stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Jeeej... de Jumbo belde net... :d mag vanavond weer komen op gesprek! Blij :D

2. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    @ Samantha, leuk dat je weer op gesprek mag komen! En begin je al een beetje aan het idee te wennen dat er echt weer een kindje in je groeit? Bijzonder hoor!

@ Hip, spannend, 1 dag overtijd al:) Hoop echt dat t je geluk brengt!

Wij gaan dit jaar ook niet op vakantie! Wel jammer, maar mijn werk begint 1 juni en kan maar 2,5 maand werken voor mn verlof dus vakantie is dan neit echt ideaal. En ja, wij zijn van de kampeer/actieve vakanties in het buitenland, en met mn bekken en rugklachten werd dat m toch niet.
    Dan volgend jaar maar met de kleine:)

De kinderwagen is trouwens net bezorgd! leuk!! Heb zin om er mee te rijden, maar dat staat ook zo stom zonder kind

3. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Ik ga wel op vakantie hihi over 2 weken al naar marmaris in turkije heb er zin in 15 dagen all inn lekker genieten en bij komen

4. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Zo er is weer veel gekletst.
    Me hoofd is momenteel zo'n zeef dat ik niet kan onthouden wie wat heeft gezegd sorry.

Over vakantie: Wij gaan dit jaar niet.
    Normaal gaan we een midweekje in een huisje in nl, maar omdat nu twins opkomst zijn word het allemaal al duur zat.

Over trouwen: Wij hebben dit weekend besloten te trouwen voor de twins geboren worden (als het lukt).
    We houden het heel klein (alleen naaste familie) en heel goedkoop.
    Ik hecht toch niet zoveel waarde aan trouwen, we doen het echt voor de kids en voor de toekomst.....en omdat we natuurlijk van elkaar houden!
    Hou er ook niet van om het middelpunt van de aandacht te staan, dus niemand (naast de mensen die we erbij willen hebben) zal het verder weten voor we trouwen haha.
    Van de week gaan we even informatie opvragen.

Gister waren me lief en ik een spelletje aan het doen op de WII (net nieuw gekocht)
    We waren aan het bowlen, en had al 2 x met 'gooien' steken in me buik.
    Toen ik weer moest gooien werd ik ineens duizelig en heel me lijf ging tintellen, dus ging gauw zitten en zeg tegen lief ik ga zo flauwvallen wil je ff een groot glas water voor me halen.
    Hij liep naar de keuken voor water en ik ga tegen de vlakte.
    Me lief schrok der van, hij dacht dat ik een epeleptische aanval kreeg omdat ik een soort van begon te schokken.
    Ben zelf ook wel geschrokken, heb geen idee waar dit nou vandaan komt.
    Zou het door de pijn komen, of door de inspanning, of maakte ik me te druk omdat ik aan het verliezen was haha.
    Zal het vanmiddag me gyn maar ff melden (geloof niet dat het veel kwaad kan)

Norah hoe is het bij jou en het flauwvallen?

5. winnietje

winnietje Niet meer actief

Heey meiden,

Ik heb zojuist een testje er tegenaan gegooit. Negatief!.
    Ik wacht wel op mijn volgende ongi. Geen idee wanneer die dan zou moeten komen. Heb elke maand andere symptomen grr.
    Deze maand:
    veel dromen
    diarree
    moe
    hoge temp vanmorgen 37,2 gister 36,4
    raar gevoel in mijn buik
    bloeding van 2 dagen op de dag van de innesteling
    sinds gister vlagen van zere boobies,

Ik word echt gek van mijn eigen lichaam :mad:
    PAtriesjuh: dat is schrikken hoe voel je je nu?
    Hip: Spannend...

6. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    winnie balen zeg, maar het kan nog he! misschien wat te vroeg getest

sam wat gaaf joh nog een gesprek.. succes.

norah leuk de kinderwagen, welke heb je?

patriesjuh das schrikken zeg.. hopelijk gebeurd het niet nog een x.

troetjuh lekker over 2 weken al!

over trouwen ja, ik heb t er wel eens over maar dan zegt ie steeds ja op een dag... pff. Al zei ie gister avond wel dat het wel handiger is met een kleine om getrouwd te zijn of geregistreerd partnerschap.

vanmorgen voor t eerst weer gewerkt, een hele fijne client. mocht lekker kalm aan doen. Ook wel fijn om weer bezig te zijn, want thuis vlieg ik toch tegen de muren op. strsks nog een client waar ik ook altijd alles kalm aan kan doen en vanaaf mn kantoorpand (moet ik zelfs van mn rayonleidster kalm aan doen) Wel beetje jammer dat ik mn kantoor (van de thuiszorg) gemaild had over urenbriefjes, en tot heden nog steeds niks gehoord heb. valt weer tegen, maar ja dat is tsn :(

7. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Rose, jammer, ik hoop voor je dat het de volgende ronde raak is!

@ patriesjuh, dat is inderdaad even schrikken zeg,ben benieuwd wat de gyn er van zegt,doe maar kalm aan en natuurlijk gefeliciteerd met het trouwen!

@ winnie, lijkt me heel vervelend voor je dat het nu allemaal zo vaag is met je cyclus

@ samantha succes met je gesprek vanavond,spannend!

@ hip, wat raar dat je nu dan geen ei hebt gehad deze cyclus, zal toch niet zo zijn dat je vorige ongesteldheid een innesteling was ofzo of pseudo menstruatie en dat je stiekem misschien wel zwanger bent? Dat hoor je toch wel eens.Heb je al een testje gedaan?

8. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hey Norah! Ja beetje bij beetje komt het besef idd:D Al ben ik meer gerustgesteld als we de 1e echo hebben gehad denk ik :) Nog anderhalf week! Wat leuk dat je kinderwagen binnengekomen is!

Patriesjuh..doe je een beetje rustig aan? Dat flauwvallen is niet goed hoor..naja in ieder geval moet het niet te vaak voorkomen natuurlijk!

Winnietje..misschien heb je nog iets te vroeg getest!

Carly..voel jij al iets??

Hip.. hoe is het met jou?

@de rest..bedankt voor het succes wensen :D

9. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Oh..Tazzie.. fijn dat je rustig aan mag doen! Moet je ook zeker doen hoor! En volgens mij mag ik blij zijn dat ik toen niet bij TSN aan het werk kon als ik jou zo hoor over hun..

Oh..nog meer vergeten:p Haha.. over trouwen.. ik wil heeel graag trouwen.. :D Vriendlief moet alleen ff op z'n knieën :p haha en hij zegt dat ik op m'n knieën moet..dusja..dat schiet niet op zo haha

10. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Samantha; Succes vanavond met je 2e gesprek!

@Winnie en Hip; jullie cyclus is van slag. Hoop op snel wat meer duidelijkheid

@Carly; Voel jij al iets?

@Troetjuh; Lekker over 2 weekjes al op vakantie

@Tazzie; Fijn dat je rustig aan kan doen, vooral ook doen hè!

@Norah; Leuk dat de kinderwagen binnen is. Ik zou dan denk ook wel meteen willen rijden ermee, maar staat idd wel vreemd zonder kind erin.

@Patriesjuh; Rustig aan hè!

Mijn temp is vandaag nog steeds laag. Wanneer krijg ik mn ei? Hoop maar wel dat ik een ei krijg. Maja, met een cyclus van 60 dagen, dan krijg ik pas een ei met 45. En zit nu op dag 25 ofzo....nog 2 weken?? We zien wel.

11. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Samantha en Menp,

ik heb wat pijn in mijn onderbuik en onderrug en heb zelf het idee dat dit van een naderende ongi is :(

Ben ook moe maar ik slaap al paar nachten slecht dus dat zal daar wel van komen

Wachten is in ieder geval niet leuk.............

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Carly wachten is inderdaad niet leuk!!

Sam ja, als ik wat anders heb gevonden dan ga ik ook weg bij tsn hoor, ben t gedoe helemaal zat. vanmorgen vroeg een mail gestuurd en nog steeds geen antwoord. echt belachelijk..

menp ik hoop dat je ei ook snel komt.

wat betreft rustig aan doen, dat doe ik ook zeker. ben vandaag ook met de auto naar de clienten geweest. lig nu eventjes lekker languit op de bank en zo alleen mn kantoorpand nog. moet ik helaas wel op de fiets heen, vriendlief moest nog even naar t ziekenhuis en dat is ie nu met de auto.

13. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Carly..idd wachten is niet leuk!

Tazzie..ja echt belachelijk hoor... zou idd wat anders zoeken als je iets anders kan krijgen..

Ik kom net bij de Jumbo vandaan..en ben aangenomen :D:D Begin woensdag al met inwerken! Dus morgen ff een ontslagbrief bij de C1000 indienen..

14. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Samantha, Gefeliciteerd wat leuk!!!

15. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
  16. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Samantha gefeliciteerd!

Ik ben vandaag weer bij de gyn geweest.
    Had de afspraak om 15.20 en was pas 16.35 aan de beurt!
    Niet normaal man, en we hebben er nog geen 10 min gezeten en klaar.
    Gelukkig was alles weer goed, twins waren weer lekker druk, ze waren de koprol en alles aan het doen haha.
    Helaas weten we nog steeds het geslacht niet, wel dacht hij wat te zien tussen de benen, maar hij vond het nog te vroeg om goed te kunnen zien (hij deed ook een beetje gehaast)
    Helaas dus nog 3 weekjes wachten tot de 20 weken echo.
    Over het flauwvallen zei die niet veel....er is weinig wat je eraan kan doen.
    Me bloedruk was heel netjes.

17. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Patriesjuh, schrikken maar gelukkig dat het verder geen kwaad kan. gelukkig voelde je het aankomen zeg! Van harte met jullie voorgenomen huwelijk.

@Samantha, van harte met de nieuwe baan. Ga jij even lekker zeg! En qua trouwen. Wij hadden ook steeds "strijd" dat de ander op de knietjes moest. Maar uiteindelijk heeft hij dat toch gedaan hoor.

@MenP goed dat je tempt. Spotten dat ei en ik hoop voor jou dat dat snel is. En anders met de uitdraai naar de dokter.

@Tazzie knap hoor dat je kalmpjes weer wat bent gaan doen. ik snap dat helemaal. en fijn dat het op jouw tempo mag.

@Carly, het zou wel eens raken kunnen zijn hoor. Ik hoop het voor je.

@troetjuh, had jij niet een echo?

@Norah, leuk een kinderwagen, maar ja zonder kind rondkarren is inderdaad een beetje vreemd. kan je niet ergens een kind lenen? hihihi.

18. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Samantha; Gefeliciteerd met je nieuwe baan!

@Saxia; idd, óf een ei óf naar de dokter (denk ik)

Wij gaan lekker op tijd naar bed. gisteravond tot 5 voor 12 bezig geweest om 2 kaartjes voor Mary Poppins te reserveren via de AH. Was een beetje laat met beslissen dat ik wilde met mn moeder. Maar t is gelukt! Iemand al naar toe geweest? Zo ja, hoe was ie?

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Patriesjuh fijn dat de echo goed was! Wel schrikken zeg dat flauwvallen. Iets te fanatiek aan het Wii'en geweest misschien ;)
    Sam gefeli met je nieuwe job! Wat ga je doen bij de Jumbo?
    Norah ow wat leuk dat de kinderwagen bezorgd is! Ik zou ook het liefst al gaan rijden met dat ding :D
    Saxia hoe is het, nog misselijk?
    MenP bij jou duurt het ook weer lang dus.. goed dat je aan het tempen bent gegaan, dan heb je ook wat om te laten zien bij de HA.
    Hip heeft alle eieren mee laten nemen door de Paashaas denk ik.. irritant zeg!
    Carly ik duim voor je, spannende dagen voor jou!
    Rose en Anita hoe gaat het op het baalbankje?
    Taz weer aan het werk, balen van het gedoe bij je ene werkgever.

Ik zit een beetje in een dipje. Ben het wachten allemaal maar zat en niets lijkt op te schieten. Vorige week tijdens mn Provera best wat bruinverlies dus ik dacht nog, die ongi zal wel snel komen! Maar nu helaas 3 dgn na het stoppen helemaal niets meer, ook geen bruin.
    Vandaag op het werk de 1 na de andere patient met een kinderwagen dus pff.. wil dat dan ook zo graag!
    Vriendlief mag morgen zn prutje inleveren en zin dat ie daar in heeft hahaha.. hij is er nu al om aan het zuchten.

Sorry voor mn geklaag dames, maar soms is dat even lekker!

20. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Patriesjuh..dat duurde lang voordat je aan de beurt was! Gelukkig was alles goed.
    Sasjuh.. dankjewel..ik ga achter de kassa.. Wel fijn... kan ik zo lang mogelijk door blijven werken :)
    Kan me goed voorstellen dat het confronterend voor je is als je die kinderwagens ziet. Het duurt ook wel erg lang voor je! :( Ben benieuwd wat er uit het prutje van je vriend komt .. (klinkt wat vreemd zo haha)

Deel Deze Pagina