Haha saxia.. dat hoop ik dan maar dat het een braaf meisje word Fijn dat je beter hebt kunnen slapen vannacht! Volgens mij ik ook wel.. maar 2 keer wakker geweest.. het gaat de goede kant weer op MenP.. de controle was helemaal goed Iedereen een fijne dag vandaag! ik ga zo nog even werken tot 1 uur.. valt mee vandaag Hip en Winnietje..good luck!
Hier vannacht ook wel beter geslapen, tot een uur of 5. Daarna kon ik niet meer fijn liggen en wat liggen woelen. Samantha dat klinkt goed, een zwangerschap uit volgens het boekje! Saxia fijn dat jou nacht ook beter was! Rose en Tazzie fijn dat julie de misselijkheid steeds beter kunnen onderdrukken. Hier eigenlijk mn borsten niet veel groter geworden, tenminste ik pas mn oude bh's nog gewoon. Weer werken vandaag.. echt geen zin. Normaal ben ik op woensdag vrij maar moet morgen ook werken.. Vrijdag weer een dagje vrij, kan er nu al naar uitkijken!
ik had Luc de eerste dagen wel op onze kamer, maar dan in de wandelwagenbak ipv een wiegje. Daarna gewoon naar het ledikantje op zijn eigen kamertje. ALs geboortegedichtje hadden wij : In mama's buik was het warm en zacht Lag ik te trappelen dag en nacht. Maar nu ik mij kan laten horen Zal ik ook papa's dromen gaan verstoren.
Winnietje mooi gedichtje! en succes bij de vlos! saxia, sam en sasjuh hebben allemaal wel beter geslapen. das fijn hip succes! ik heb vanmorgen nog even bloed geprikt. Dat moest nog gebeuren.. en pff wat baal ik dan dat je niet mag eten he.. moest nuchter. maar goed, gelukkig ging het vrij snel. Zo komt een vriendin ff koffiedrinken (heerlijk betaald vrij zijn client nog steeds op vakantie) om 1 uur pas beginnen..
Zo ben weer terug van het zh. Ik heb links en rechts eitjes maar rechts zat de grootste dus die zal het wel gaan worden zei de gyn. gelukkig groeien mijn eitjes niet zo snel als de afgelopen 2 x aan daar was de gyn erg blij om. dit ziet er veel beter uit zei die. Donderdag moet ik weer terug voor de volgende fm. ben benieuwd wanneer de iui plaats gaat vinden. ik denk zelf in het weekend. vind het wel weer spannend worden nu, zeker omdat die zei dat het er nu beter uitziet. zo ff de afsprakenlijst aanpassen en dan moet ik me klaarmaken en gaan werken. vind dinsdag altijd een stomme dag op het werk.
Wij hadden Tess de eerste dagen in de wandelwagenbak bij ons op de slaapkamer, maar nacht 3 werd ik er helemaal gek van. Was dus wel bij elk zuchtje wakker.....Dus toen is ze op de eigen kamer gekomen en dat ging prima. Jan haalde haar 's nachts uit bed en bracht haar dan bij mij. Ondertussen ging hij de kruiken verwisselen en bedje weer opmaken. Goede rolverdeling Herkenbaar van de borsten, ik heb nu 2 cupmaten groter. Na week 11 groeiden ze niet meer. Heb toen 2 nieuwe bh's gekocht, maar dan goedkope van de H&M. Die zijn nu ook bijna afgedragen, dus dat komt goed uit. Ik ga geen bv geven, dus daarna duurt het 2 weekjes en dan kan ik mijn oude bh's weer aan.
Spannend Hip! Fijn dat je goed nieuws hebt gehad! Hier heeft Keano van donderdag tot en met maandag op de slaapkamer bij ons geslapen. Hij slaapt er goed maar wij niet, haha. Je gaat op geluidjes slapen, of hij nog wel ademt. En hij maakt veel kreetjes, gaapjes,hikjes en zuchtjes. Ik heb vanmorgen het bedje in zijn eigen kamer gezet en daar slaapt hij vanaf nu. Mocht hij nou heel erg brullen in de nacht dan neem ik hem mee naar beneden tot hij rustig is en dan weer naar boven. Dan kan mijn vriend in ieder geval doorslapen, en ik haal de slaap overdag wel weer in. Nou moet ik eerlik zeggen dat Keano niet veel huilt, als hij onrustig is en huilt is het vaak tussen 23 uur en 2 uur. Touwens de rust in terug in huis gelukkig. Mijn vriend heeft deze week vrij dus we kunnen nu toch nog een weekje samen genieten. Nog even delen, de eerste wandeling buiten:
Mooi mannetje hoor Suus! Fijn dat Keano niet zoveel huilt.. en dat jullie nu lekker de rust hebben en nog ff een weekje samen kunnen genieten.. jullie hebben er mooi weer bij in ieder geval! Hip.. wat goed dat je eitjes gegroeid waren..en dat de gyn er zo positief over was! Hopelijk is het deze ronde raak! Sasjuh.. nog even een paar daagjes doorzetten dus.. vrijdag lekker vrij.. ik kan ook echt naar mijn vrije dagen uitkijken.. eigenlijk zou ik donderdag vrij zijn, maar een collega van me is ziek..dus moet voor haar invallen.. Tazzie.. ik wist helemaal niet dat je voor het bloedprikken nuchter moest zijn.. volgens mij was ik dat niet toen.. haha.. of was dit niet voor de zwangerschap in het algemeen?
Winnietje: 27-09-2011: Intake verloskundige Hip1983: 27-09-2011: follikelmeting Saxia: 28-09-2011: verloskundige Tazzie 29-09-2011 termijnecho Pooh; 30-09-2011 pretecho Anita1985: 30-09-2011: Follikelmeting Sasjuh83 01-10-2011: Geslachtsbepalingsecho Tazzie 03-10-2011 hartje luisteren verloskundige Pooh; 03-10-2011 verloskundige MenP2010 03-10-2011: Afspraak gyn Anita1985: 03-10-2011: Follikelmeting JBG 03-10-2011: Controle verloskundige troetjuh 4-10-2011 verloskundige en de 3d echo Rose83 10-10-2011: 1e echo JBG 12-10-2011: Groeiecho en afspraak gynaecoloog Sasjuh83 19-10-2011: 20 weken echo Samantha1 22-10-2011: 3d echo Samantha1 24-10-2011: controle verloskundige Sasjuh83 26-10-2011: controle verloskundige Pooh; 28-10-2011 20 weken echo Hip1983 (28 jaar, 1e kindje) Anita1985 (26 jaar, 1e kindje) MenP2010 (28 jaar,1e kindje) Zwanger: Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Suuszwanger (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 14 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april Tazzie (31 jaar, 6e ronde,1e kindje uitgerekend 20 april Winnietje (25 jaar, ronde kwijt 2de kindje) uitgerekend 22 april rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 09 mei Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober--> bevallen op 20 september 2011, een jongen Buddy's: Sasjuh83-Anita1985 Anita1985-Sasjuh83 Tazzie-Samantha1 Samantha1-Tazzie Norah12-suusje1979 suusje1979-norah12 troetjuh-jbg jbg-troetjuh MenP-Hip1983 Hip 1983-MenP
@ Norah ,wat een mooi meisje! @ Saxia, het gaat goed hier,geen bloedverlies meer gehad na vorige week. Fijn dat jij een goed gesprek gehad hebt en nu meer duidelijkheid hebt. @ Samantha, fijn dat alles goed was bij de vk! @ Rose, mooi dat het werken wel goed ging @ Hip, wat goed dat het er nu beter uit ziet,hopelijk krijg je snel een geslaagde iui @ Suusje, lekker genieten deze week samen en wat een mooi kereltje is het!
norah wat een mooi meisje zeg suusje wat een prachtig kereltje ik word helemaal verliefd op jullie mini mensjes sam goed nieuws dat alles weer goed was bij de vk hip wat fijn dat er een goed eitje onderweg is saxa mooie datum voor verlof kan je heel de dag achter de pc zitten haha ik ben dan uit gerekend nu weet ik even niet meer wie dat vroeg (hoe met mij ging) heel veel beter, ik doe lekker op me gemakje langer dan 3 uurtjes ga niet goed maja moet nog maar 3 halve week werken dus ga me ook niet druk maken heb zo geen pijn meer alleen als ik teveel doe.. vandaag ben ik begonnen aan de baby wasjes
Mooi kereltje zo Suusje. Lekker dat je man ook nog een weekje vrij is.. lekker samen genieten Troetjuh fijn dat het beter gaat nu. Nog 3,5 week werken. tijd gaat hard!! Carly fijn dat je geen bloedverlies meer hebt gehad na vorige week. Hip fijn dat er weer een eitje onderweg is.. en fijn dat de gyn zo posi is. Sam ja was wel voor de zwangerschap. Bij mij stond t ook op t formulier dat het nuchter moest.. Mijn borsten worden ook al groter vind ik niet zo.. heb al heel veel Verder vandaag leek de misselijkheid wat minder.. Hoop niet dat dat betekent dat het toch mis is
Bij mij werd de misselijkheid na 10 weken ook minder hoor Tazzie.. kom op meid..probeer positief te blijven! Nog 2 nachtjes slapen en dan zien jullie weer een mooie beeb met een mooi kloppend hartje!
Ik hoop het maar Sam.. hebben nu ook wat stress ivm sluiting brandweerkazerne die dreigt. Ook dat horen we donderdag dus een dubbelspannende avond dan allebei is om 8 uur 's avonds.. vriendlief is trouwens cupcakes aan het maken lekkerrrr hopelijk lukken ze haha.. hij had een paar van die papieren bakjes wat te vol gedaan dus die lekten behoorlijk op t bakpapier
Manlief zit voetbal te kijken, real madrid tegen Ajax.. wedstrijd is net 3 minuten bezig en hoor al geluiden oeh en ahh... Ik hoop maar voor de gezelligheid dat Ajax het goed doet, hahah Ik kan nog steeds dezelfde bh's aan.. het leek me juist zo leuk als die ook een beetje zouden groeien (want zoveel is het niet), maar mooi niet dus, helemaal niets gegroeid! Verder hier alles rustig. Veel moe (al doe ik niet veel) en maagzuur. Verder hoop ik dat het niet te warm word met de benauwdheid. Komende zaterdag 1 jaar getrouwd, dan willen we iets leuks gaan doen. Gaan sowieso een paar leuke foto's van ons samen maken in het park met die dikke babybuik @taz: ik hoop dat je onzekerheid gauw weg gaat, jouw lijf is het misselijk zijn gewoon beu ...! Laat het maar gauw donderdag zijn! @troet: hier ook alles al gewassen en in de kast, fijn gevoel dat alles gedaan is... Was toch nog wel een werk met alle beddengoed e.d. @hip: fijn dat de dokter zo positief was over je eitje! Dat bied goede hoop voor deze maand. Zou zo gaaf zijn! @saxia: fijn dat je alles hebt kunnen bespreken op je werk en inderdaad, leuk op 5 december, kan je lekker van de feestmaand gaan genieten en rustig aan doen!
@Hip; Wat goed dat er groei was en de gyn zegt dat het er beter uit ziet dan vorige keer! Spannend weer! En wat maakt de dinsdag een stomme dag op je werk, wat gaat er dan anders? @Troetjuh; Ik denk dat wij, net als JBG, de baby ook meteen in zijn/haar eigen bedje in de eigen kamer zullen leggen en niet bij ons op de kamer. Maarja, wij kunnen er nog minstens 9 maanden over nadenken. Lekker, nog 3,5 week! @Saxia; Jij gaat de komende tijd flink wat info aanvragen en deelnemen aan voorlichtingsavond, wel opschrijven hè, want met die zwangerschapsdementie ben je straks alles weer vergeten! En goede afspraken over je verlof gemaakt. @Samantha; Lief dat je het vraagt. Ik voel me prima. Mijn temp lijkt wat stabieler dan vorige keren. Ik denk bijna dat er nu iets niet klopt, maar hoop dat dit een teken is dat mijn cyclus beter (dus korter) wordt. We zullen zien. Fijn dat jouw hoofdpijn even weg is! en wat goed dat alles goed was bij de vlos. @Rose; Gelukkig heb je iets gevonden op je misselijkheid. Zal inderdaad wel opvallen als je normaal niet zó veel eet. @Sasjuh; Gelukkig weer wat beter geslapen. Maar wel druk met werken. Nog 2 daagjes, dan ben je weer een dagje vrij. @Winnietje; Mooi en leuk gedichtje voor Luc. @Tazzie; Fijn hoor zo'n client op vakantie! En zijn de cupcakes gelukt?? En het zit vast wel goed hoor! @Suuszwanger; Mooie rolverdeling! haha! @Suusje; Wat lekker dat jullie nu kunnen genieten en het rustiger is. En mooi mannetje! En al 1 week oud! @JBG; Leuk om in een park foto's te gaan maken met je babybuik! @Anita; Hoe is het met jou? Ik mag maandag naar de gyn. Ben benieuwd wat ze gaat doen, omdat ik toch eerder kom dan eigenlijk de bedoeling is.
Oh nee... Ajax staat met 2-0 achter... Manlief niet blij @menp: wel spannend a.s. maandag naar de gyn, ben ook benieuwd wat ze gaan zeggen. Hoop dat je cyclus wat beter is deze maand!
Zo net bijgelezen zag een hele mooie baby Norah voorbij komen. Hip, wij waren idd naar texel, was erg leuk. Hoop dat je eitje zo goed groeit dat je hierna niet meer hoeft en je een plakbeeb hebt. Menp ook spannend ben benieuwd hoe en wat. Tazzie, ff volhouden en niet te onzeker proberen te zijn hoop dat je dubbel goed nieuws krijgen. Hier nog 1 bh die past dus wou ergens deze of volgende week toch wel 1 bijkopen. Slapen is hier een ramp maar ben nooit een.goede slaper geweest.