stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Zo we zijn druk geweest vandaag! Beeb kamer is nu klaar om behangen te worden, hebben vandaag alle muren geschuurd dus nu echt alle behangresten eraf, we hebben het plafond en een schuine muur gewit, bergruimte achter de schuifdeuren opgeruimd en de schuifdeuren van de bergruimte heb ik zilver gelakt.

Moe maar voldaan dus :)

2. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Meiden, even snel een update via de telefoon van mijn vriend. Morgen word ik ingeleid! Ik ben er klaar voor, heb al 2 cm ontsluiting, en beeb mag ook al komen.
    Ze willen niet langer wachten omdat dat niet nodig is. Dus morgen of dinsdag hebben wij onze zoon!! Ik hou norah op de hoogte morgen.

3. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Whaa Suus wat spannend!! Heel veel succes met de bevalling en geniet van jullie kleine jongen straks.
    Super!

4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Suusje! Wat spannend zeg! Heel veel succes met de bevalling!

Sasjuh.. Flink bezig geweest dus :)

Ik lig al lekker onder de wol.. Kreeg na het eten ineens zulke heftige buikkrampen.. Werd er echt even niet goed van..

5. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Oh wat spannend Suus!
    Heel veel succes met alles en wat een heerlijk idee dat je morgen of overmorgen je zoontje hebt!
    Haha, ben je nog eerder als mij!:)
    Ik hou mn tel. in de gaten hoor!

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Norah dat weet je nog niet, wie weet liggen jullie morgen wel gelijktijdig te puffen ;)
    Zou wat zijn, kunnen jullie ons dus niet eens op de hoogte houden!

Sam bah das naar. Hier ook buikpijn, lig lekker op de bank Grenzeloos verliefd te kijken.

7. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ suusje, wat spannend. Heel veel succes met de bevalling!

8. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Anita; Wat balen zeg! Ben wel benieuwd naar je bloeduitslag morgen en wat ze daar over gaan/kunnen vertellen. En jouw idee om ons weg te halen en we ons zelf toevoegen wanneer we ook bij de roze meiden horen ben ik het deels mee eens. Misschien kunnen we er gewoon in het zwart bij zonder NOD enzo. Dan hoeven wij niks aan te passen totdat we roze zijn. Dan heb ik persoonlijk wat meer het idee er toch nog bij te horen bij dit clubje.

@Sasjuh en Samantha; Jullie zijn aan het afbouwen van de angelsound. Succes! Wel een teken dat jullie er steeds meer vertrouwen in krijgen en dat vind ik erg fijn voor jullie!!!

@Samantha; Ow, minder die buikkrampen, hoop dat je er snel geen last meer van hebt. Lekker vroeg je bed ingegaan, ook wel weer lekker!

@Pooh; Tja, honden moeten natuurlijk precies als het rotweer is. Daarna nog lekker even geslapen in je warme bed?

@Hip; Toch nog lekker gewerkt? Ik vind het goed hoe jij omgaat met het zwanger worden. Jij ziet iets positiefs in iets dat negatief gezien kan worden.

@Rose; Mijn temp was vandaag gelukkig weer wat lager. Dan ga je je ook geen gekke dingen in je hoofd halen. Dat is beter. Hoewel ik er niet echt aan dacht zwanger te zijn, maar meer dat ik het vreemd vond.

@Suuszwanger; Jij bent ook bezig met de laatste loodjes! Alles nog steeds goed?

@Sasjuh; Jullie zijn lekker bezig geweest!

@Suusje; Wauw! Morgen of overmorgen jullie zoon in jullie armen! Wat snel ineens. Zo te lezen met jou ook alles goed?! Succes!!!

@Norah; idd misschien gaan jullie wel tegelijk bevallen en horen wij het pas over morgen of later….Kun jij nog ff wachten??? Haha….neehoor, als het tijd is, is het tijd.

9. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Suusje, spannend en leuk heel veel succes met de bevalling.

Sasjuh, goed bezig geweest leuk hoor.

Menp, niet meer geslapen wel lekker opgewarmd. Idee voor lijst klinkt goed.

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Lief dat je het vraagt MenP,ja hoor, alles gaat goed. Idd de laatste loodjes en dat merk ik uiteraard wel, maar dat mag ook. Beebje mag nog even wachten, want nog niet alles van mijn lijstje is afgestreept. ;)
    Meissie is ietwat ingedaald, maar ligt nog niet vast.

Suus, wat onwijs spannend. Ik wens je heel veel succes met de bevalling. Hopelijk kun je vannacht nog wat slapen.

11. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen dames,

Met een beetje geluk is suusje vandaag echt mama. Heel veel succes. Nou Norah, hou die telefoon opgeladen en in de gaten voor ons.

Sasjuh lekker aan de klus geweest in het kamertje. lekker gevoel he.

Anita dat is flink pokken zeg!!! Hoe nu verder met de medische malle molen? Kortom wat wordt de volgende stap? Dikke knuf vanaf hier.

MenP ook echt ongi.Balen, maar misschien beleef jij dat anders?

Hip nog geen ongi te bekennen? Ging jij niet testen vandaag?

Meiden van het blauwe lijstje. Doe wat goed voelt voor jullie. Alles kan en mag, maar ik vind het altijd wel prettig om richting te hebben wanneer een eventuele ongi zich bij jullie kan aandienen, en liever nog.... wanneer die uitblijft!!!!!

Rose succes bij de huisarts, hoop dat er een goede oplossing komt voor de misselijkheid.

Hier vanaf 3 uur vannacht wakker en niet meer kunnen slapen. dat is al de zoveelste keer in de afgelopen 2 weken. Nu eerst maar naar de fysio. kan niet wachten tot vanavond om weer even te checken hier. Iedereen succes vandaag met alle verschillende bezigheden.

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Saxia succes bij de fysio en balen van je beroerde nacht.

Ik heb net mn MvM flessen voor de laatste x buiten gezet, geeft wel een fijn gevoel dat dat nu ook afgesloten is.

Ik heb net weer even naar ons wondertje geluisterd en het opgenomen, weet niet of jullie het kunnen openen?
    beeb.wma downloaden

13. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    zo moest weer veel bijlezen van het weekend..

Suus wat spannend misschien vandaag je kindje al :)

Anita wat ontzettend balen zeg :( dikke knuffel..En wat jullie fijn vinden met het blauwe lijstje moeten jullie doen

Menp ook ongi :( ook balen

Hip misschien vandaag testen lees ik? spannend.

Sas heeft goed geklust in de babykamer.. Leuk joh ben heel benieuwd hoe het wordt

Rose gaat naar de huisarts, succes hoop dat je misselijkheid gewoon snel minder wordt

Sam der kleine wordt steeds drukker :) gaaf dat je het aan de buitenkant ook kan zien nu. en zijn je buikkrampen al minder?

Saxia balen dat je niet meer kon slapen zeg.

Suuszwanger fijn at alles nog goed gaat :)

zo hier een heel druk weekend gehad. zaterdag wedstrijd met de pony van de kinderboerderij. Die vond alles superspannend voor het eerst op een evenement dus had goed mn handen vol aan hem. Maar hij bleef braaf in de ring en daar gingen we voor :) Hele dag daar geweest, 's avonds ook echt helemaal kapot. Gister ff snel mn eigen paard gedaan en paspoorten van de pony's van de kinderboerderij terugbrengen en verjaardag van mn zwager en zn dochter gehad.

14. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    ff ego:

hier vanmorgen opeens bloed verlies tijdens het afvegen. Verloskundige gebeld maar kan om 09.00 uur terug bellen omdat ze nog niet open zijn. ze hebben wel een spoed nummer maar denk niet dat ik hiervoor mag bellen.. zit me hier toch in de zenuwen, ben erg bang dat het fout gaat.

15. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Rose met bloedverlies mag je zeker wel het spoednummer bellen! Tenminste, bij ons wel.
    Niet meteen te erg wanhopen, ik heb met van 4 tot 6 wkn ook af en toe bloedverlies gehad en laatst met bijna 11 weken ook nog..
    Ik duim voor je!!

16. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik lees inderdaad dat het niet erg hoef te zijn. Heel raar, ik werd vanacht een paar keer wakker met dat ik nergens meer last van had, geen misselijkheid meer en was helemaal blij. En dan vanmorgen opeens dit. Ik heb ook het idee dat mijn borsten minder gevoelig zijn of het moet allemaal door de adrealine komen.
    Ik denk dat ik toch maar even wacht tot 09.00 uur, nog 15 min.

@suusje, spannend meid! succes met de bevalling, mocht je dit nog lezen.

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Rose is het veel (helderrood) bloed en heb je ook krampen?

Tja wel of geen kwaaltjes zeggen ook niet altijd alles. Maar het is en blijft gewoon spannend. Veel succes straks en hou ons op de hoogte!

18. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    net gebeld en ik moest maar maar geen zorgen maken. Het kwam heel vaak voor en zolang ik geen maandverband hoeft te gebruiken, was het niet nodig om langs te komen.
    Hopelijk blijft het hier dan bij. Voel me nog niet echt gerustgesteld maar moet het er toch mee doen, vrees ik.

@sasjuh het was niet veel, wat rose.

Fijne dag allemaal

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Nou ja dan moet je daar maar op vertrouwen. Hopelijk blijft het hierbij en wordt het niet erger!
    Als je er zelf niet rustig onder kan worden dan nogmaals bellen en aansturen op een echo hoor, met 7 wkn kunnen ze dan al duidelijk wat zien!

Ik heb net een afspraak gemaakt voor de 20 wkn echo, weer een spannende mijlpaal!

20. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Rose wat schrikken zeg! ik duim voor je dat het gewoon lekker niks is. En inderdaad met 7 weken zie je echt wel ee nklein frummeltje dus als je het echt niet vertrouwd gewoon weer bellen.

Sas spannend de 20 weken echo alweer zeg :)
    ga even proberen of je link werkt :)

Deel Deze Pagina