Hip.. balen dat je toch ongesteld bent geworden! Carly..heeft weer even lekker kunnen kijken naar de beeb.. gelukkig had het bloedverlies niks met de zwangerschap te maken! Suusje is vast heerlijk aan het genieten!! Tazzie.. ik draag ook rond hoor haha.. ook zo hier en daar vetjes.. heel jammer Pooh.. die onzekerheid.. ik ken het meid! Heel frustrerend..maar je doet er echt helemaal niks aan jammer genoeg! Anita.. fijn dat je gister een goed gesprek hebt gehad en dat je een beetje gerustgesteld bent. Ik vind het persoonlijk wel heel raar dat ze je hierna gewoon weer een half jaar zo rond laten lopen! Heb ook gehoord dat ze in Belgie erg deskundig zijn..dus hopelijk kunnen jullie daar dan terecht! Sasjuh.. wij zouden eerst ook heen..maar gaan nu aankomend weekend naar een zwangerschapsbeurs hier in de regio. Veel dichterbij Norah.. jij maakt het wel weer spannend hoor! Ben benieuwd of het nog door heeft gezet. Zou wel erg mooi zijn.. precies op de uitgerekende datum! Komt niet vaak voor! Ik hoop voor je dat je vandaag je kleine meisje in je armen mag sluiten! Hier verder niet echt nieuws.. mijn laptop heeft het begeven.. naja de adapter.. ineens kwam er allemaal rook vanachter de laptop vandaan.. dus nu moeten vriendlief en ik de computer delen.. of ik moet op mijn telefoon, maar die is heel traag! Sinds dinsdagavond voel ik de baby heel weinig terwijl ze normaal best wel druk is.. gister overdag echt helemaal niet gevoeld...gisteravond heel af en toe.. pff ook daar kan ik zo onzeker over worden.. heb gister nog wel ff met de angelsound geluisterd en het hartje klopt nog wel heel mooi.. maar toch.. pff hopelijk word ze gauw weer wat drukker!
Sam, als je het niet vertrouwd, dan gewoon de vk bellen hoor! Is alleen al voor jouw eigen geruststelling. Heb ik gisteren nog een keer gehoord bij de controle. Nou geen gbs gelukkig. Verder konden ze wederom (3e keer) de urine verder niet nakijken op blaasontsteking ivm verontreiniging. Tja, afscheiding is nu eenmaal meer aanwezig. Ach, het belangrijkste vond ik de gbs. Verder lag ons meissie volledig ingedaald en vast, dus dat is ook erg fijn.
@norah, is de kleine meid er al?? spannend! @menp, mooi dat het voor jullie een goed gesprek is geweest. Over een paar weken weten jullie meer, ook een fijne gedachte lijkt mij. @suusje, vandaag lekker naar huis en genieten? @winnie hoe is het met jou? @sam misschien dan toch maar bellen? @pooh nare gedachtes zijn dat maar volgens mij voor veel mensen erg herkenbaar. Hier nog steeds last van misselijkheid. Merk dat ik van de pillen ook wat dronken wordt, vraag mij af of dat zo goed is voor de misselijkheid hihi. Probeer verder wel wat te eten en te drinken. Verder afwachten of norah met leuk nieuws komt!
@suus en rose.. nou ik had het verhaal net getypt en zit nu lekker op de bank en voel haar nu wel af en toe schoppen.. dus tzal wel wat meevallen.. lees ook overal dat het af en toe iets minder kan zijn dat je het voelt. Ik mag maandag weer naar de verloskundige toe..dus zal het er dan wel ff over hebben Rose.. word je dronken van die medicijnen ja? hehe.. lijkt me ook niet helemaal goed!
goeiemorgen allemaal Norah wat spannend! Hopelijk heb je nu lekker je kindje in de armen! Sasjuh is naar zwangerfit geweest fijn dathet leuk was Carly heeft lekker kunnen gluren naar de beeb Sam balen dat je laptop het begeven heeft maar fijn dat je je meisje nu weer voelt! Anita fijn dat je een goed gesprek hebt gehad.. Maar dat ze je dan nog weer naar huis sturen voor een half jaar als alles goed is is toch wel balen.. Pooh minder dat je zo'n nare droom hebt gehad saxia fijn dat je nu tocheen nacht hebt doorgeslapen
@ Norah, spannend,spannend, hoop dat het doorgezet heeft,in ieder geval heel veel succes met de bevalling! @ Saxia, ja ze kunnen idd al heel veel zien,echt bijzonder. Voor de 20 weken echo krijg ik met 14 weken ook nog een echo dus ik mag over twee weekjes alweer gluren en daarna dan ineens een paar weken niet haha zal wel afkicken worden. Fijn dat jij weer eens een nachtje door hebt kunnen slapen. @ Pooh wat naar dat je dat gevoel hebt,gewoon even vk bellen voor je eigen geruststelling @ Samantha, fijn dat je haar weer meer voelt bewegen
Net de vlos gebeld mag zo hartje luisteren, ik voelt inderdaad al maar laatste dagen anders, vind t echt super dom van mezelf Maar schijnt normaal te zijn en ik mag iedere week komen luisteren als ik zou willen En zou de kleine meid van Norah er al zijn
@pooh wat fijn dat je elke week mag luisteren. Lekker gebruik van maken, al die spanningen is natuurlijk ook niet goed. norah is nu misschien wel aan het bevallen, als het maar niet 24 uur gaat duren, lijkt me echt zwaar.
Pooh wat fijn zeg dat je elke week mag komen luisteren Enne Norah je laat ons allemaal wel in spanning Hoop dat de bevalling een beetje meevalt meis!
Zo meiden, ik ben net thuis gekomen tegelijk met de kraamhulp. Heb even een momentje achter de computer. Moet nog bijlezen en ik hou mijn telefoon goed in de gaten!! Beetje vreemd om na een week thuis te komen. Heb nog niet alles op orde voor de baby en de kraam is al een half uur boven aan de gang. Overal in kijken en klaarleggen ofzo. Voel me niet echt thuis zo.
Gelukkig ben je weer thuis Suusje Das toch beter dan in het ziekenhuis Hoe is het met je kleine man? Al een beetje gewend aan idee dat je nu mama ben? Waar moet die allemaal in kijken dan? Ik zou me dan ook niet echt op me gemak voelen nee, ik hou daar ook niet van
Suusje, fijn weer thuis, wel ff wennen met meteen een kraamhulp ben benieuwd wat ze aan t doen is hihi. Is idd fijn dat ik iedere week mag luisteren, maar ben t niet van plan. Hartje klopte trouwens als een tierelier niks aan de hand.
@pooh: wat fijn dat je weer even bent gerustgesteld! Heel herkenbaar hoor! @suusje: fijn dat je weer thuis bent! De kraamzorg zal wel even kijken omdat ze de komende dagen alles moet kunnen vinden zonder jouw lastig te hoeven vallen @norah: Succes meid, ik hoop voor je dat je je kindje al in de armen mag hebben! Hier alles goed, morgen naar de gynaecoloog, dan de definitieve bevestiging of het wel of niet een keizersnee wordt!
Suusje welkom thuis haha en hoe voelt het om mama te zijn? is de bevalling een beetje meegevallen? je hebt echt een schattig zoontje! en wat lief van je vriend dat die hier ff foto's heeft gepost. geniet van je kraamtijd! norah ik vind het zo spannend! je hebt de hele dag nog niks laten horen dus ik denk dat het toch echt begonnen is. hopelijk heb je je meisje snel in de armen. ( mss is dat wel al zo) ben heel benieuwd naar de naam. pooh gelukkig is er niks aan de hand. sam de laptop kapot. balen zeg. ik doe heel vaak reageren via de foon gaat erg goed. jbg morgen weer naar het zh ben benieuwd wat eruit komt. Ff een gekke vraag trouwens maar heeft er iemand van jullie wordfeud op de telefoon. das een spelletje eigelijk het zelfde als scrabble. echt verslavend. je kan dat tegen mensen doen die dat ook op de foon hebben. ik zoek nog tegenstanders hahaha. hier verder geen nieuws ik ga zo ff de stad in denk ik. ik heb zin om iets te kopen hahaha
Suusje.. fijn dat je weer thuis bent.. je hebt je er natuurlijk ook niet op voor kunnen bereiden dat je zo lang wegbleef.. dus dan zal het idd wel raar zijn.. Helemaal als de kraamverzorgster dan overal in gaat kijken. Maar hoe was je bevalling?? En hoe gaat het met Keano? Norah... ben zo benieuwd of je je meisje al in je armen hebt..en hoe jouw bevalling was.. en hoe ze heet whaha... Hip.. lekker shoppen! Dat wil ik ook gaan doen!! hihi.. ga vanaaf met vriendlief de stad in.. dus mss komen we nog met wat leuks thuis Pooh..fijn dat je weer gerustgesteld bent! jbg.. ben benieuwd wat er morgen uit komt! Hier weer ff een middagje gewerkt.. en heb nu hoofdpijn hopen dat het snel over is! Vanavond gaan we eerst naar het gemeentehuis om onze meid te laten erkennen..daarna nog ff de stad in Had ik al verteld dat ik gister een functioneringsgesprek heb gehad op mijn werk?? Ze waren heel tevreden en ze zei nogmaals dat ze blij was dat ze mij heeft aangenomen toch leuk om te horen ..
Samantha dat is altijd leuk om te horen! Veel plezier in de stad Suus ik ben ook benieuwd naar je bevallingsverhaal dus als je je er goed genoeg voor voelt... Maar ga eerst lekker genieten van je kraamtijd hoor! Norah en ben je al mama??? Hip heeft ook koopdrang.. geen koopavond bij jullie vanavond toevallig? Pooh fijn dat je het hartje weer hebt gehoord. Heerlijk is dat dan he. Ik kan niet wachten tot ik beeb ga voelen haha.. ben elke dag heel geconcentreerd aan het voelen of ik niet toevallig iets merk, geduld hebben is niet mijn sterkste kant.
even snel tussendoor: inmiddels al 24 uur lang serieuze weeen om de 5 min. Helaas blijft het daar nog steeds bij en veroorzaakt t geen ontsluiting. vreselijk.. ben helemaal op van de pijn en slaapgebrek. ga vanavond weer terug naart zh en dan krijg ik sterke slaapmedicatie zodat ik daar iig een beetje tot rust kan komen. hopenlijk slaap ik dan door de weeen heen want nu zijn ze te heftig. sorry voor mijn deprimerende berichtje, maar ik zie t echt niet meer zitten inmiddels.
Morgen ga ik mijn bevallingsverhaal hier neer zetten. Ben een beetje moe en wil wel alles goed vertellen Het is heftig en indrukwekkend. Ik had nog geen bedje(s) opgemaakt, geen luiers en verzorgingsprodukten klaarstaan. Zij moest dat allemaal opzoeken en inderdaad kijken waar alles staat. Ze heeft veel verteld over voeding maken, verzorging en dat soort dingen. Ze moet mij nakijken. Heb nog nooit zo vaak mijn broek laten zakken voor vreemde mensen, haha. Oh Norah wat leef ik met je mee! Weeen zijn echt geen pretje, doen echt serieus pijn. Ik hoop dat je heel goed kan slapen want je hebt je energie hard nodig. Zet hem op en ik denk aan je! Vraag zelf om medicatie als het je te zwaar word want ze bieden het niet zo snel aan. Ik was te laat en vroeg het pas bij 8cm.