stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Van harte tazzie super nieuws nu lekker genieten ervan

2. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Tazzie, dat is goed nieuws!

Meiden, nog even een aanvullig op mijn vorige reactie want nu lijkt het net of ik er heel erg negatief insta.. En dat is absoluut niet het geval!! Natuurlijk heb je af en toe eens een baaldag maar dat hoort er natuurlijk ook gewoon bij en dat moet volgens mij ook gewoon kunnen..

Het is alleen dat ik doordat ik met de meeste dingen niet echt kan meepraten minder reacties plaats ;).. Hopelijk gaat dit snel veranderen en worden jullie gek van het geklaag van mij, Hip en MenP over misselijkheid en onzekerheid :D!

Morgen lekker maar een dagje vrij genomen en van het weekend een weekndje naar Luik met het werk! Heb er zin in!

Liefs,
    Anita

3. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Tazzie.. Super nieuws zeg! Nu lekker gaan genieten he!

Anita.. Je hoeft je er niet voor te verontschuldigen hoor..ik denk dat ik ook zo had gereageerd ;) veel plezier het weekend!

4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Tazzie wat geweldig nieuws!! ben echt blij voor jullie. Nu wel volop gaan genieten he meid! succes nog op de kazerne.

sam mooie buik al maar had em idd al op hyves gezien

sasjuh gek he dat je blij bent dat je niet meer in je broeken past.

troetjuh wat is dat voor iets vaags van die bezorger? die kan toch niet zomaar je handtekening vervalsen goed dat je een klacht hebt ingediend hopelijk word er iets meegedaan. ik heb trouwens nog nooit van dat bedrijf gehoord.

heej anita we vinden je niet negatief hoor. maak je geen zorgen meid. en idd wacht maar af binnenkort wordt iedereen gek van ons gezeur over ochtendmisselijkheid te kleine bh's wel of geen wieg en de rest van de onekerheden. succes morgen in het zh. trouwens. enne wanneer moet je vriend z'n potje inleveren?

5. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Patriesjuh; Wat fijn dat het zo goed gaat met de jongens en ze misschien al snel dichterbij komen! Heerlijk!

@Suuszwanger; Hoe loopt het bij jou? Nog ruim een week! Ik hoop ook dat Anita, Hip en ik het snel over iets anders kunnen gaan hebben dan afwachten of er eieren gelegd gaan worden.

@JBG; Idd leuker dat roze bij Norah!

@Samantha; Ach...eeuwig jong is ook niet erg, haha! En mooi buikje hoor!

@Hip; Ik houd van jouw nuchterheid! Ben het zelf ook wel, maar als een ander zo een verhaal kan typen, vind ik dat erg leuk om te lezen. En morgen en zaterdag weer spannend voor jullie! Owwww....ik duim alvast voor over 2 weken !!!!!

@Sasjuh; Gelukkig ga je hier vertellen of het een jongen of meisje is. Ben er ook nieuwsgierig naar! Dus die broeken gaan nu echt niet meer. Ach, met dit weer kunnen leggings enzo echt prima.

@Troetjuh; Lekkere bezorger zeg, gelukkig stond het er nog en heb je hem al in elkaar gezet. Leuk hoor.

@Tazzie; Wat ontzettend fijn dat het er zo goed uitzag! Weer even een bevestiging om verder te genieten! Hoop dat de brw ook goed nieuws heeft/had!?

@Anita; Succes morgen en alvast een fijn weekend!!

6. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Gefeliciteerd Tazzie,super nieuws en nu lekker genieten!!

7. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Thnx allemaal. Helaas geen goed nieuws voor de brandweer. Moeten sluiten.klote bezuinigingen en gemeenteraad hier. Nu wel beetje pijn in mn buik. Maar ja lekker slapen en dromen van de k kleine.

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Tazzie wat balen zeg van de kazerne! en nu? verder wel lekker genieten van jullie beebje!

anita veel plezier met het weekendje weg.

dames bedankt voor jullie lieve reacties en dat jullie zo met me meeleven.

Slaap lekkrr allemaal!

9. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Patriesjuh: Wat een kanjers van mannen hebje toch! Geef je ze Pokon als bijvoeding of zo? Het lijkt mij echt superfijn om ze dichterbij te hebben, al dat reizen is zo onrustig.

@Suuszwanger: En en en... nog steeds alles rustig aan het bevallingsfront?

@Hip: Complimenten voor je instelling. Zo zou ik naar buiten toe denk ik ook doen, maar van binnen..... En och och wat wordt het weer spannend. eerst eens even lekker laten prikken vandaag. Je gaat er nog van houden, pas maar op. en dan zaterdag.... Gaat je vriend weer mee? Duim duim vanaf hier. En dan weer wachten, pfffffff.

@Sasjuh: je hebt het weer mee qua kleding. Maar ga gewoon eens een lekkere positiebroek aantrekken. Er gaat een wereld voor je open. Ik vond het zo fijn zitten en nog steeds trouwens. Tot en met mijn ondergoed aan toe. En wat fijn dat wij mogen meedelen in het geslacht van de beeb. Wat denken jullie?

@Troetjuh: Wat een verhaal weer met die bezorger zeg. En toch kennelijk een eerlijke buurt aangezien het er nog stond. Nu staat het veilig bij jou binnen. Ben benieuwd of ze nog wat laten horen op jouw terechte klacht.

@Tazzie: ik had er al alle vertrouwen in. Hoe sta jij er nu in? Meisje dit gaat helemaal goedkomen. je krijgt een kindje, je wordt mama. ik zeg het nog maar een keertje tegen je. Wanneer gaat het nieuws de wijde wereld in? Maar wat pokke van de brandweer. Hoe is het met je vriend?

@Anita: Veel succes vandaag! En ook een lekker weekend. Ik snap jouw toon en frequentie van reageren helemaal zoals jij aangeeft. En weet je wat... dat is prima!

@Pooh lekker gluren vandaag!

Zo dat was het weer even voor vandaag. Weer een lange dag werken. Die van gisteren was ook 12 uur. Best veel. Maar ja dan is het wel weer weekend en kunnen we morgen lekker de hele dag klussen. Geniet van het weer!

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Saxia zo dat is idd een lange werkdag zeg! Hou je dat allemaal wel vol? En ja ik moet maar eens op zoek naar een mooie positie spijkerbroek. Iemand nog tips qua merken/winkels?
    Over het geslacht van onze beeb: ik denk echt heel stellig een jongetje. Al eigenlijk vanaf voor dat ik zwanger was zo van mocht ik ooit zwanger worden dan zal het een jongetje zijn. Maar mn vriend denkt juist weer een meisje dus ja.. Morgen weten we meer!
    Tazzie nogmaals helemaal super! Gaan jullie het nu ook vertellen? Minder van de brandweer. Hoe is M. er onder? En hoe verder?
    Hip succes met prikken en natuurlijk met de IUI! Kan je vriend weer mee?
    MenP jou gyn afspraak is ook alweer bijna, nu echt op je strepen gaan staan he meis!

Lig nog heerlijk in bed met de laptop, ga er zo maar eens uit en en genieten van een mooie zonnige dag!

11. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Ff snel, Sasjuh er is bij de prenatal 20% korting op alle kleding actie duurt tot en met zondag dacht ik.

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Pooh thanks!! Ga even snuffelen daar. Hoelaat mag jij voor de echo? Spannend hoor!!

13. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Tazzie.. wat balen van de brwkazerne! Die buikpijn kan ook wel door de echo komen hoor..dat had ik in het begin namelijk wel..dan had ze net iets te hard gedrukt en dan kreeg ik echt een beurs gevoel in mijn buik.. hopelijk heb je vannacht een beetje goed kunnen slapen en is de buikpijn over.

Sasjuh.. dat word shoppen :p haha.. heel vervelend denk ik?:p
    Veel plezier vandaag op je vrije dag!

Pooh.. veel plezier bij de echo vandaag!

De rest.. een fijne (werk)dag! Ik zal me zo ook even klaar gaan maken voor een dagje werken.. om 5 uur is het weekend :D

14. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    goeiemorgen allemaal..

niet heel fijn geslapen.. Wel voor de beeb maar niet door de brw. Vriendlief is dolblij dat beebje het doet. Maar ja door de brw voelt hij zich ook weer enorm rot, tis toch zijn passie.
    Maandag horen ze verder hoe en wat qua wanneer echt stoppen. Zal wel einde van het jaar definitief stoppen zijn :( Maar ja enorme bezuinigingen hier in apeldoorn he.. en dan is veiligheid niet belangrijk meer (ze zeggen van wel, maar goed ik vind van niet. Onze mannen hebben een best groot gebied en rukken toch gemiddeld zo'n 200 x per jaar uit.. veelal wel loos alarm bij de zorginstellingen enzo maar toch je kunt die ouwetjes ook niet laten zitten haha.

Verder over beebje.. Durfde eerst niet te geloven dat ik een beentje dacht zien te bewegen. Maar toen zei de echoscopiste een kloppend hartje en zagen we die ook echt snel kloppen :) en hij bewoog lekker met zn beentjes en een armpje. Op gegeven moment wilde ie zich ook omdraaien en ons de rug toe keren haha..
    Ben trouwens 3 dagen vooruit gezet :) zal ff mn banner en t lijstje veranderen. Maandag eerst nog naar de vlos en dan disndag waarschijnlijk vertellen aan de rest van de familie enzo.

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    #3415 tazzie, 30 sep 2011
    Laatst bewerkt: 30 sep 2011
    Hip1983 29-9-2011 follikelmeting
    Pooh; 30-09-2011 pretecho
    Anita1985: 30-09-2011: Follikelmeting
    Sasjuh83 01-10-2011: Geslachtsbepalingsecho
    Tazzie 03-10-2011 hartje luisteren verloskundige
    Pooh; 03-10-2011 verloskundige
    MenP2010 03-10-2011: Afspraak gyn
    Anita1985: 03-10-2011: Follikelmeting
    JBG 03-10-2011: Controle verloskundige
    troetjuh 4-10-2011 verloskundige en de 3d echo
    Rose83 10-10-2011: 1e echo
    JBG 12-10-2011: Groeiecho en afspraak gynaecoloog

Saxia 18-10-2011: verloskundige
    Sasjuh83 19-10-2011: 20 weken echo
    Samantha1 22-10-2011: 3d echo
    Samantha1 24-10-2011: controle verloskundige
    Sasjuh83 26-10-2011: controle verloskundige
    Pooh; 28-10-2011 20 weken echo

Hip1983 (28 jaar, 1e kindje)
    Anita1985 (26 jaar, 1e kindje)
    MenP2010 (28 jaar,1e kindje)

Zwanger:
    Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november
    troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december
    Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari
    Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari
    Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart
    Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 14 maart
    Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april
    Tazzie (31 jaar, 6e ronde,1e kindje uitgerekend 17 april
    Winnietje (25 jaar, ronde kwijt :$ 2de kindje) uitgerekend 22 april
    rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 09 mei

Bevallen!
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens
    Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober-->
    bevallen op 20 september 2011, een jongen
    Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje!

Buddy's:
    Sasjuh83-Anita1985
    Anita1985-Sasjuh83
    Tazzie-Samantha1
    Samantha1-Tazzie
    Norah12-suusje1979
    suusje1979-norah12
    troetjuh-jbg
    jbg-troetjuh
    MenP-Hip1983
    Hip 1983-MenP

16. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ons pukje :D

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Dat is al een hele puk Taz :D Super!
    Voor M. wel balen ja.. stomme bezuinigingen ook altijd. Je buikpijn al over? Ik heb ook altijd wat buikpijn na een echo, ze duwen soms ook zo hard!

18. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen meiden,

@tazzie wat een duidelijk echo, leuk hoor! lekker gaan genieten meid. ben jij nog steeds zo misselijk of begint het af te nemen?
    balen voor je vriend. onbegrijpelijk he. NIeuwe passie zoeken dus, misschien de baby;)

@anita, je mag hier zeggen wat je voelt en mag daarin gewoon jezelf zijn. Kan mij goed voorstellen dat het vaak dubbel is. Ook ik wist vaak nks te zeggen. Hopelijk zal dat voor jou en de andere blauwe ook gauw veranderen.

@hip en jij mag zeker van iedereen spullen lenen haha.. lekker praktisch.:D en er komt weer een spannende tijd voor jullie. ik duim voor jullie.

@norah nog lekker aan het genieten met ze drietjes? ben je weer helemaal op de been

@suus hoe is het met jullie thuis?

HIer nog steeds erg wisselend. Soms gaat het redelijk maar dinsdag en gister had ik weer een hele slechte dag. bah. Ik kijk echt uit naar de tijd dat ik eten en drinken weer lekker ga vinden. vanacht voor het eerst een droom gehad over dat ik een kleine baby in mijn armen had. begin er toch onbewust wat van te genieten, ondanks de misselijkheid.

3 oktober gaat een drukke dag worden van veel van onze meiden, allemaal onderzoeken, controles op die dag, wat een toeval :)
    nog 1,5 week wachten voor mij!

19. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sasjuh wat sta jij vroeg op zeg op je vrije dag!geniet van de zon vandaag en veel plezier met sjoppen!

ik moet zo voor de spuit en dan werken.

menp jij vroeg laatst nog wat er zo anders aan de dinsadg is. nou op maandag heb ik altijd vrij dus dinsdag is een maandagmorgen gevoel voor mij zeg maar. en op dinsdag word het altijd laat omdat er dan op 1 of andere manier altijd mensen op het laatste moment komen eten.

saxia nou ik denk niet dat ik van de spuiten ga houden hahaha...maaar ik wen er wel aan in iedergeval. voorheen was ik echt bang vor naalden, maar dat is gelukkig over.
    Naar de buitenwereld bek idd wat harder dan ik me soms voel, maar hier ben ik eigelijk altijd heel open. is een stuk makkelijker dan face to face.
    Ben van mezelf erg positief en nuchter dat helpt me enorm om makkelijk door deze tijd heen te gaan.

zo ik moet nu echt opstaan en me klaarmaken anders kom ik te laat.
    fijne dag allemaal!

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ik vergeet op de helft te reageren schandalig!

rose hopelijk voel je je snel wat beter.

Tazzie wat een schattig beebje al in je buik! geniet ervan!

pooh succes bij de echo ben echt benieuwd wat het word

anita jij ook succes bij de fm

Saxia tuurlijk gaat mijn vriend mee. het duurde de vorige x ff voordat hij het besef had wat er gaat gebeuren.

zo nu moet ik vliegen!!

Deel Deze Pagina