Oei wat spannend Suusje! Hopelijk valt het allemaal mee en kunnen ze er nog iets tegen doen. Hebben ze iets gezegd over eventueel inleiden?
Norah, ik weet nog verder helemaal niks. Het goede nieuws ben ik helemaal vergeten: Baby doet het goed! Ligt helemaal op schema en weegt al 6 pond. Hij was ook al een stuk ingedaald. En hij is overduidelijk nog steeds een jongetje. En hij is wel wat cameraschuw, hij hield steeds zijn handjes voor zijn gezichtje.
Suusje dat is wel even spannend ja! Straks heb jij de beeb nog eerder in je armen dan Norah. Ben benieuwd wat er verder uit gaat komen. Fijn dat met de beeb alles in orde is! Bij mij was ook alles prima! Was 1,8 kg aangekomen dus viel nog mee. Mn bloeddruk was wel laag, onderdruk was nu 50 en de afgelopen keer 65. Ze vroeg of ik vaak duizelig was maar dat valt eigenlijk wel mee. Ze raadde aan om altijd iets van dropjes of dextro bij me te hebben voor als ik flauw werd. Ook gezegd dat ik zo onzeker ben en toen zei ze meteen nou dan gaan we toch even naar je kindje kijken! Dus heb nog even mogen spieken naar ons wondertje D: Zo gaaf om te zien hoe gegroeid alweer vergeleken met een maand terug. Hij/zij was heel erg druk, aan het zwaaien met de handjes en met de voetjes. Alles zag er prima uit en ik moest nu toch echt gaan genieten en me niet druk maken haha. Formulier meegekregen om een afspraak te maken voor de 20 wkn echo dus dat meteen maandag maar even doen. Ik ben weer blij!
Suus, spannend hoop dat t meevalt bij de vub. Sasjuh, en nu genieten hè alles is in orde. We zijn gisteren naar sliedrecht geweest en hebben een kamertje besteld
@ JBG wat fijn dat je je broer weer gaat zien,geniet er van ( je hebt hem nu al gezien tijdens mijn reactie maar hoop dat het fijn was) @ Suusje, oh dat is even schrikken,hoop dat het meevalt!! @ Sasjuh, fijn dat je even hebt kunnen kijken en gerustgesteld bent. @ Pooh, leuk een kamertje besteld.
JBG hoe was het weerzien met je broer? Lijkt me best vreemd na zo een lange tijd. Ik heb nog een buikfoto voor jullie, gisteren gemaakt met 15 wkn 3 dgn: Bekijk bijlage 183449
JBG fijn dat je je broer eindelijk weer ziet na al die jaren! Suusje dat is schrikken, hopelijk valt het allemaal mee! fijn dat het met de beeb wel allemaal goed is! Norah heeft op zn laatst over 2 weken der beebje in de armen Sas fijn dat alles goed is en dat je toch nog even hebt mogen spieken! Pooh heef thet kamertje besteld leuk! Verder ben ik t ff kwijt.. Ben op t moment heel erg onzeker (sorry voor mn gezeur) Maar de 1e is met deze termijn overleden.. Vind het dus doodeng nu, maar voel me nog wel steeds aardig misselijk enzo. Hoop zo dat deze hier doorheen komt. Probeer er verder weinig aan te denken en afleiding te zoeken. Heb wel veel meer last van mn onderbuik.. trekkend/zeuerend gevoel enzo.
Ben heel benieuwd hoe het gaat met je Suusje! Hoop dat je weer lekker naar huis kunt gaan en dat de kleine nog even mag blijven zitten voor je! 6 pond is idd een mooi gewicht voor 37 weken, die van ons wordt nu pas om 6 pond geschat namelijk! Nou ja, we zullen het wel zien Sasjuh, mooie foto! Echt een mooi bolletje al! en wat gaaf dat je weer even mocht kijken! Is echt een voorrecht zeg Jbg, heel bijzonder zeg dat je je broer weer kunt zien na zo'n tijd! Pooh, wat leuk, een kamertje! Wanneer komt ie binnen? Kun je lekker alles gaan inrichten enzo! Hier is het rustig, harde buiken zijn niet zo heftig als vorige week. Toch wel jammer Wel erg veel last nog van rug en bekken, het enige wat me het minst pijn doet is plat liggen op mijn zij. Maar ja, hoe vermaak je je dan een hele dag?? Kleintje moet echt komen!! We hebben trouwens zo'n armbandje voor haar gekocht met naamplaatje en een klein rose vlindertje eraan! Zo schattig en lief! Ben benieuwd hoe het straks staat!
Tazzie je zeurt helemaal niet! Ik denk dat iedere zwangere wel zijn onzekere momenten heeft en helemaal na wat jij hebt meegemaakt is dat niet gek. Je mocht toch ook rond deze termijn nog komen voor een echo? Of wacht je tot de 12 weken? Norah oww wat lief! Dat vind ik altijd zo schattig Wat balen dat je overal zo'n last van hebt, maar het moet vast een troost zijn dat binnen nu en 2 weken jij mama bent!
hebben over 2 weken de echo.. dus staat zo raar als ik komende week ook al een echo wil en dan een week later de termijnecho
Je moet niet denken dat iets raar is.. Als ze je hebben gezegd dat het mag dan zou ik het gewoon doen. Ik heb inmiddels al 5 echo's gehad haha.. dan zou ik helemaal raar zijn Ik ga woensdag trouwens voor het eerst naar Zwangerfit! Ben heel erg benieuwd wat ik er van vind. Is elke week een uur en na elke 4e week daarna ook nog een uur theorie, over bekkenbodem, weeën opvangen, borstvoeding en andere belangrijke dingen. Heb er zin in! En maandag voor de allerlaatste keer mijn MvM flessen aan de weg zetten. Moet zeggen dat ik na ruim 10 weken die stink flessen ook wel zat ben Doen jullie trouwens mee aan MvM? (Tazzie, Pooh, Carly, Rose?)
@JBG; En...hoe gaat het met je broer? Fijn dat jullie hem nu weer bij je hebben! @Suusje; Dat is even schrikken! Hoe gaat het nu met je en hoe was de afspraak vanmiddag? Fijn dat het met de baby zelf goed is! @Sasjuh; Wat een fijn nieuws en wat goed dat je nog even hebt mogen kijken! En weer een foto, zo houden we elkaar een beetje op de hoogte, leuk! @Pooh; Wat leuk dat jullie een kamertje hebben gevonden! Welke is het geworden? @Tazzie; Begrijp dat het een moeilijke periode is. Het zal nu vast allemaal goed gaan! (Enne je zeurt NIET) @Norah; Ik ben zoooo benieuwd naar jullie naam! Hoop voor jullie dat ze snel komt. Jij bent er in ieder geval helemaal klaar voor!
Ja idd, ik ben ook benieuwd naar de namen! Had het van de week op Msn met Samantha en Taz nog over, wat nou als bijvoorbeeld Norah of Suusje dezelfde naam heeft als wij in gedachten hebben? Ik zou hem persoonlijk dan niet veranderen, je kent elkaar alleen van een forum ten slotte. MenP is je ongi nu doorgezet? Ben benieuwd wat er uit je volgende afspraak bij de Gyn komt.
Mmm ik zou dat ook niet doen sasjuh Vooral niet omdat we als we thuis zijn de baby al bij zijn naam noemen haha
@ Tazzie, het is helemaal niet vreemd als je nu zou bellen voor een extra echo ook al heb je er binnenkort weer een, ze hebben gezegd dat het mocht en met jouw geschiedenis heb je er alle recht op om gerustgesteld te worden! @ Sasjuh, ja ik doe ook mee aan MvM
Lieve Taz! Je zeurt absoluut niet!! Wat jij hebt meegemaakt daar word je gewoon ontzettend onzeker van..en dat snappen die mensen daar echt wel! Als je het echt niet vol houd.. en je je zo rot erover voelt..dan zou ik gewoon gaan bellen of je langs mag komen voor een echo! Ik weet zeker dat het dit keer gewoon helemaal goed gaat komen meid! Sasjuh.. zie je nou wel.. je hoeft niet onzeker te zijn haha.. fijn dat alles goed was!! En dat je toch nog even hebt mogen gluren naar de baby! Suusje.. wat spannend zeg..weet je ondertussen al iets meer? Norah.. nog ff 2 week volhouden! Maar hopelijk komt ze gewoon iets eerder! JBG.. fijn dat je broer weer terug is zeg! En we hebben eindelijk weer weekend!! Hebben jullie nog leuke dingen op de planning te staan? Als het goed is word het zondag slecht weer en dan gaan we bezig met de babykamer! Ik had een heel lief setje van marktplaats gekocht... legging + tuniekje.. die is vandaag binnengekomen.. *smelt*
@ suusje, hopelijk hebben ze het fout. Je laat ons wel in spanning. nog nieuws? @tazz je bent absoluut geen zeur. als ik jou was zou ik ook bellen en uitleggen waar je mee zit. misschien willen ze dan een uitzondering maken @jbg voor jou ook een spannende dag vandaag. Geniet van elkaar! @sasjuh ik heb mij wel opgegeven voor mvm maar heb nog niks van ze gehoord. Hoewel ik mij ook afvraag of het echt zin heeft aangezien ik haast niet plas, krijg namelijk haast niks binnen ivm misselijkheid. Maar dat kan ik altijd nog even vragen mocht die vrouw bellen. en wat fijn voor je dat je nog een keer mocht spieken naar de kleine. Verder weet ik het even niet meer, sorry! Hier nog steeds erg misselijk. gister ook eerder naar gestopt met werken (kan ik zelf plannen en heb mij dus niet ziek gemeld) en ik vraag mij af hoe het volgend week moet mocht ik mij nog steeds zo slecht voelen. Het voelt niet goed om mij ziek te melden. Daar komt bij dat ik ook nog niet wil vertellen dat ik zwanger ben, dilemma. Maar goed eerst maar het weekend doorkomen. goed weekend allemaal!
Welke kamer het is geworden hou ik nog voor me de foto op internet is niet zo plaats liever een foto als t kamertje af is. T duurt 8 tot 12 weken gelukkig zijn we er vroeg bij. En suus hoe was t bij de gyn? Sasjuh, ben benieuwd naar zwangerfit horen graag hoe t was. Rose, hoop dat de misselijkheid snel over is. Ik doe niet mee aan mvm heb er eigenlijk niet aan gedacht en was ook eigenlijk meer bezig met of t goed zou gaan, zou t volgende x wel doen.