menp das wel lief van de assistente hopelijk is de gyn straks ook begripvol. wel raar dat je niet eerder een afspraak kon maken want als ze je cyclus gaan volgen dan moet je altijd bellen op de eerste dag van je ongi en dan moeten ze de eerste fm ook inplannen en tussen de eerste en 2de fm zit vaak maar een dag en dat krijgen ze ook geplant. tenminste zo gaat dat hier in het ziekenhuis. nou ja 3 okt is in ieder geval al een maand eerder dan wat eerst de bedoeling was. ik heb vaak een andere gyn (heb al 3 verschillende gehad) dus mss krijg je wel niet de zelfde als vorige x. alvast veel succes!
22 sept: Hip1983 (28 jaar, 13de ronde, 1e kindje) 24 sept: Anita1985 (26 jaar, 11e ronde, 1e kindje) ??: MenP2010 (28 jaar, ? ronde,1e kindje) Zwanger: Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Suuszwanger (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 14 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april Tazzie (31 jaar, 6e ronde,1e kindje uitgerekend 20 april Winnietje (25 jaar, ronde kwijt 2de kindje) uitgerekend 22 april rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 09 mei Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens Buddy's: Sasjuh83-Anita1985 Anita1985-Sasjuh83 Tazzie-Samantha1 Samantha1-Tazzie Norah12-suusje1979 suusje1979-norah12 troetjuh-jbg jbg-troetjuh MenP-Hip1983 Hip1983-MenP
ik heb marlijn en mout ff gekrabbeld ben benieuwd of ze al bevallen zijn(hoezo nieuwsgierig hihi) ik las het laatste berichtje wat marlijn had verstuurd (10sept) dat ze op maandag word ingeleid. denk dat dan afgelopen maandag is geweest. afgelopen zaterdag was een programma op rtl 8 geweest waarin babies die nog in de buik zitten worden geopereerd ga ff kijken op programma gemist of ik die nog terug kan kijken lijkt me best intressant. winnie ik wil je ff laten weten dat je nog steeds in mijn gedachte bent! ik wil je alvast heel veel sterkte voor morgen wensen!
serieus wil ik dat programma terug kijken (vechten voor je leven in de baarmoeder-rtl8) moet je daar voor betalen! is dan wel maar Ā0,99 maar toch dat gaat me te ver vind dat een beetje onzin hoor! of ligt dat aan mij. als ik van de publieke omroep een programma terug wil kijken dan is dat gratis. beetje vreemd hoor.
@Hip; Ik heb dezelfde gyn, want ze heeft bij haar beschikbaarheid gekeken. Misschien ook wel goed. Ik hoop dat ik haar kan vertellen hoe ik haar aanpak ervaar. Jeeeej, we zijn buddy's en nog niet eens zwanger, haha. Dat terugkijken is echt irri. Ik had zondag So You Think You Can Dance gemist en wilde dat terugkijken, dat kost ook Ā0,99. Gelukkig wordt dat aankomende zondag in de middag nog een keer uitgezonden. Hoop tenminste dat dat dezelfde is. Wordt jouw programma misschien nog een keer uitgezonden?
Lieve Winnie en Luc, Ik wil jullie veel sterkte wensen voor morgen. Ik hoop dat het ondanks de treurige reden toch een mooie dag wordt. Ik denk aan jullie!
Wat stom hip dat je daar geld voor moet betalen MenP.. fijn dat je eerder heen kan zeg! Goed dat je het er niet bij hebt laten zitten.. nu zodra je ergens mee zit gelijk dingen op gaan schrijven.. zodat je niks kan vergeten als je bij de gyn bent! Met mij gaat het goed! Dankje Winnie en Luc.. ik wil jullie heel veel sterkte wensen voor morgen!
Ook namens mij heel veel sterkte! Winnie, Luc en de rest van de familie! Jullie zijn in onze gedachten!
Winnie, Luc en familie veel sterkte vandaag!!! Hip wat spannend maak je het. Houd nog even moed, maar je instelling is een pluim waard! Norah wow echt nog maar even en dan gaat het gebeuren...dan moet je gaan luiers verschonen, hihi. MenP goede actie!!!!! Sasjuh bedankt voor jouw initiatief. Hier niet echt nieuws. Zal het afsprakenlijstje even invullen.
Sasjuh83 16-09-2011: Controle verloskundige Suusje1979 16-09-2011: liggingsecho Anita1985 16-09-2011: Bloed prikken Winnietje: 20-09-2011: echo ziekenhuis JBG 23-09-2011: Afspraak gynaecoloog Samantha1 26-09-2011: Controle verloskundige Winnietje: 27-09-2011: Intake verloskundige Saxia: 28-09-2011: verloskundige Tazzie 29-09-2011 termijnecho Pooh; 30-09-2011 pretecho Sasjuh83 01-10-2011: Geslachtsbepalingsecho Tazzie 03-10-2011 hartje luisteren verloskundige Pooh; 03-10-2011 verloskundige troetjuh 4-10-2011 verloskundige en de 3d echo JBG 04-10-2011: Controle verloskundige Rose83 10-10-2011: 1e echo JBG 12-10-2011: Groeiecho en afspraak gynaecoloog Samantha1 22-10-2011: 3d echo Pooh; 28-10-2011 20 weken echo @sasjuh succes bij de vlos! @Suusje, succes met de liggingsecho vandaag, ben benieuwd. @Anita, er gaat weer een naald je lijf in. You go girl!
Anita.. succes met bloedprikken vandaag.. ben echt benieuwd wat je waardes dit keer zijn! Suusje mag weer naar haar beeb gluren.. de liggingsecho .. leuk! veel plezier! Sasjuh.. jij mag vandaag weer naar de vlos. Als je je nog steeds onzeker voelt..gewoon vragen he of je misschien heel even mag kijken of alles er goed uit ziet op de echo! Winnietje.. nogmaals heel veel sterkte! Ook voor je familie! Verder iedereen een fijne dag! Ik zal zo weer gaan werken..
Winnie, heel veel sterkte vandaag! @suusje: veel plezier en succes bij de liggingsecho @anita: Hoop dat je snel de uitslag van je bloed prikken hebt! @sasjuh: veel succes bij de vlos! Vandaag komt mijn broer thuis, over ongeveer 1.5 uur ga ik hem weer zien na al die jaren!!
JBG Wat spannend! Heel veel plezier zometeen. Ik ben net bij de verlos geweest. Mijn bloeddruk is echt enorm gestegen Onderdruk is van 70 naar 95 gegaan. Ik moest in een potje plassen, en had wat eiwitten in mijn urine. Misschien een voorteken van zwangerschapsvergiftiging. Ik moet nu om half 2 bij de gyneacoloog zijn. Ben een beetje zenuwachtig nu.