Klinkt heftig Norah maar wat een schatje heb je ervoor terug gekregen,mooi meisje hoor! En leuke naam,grappig dat je al die tijd onder die naam schreef. Morgen dus lekker naar huis,geniet er van en laat je maar lekker verwennen zodat je goed bij kan komen van alles!
Oh, wat leuk zo de naam, Norah! En wat een mooie meid! Jeetje wat heb jij een heftige bevalling gehad zeg, pff.. Fijn dat jullie nu een beetje aan het opknappen zijn en ik hoop voor je dat je morgen naar huis mag! Geniet lekker samen en slaap lekker ! p.s. even for the record, mijn kindje gaat geen JBG heten , LOL
Norah klinkt als een heftige bevalling maar uiteindelijk dan opeens snel gegaan. hoopelijk knap jezelf snel op. mooie meid heb je! ik vind het zo mooi als babytjes een flinke bos haar hebben! moet er ff aan wennen dat ze norah heet. echt een leuke naam, maar voor mijn gevoel ben jij norah. hahaha Wel grappig dat je onder die naam hier bent gaan schrijven en dat je dan ook nog een dochter hebt gekregen. ik hoop ook dat je bi nu snel over gaat! zo ik ga lekker slapen ben moe! ga normaal nooit zo vroeg naar bed. lig er nu al vanaf 22.00 in. en mijn ogen vallen dicht nu. normaal meestal rond een uur of 1 naar bed. nou slaap lekker iedereen.
Haha wat leuk Norah is dus helemaal geen Norah! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter, wat een schatje zeg. Ik smelt gewoon als ik dat zie en lees.. Jullie hebben er hard voor gewerkt, veel voor moeten over hebben maar denk dat dit alles goed maakt toch! Geniet er van met zn 3en!
Haha, en ik maar denken dat je nog helemaal in verwarring was na je bevalling. Je smste inderdaad dat ze norah heet maar ik dacht dat kan nooit kloppen. Wat een mooi meisje, helemaal leuk dat ze flink wat haar heeft. En echt, wat je voelt tijdens de bevalling en de geboorte is heel moeilijk te omschrijven. De pijn maar ook het geluk is onbeschrijfelijk. Ben hier nog steeds aan het balen van weer een andere kraamhulp. Alles kan maar op 1 manier, die van haar.:x.Maar ik ben goed aangesterkt en laat me niks zomaar aanpraten. Ik begin al mij eigen ideeen en opvattingen te ontdekken en die wil ik in praktijk brengen. Keano heeft nu al 2 nachtdelen, tussen 23 en 2 uur dat hij huilt.En niet te troosten is met een nieuwe luier, een speentje, knuffelen, kruikje, noem maar op. Hij doet ook steeds in dat dagdeel een poep. Dus wij denken dat hij op dat moment wat last heeft van zijn darmpjes en misschien de indrukken van de dag. Dus wij wilden hem voor de voeding van 23 uur lekker in badje doen. Helpt hem wat ontspannen hopen wij. Nee zegt zij. We gaan hem deze ochtend in badje doen, want dat moeten jullie nog oefenen. Dus heb ik maar gezegd dat we dat dan maar droog moeten oefenen. En dat wij het vanavond willen doen. Hele discussie over de plooien drogen en dat baby's moeten huilen enz. Dan begint je ochtend gelijk weer rot in deze kraamweek die mooi, leuk en ontspannen moet zijn. Ik ga nog even doorzetten tot half 1, dan is ze er weer vandoor!!
@norah, gefeliciteerd meid. En wat grappig dat jullie meid norah heet. Terwijl jij norah voor ons was hahaha. Ik vind het een mooie naam en het is een mooie meid! Meid je hebt een heftige bevalling gehad. Kan me voorstellen dat je echt even moet bijkomen. Hopelijk vandaag lekker naar huis en samen genieten van de mooie meid. Ben nog wel erg benieuwd naar haar bos haar? @jbg goed om te weten dat jullie kleine niet jbg gaat heten hihi. is het ook niet de afkorting van de naam @hip, dat jij altijd zo laat naar bed gaat. ook door de weeks? dat zou ik echt niet kunnen. Heb altijd wel mijn slaap nodig.
Haha JBG had je p.s. nog niet gelezen Hier gaat onze baby ook geen Sasjuh heten.. het lijkt er niet eens op!!
Woow.. Wat een mooi meisje Norah! De naam moet ik ook aan wennen! Niet dat ik het niet mooi vind, maar jij was Norah al haha.. Je hebt wel een heftuge bevalling gehad als ik het zo lees. Dus probeer de komende dagen lekker wat uit te rusten en op te knappen.. Maar vooral, lekker genieten samen met je man, van jullie mooie dochter! Suusje.. Wat balen dat de kraamverzorgster niet naar jullie wil luisteren.. Ik zou toch mijn zin doordrammen denk ik haha. Jij voelt zelf heel goed aan wat het beste is voor Keano.. Dat zijn de moedergevoelens/instincten denk ik.. Onze dochter gaat ook geen Samantha heten haha.. Maar ook geen standaard naam
@rose: JBG staat voor mijn voor en achternamen... @suusje: vind het echt rot voor je dat je zo'n kraamverzorgster hebt, dat is ook niet leuk. Kan je daarover niet wat zeggen tegen de instantie van die kraamzorg? (ik weet ook niet hoe het werkt hoor, maar lijkt me erg vervelend). Wij zijn met het geboortekaartje bezig, maar vind tekstjes wel lastig. Weten jullie al wat erop komt te staan? Ik vind zoiets wel leuk, er zijn meer varianten op: Wat ooievaar? Niks ooievaar! Gewoon .. je weet wel. En nu ben ik geboren Vele gokjes werden uitgebracht, over mijn naam en mijn geslacht. Maar nu zult u het eindelijk weten, ik ben een meisje/jongen en zal gaan heten! Van allebei een beetje, ach, wat ben ik toch een scheetje! Papa en mama zijn zo blij, want ik lijk het meeste op MIJ! en dan kijken we ook nog naar iets voor de kraamvisite; Langskomen? Gezellig, natuurlijk, altijd..! Maar laat ons even weten op welke dag en rond welke tijd! Bel, kom en bewonder! (deze vind ik erg leuk, maar manlief denkt dat sommige mensen dit meer als een vrijbrief gaan zien om te pas en te onpas te komen) Van één tot drie rusten mama en ukkie, Na negen uur doet ook papa een tukkie. Wat vinden jullie?
Wat moeilijk he die geboorte kaart tekstjes! Vind het allemaal zo leuk. Wij willen in ieder geval een paar regels uit een liedje wat we allebei erg mooi vinden maar verder.. Vind deze iig erg leuk: Van één tot drie rusten mama en ukkie, Na negen uur doet ook papa een tukkie. Krijgen jullie kindjes 1 of 2 namen? Hier zowel voor een jongetje als een meisje 2 namen. De roepnaam en nog een naam erachter gewoon omdat we die ook mooi vinden haha.. Of is dat raar?
Zwangerschapsketting Verzilverd Voetjes - MamaKado: alles mooi voor moeders Wat vinden jullie van zo'n ketting? Ik vind het wel mooi.. maar zal een kindje daar echt wat van mee krijgen?
norah van harte gefeliciteerd met de "kleine" norah haha lol nu ben ik ook wel benieuwd naar je eigen naam ja gaat alles goed? al een beetje over je bevallings "trouma" heen gekomen? pff lijkt me echt niet fijn zolang weeen en dan het laaste stukje ineens mega snel gaan... suusje wat een doos, die mensen zijn er toch om te helpen en tips tegeven en niet om hun zin door tedrijven volgens mij ben jij klant en moet ze gewoon aan jou wensen voldoen... zou er denk ik wel een melding van maken dat je dat niet als fijn heb ervaren want zoals je zeg je kraam week moet toch het einde zijn ipv stress en gezeur sasjuh ons kindje heeft 1 zijn roepnaam 2 naam opa mijn vader 3 naam opa vriend vader en dan nog zijn achternaam ik heb ook de namen van mijn oma`s mee gekeregen ben verder niet gelovig maar vind mooi om dat mee tegen aan mijn kleine zijn allemaal leuke gedichtjes is idd erg moeilijk zoveel keuzes haha gelukkig heb ik er ene zelf gemaakt, da scheeld weer een hoop uitzoeken hoe gaat het met saxia?
Sasjuh.. zo'n ketting heb ik ook! Van vriendlief gekregen Alleen heb ik één met hartjes erop. Ik heb geen idee of de kleine er iets van meekrijgt.. de één zegt van wel, de ander weer niet. Maar vind het ook gewoon leuk om te dragen op een mooie effenen jurk of shirt JBG.. pff moeilijk! Het zijn allemaal leuke gedichtjes. Maar vind deze denk ik het leukste: Van allebei een beetje, ach, wat ben ik toch een scheetje! Papa en mama zijn zo blij, want ik lijk het meeste op MIJ! Troetjuh.. wel een leuk idee om dat dan in stand te houden zeg maar Hier krijgt ze gewoon 1 naam. Wij hebben allebei 1 naam.. en we vonden het al zo moeilijk om een geschikte meisjesnaam te bedenken die we allebei mooi vinden.. dus zijn allang blij dat er nu een keuze is gemaakt
Nou bij mij is het meer omdat toen ik werd geboren mijn vader zijn ouders al dood waren en mijn moeder wou me iets meegeven mijn oma maar was bie eerlijk voor me andere oma dus vandaar dat ik na hun vernoemt ben, en omdat mijn moeder niet meer leef wil ik dat ook mee geven haha maarja het werd een jongetje dus na de opas dan maar, als de volgende een meisje word dan krijgt ze de namen van de omas :d
Troetjuh ook een mooi idee, dat vernoemen. Hier doen we dat niet, maar gewoon 2 namen omdat we het mooi vinden. 2e naam zal toch weinig tot niet gebruikt worden maar goed. Wij hebben beide maar 1 naam trouwens. Samantha met hartjes is ook mooi! Ik heb net die met voetjes besteld En op marktplaats een positierokje en winterjas van Esprit dus nu wel weer genoeg gekocht voor vandaag!
Welke maat heb je gekocht Sasjuh? Ik moet ook een winterjas hebben..maar ik zou niet weten in welke maat.. heb je hem echt veel groter gekocht dan dat je normaal hebt? Ik loop dan al echt op het einde natuurlijk..
@sasjuh; wij hebben gewoon 1 naam... ik ben wel benieuwd naar de namen van iedereen hoor, echt leuk!!
Goeiemiddag Norah wat een lange bevalling meis.. Maar fijn dat jullie kleine Norah er is! en wat een schatje is ze zo op de foto! Suusje niet fijn zo'n kraamhulp. Zou het gewoon aangeven hoor, jij bent de moeder en niet die kraamhulp. JBg lastig hoor met die gedichtjes. Vind ze allemaal wel leuk.. Sas leuk die ketting.. en een posotierokje en een winterjas gekocht Leuk zo te horen wat iedereen doet met namen . 1 of meer, vernoemen of niet Wij weten het nog niet. Vriendlief wil er nog niet over nadenken maar gok zowiezo maar 1 naam. Wij hebben ook allebei maar 1 naam.
Samantha ik heb een 40/42 gekocht en heb normaal 40. Maar dit is een positiejas natuurlijk, dus sowieso al ruimer bij de buik. Deze heb ik gekocht: Marktplaats.nl > Esprit zwangerschapsjas / positie winterjas. In nieuwstaat. - Kleding | Dames - Merkkleding | Positiekleding Ja jij loopt echt op het einde dan idd. Ik ben natuurlijk wat later maar zal in februari ook nog echt wel een winterjas nodig hebben en dan denk ik ook wel een beste buik te hebben Suusje had nog niet op jou gereageerd. Jammer zeg van die kraamhulp. Heb je haar elke dag? Ik zou het wel aangeven bij het kraambureau maar snap dat dat ook lastig is hoor.. Maar goed dat je al minder uren had aangevraagd Tazzie M. wil er na je volgende echo vast wel over nadenken haha. Voor mannen is het ook allemaal wel wennen enzo. Zij voelen natuurlijk niets en staan er ook weer wat verder vanaf.