Ik heb wat fotoos op mn Hyves gezet, krijg ze hier niet ge-upload omdat het te grote bestanden zijn. Weet niet hoe ik ze moet verkleinen..
@sasjuh gefeliciteerd. Ook ik had gedacht dat je jongen zou krijgen maar niet dus. Leuk je gelijk al dingen hebt gekocht. zo te horen ben je lekker aan het genieten. @menp heb je het aantal km gehaald? lekker hoor met dit weer fietsen. Ik lig al de hele dag op de bank en dan weer op bed. Voel me slecht en dat met dit weer:x ik weet het,, het is voor een goed doel.
@hip: ik ga zo voor jullie duimen dat het raak is!! Fijn dat dit wel een leukere gyn was, geeft toch een fijner gevoel als je daar ligt! Geniet lekker van je vrije weekend! @troet: ik heb 12 okt een afspraak bij de gyn en dan gaan we bespreken hoe en wat met de keizersnee! Vind het wel leuk dat ik nu kan zeggen, volgende maand komt de baby ! Vind het wel spannend wanneer de baby geboren gaat worden ! @menp: was het fietsen leuk? @sasjuh: wat leuk, een meisje!!! En lekker geshopt, leuke dag voor jullie ! @rose: hoop dat je je gauw beter voelt! Wij zijn vandaag 1 jaar getrouwd, leuk!! Vanmorgen lekker uitgebreid ontbijt gedaan.. toen zijn we wat fotos gaan maken van ons samen in het park, zitten echt leuke bij Lekker taart gehaald en met schoonouders gegeten! Nu zijn we aan het twijfelen wat we gaan eten en vanavond lekker op de bank met een filmpje! Manlief heeft van mij een parfum gehad en ik een mooie trouwfoto op canvas! Vind het zo leuk dat hij dat zelf heeft bedacht en *schaam, schaam*.. Een jaar getrouwd en we hadden geen één foto van ons trouwen staan, dus helemaal leuk!
@Patriesjuh; Dat lijkt me best lastig voor haar en jullie. Ze heeft 2 broertjes maar het is nog niet tastbaar voor haar. En jullie hebben thuis een dochter en in het ziekenhuis 2 zoons, maar nog niet samen. Gelukkig is de tijd voor jullie ook snel gegaan en nu snel naar een plekje dichter bij huis! Het fietsen is uiteindelijk ruim 38 km geworden. Er was een weggetje afgesloten....ach, het was best lekker en het is ook nog goed voor ons. @Sasjuh; Jeeeh...een meisje! Gefeliciteerd hoor! En lekker geshopt, leukleuk. En laaaaange benen....haha. Zo bijna 2m, bij mijn 1,60m is dat echt lang. @Hip; Voelt het nog allemaal goed? Lekker in het zonnetje gelegen en gelezen. @Samantha; Bah, das niet lekker dat duizelige! Sterkte ermee. @Tazzie; Lekker gegourmet?? @Rose; Ik vind het echt vervelend voor je, dat je je steeds zo rot voelt. Hoop dat het al iets beter is dan vanmiddag. @JBG; Dat is wel het voordeel, jij weet straks precies wanneer je jullie kindje krijgt. En gefeliciteerd met jullie 1 jarige huwelijk! Klinkt als een geslaagde dag en een erg leuk cadeau van je man!!! Wij fietsen trouwens wel vaker, maar alleen met lekker weer en als we genoeg tijd hebben.
JBG nogmaals gefeli met jullie huwelijk. Zag al 2 foto's op hyves. Erg mooi!! Rose balen dat je je nog steeds zo naar voelt. Hoop echt voor je dat je je snel beter voelt menp 38 km, wel een lekker stukje inderdaad.. en het was wel lekker weer ervoor inderdaad Sam hopelijk trekt dat duizelige snel weg.. Patries nog boodschappen kunnen doen? We hebben heerlijk gegourmet.. en voordeel dat t op t balkon was dat je de lucht niet zo in huis hebt hangen haha.. nu lekker van de avond genieten met vriendlief
Patriesjuh.. Heb je nog boodschappen kunnen doen? Rose.. wat vervelend dat je weer zo'n nare dag hebt gehad! Hopelijk gaat het snel over!! Tazzie.. heerlijk gegourmet Kon mooi nog even met dit weer. JBG.. gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijk Wat een mooi cadeau van je man! Ik heb deze week echt weer zo'n week waarin ik constant bezig ben met trouwen.. Ik wil zo graag de vrouw van mijn vriend worden ipv de vriendin.. ook zijn naam dragen, net als de baby zometeen.. maja nog maar ff wat geld sparen denk ik
Hello ladies, Allereerst we krijgen dus een jongen en een meid erbij. Wat leuk Pooh en Sasjuh! Hip wat fijn dat de iui goed verlopen is. Spannend dus. Het wachten is begonnen. Dat zou het zo maar eens kunnen zijn voor jullie. Anita loopt lekker voor op schema ei-technisch. Helemaal prima! MenP bijna naar de gyn. Zo dat is een pittig eindje fietsen. Respect. Maar inderdaad prachtig weer. JBG ook om een en ander te bespreken. Spannend dat je gewoon straks weet op welke dag je moeder wordt. Van harte met het eenjarig huwelijk! Klinkt als een goede dag zeg. Patriesjuh wat een prachtige knullen zag ik voorbij komen. ik heb nl. geen Hyves. Je laat vast ook veel foto's zien aan je kleine meisje. Winnietje, hoe is het bij jou? Rose sterkte meid, best een pittig begin zo voor jou. Hoop toch dat je snel mag gaan genieten. Laat maar even lekker voor je zorgen. Tja Samantha trouwen is niet goedkoop als je er een beetje leuke dag van wilt maken. Maar het is inderdaad wel gaaf om allemaal hetzelfde te heten. Dat snap ik heel goed. Hier vandaag weer flink wat klussen gedaan. We kunnen nu een matrasje gaan shoppen en zo. Maandagmiddag maar eens doen dan zijn we allebei vrij. Ik kijk zo een programma over bevallen. Fijne avond en morgen weer genieten van het weer allemaal!
Pff ik heb de hele nacht roze truitjes, jurkjes en rokjes voorbij zien komen, haha ben er veel mee bezig geweest onderbewust. Niet goed voor mn nachtrust iig. Gisteravond met vriendinnen uiteten geweest, was erg gezellig maar wel weer een latertje na een vermoeiende dag. En nu weer een vermoeiende dag want ga straks met een vriendin en haar dochtertje van een half jaar naar Zwanger&Gezin in Hardenberg, ook weer leuk! Rose bah dat schiet niet op met de misselijkheid. Had je nou medicijnen daarvoor gekregen? Saxia lekker aan het klussen geweest! Heb je bijna alles al compleet voor jullie beebje? Samantha ja trouwen.. ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er niet zoveel mee heb. Tja diezelfde achternaam, dat is leuk maar verder zie ik het nu alleen als iets wat een heleboel geld kost. En dat geld geef ik nu liever uit voor ons kleine meisje! JBG zag je fotoos op Hyves, mooi hoor! Flinke buik heb je ook al.
goedemorgen meiden, @tazz zo te lezen lekker aan het gourmetten geweest. slim om het buiten te doen. Ook wij doen het echt niet binnen. Ooit een keer gedaan en die lucht bleef wel drie dagen hangen, bah! @menp 38 km, netjes hoor! geen houte kont gekregen? @sasjuh, drukke nacht gehad met al je indrukken. Mooi roze is niet lelijk . hopelijk slaal je vanacht wat beter, hoewel je vandaag waarschijn ook weer veel indrukken zal opdoen. Maar gelukkig wel leuke indrukken. @saxia zo te lezen ben jij je al goed aan het voorbereiden op de bevalling. Nog iets opgestoken van de bevallingsverhalen @jbg gefeliciteerd met jullie trouwdag. Zo te lezen een mooie dag gehad! gister overdag voelde ik mij al heel slecht maar 's avonds was nog erger geworden. Ik kon niks meer binnen houden. En dat terwijl ik pillen heb maar die dus niet werken. Voelde me gister echt even heel beroerd en verdrietig. Gister op het nos hadden ze het over al het mooie weer en mensen die op het strand lagen, op dat moment brak ik ook, ik baal er zo van dat ik niet van het weer kon genieten en al die andere mensen wel. Ik weet dat ik blij moet zijn dat ik zwanger ben maar was toch even jaloers op die mensen die daar lekker aan het genieten waren. Maar genoeg geklaag, gelukkig heb ik hele lieve vriend die mij er doorheen helpt Fijne zondag allemaal!
Goedemorgen, Vannacht bijna niet geslapen, zo balen! Rose ik herken je wel hoor. Ik ben ook zo beperkt nu dat bij mij gisteren de tranen ook kwamen... Die buik zit me ook zo in de weg! Van mij mag het gauw volgende maand zijn ! Hierbij een buikfoto, gemaakt gisteren met exact 32 weken.
Rose wat vervelend dat je ook niks kon binnenhouden gisteravond.. Hoop echt voor je dat het snel minder wordt Sas, lekker onrustige nacht gehad dus.. veel plezier op de beurs! Saxia heeft lekker geklust en bevallingsverhalen gekeken... JBG mooie foto hoor! hopelijk slaap je komende nacht beter.. Wj gaan zo eens naar utrecht. Eens kijken bij de babydump enzo daar Die hebben koopzondag
MenP.. sportief hoor.. 38 km gefietst.. was er heel mooi weer voor! Sasjuh ziet alles nu roze.. haha leuk! Veel plezier op de beurs vandaag! JBG.. mooie buik hoor! Rose.. ik heb echt met je te doen.. met dit mooie weer wil je ook lekker buiten zijn en genieten, maar met die misselijkheid steeds word dat niks Kun je niet nogmaals naar de huisarts gaan? Wij hebben vanmorgen eindelijk weer eens lekker kunnen uitslapen.. was wel vroeg wakker, maar dacht..blijf nog even liggen..en ben gelukkig nog in slaap gevallen Hadden we beide ff nodig.. Vandaag lekker genieten van het mooie weer! Fijne dag iedereen!
@tazz en saxia veel plezier bij baby dump, misschien komen jullie elkaar nog tegen! @hip, beetje extra slaap kan natuurlijk geen kwaad, ook voor jullie heeft het veel impact. lekker gaan genieten van het mooie weer. Misschien morgen maar weer contact opnemen met de huisarts. Mijn vriend wilde vandaag al de huisartsenpost bellen maar dat wik il niet hebben na mijn idee is dat alleen voor spoed (in het weekend) . heb vanmorgen iets gegeten en dat blijft zitten hopelijk blijft het zo. En nu ga maar even tukkie doen.
@jbg vergeet jou helemaal. Je hebt al een flinke toeter! kan mij voorstellen dat die op een gegeven moment wel in de weg zit. Nog even volhouden meid! en misschien ook maar even een middagdutje doen?
Rose en is je eten blijven zitten? Hoop het voor je! Saxia leuk was je ook in utrecht dan? Heb je niet gezien (haha maar weet dan ook niet hoe je eruit ziet ) Sam fijn dat je hetb uitgeslapen vandaag Nou in utrecht zitten gewoon 4 babyzaken vlak bij elkaar de babydump, prenatal, babyplanet en de gardo. Zijn bij alle vier de zaken even binnengweest. Hoop leuke dingen al gezien maar ons in kunnen houden met kopen haha. Wel al een schattig lakentje met sloopje voor het ledikantje en hele schattige slofjes met erop in het zilver i love papa. echt zooo schattig haha. Ook de ikea zat er vlakbij dus daar even binnengeweest en nog even het kamertje staan bewonderen die we van mn schoonouders krijgen
Wat een lekker weer he dames wij zijn naar de boelle geweest (strand) broodje gegeten, toen na mediamarkt en de kinect gekocht voor de xbox hihi das echt grappig na me bevalling ga ik zumba doen en Hope dat ik een hoop afval haha, je moet echt actief doen met dat ding veel actiever dan de Wii en je kan niet smokkelen want dan registreert hij je beweging niet, Pff voel me nu alleen niet zo lekker erg jammer