@sasjuh: goed bezig met de babykamer, het is toch nog een hele klus hé! @suusje: Wat spannend vandaag! Misschien heb je je zoontje al in de armen, ik hoop het!! Geniet ervan! @saxia: balen dat je zo slecht slaapt, wel herkenbaar moet ik zeggen! @tazzie: druk weekend gehad met de paardjes lees ik! @rose: wat balen zeg van het bloedverlies, dat maakt je toch weer onzeker. Wij zijn net terug van ons nachtje weg We zijn heerlijk verwend, lekker gegeten en even naar zee geweest Maar gisteren toch nog teveel gedaan, dus vandaag zijn we weer op tijd naar huis gegaan, omdat ik het niet meer trok. Vanavond babycursus weer en morgen naar de fysio
de asistent van de verloskundige gaf aan dat dit geen rede was voor een echo. Alleen als het erger zou worden. het is nog steeds niet over maar goed, zolang het niet meer is geeft het hoop. bedankt voor de reacties!
Balen Rose.. hopelijk betekend het niets! Je ging vandaag toch ook naar de huisarts voor je misselijkheid of heb je dat maar even uitgesteld? Anita heb je je bloeduitslag al? Hip hoe is het, nog niet ongi?? Ik duim me rot voor je.. zou zo super zijn na de eerste IUI. En hoe zou het met Suusje zijn.. zou ze haar jochie al in de armen hebben? Hihi ben zo benieuwd.
Heb inderdaad dokter gebeld. kan einde van de middag medicatie ophalen. Ben benieuwd, hoop dat het gaat werken!
He, wat naar dat je bloedverlies hebt Rose! Wordt je toch altijd onzeker van zulke dingen. Hoop dat t snel overgaat! Hier even iets anders, vanochtend leek het te zijn begonnen. Ineens mn hele onderbroek nat! En bruin slijmverlies.. Moest gelijk naar t ziekenhuis komen vanwege die bacterie. Maar ze hebben testen gedaan en het bleek toch geen vruchtwater. Gelukkig maar, want anders zou ik namelijk per direct ingeleid worden! Wat het wel geweest is, geen idee! t kan met de slijmprop te maken hebben. Schrok er wel even van hoor. Positieve is dat ik en de baby weer even een hele check hebben gehad ( hartfilmpje, echo enz) en alles was nog goed. Ergens wel een teleurstelling dat de bevalling niet begonnen is, maar goed, wil liever dat ze spontaan komt dan een inleiding. Nog geen nieuws van Suusje trouwens!
Heey meiden hier weer ff een update. Alles gaat harstikke goed. Ryley ligt sinds 3 dagen aan de cpap en is vandaag verhuisd naar de HC!!! Eindelijk weer naast zijn broer(tje) We zijn zo blij Tyler mag nu per dag 6 uur achter elkaar aan de flow snor en ook dat gaat harstikke goed (hij kan af en toe (met verwisselen) zelf 10 minuten zonder iets om. Hij is gister voor het eerst in bad geweest (ik gedaan) hij vond het de eerste paar tellen maar niks, maar daarna ontspannde hij en vond tie het heerlijk. Ryley mag dat helaas nog niet vanwege de cpap. Ook groeien onze jongens ontzettend goed. Ryley is vandaag gewogen...1420 gram! Tyler word morgen gewogen, maar ik gok hem rond de 1900 gram (16e was hij 1837gram) Al met al doen ze het dus super....nog een paar weken en dan hopelijk eindelijk mee naar huis! Ik zag even snel dat suusje vandaag of morgen gaat bevallen....spannend! Veel suc6 met de bevalling meid. Norah ook nog maar een paar daagjes. Spannend veel suc6 met de laaste loodjes en de komende bevalling. Ook voor alle andere die op het eind lopen veel suc6. Groetjes aan iedereen!!!
He dames, zo veel gekletst hier gister ik had een lange werkdag en ben daarna met een paar vrienden nog op stap geweest. lag om kwart over 5 in mijn bedje en vanmorgen moest ik naar de fisio daarna nog nnaar een vriendin en heb net nog ff een dutje gedaan op de bank. suusje ligt nu volop te puffen denk ik... zoooo spannend!! norah bij jou komt het er ook al aan bijna hoop voor je dat het snel begint rose wat vervelend zeg hopelijk is het snel weer over, maar ik denk als je geen buikkrampen hebt en maar zo weig bloedverlies dat je je geen zorgen hoeft te maken. tazzie heeft een druk paardenweekend gehad. saxia een slaaploze nacht hopelijk kun je vanacht beter slapen jbg weer terug van een nachje aan de zee heerlijk. Ik ben nog niet ongi wou eigelijk niet testen denk dat het dan morgen of zo wel komt, maar mijn vriend vind het zoo spannend hij bleef me maar vragen of ik wilde testen dus heb vanmiddag een test gedaan en omo wit heb echt goed getuurd en gestaard in het licht gehouden maar niks.. Had het ook al verwacht dus baal niet echt eigelijk. dus hopelijk komt die ongi snel dan kunnen we weer verder. vanavond hier maar een beetje in de gaten houden ben zo benieuwd naar het zoontje van suusje.
@norah, jeetje met jou was het ook even spannend. Maar toch nog even wachten dus. suus is inderdaad nu misschien wel aan het puffen spannend! @hip wat jammer van je test. wie weet is de innestelling wel later. geen bloed geeft misschien nog een beetje moed. En anders mag het maar gauw komen en kunnen jullie weer verder. hier medicijnen gekregen gelijk ingenomen en nu wachten dat ik mij beter ga voelen. Verder nog steeds wat last van bloedverlies maar gelukkig nog geen krampen.
Rose.. bahh bloedverlies is niet leuk! En maakt je hartstikke onzeker.. als je je er niet goed bij voelt zou ik gewoon nog een keer bellen hoor!! Norah.. wow dan schrik je wel even als je broek al helemaal nat was.. wel jammer dat het niet is begonnen! Zou wat zijn geweest als jij en suusje op dezelfde dag gingen bevallen Hopelijk begint het gauw! Suusje is nu aan het puffen denk ik haha.. of ze heeft haar zoon al in de armen en is nu helemaal in de wolken.. ben benieuwd! Hip.. jammer dat de test omo wit is.. ik vind het knap hoe positief jij bent! Hoe gaat het met afvallen?
Sam lief dat je het vraagt. ik hou me niet altijd precies aan het s.b. dieet maar wel in grote lijnen zeg maar. dan is het ook goed vol te houden. moest me vandaag eigelijk wegen maar vergeten vanmorgen ben nu denk ik 4,5 kg afgevallen dus best netjes vind ik zelf! had gehoopt op nieuws van suusje ben zo benieuwd hoop niet dat ze een zware bevalling heeft. en dat alles goed gat met haar en haar zoontje. patries wat ontzettend fijn dat het zo goed gaat met je boys. en gelukkig zijn ze weer bijelkaar!
Meiden, bedankt voor al jullie knuffels en medeleven. Dat doet me uiteraard ontzettend goed. Gisteren een flinke baaldag gehad maar vanaf vandaag de schouders er weer onder en op naar de volgende ronde.. Vanochtend maar weer gebeld voor het maken van een afspraak voor follikelmeting en voor de uitslag van het bloedprikken vrijdag. Zoals verwacht was de waarde dit keer nog lager als vorige keer namelijk 22 en woensdag was het 23.. Gelukkig kunnen we woensdag al terecht bij de gynaecoloog dus ook ik ben ontzettend benieuwd naar wat ze allemaal gaat zeggen. Sasjuh, jullie zijn goed bezig geweest dan! Lijkt me echt zo leuk om mee bezig te zijn.. Suusje, wat spannend! Heel veel succes met de laatste loodjes! MenP, vind dat wel een goed idee wat betreft die toevoeging op die manier! Suuszwanger, voor jou gat het nu toch ook wel heel erg opschieten.. Saxia, ik wou dat ik een antwoord op je vragen wist .. Hopelijk krijgen wij woensdag meer duidelijkheid.. Maar jou nachtrust is ook niet alles lees ik wel.. Tazzie, druk druk druk... Denk je ook wel een beetje aan jezelf? Rose, wat ontzettend schrikken zeg.. Hopelijk slaan de medicijnen snel aan.. Norah, wat spannend, ook voor jou kan het nu elk moment gaan beginnen.. Patriesjuh, wat een ontzettend gaaf nieuws! Je mannetjes weer bij elkaar.. Wat een vechtertjes zeg! Daar kunnen jullie trots op zijn. Hip, wat ontzettend balen van die test.. Hopelijk komt de ongi dan snel en kunnen jullie ook weer door!
Winnietje: 20-09-2011: echo ziekenhuis Anita1985: 21-09-2011: Afspraak gynaecoloog JBG 23-09-2011: Afspraak gynaecoloog Samantha1 26-09-2011: Controle verloskundige Winnietje: 27-09-2011: Intake verloskundige Saxia: 28-09-2011: verloskundige Tazzie 29-09-2011 termijnecho Pooh; 30-09-2011 pretecho Anita1985: 30-09-2011: Follikelmeting Sasjuh83 01-10-2011: Geslachtsbepalingsecho Tazzie 03-10-2011 hartje luisteren verloskundige Pooh; 03-10-2011 verloskundige troetjuh 4-10-2011 verloskundige en de 3d echo JBG 04-10-2011: Controle verloskundige Rose83 10-10-2011: 1e echo JBG 12-10-2011: Groeiecho en afspraak gynaecoloog Samantha1 22-10-2011: 3d echo Sasjuh83 26-10-2011: controle verloskundige Pooh; 28-10-2011 20 weken echo
Anita.. goede instelling meid! Hopelijk kunnen ze gauw iets voor jullie doen! Patriesjuh.. wat een goed nieuws dat de jongens weer bij elkaar zijn!! Super zeg Hip..Toch goed, al 4,5 kg afgevallen
snelle update: nog niet bevallen. Ik ben vanmorgen 'geprimed' met een halve pil cytotec. Baarmoedermond was nog net te stug om vliezen te breken. Primen moet de bmm weker maken. Helaas kreeg ik te veel harde buiken van de cytotec en gaan ze me morgenochtend weer beoordelen. Waarschijnlijk heeft de pil dan zijn werk gedaan en gaat het inleiden beginnen. Inleiden doen ze hier namelijk alleen in de ochtend. Morgen meld ik me weer, op het forum of via norah!
Suusje nog spannend dus! Fijn dat je ons zo op de hoogte houdt! Hip wat balen van je witte test maar het zegt nog niet alles he.. Ik geloof dat het JBG was die ook pas later positief testte. Hoeveel dpo zit je nu? Anita ja die uitslag was wel te verwachten dan.. Hoeveel dpo had je eigenlijk die 1e keer bloed laten prikken? Kan het niet gewoon te laat (dus te lang na je ei) zijn geweest? Ik had net het geluidsfragmentje van beeb naar mn schoonmoeder gemaild. Ze was echt helemaal enthousiast haha dat je dat kon horen.
Winnietje: Sterkte morgen bij de echo... het zal toch een heel dubbel gevoel voor je meebrengen! @hip: wat rot voor je die omo witte test! Misschien dat het toch nog anders kan zijn over een paar dagen en heb je echt te vroeg getest!! @Anita: spannend voor woensdag!
Ik had woensdag bloed laten prikken en de week dinsdag ervoor 's avonds een positieve ovulatietest.. Dus ik schat dat ik met 7 dpo heb laten bloedprikken en toen was de waarde maar 23... Suusje, heel veel succes weer morgen! Leuk dat je ons zo op de hoogte houdt!