefonisch contact op te nemen met de gyn en om mijn gevoel erbij uit te leggen. Bij al die verschillende opmerkingen steeds. Ćls dat niks oplevert kan ik via de dokter nog een nieuwe doorverwijzing krijgen voor een second opinion in een ander ziekenhuis. Maar even kijken hoe ik dat ga doen met het bellen. Ik vind mijn eigen dokter en assistentes toch wel vriendelijker en daardoor veiliger om zo open tegen te praten dan die gyn. Even moed verzamelen denk...
Hallo meiden, Ik ben vandaag bij de gyn geweest. Alles was goed gelukkig. Veel uitleg gekregen en heb nu wel meer rust in mn hoofd voor de bevalling. Weet nu precies wat er gaat gebeuren dus dat is wel prettig. Moet gewoon zodra ik iets merk aan weeen bellen of als mn vliezen breken en dan moet ik daar aan het infuus. Ze houden ons meisje dan minstens 24 uur na de bevalling goed in de gaten. Zelfs nog even een echo gehad vandaag Mn moeder was mee dus dat was erg leuk! Ze werd nu rond 6 pond geschat, dus dat valt toch mee ( ze schatten haar meestal groter dus vind dit wel een mooi gewicht) Dus kom maar op nu Volgende week moet ik weer terug en oh ja, goed nieuws, ze laten me hier niet langer dan 41+O overtijd lopen, dan direct inleiden. Dat scheelt was bij de vlos was dat pas later. Liefs
Oh norah..dus binnen nu en 2 week heb je gewoon je meisje in je armen.. leuk zeg! Fijn dat alles goed was..en 6 pond is idd een mooi gewicht MenP.. goed dat je nog even hebt gebeld.. Ben benieuwd wat je gyn gaat zeggen en anders idd voor een second opinion gaan hoor! Zo lang wachten heb je ook niks aan natuurlijk!
@jbg ik zou ook balen ja, maar alles voor de gezondheid van de baby. Maar balen mag zeker. @norah fijn dat je nu wat meer rust heb gekregen. nog 2 weekjes.,. leuk leuk. @hip je houdt ons goed in spanning. ik duim voor je @menp, laat het er inderdaad niet bij zitten. verder weet ik het even niet meer. hier erg beroerd, steeds ontzettend misselijk. KAn a dagen bijna niks eten en drinken. Moet zo werken maar weet haast niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. aanzwengelen die handel!! fijne dag allemaal
Sasjuh83 16-09-2011: Controle verloskundige Suusje1979 16-09-2011: liggingsecho Anita1985 16-09-2011: Bloed prikken Winnietje: 20-09-2011: echo ziekenhuis JBG 23-09-2011: Afspraak gynaecoloog Samantha1 26-09-2011: Controle verloskundige Winnietje: 27-09-2011: Intake verloskundige Tazzie 29-09-2011 termijnecho Pooh; 30-09-2011 pretecho Sasjuh83 01-10-2011: Geslachtsbepalingsecho Tazzie 03-10-2011 hartje luisteren verloskundige Pooh; 03-10-2011 verloskundige troetjuh 4-10-2011 verloskundige en de 3d echo JBG 04-10-2011: Controle verloskundige Rose83 10-10-2011: 1e echo JBG 12-10-2011: Groeiecho en afspraak gynaecoloog Samantha1 22-10-2011: 3d echo Pooh; 28-10-2011 20 weken echo @sasjuh; fijn dat je een kaartje hebt gestuurd.. @rose; hoop dat je je gauw beter gaat voelen! Vandaag op controle bij de verloskundige geweest en was allemaal goed. Gelijk even bloed weer laten prikken op ijzer.
@Norah; Wel fijn dat je wat geruster bent en wat een leuk idee dat in 2 weken je kindje geboren is!! @Samantha; Hoe gaat het met jou? Ik moet nog even bedenken hoe ik het ga aanpakken, lastig. @Rose; Wat vervelend dat je je zo beroerd voelt! Is het aanzwengelen gelukt?? Hoop dat het werken niet te veel tegen viel. @JBG; Fijn dat het bij de controle allemaal goed was! Het ziet er naar uit dat ik ongi wordt. Nu al wat met afvegen. Altijd jammer. Maarja. lf is dan wel wat korter, maar temperatuur klopt dan wel, is met 0,3 graden gezakt.
he dames! ik mocht eerder gaan op het werk vandaag!! was rustig. ik vind het niet erg voor een xtje. norah wat fijn dat het je allemaal zo goed is uitgelegd en dat het nu allemaal duidelijk is. en binnen nu en 2 weken spannend hoor!! hoe is het met je verder? is de bi een beetje te doen of word het steeds erger? hopelijk komt je meisje snel! ik ben benieuwd naar het kaartje en naar de naam!! menp als je nu ongi word dan zou ik gewoon je gyn bellen en uitleggen dat je nu aan een nieuwe cyclus begint en dat je het fijn zou vinden als ze je vanaf nu willen gaan helpen. dat ze je cyclus kunnen volgen enzo. omdat je cyclussen ook zo lang zijn dan is het kut als je moet wachten. en dat je bezig bent met afvallen, dat je zowiezo onder de 35 bmi zit en dat ze eens moeten stoppen met zeiken over je gewicht. ehhhmmm maar dan netjes rose balen dat je zo beroerd bent is het nog goed gekomen op je werk? jbg wanneer krijg je de uitslag van je ijzer? ben je ook al eens geprikt op vitamine b12 tekort? daar word je ook heel moe en futloos van. en kan geloof ik door een zwangerschap komen maar dat weert ik niet zeker. verder weet ik het niet meer. ik denk dat ik wel ongi ga worden eerlijk gezegd. mijn vriend zei ook al dat ik erg kortaf ben en dat ben ik meestal een paar dagen voor mijn ongi. het zou wel balen zijn maargoed het is pas de eerste iui en dan kansen zijn het zelfde ongeveer als bij een "gezond" stel dat het op de normale manier doet. en daarbij zijn de meeste ook niet meteen zwanger.
@Hip; Je bent misschien wel wat kortaf, omdat je lichaam aan het veranderen is.....Je weet het niet. Het is afwachten en ik hoop op het beste! Ik heb gebeld naar het ziekenhuis. De mevrouw van de afspraken begreep heel goed dat ik niet tot november wil wachten. De eerste mogelijkheid voor een afspraak was donderdag 29 sept. Maar dat is midden op een werkdag en ik wil nu nog niet dat iemand op mn werk weet hoe of wat. Dus nu een afspraak op maandag 3 oktober om 11.15uur. Ze zei; Schrijf alles op wat je wil weten/vragen en leg dat briefje ook echt voor je op tafel. Dan ben jij goed voorbereid. Echt heel lief was ze.