stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Al met al een spannende dag.

Rose bah wat naar voor je. Hoop dat het allemaal goed komt/gaat. En natuurlijk dat je ook wat aan de medicijnen gaat hebben.

Suusje heeft een treuzel beebje. Die heeft het nog veel te fijn bij zijn mama. Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen.

En wie weet toch gelijk met Norah, want dat zou nu helemaal zo maar eens kunnen denk ik.

Winnietje veel succes morgen met de echo in het ziekenhuis. Gaat er iemand met je mee?

Hip een witte test, da's mooi balen, maar nog geen bloed. Inderdaad op hoeveel dpo zit je? En wat goed dat jij zo aan het afvallen bent. Hulde vanaf hier!

Anita heel veel vragen dus en nog weinig antwoorden. Frusti hoor dat wachten. Petje af voor jullie.

Patriesjuh van harte met jullie boys. Over mijlpalen gesproken. Zo gaat ie goed, zo gaat ie beter al weer een paar centimeter!

Mijn fysio was weer pijnlijk, maar in de loop van de dag gaat dat beter voelen. Hoop inderdaad op een betere nacht. Maar ben zelfs nu nog klaarwakker!!!! Hoe kan dat nou?

Goed, op naar de spannende dag van morgen dan maar meiden.

2. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Suusje wat spannend zeg.. hopelijk heb je morgen een mooie vlotte bevalling!

Norah das schrikken ineens de broek nat.. Hoop voor jou dat je meisje snel komt zelf :)

Hip balen van je test. maar misschien is het wat later ingenesteld.

Patriesjuh had het al gelezen op hyves, maar wat super dat je mannetjes weer bij elkaar zijn :)

rose hopelijk slaan de medicijnen snel aan :)

anita fijn dat je woensdag al bij de gyn terecht kan :)

En ja nu heb ik niks meer met de paarden wat moet. De haf van de kinderboerderij zal ik misschien nog 3 of 4 weken alleen een x in het weekend rijden. En mn eigen paard zit ik al bijna niet meer op. Die longeer ik vooral enzo. En vanaf nu ook lekker avondjes voor mezelf (en vriendlief natuurlijk) gelukkig ben ik morgenochtend ook vrij (client op vakantie. weet kantoor niet ;) dus betaald vrij op aandringen van client haha.. )kan morgen eens lekker uitslapen.

3. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Winnietje: 20-09-2011: echo ziekenhuis
    Anita1985: 21-09-2011: Afspraak gynaecoloog
    JBG 23-09-2011: Afspraak gynaecoloog
    Samantha1 26-09-2011: Controle verloskundige
    Winnietje: 27-09-2011: Intake verloskundige
    Saxia: 28-09-2011: verloskundige
    Tazzie 29-09-2011 termijnecho
    Pooh; 30-09-2011 pretecho
    Anita1985: 30-09-2011: Follikelmeting
    Sasjuh83 01-10-2011: Geslachtsbepalingsecho
    Tazzie 03-10-2011 hartje luisteren verloskundige
    Pooh; 03-10-2011 verloskundige
    troetjuh 4-10-2011 verloskundige en de 3d echo
    JBG 04-10-2011: Controle verloskundige
    Rose83
    10-10-2011: 1e echo
    JBG 12-10-2011: Groeiecho en afspraak gynaecoloog

Sasjuh83 19-10-2011: 20 weken echo
    Samantha1 22-10-2011: 3d echo
    Sasjuh83 26-10-2011: controle verloskundige
    Pooh; 28-10-2011 20 weken echo

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    saxia hoop dat je beter kan slapen zo!

5. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Saxia.. hopelijk krijg je vannacht een betere nachtrust! Ik begin er ook weer steeds meer last van te krijgen..'s nachts niet kunnen slapen.. heel vervelend is dat!

Tazzie..Geniet van je avondjes voor jezelf.. en vriendlief;) Nog een paar maandjes en dan zijn jullie met z'n 3tjes :D
    Heerlijk morgen uitslapen! hihi

6. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    thnx vanaaf ben ik helaas helemaal alleen :( haha vriendlief is naar de vaste avond op de brw kazerne. en zla pas laat thuis zijn.. dus duik zo lekker onder de douche door (ohh wat mis ik nu een bad :( ) en dan naar bed

7. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Pooh; Opwarmen is ook lekker!

@Suuszwanger; Is je lijstje nog lang/staat er nog veel op??

@Saxia; Tuurlijk had ik liever zwanger geweest, maar nu kan ik weer verder….beetje dubbel dus. Maar ik heb nu 2x een eisprong gehad die ik kan bewijzen met mijn templijst en dat is wel érg fijn. Wat vervelend zeg dat je zo veel wakker ligt!

@Sasjuh; Supercool het geluid van jullie wondertje! En de datum voor de 20 weken vastgelegd. Leuk hoor!

@Tazzie; Jeetje, wat had jij een druk weekend zeg! Moe maar voldaan, das dan wel fijn. En goed geregeld met die client!!! Haha. Lekker uitslapen.

@Rose; Ow, dat is schrikken! Hoe gaat het nu met je? En met je misselijkheid? Hoop dat de pillen snel werken.

@JBG; Wat een lekker weekendje, maar nu toch wel weer een volle agenda. Dat is dan altijd wel weer jammer.

@Norah; Jaja, daar waren jullie toch bijna tegelijk aan het bevallen, haha. Wel vaag. Ben benieuwd wanneer het wel écht gaat beginnen.

@Patriesjuh; Wat goed om te horen dat het zo goed gaat met je jongens. Tyler lekker in bad geweest en Ryley wat dichter bij zn broer.

@Hip; Zo, gezellig geweest!!! Ow, wat shit zeg een witte test. Die willen we gewoon niet meer. Dan maar liever snel verder. Moet je dan bellen wanneer je ongi bent om een nieuw afspraak te maken? Dan lopen wij gelijk met afvallen!

@Anita; Ik zal eens op zoek gaan naar het lijstje. En ben benieuwd naar wat jullie te horen krijgen woensdag.

@Suusje; Jij wordt ineens veel wijzer denk, of niet? Wat een termen en tijden enzo. Ben benieuwd naar morgen, maar dat zal voor jullie zelf niet anders zijn. Succes!!!

@Winnietje; Hoe is het met jullie? Sterkte morgen bij de echo!

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Suusje heel veel succes morgen met bevallen! hopelijk verloopt het allemaal lekker vlot met niet te veel pijn enzo.

winnie ik zag op hyves dat je samen met luc een boompje hebt gepland voor martijn. ontzettend mooi. heel veel sterkte morgen bij de echo. Ik hoop dat je veel steun hebt van de mensen om je heen. Al denk ik dat je je ondanks dat toch heel alleen zal voelen zonder martijn. Sterkte meid!

ik ben vandaag 12 dpo of mijn ei moet een dag later zijn geweest dan de iui, maar dat lijkt me niet. Kan me niet voorstellen dat ik echt te vroeg heb getest die k2v5 testen vanaf 11 dpo toch? Denk dat ik morgen wel ongi ga worden.

9. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Winnie, succes morgen met de echo.

Suusje, spannend morgen wachten vol spanning op nieuws.

Norah, wie weet ook morgen groot nieuws zou leuk zijn

Rose, vervelend die onzekerheid, hoop dat t bloedverlies snel stopt

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Winnie, morgen een spannende dag. Zal allemaal wel erg dubbel zijn/voelen. Maar ik hoop echt op een goede echo.

Norah, dat kan idd de slijmprop zijn. Die kwam met Tess ook gepaard met behoorlijk wat vocht en draderig bruin bloed (sorry voor de details). Hopelijk zet het snel door! Bij mij een paar uur later begon de bevalling.

Suus, blijft wel spannend. Ik hoop dat je een beetje kunt slapen, want je hebt de energie nog hard nodig. Ik wens je morgen heel veel succes.

Tazzie, je bent niet alleen hoor ;)

Lijstje; moet nog enveloppen schrijven, po ophalen, vluchttas inpakken, deken (zelf gehaakt) afmaken, etc. Maar vooral het gevoel dat ik nog even wat zaken moet afronden....'
    Tess moet volgende week naar de kinderarts, naar het cb, ik naar de tandarts en dan ben ik er klaar voor ;) Al werkt het niet zo, maar eerlijk gezegd denk ik dat ik wel overtijd ga lopen.

11. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    @Suuszwanger,
    Ja daar lijkt het dan inderdaad wel op ja.
    Heb nog steeds bruinbloedverlies. Wist niet dat de slijmprop ook samen kon gaan met vochtverlies.
    Twas best wel wat maar ook echt geen urine.
    Hier alleen nog geen bevalling begonnen sindsdien:)
    Maar t geeft wel even hoop!

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Goedemorgen!

Norah vannacht wat doorgezet of rustig gebleven?
    Winnietje succes meis vandaag.. Zal niet makkelijk zijn denk ik.
    Hip hoe is het nu, al ongi?
    Taz rij je P. niet meer nee? Ik heb zondag voor de laatste keer gereden en moet het nu tot ergens volgend jaar missen. Voelt heel raar maar had er geen goed gevoel meer bij als ik ging rijden dus dan kan je beter stoppen.

Ik ga zo richting werk, fijne dag dames!

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Rose hoe is het nu met jou, nog last van bloedverlies gehad?

14. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Goedemorgen dames,

Vanmorgen heb ik de verloskundige gebeld, ga vanmiddag even langs. Afgelopen zaterdag harde schop in mijn buik gekregen en sindsdien voel ik de baby heel weinig... ben toch een beetje onzeker, dus ga even voor de zekerheid. Ze zei aan de telefoon wel dat je vanaf 30 weken de baby iets minder gaat voelen omdat de baby aan het groeien is.... Hebben dames die inmiddels verder zijn dan ik daar ervaring mee?

@sasjuh; werkze vandaag!

@hip: ik heb toen zelf te vroeg getest met de kv2v5 en was toen zelfs van mijn langste cyclus uit gegaan.. paar dagen later was die wel positief (ook kv2v5).. dus misschien dat het nog kan!

15. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sasjuh bloedverlies is gelukkig gestopt.

@ norah is het alsnog begonnen of ben je nog steeds aan het wachten?

@suusje,, we wachten in spanning af, hopelijk heb je straks een gezonde zoon. Ben erg benieuwd naar zijn naam.

@hip, het zou dus nog wel kunnen. Of ben je al ongi geworden?

Pillen helpen al wel iets maar hoop dat ze toch nog iets beter gaan helpen zodat ik ook weer kan werken. Thuis zitten is ook niks.

16. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Norah hoe is de nacht gegaan?

Suuszwanger heeft een drukke week volgende week dus beeb mag nog even een poosje blijven zitten

Rose fijn dat de medicijnen al iets werken.

Suusje inmiddels al bevallen??

JBG dat is niet fijn dat je een schop in je buik hebt gekregen. Hopelijk is alles gewoon goed

Winnie waarschijnlijk heb je je echo al geahd maar alsnog veel sterkte. Hoop dat eht een goede echo was.

hip al ongi?

Sas ik stap er af en toe nog op asl ik echt zin heb. de zin en puf is ook beetje weg naar al dat drukke gedoe met trainen voor de wedstrijd met K. werk ze vandaag

Suuszwanger klopt ik was niet alleen haha, maar ik vergeet het soms :) (beetje uit zelfbescherming zolang we die 12 weken nog niet voorbij zijn)

17. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    oh ja saxia beetje beter kunnen slapen vannacht?

18. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Helaas, gewoon weer wakker geworden zonder baby in de wieg:)
    Bruinbloedverlies gaat wel gewoon door. Zag ook wat rode bloedsliertjes toen ik naar de wc ging.
    Dus denk echt de slijmprop. Maar ja, dat hoeft nog niets te zeggen over de bevalling.
    Kom nu toch wel erg dichtbij 22 sept hoor. Zou ook wel mooi zijn als het precies dan zou komen.
    Agh, ik heb er wel steeds meer vrede mee ofzo. Eerst vond ik elke dag zo frustrerend als er niets gebeurde. Nu laat ik dat wat meer los, anders zit je continue zo in spanning. Tel nu gewoon af naar de 41 weken, dan weet ik zeker dat ze gehaald word.
    Tot die tijd redden we ons ook nog wel saampjes:)

@JBG, ja dat heb ik ook wel eens gehoord. Maar zelf geen ervaring mee want ik heb altijd al een overactief kindje gehad. ( ze schopte gister elke keer de elektroden van mijn buik af van de CTG, dus elke keer moesten ze weer komen omdat dat apparaat een storing gaf haha)
    Wel goed dat je even gaat! Reageert de baby wel op porren enzo?

@ Winnie, hoop op een goeie echo!

@ Rose, Fijn dat het bloedverlies gestopt is zeg! Zal wel een opluchting zijn!

@ Hip, wat confronterend weer een witte test. Nu heb je ergens ook weer meer onzekerheid omdat je nog niet ongesteld bent. Ik duim echt voor je hoor!

Ben zo benieuwd naar Suusje!!:)

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    JBG,ik heb het sinds 2 weken. Komt omdat de beeb minder ruimte heeft, dus minder krachtig kan uithalen.
    Zo'n kindje kan heel wat hebben in de buik.
    Ik hoop dat je snel gerust gesteld bent.

Norah, sjitterdesjit. Maar super dat je het geduld weer kan opbrengen. En het is idd ook nog niet de uitgerekende datum.

20. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    JBG.. hoe was het bij de verloskundige?

Norah.. nog steeds geen baby.. ik denk dat het vannacht gaat beginnen!! :D hihi..

Zou suusje ondertussen al aan het puffen zijn?

Rose.. fijn dat het bloedverlies gestopt is!

Winnietje.. heel veel succes vandaag! Zal niet makkelijk zijn! Wij denken nog steeds elke dag aan je!

Hip nog niet ongi??

Zoo.. ik ben vanmiddag bezig gegaan op de babykamer.. kon niet wachten tot het weekend haha..dus heb alvast 1 muur gesausd :D zometeen ff lekker in bad en dan kijken hoe het opgedroogd is..

Deel Deze Pagina