Oke.. Nou ben echt heel benieuwd.. In ieder geval, veel plezier! Heerlijk ff weer naar jullie kleine kijken
@Tazzie; Ach, wat balen zeg! Zoiets is nooit leuk! Zo gaat de tijd wel lekker snel, 3 dagen vooruit gezet. En als je het dan dinsdag wil gaan vertellen, dan is het ook 12 weken, prima! En wat is zo'n kleintje al duidelijk in beeld. Mooi zeg. Wat leuk hè die kleine kleertjes. Ik vind het zelfs soms lastig om het te laten hangen. Ik vind kleine spijkerbroekjes zoooo schattig! @Sasjuh; Het is wel de bedoeling dat ik ga zeggen wat ik wil. En daarbij ben ik qua gewicht ook op de goede weg, dusss....ik wil verder. Jullie gaan morgen kijken wat het wordt....spannend én leuk! @Saxia; Zit de 10uur werken er al op?? Hoop het wel, zijn lange dagen! @Samantha; Voor jou is het ook weekend! @Rose; Lekker genieten meid! En ook alweer 9 weken. 3 oktober wordt inderdaad druk. En die 1,5 week voor jullie zal vast ook snel gaan. @Hip; Snel genoeg gevlogen en op tijd op je werk? Ik ben sinds dit schooljaar ook op maandag vrij ipv dinsdag. Lekker zo'n langer weekend. Maar het lijkt wel of ik minder op mn vrije dag doe dan vorig jaar. @Patriesjuh; Die lijken écht op elkaar! Jullie krijgen vast een handigheidje om ze goed uit elkaar te houden. En dat het zo goed gaat is geweldig. 30 min (of 1,5 uur in de file) is wel erg lang, 10 min. is een stuk beter! @Anita; Wat goed zeg! En lekker genieten dit weekend én een ski-vakantie boeken, het kan niet op! @Pooh; Wat leuk een mannetje erbij, gefeliciteerd! Is alle spanning nu ook weer weg? Mijn vriend heeft vandaag voor het laatst bij het bedrijf gewerkt waar hij gedetacheerd was. Gelukkig wel in vaste dienst bij het detacheringsbureau. Betekend wel dat hij maandag mee kan naar de gyn, das dan weer positief!
@tazzie: mooie echo hoor, echt fijn! Leuk een outfitje gescoord bij de zeeman, dat vind je mannetje vast leuk! @patries: qua haarkleur lijken ze inderdaad wel verschillend! @anita: positief toch, dat het nu al groter is gegroeid als vorige keer! Leuk dat je al de ski kleding hebt gekocht, wanneer ga je skiën? @sasjuh: vandaag lekker in de zon gezeten? Ik vind het ook wel spannend hoor welk geslacht ons kindje heeft! Nog een paar weken en dan gaan we het weten . Spannend hoor, jij weet het morgen!! @pooh: wat leuk, een zoon!!! @menp: wel fijn dat je maandag samen naar de gyn kan! Hier flinke rugpijn, zo vanmorgen wakker geworden. Babytje is lekker druk, dus dat is leuk vind ik! Morgen 1 jaar getrouwd, heb een paar boodschapjes gedaan voor een lekker ontbijt, taart besteld en lekkere dingetjes voor op tafel s avonds. Wil er een gezellige dag van maken. Heb ook een cadeautje voor mijn mannetje, ben benieuwd wat hij voor mij heeft, hihi ! Maandag is inderdaad iedereen druk met de afspraken!
Dat word vast een mooie dag morgen JBG! Hopelijk is je rugpijn dan over. Wel fijn dat babytje lekker druk is Ik ben wel benieuwd naar nog meer buikfoto's Vind ik altijd zo leuk om te zien.. En Norah en Suusje.. hoe gaat het met jullie? en met de kleine norah en keano?
spannend Sas.. om half 11 al, lekker op tijd JBG alvast een hele leuke dag gewenst morgen en hopelijk is je rugpijn over..Lekker dat babytje zo druk is kan niet wachten tot ik t hier kan gaan voelen haha. het besef is er wel, maar toch ook nog niet helemaal. Vandaag ook helemaal niet echt misselijk geweest. zo raar.. Sam fijn dat je uurtje eerder naar huis mocht Menp wel fijn dat je vriend mee kan naar de gyn..
De spanning is nu weg hoor gelukkig, mogen volgende week terug komen omdat hij niet zo mooi lag voor de dvd heb nu al fotos en dvd gehad maar woensdag dus nog een x zal morgen nog ns n foto uploaden Sasjuh, veel plezier morgen.
Goedemorgen!! haha nu ben ik ook es vroeg wakker op mijn vrije dag! mijn vriend moest zijn goedje al om 8 uur inleveren!! en dadelijk om half 11 heb ik de iui. pooh gefeliciteerd een jongetje leuk! sasjuh jij veel plezier vandaag.
Sasjuh.. Geniet lekker van het zien van jullie beeb zometeen! En veel plezier bij het shoppen uiteraard Hip.. jij succes met je 2e iui.. goed dat je je mannetje ff geholpen hebt haha..
jbg weet je al waneer je een keizersnede krijg of moet dat allemaal nog worden besproken? anita veel plezier met je weekendje weg haha hip dan was je er er al vroeg bij
@sas veel plezier! mocht je dit nog lezen @hip, jullie waren er inderdaad vroeg bij hihi. Hopen op een mooi wondertje, succes vandaag! @menp, fijn dat jullie nu samen naar de afspraak kunnen. Hij heeft dan wel al een andere opdracht/baan of komt die even thuis te zitten?