anita jij dus nog een samenlevingstest. succes woensdag! menp waar ben je meid hahaha ben zo benieuwd wat de gyn bij jouw gezegd heeft. en hoe is het met je schoonvader?
@Hip tuurlijk die datum moet er bijna in! @MenP hoe is het meid? @ Pooh en Troetjuh succes bij de vlos vandaag. @Tazzie wat een goede relaxte houding w.b.t. hartje luisteren. En je hebt al een nieuwe afspraak die wat later staat. Komt helemaal goed! @Sam meer slijm kan er gewoon bijhoren. Heb je ook irritatie en of jeuk, dan kan het ook een schimmelinfectie zijn. is niet erg en ook een zwangerschapskwaal, maar daar moet je even wat voor hebben via de ha. Even aankijken nog. @Suusje, je doet het super hoor! Wat heerlijk dat we straks al onze vragen op jou af kunnen vuren. @Anita goed bezig richting de woensdag! @Rose hoe is het bij jou? @Carly, al wereldkundig gemaakt?
Pooh en Troetjuh, succes bij de vlos vandaag en Troetjuh..hopelijk zie je deze keer meer op de 3d echo. Tazzie.. is idd wel fijner met wachten dan om het diegene te vertellen die ook weet van de miskraam. Wat zullen jullie ouders ook blij zijn zeg Anita.. fijn dat het er allemaal goed uit zag. Succes morgen met de samenlevingstest en de echo! Saxia.. nou het jeukt niet ofzo..maar we hebben het weekend weer sex gehad En dat deed wel pijn..dus het voelt af en toe nog een beetje branderig..ff aankijken dus idd..
pooh en troetjuh succes vandaag anita fijn dat alles er goed uit zag! succes vast voor morgen met de samenlevingstest Sam minder dat de sex pijn deed.. en dat het nu wat branderig voelt.. ouders en schoonouders weten het trouwens al wel en die zijn ook heel blij Voel me af en toe nog wel onzeker hoor, en tuurlijk had het gister graag gehoord. Maar de vlos is zelf heel relaxed en zij zegt dat zij totaal niet ongerust is gezien de goede echo van donderdag. Daar vertrouwen we dan maar op en mocht ik wel ongerust worden kan ik gewoon even bellen . heb ook de aanvraag meegekregen voor de 20 weken echo. Binnenkort even vast een afspraak voor maken
Sam misschien toch idd door de sex v/h weekend. Vandaag er nog steeds last van? Ik moet nog steeds niet aan sex denken.. hihi sinds mn positieve test ook nog niet gedaan. Gelukkig kunnen we er goed over praten en snapt vriendlief me heel goed. Schatje
Sasjuh.. vandaag geen last meer gehad van dikke stukken slijm gelukkig Wel last van harde buiken.. Volgens mij vanmorgen iets te fanatiek bezig geweest met schoonmaken.. stond om 8 uur buiten de ramen al schoon te maken..daarna onze inloopkast helemaal opgeruimd en uitgeboend..daarna nog de rest van het huishouden en toen ik eenmaal ff languit lag kreeg ik de harde buiken.. Vanmiddag nog een paar keer gehad.. Tazzie, wel fijn dat jullie een leuke verloskundige hebben MenP.. hoe was het in het ziekenhuis? En hoe gaat het met je schoonvader?
hoi meiden, Veel geklets en weet niet veel meer. sorry! @menp, de eitjes groeien dus goed? spannende tijd weer. hoe is het verder met je vader? @ sam goed om te horen dat jij nog seks hebt maar wel vervelend dat je er nog last van hebt. Ook hier is het er niet meer van gekomen, (sasjuh je bent dus niet de enige) ben bang dat ik hem dan onderkots. En gelukkig begrijpt mij vriend dat erg goed. @anita ook jullie zitten in een spannende tijd. Ik duim voor jullie @hip hoe voel jij je verder? Verder weet ik het even niet meer. Hier nog steeds aan het overleven vandaar dat ik ook minder actief reageer.
@Suusje; Goed om te horen dat het met jezelf goed gaat! En wat vonden ze van het consultatiebureau?? Ben je een goede moeder? @JBG; En ligt de la al vol? Wat fijn dat het allemaal goed was met jullie kleine! @Hip; Vandaag wat minder moe? @Carly; Gefeliciteerd met het huwelijk van je zus! idd erg mooi weer gehad zeg. @Samantha; En...was het afscheiding? Wel vreemd denk...En niet zo hard meer werken hoor! @Anita; Mooie groei zeg! Op naar de samenlevingstest! @Tazzie; Volgende week nóg een keer en hopelijk dan wel een hartje horen!! @Rose; Nog steeds zo misselijk? Echt naar! Met mijn schoonvader gaat het zo goed dat hij morgen naar huis mag!!! Dat hadden we dan ook weer niet verwacht. Maar wel fijn. Zijn daar gistermiddag geweest en 's avonds dus geen tijd voor internet gehad. Sorry! Ik zit nu op dag 20. Op dag 35 moet ik een zw.test doen. Is deze negatief, dan moet ik medicijnen slikken voor ongi op te wekken en dan op dag 3 tm 7 clomid50. En op dag 21 bloedprikken op progestron. Dusss...wel wat beter! Ik heb ook gezegd wat me dwars zat (haar opmerkingen) en ze schrok dat dit zo bij mij over was gekomen, dat is nooit haar bedoeling geweest. Mooi zo. En ik zit onder de bmi32 en ze zei ineens, misschien hoort PCO 'gewoon' bij jou en maakt het niet uit hoe veel je af zal gaan vallen. Dus nu gelukkig verder. Ben dr echt blij mee!!!! JOEHOE!!!
Pooh; 04-10-2011 verloskundige troetjuh 4-10-2011 verloskundige en de 3d echo Pooh; 05-10-2011 2e pretecho Anita1985: 05-10-2011: Follikelmeting + Samenlevingstest Rose83 10-10-2011: 1e echo JBG 12-10-2011: Groeiecho en afspraak gynaecoloog Hip1983 14-10-2011 Testen! tazzie14-10-2011 2e poging hartje luisteren Saxia 18-10-2011: verloskundige JBG 18-10-2011: Controle verloskundige Sasjuh83 19-10-2011: 20 weken echo MenP2010 19-10-2011: Zw.test Anita1985: 20-10-2011: Gesprek gynaecoloog Samantha1 22-10-2011: 3d echo Samantha1 24-10-2011: controle verloskundige Sasjuh83 26-10-2011: controle verloskundige Pooh; 28-10-2011: 20 weken echo Samantha1 28-10-2011: Bloedprikken bloedgroep baby Sasjuh83 28-11-2011 3D/4D pretecho Hip1983 (28 jaar, 1e kindje) is weer ge-iuid Anita1985 (26 jaar, 1e kindje) MenP2010 (28 jaar,1e kindje) Zwanger: Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april Tazzie (31 jaar, 6e ronde,1e kindje uitgerekend 17 april Winnietje (25 jaar, ronde kwijt 2de kindje) uitgerekend 22 april rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 09 mei Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober--> bevallen op 20 september 2011, een jongen Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje! Buddy's: Sasjuh83-Anita1985 Anita1985-Sasjuh83 Tazzie-Samantha1 Samantha1-Tazzie Norah12-Suusje1979 Suusje1979-Norah12 Troetjuh-JBG JBG-Troetjuh MenP-Hip1983 Hip 1983-MenP
MenP, wat fijn dat je zo serieus bent genomen. Eindelijk vooruitgang! En wat fijn dat het allemaal goed gaat met je schoonvader! Nog een fijne avond allemaal!
MenP maar krijg jij dan geen follikelmetingen tijdens je Clomid gebruik? Dan weet je toch niet of het aanslaat? Ja dan zal er uit het bloedonderzoek komen wel of geen eisprong. Ik vond het toch wel fijn elke keer die fm. Maar fijn dat er nu eindelijk wat gaat gebeuren! Kan je niet stiekem nu alvast met provera beginnen hihi.. Ben je eerder ongi dus eerder beginnen met Clomid. Ik ben zoooo moe.. Dacht dat die tijd wel achter me lag haha. Op tijd mn bedje in!
Menp fijn dat je nu serieus bent genomen en dat er vooruitgang in komt. En heel fijn dat het goed gaat met je schoonvader Sam is te fanatiek aan t schoonmaken geweest. Rose echt naar dat je nog steeds zo misselijk bent zeg! Sas minder dat je weer zo moe bent Vanavond even naar de gamma en karwei geweest.. Beetje gekeken voor kleuren op de muren enzo en hebben alweer een aantal leuk ideetjes gevonden haha.. Hier ook enorm moe.. dus duik zo lekker onder de douche door en dan mn bed in..
Bij vlos geweest, alles was goed moet wel meer water drinken. Verder wel bijgelezen maar nogal hoofdpijn door mn slaap tekort
haha ja sas.. 12 weken.. niet gedacht wel zo gehoopt.. en dat 3 dagen eerder dan t zou zijn hahahaha...
He menp wat fijn zeg dat je verder geholpen wordt en dat de gyn het allemaal niet zo bedoelde. ook echt goed van je dat je dat gezegd hebt. Raar hoe het in elk zh andrs gaatik zou ook verwachten dat je fm zou krijgen maar niet dus. maar aan het progesterongehalte kunnen ze zien of je een goede eisprong hebt gehad. Hoop natuurlijk dat je voordat je aan de clomid begint een posi test hebt, maar als dat niet is dan word je in iedergeval wmeteen geholpendan beginnen vannaf dan je echte kansen en dat voelt raar(tenminste dat vind ik) en wat fijn dat het zo goed gaat met je schoonvader. tazzie je hebt de eerste mijlpaal bereikt!! joehoe...12 weken ik zou zeggen doe een dansje om het te vieren haha. en idd wat saxia ook al zei goed van je dat je zo relaxed reageert op het hartje luisteren. ik ben trots! sam je hebt wel erg veel gedaan vandaag, begin je nu al aan je nesteldrang?? rose echt balen meid dat je je zo kut voelt hopelijk gaat het snel beter met je. Pooh jij moet meer water gaan drinken, moeilijk als je het niet gewend bent. wat helpt om er aan te denken is eerdere x als je iets eet een glas water drinken. Dan vergeet je het minder snel en word het vanzelf enieuw patroon. zo verdr weet ik het niet meer. met mij gaat het goed voel niks geks maar kan nu ook nog niks merken is erg vroeg. ben vandaag gelukkig niet meer zo moe, zelfs extreem fit haha op het werk werden ze een beetje gek van mij want was erg druk en hyper haha. nu maar zo naar bedje was een lange dag (13,5u)
Goedemorgen dames! @sasjuh: wat balen dat je zo moe bent, lekker veel slapen dan! @tazzie: jij hebt al leuke ideetjes opgedaan! Leuk hoor, waar houden jullie van? @pooh; fijn dat alles goed was bij vlos, maar rustig aan doen hé! Hoofdpijn is niet fijn, pak lekker je rust! @menp: fijn dat je gesprek goed was bij de gyn en dat je hebt besproken wat dwars zat... moet toch een fijner gevoel geven! @hip: dat zijn lange werkdagen, heb je dat vaker? Hier alles rustig, lekker alle ramen open en alles laten doorwaaien. Ik vind het heerlijk dat het afkoelt!
Goedemorgen dames! Troetjuh.. hoe was het bij de vlos? En de pretecho? Pooh.. fijn dat alles goed was, maar wat balen dat je zo'n hoofdpijn hebt! Toch maar proberen iets meer te drinken dan. Sasjuh.. Komt de vermoeidheid weer terug? komt natuurlijk omdat je hoofd nu overloopt van de roze spulletjes haha.. Tazzie.. de 12 weken gepasseerd..heerlijk! En ook ik vind het super hoe jij reageert op het luisteren van het hartje! Knap hoor, die positiviteit. MenP.. fijn dat ze je eindelijk serieus nemen zeg! En wat goed dat je er wat van hebt gezegd over die opmerkingen! Eindelijk word je nu geholpen! Anita.. Hoe gaat het met jou? Kan me voorstellen als je leest dat MenP wel word geholpen dat je dan misschien ff weer een dipje krijgt, omdat jouw zh jullie gewoon eerst een half jaar zelf wil laten proberen.. Maar jullie tijd komt ook heel snel! Of het nou in Nederland is of Belgie.. jullie moeten gewoon worden geholpen! Dikke knuffel!! JBG.. Heerlijk he dat het afkoelt.. ik heb dan wel niet zo'n dikke toeter als jou en ben ook niet zo benauwd..maar 25 graden vind ik wel wat overdreven steeds.. kan 'snachts ook amper slapen door die warmte. Hip.. wat een lange dagen maak je.. ben je vandaag ook weer zo hyper?
Hoi meiden, hier even helemaal geen dip! Net aangekomen op het werk na de samenlevingstest en echo.. Bij de echo bleek het eitje nu 20 mm te zijn en dus door naar de samenlevingstest.. Beetje rare man die dat bij me deed maar wel ontzettend aardig. Moeten we op een gegeven moment bij hem komen naar de microscoop! En weet je, er zaten een heleboel bewegende zaadcellen! Reactie van vriendlief was echt helemaal geweldig! Die was gewoon door de microscoop heen aan het glunderen en kon er niet genoeg van krijgen! Dat wordt straks nog wat als we hopelijk snel zwanger zijn ! Ik ga nu weer snel aan het werk! Wilde jullie dit nieuws niet onthouden, haha.. Liefs, Anita