stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Tazzie wat een mooie echo! En nu lekker genieten.
    Wel balen van de brandweer.

Pooh veel plezier bij de echo!

Saxia, haha nee ze krijgen geen pokon, maar wel extra callorieën.

Ryley weegt nu 1730gram en Tyler 2390gram.
    Tyler was al een klein beertje maar Ryley komt ook steeds meer in de buurt.
    Doordat Ryley nu ook echt babyvet krijgt, zie je steeds minder verschil tussen ze :(
    Denk dat als ze in het ziekenhuis stiekum de jongens van bed/couveuse verwisselen dat ik het in eerste instantie niet zal zien :) erg he.

Er vroeg ook nog iemand (of 2) hoever het naar het ziekehuis is, weet alleen niet meer wie.
    Het is zonder file's 30 min (52km) maar als je file heb net als wij gister doe je er 1,5 uur over :x
    Het ziekenhuis waar ze waarschijnlijk naar overgeplaast worden is 10 min. rijden.
    Zal ook nog ff een foto bij voegen van bijde, voor degene die mijn hyves niet hebben.

2. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Tazzie, mooie echo hoor! Maar wel jammer van de brandweer!

Hier is de eerste follikelmeting ook weer achter de rug! Ik stelde me er niet al te veel van voor want de vorige keer was er op dag 12 nog nauwelijks groei te zijn.. Toen zaten er in beide eierstokken eiblaasjes van 8 mm.. En tot mijn verbazing zat er nu al eentje van 10,5 mm dus we lopen voor op schema ;)!

Volgens haar was de uitslag van de zaadtest van vriendlief ook wel goed te noemen.. Ze kon dit niet met zekerheid zeggen en zou nog navraag doen bij de arts waarna ik het maandag bij mijn volgende echo krijg te horen wat de uitslag echt is. Maar heb er wel een goed gevoel over..

Na al dit positieve nieuws even naar de stad gereden en skikleding gescoord! Een leuke ski-jas, bijpassende ski-broek, handschoenen en een shirt met lange mouwen ;)!

Nu alleen nog even de ski-vakantie boeken en dan ben ik er helemaal klaar voor! Maar eerst eens even van het zonnetje genieten en het weekendje weg!

Nog een fijn weekend allemaal en geniet van het weer!

3. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Zoek de verschillen hahaha

4. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Goed nieuws anita, hoop voor jullie dat het snel raak is!

5. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @anita, fijn iets positief! en daarna nog lekker inkopen gedaan, leuk hoor. ski je ook een rondje voor mij? Normaal gaan wij namelijk ook op skivakantie maar dat zit er dit jaar waarschijnlijk niet in. fijne weekend

@patriesjuh, ze grooien als kool, geef je ze kool?
    Op de foto zie je duidelijk dat ze echt groeien. hopelijk gaan ze gauw naar het andere ziekenhuis.

6. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Goed nieuws zeg anita!!
    en lekker geshopt voor skispullen

Patriesjuh. ik zei t al op hyves, maar wat een kanjers heb je toch!! Fijn dat ze het zo goed doen

Rose balen dat je nog steeds zulke slechte dagen hebt. Hier neemt t sinds gisteren echt af.. schrok er al van, maar echscopiste zei ook al dat het vaal zo was dat het wel minder werd na de 10e week.

Hip heeft weer een spuit gehad.. nu morgen dan toch de IUI?

Sas ook lekker aan t shoppen? (of al geshopt?)
    Puk is ongeveer 4.75 cm nu haha.. erg klein nog maar wel grappig..
    Soort spierpijn nog wel idd op de plek waar de echoapparaat op werd gezet.. maar goed gaat vast wel weer over :)

zo ik ga even mn boodschappen opruimen, ff nog naar de dierenwinkel en dan denk ik ook ff hier de stad in :) iets leuks voor mn lief halen.

7. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Taz nee niet aan het shoppen. Even naar de bieb gewandeld, een mooi boek gehaald en ga lekker vanmiddag met een boek in de tuin zitten van de zon genieten. Misschien morgen even shoppen in A'doorn, we moeten daar toch heen voor die echo. En zondag ga ik naar de beurs Zwanger&Gezin dus daar kan ik vast ook shoppen ;)

Hip tja ik ben altijd vroeg wakker, kan eigenlijk niet uitslapen. En nu ik zwanger ben al helemaal niet want dan moet ik me toch nodig naar de wc!

Patricia wauw wat een mooie jongens! Is die ene nu blond of lijkt dat zo? (1e foto)

Anita fijn dat er activiteit te zien was! Hihi en ski kleding gesjopt dus met 25 graden :D Wanneer willen jullie op wintersport gaan?

Pooh ben je al geweest?

8. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Patriesjuh, wat een mooie grote jongens zijn t al hoop dat ze snel dichterbij in een zkhs kunnen.

Tazzie, mooie echo.

Verder alles gelezen maar ben zo zenuwachtig dat ik t ff niet meer weet. Gek voor de andere was ik nooit zenuwachtig nu pretecho ben ik al de hele ochtend zenuwachtig gelukkig mogen we om 2 u en we gaan t gewoon vertellen

9. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Pooh heel veel plezier bij de echo!!

Haha ja kan ook Sas.. Ook best lekker in de zon in de tuin. Dat kan hier helaas niet. alleen maar op t balkon en daar is 's middags de zon weg..

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    'Patriesjuh, onder andere ik wilde graag jouw mannekes bewonderen en weten hoelang jullie moesten rijden. En jeetje, wat een prachtexemplaren. Mooi werk geleverd hoor.
    Wat een schatjes!
    En niet schamen voor het feit dat je niet direct weet wie wie is, dat hoor ik echt heel vaak.
    Hopelijk mogen ze snel over, want dat scheelt nogal wat in reistijd.

Anita, super meid. Ik ben blij voor jullie!

Iemand vroeg hoe het hier ging....weet ook niet meer wie....gooi het maar op de zwangerschapsdementie.
    Ik had gisteren een wat hogere bloeddruk en ik heb mega olifantpootjes. Op zich was de vk niet verontrust, maar toch vanmorgen even mijn urine weggebracht naar de ha.
    Moet toch wekelijks voor de blaasontstekingen en heb nu gelijk gevraagd om op eiwitten te testen. Vanmiddag de uitslag.
    Verder zijn het de laatste loodjes (dikke punt). Dat merk je wel, maar mag niet klagen, want ik geniet nog steeds van mijn verlof en het heerlijke weer.
    Maar in de zin van gerommel....tja, nooit begrepen wat ze daarmee bedoelen. Het rommelt al vanaf de zwangerschapstest ;)
    Bij Tess wist ik van te voren ook niet wanneer het begon. Op de dag zelf na het verliezen van de slijmprop ging het allemaal snel.
    Hoop wel dat ik niet te ver over tijd ga, maar we zien wel.
    Volgende week reguliere controle en dan gelijk een afspraak maken om gestript te worden (als dat mogelijk is).

11. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    We krijgen een zoon :)

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Pooh wat leuk!!! gefeliciteerd!!!

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Jaah leuk! Konden jullie het goed duidelijk zien? En heb je nog mooie fotootjes meegekregen?
    Geniet van het shoppen van al die stoere kleertjes :D

14. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Jeej Pooh van harte meid welkom bij de jongens club :p

15. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Dan is de stand nu zo toch:
    Jongens: 5 (waarvan 3 geboren)
    Meisjes: 3 (waarvan 1 geboren)

En Saxia en JBG houden het gewoon spannend tot na de geboorte! Heb bij beiden wel een voorgevoel dus ben benieuwd, voor zover een voorgevoel iets kan zeggen natuurlijk :)

16. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    En jij zelf dan Sas? voorgevoel wat jij krijgt?
    Morgen weet je het he :D ben heel benieuwd :)

net bij de zeeman bij mij beneden zo'n schattig pakje gekocht :) kon t niet laten hangen.. Broekje en vestje met een schattig t-shirtje.. wit met grijs kan voor beide geslachten :) ben er helemaal verliefd op haha.. ga m vanavond aan mn vriend geven als kadootje ;)

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    De Zeeman heeft leuke dingetjes he! Hier op het winkelcentrum zit hij ook, en lekker goedkoop!

Jaaa over mezelf heb ik ook een voorgevoel, sterk ook nog. Denk echt een jongetje en zou best verbaasd zijn als ze morgen zeggen dat het een meisje is haha. Niet dat ik dat niet leuk vindt hoor, heb totaal geen voorkeur!

18. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pooh leuk dat jullie een jongen krijgen!! foto?

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hallo dames..

Mocht een uurtje eerder weg van de leidinggevende.. heerlijk! :)

Patriesjuh.. nogmaals, ik vind jouw jongens zulke knappe vechtertjes! Echt om trots op te zijn!

Tazzie..mooie echofoto! Begin je het al wat meer te beseffen?De zeeman is leuk hoor voor babykleding :D

Pooh.. wat leuk, een jongen!! :D Gefeliciteerd ..

Sasjuh.. nog lekker in de zon gezeten?? Ik denk echt een meisje bij jou..weet niet waarom haha.. Hoe laat mag je morgen voor de echo?

Suuszwanger.. ben erg benieuwd wanneer jij gaat bevallen..

Anita.. jeejj goed nieuws!! :) Het gaat echt helemaal goed komen met jullie!

20. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Sam om half 11! Weet niet wanneer ik online kom, ga met mn moeder en schoonmoeder (en vriendje natuurlijk) naar die echo en misschien daarna nog even shoppen!

Deel Deze Pagina