stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Goed nieuws Anita! Leuk dat je mannetje zo blij was :D. Goed dat het eitje is gegroeid!

2. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Anita, wat fijn voor jullie zeg!!

3. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Anita wat fijn voor jullie zeg! hopelijk ben je gewoon nu snel zwanger!!!

Hip was hyper gisteravond

JBG inderdaad wel lekker dat het wat koeler is..
    eigenlijk ook te zot voor woorden in okt nog ruim 20 graden pff

tja zou t hartje wel graag willen horen, maar ja tis nog allemaal zo klein en als t zover naar achteren ligt is het niet anders.. Hopelijk kunnen we m met 1,5 week wel horen :)

4. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Hee meiden!

Ook al even een tijdje niets van me laten horen.
    Wat komt er veel op je af zeg deze weken. Behoorlijk heftig vind ik zelf. Borstvoeding is gelukkig goed op gang, maar tblijft zoeken naar een ritme, en als ie er is, veranderd ie vaak de dag erna:)
    Zelf ben ik nog best zwak door mn lage hb en heb nog steeds veel bekkenklachten helaas. Dus ik moet echt rustig aan doen. Erg moeilijk als je overdag alleen thuis bent met de kleine. Kom dan verder ook nergens aan toe. Hopelijk wordt dat snel beter.
    Tis wel jammer, want ik heb gewoon zin om te gaan wandelen met haar enzo, maar ik val nog zo snel flauw dat ik dat echt nog niet aandurf.

Verder moet ik erg op mn voeding letten, ben echt enorm afgevallen al, zit nu al onder mijn gewicht van voor de zwangerschap!! en ik was ongeveer 14 kilo aangekomen. Opzich klinkt dat wel positief, maar ik zit nu op randje gezond gewicht- ondergewicht en mn oude spijkerbroeken zakken van mn kont af. Dus heel fijn is het niet.

Ik probeer echt mee te lezen met jullie hoor, maar reageren lukt me echt even niet. Hopelijk is alles snel een beetje rustiger hier!

5. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @anita, goed nieuws!!! laat ze maar naar de goede plek zwemmen

@norah, geef jezelf ook de rust en neem de tijd he. een bevalling is niet niks. En snap heel goed dat je nu wat minder reageert. Komt wel weer!

6. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Norah kun je niet wat extra hulp regelen van familie en/of vrienden? Misschien wat voedingsadvies voor jou via huisarts, vlos o.i.d.?

@Anita, ik krijg hier een heeeeeeeel goed gevoel bij.

@JBG, ik vind het hier al koud genoeg hoor.

@MenP ook op de goede weg lees ik.

Hier eigenlijk geen nieuws.

7. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Menp, fijn dat je nu serieuzer word genomen en hopen dat alles snel lukt en aanslaat

Anita, kijk dat is goed nieuws nu hopen op een plak been. Leuk dat je mannetje zo blij was

Norah, vervelend dat je je nog niet ok voelt. Is t niet zomaar opgelost door meer te eten ? Ik bedoel dan van bepaalde voedingsstoffen die je flauwte weg nemen geen idee wat hoor ben geen arts maar probeer met je mee te denken snap dat je graag meer wil doen. Iig geduld en genieten.

Wat betreft t drinken drink bijna 2l per dag maar moet er nu 3 zijn is wel ff wennen maar ga mn best doen. Hoofdpijn komt helaas van de moe heid maat zal er wel aan gewend raken. Strax nog een x echo jippie

8. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Norah, wou nog ff zeggen super dat je borstvoeding doet ben t zelf ook van plan maar lijkt me wel spannend/moeilijk in t begin

9. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    @norah vervelend meid dat je nog veel last, kan me voorstellen dat zwaar is als je dan alleen ben

@anita super meid :D we gaan duimen voor een plak beebje he! maar de vooruitzichten zijn positief

@menp fijn dat je serieus werd genomen, zo zie je maar soms worden dingen heel anders geinteperteerd dan dat mensen ze bedoelen... maar tis goed dat die dame nu ook weet hoe het op je over komt

@jbg heerlijk he dat windje :p haha ik had hier ook alles open staan effe de warmte eruit
    maar moet zeggen dat het toch wel een flink stuk kouder is

verder weet ik het even niet meer?

de pret echo is niet gelukt... kindje ligt met zen hoofd in de placenta waardoor het gewoon niet gaat helaas:(
    bij de verloskundige was alles goed ben tot nu toe 4 kilo aangekomen mag nu elke 2 weken terug komen

vandaag was een drukke dag eerst werken daarna arbo arts
    daar was ook alles goed, mag nog 8 diensten 3 uur en dan heb ik verlof :D

vanmiddag beetje bezig geweest met huisje poetsen vriendlief heeft alles gestofzuigt en we hebben een beetje met de box gestoeid ik wou hem namelijk nog wat hoger hebben :D

en nu erg moe zijn lekker op de bank hangen
    sfeer lichtjes aan thee lichtjes aan maakt het gelijk gezelliger

10. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Pooh; 05-10-2011 2e pretecho
    Anita1985: 05-10-2011: Follikelmeting + Samenlevingstest
    Rose83 10-10-2011: 1e echo
    JBG 12-10-2011: Groeiecho en afspraak gynaecoloog
    Hip1983 14-10-2011 Testen!
    tazzie14-10-2011 2e poging hartje luisteren
    Saxia 18-10-2011: verloskundige
    JBG 18-10-2011: Controle verloskundige
    Sasjuh83 19-10-2011: 20 weken echo
    MenP2010 19-10-2011: Zw.test
    Anita1985: 20-10-2011: Gesprek gynaecoloog
    troetjuh: 21-10-2011 verloskundige
    Samantha1 22-10-2011: 3d echo
    Samantha1 24-10-2011: controle verloskundige
    Sasjuh83 26-10-2011: controle verloskundige
    Pooh; 28-10-2011: 20 weken echo
    Samantha1 28-10-2011: Bloedprikken bloedgroep baby
    Sasjuh83 28-11-2011 3D/4D pretecho

Hip1983 (28 jaar, 1e kindje) is weer ge-iuid
    Anita1985 (26 jaar, 1e kindje)
    MenP2010 (28 jaar,1e kindje)

Zwanger:
    Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november
    troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december
    Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari
    Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari
    Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart
    Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart
    Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april
    Tazzie (31 jaar, 6e ronde,1e kindje uitgerekend 17 april
    Winnietje (25 jaar, ronde kwijt :$ 2de kindje) uitgerekend 22 april
    rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 09 mei

Bevallen!
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens
    Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober-->
    bevallen op 20 september 2011, een jongen
    Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje!

Buddy's:
    Sasjuh83-Anita1985
    Anita1985-Sasjuh83
    Tazzie-Samantha1
    Samantha1-Tazzie
    Norah12-Suusje1979
    Suusje1979-Norah12
    Troetjuh-JBG
    JBG-Troetjuh
    MenP-Hip1983
    Hip 1983-MenP

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hoi!

Anita wat een mooi nieuws! Had je vriend ook nog weer een aparte zaadtest gehad? Zo zie je dus maar weer dat zo'n samenlevingstest ook echt een momentopname is.
    Troetjuh fijn dat alles goed was, wel jammer van de 3D echo. Geen mooie fotoos dus? Fijn dat je verlof in zicht is.
    Samantha hoe is het, nog last gehad van harde buiken?
    Norah minder dat je nog niet fit bent. Hopelijk kun je snel wandelen met je meisje. Heeft je vriend geen vakantie binnenkort?
    Pooh veel plezier bij de echo, kijken of het nog steeds een jochie is ;)

Ik zou vandaag met mn moeder en zusje naar de Ikea en Prenatal gaan (zitten in Hengelo naast elkaar) Maar kwamen natuurlijk in die megafile op de A1 terecht vanmorgen... Na 3 kwartier stilstaan maar over de vluchtstrook omgekeerd en weer naar huis gegaan haha.. Andere keer dan maar!

Ik ga me zo omkleden en weer naar Zwangerfit!
    Oja ik kreeg gisteren nog een superleuke tas van Moeders voor Moeders thuis bezorgd, als dank voor het meedoen!

12. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    ja idd erg jammer vooral omdag 90 euro kost :S
    heb 3 foto`s mee gehad maar echt duidelijk is het niet
    vorige keer waren ze nog duidelijk
    maar helaas hebben we toen dus geen echo`s mee gehad beetje jammer:(
    was gisteren er best verdrietig om... maarja aan de andere kant de kleine man die denkt jullie weten al zoveel van me dit hou ik lekker geheim papa en mama wachten maar 8 weken voor ze me kunnen bewonderen:p

13. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wat jammer dat de echo mislukt is Troetjuh! Wel fijn dat bij de vlos alles goed was en dat je verlof in zicht is.. Ik kijk er nu ook al naar uit haha..

Sasjuh.. nee geen last meer gehad van harde buiken gelukkig.. De beeb was gisteravond echt superdruk! Vriendlief legde constant zn hand op mijn buik en gelijk ging ze trappen en dan zag je echt mijn hele buik op en neer gaan :D Voel jij al iets??

Norah.. wat vervelend dat je zelf nog niet zo fit bent! Probeer meer aan jezelf te denken..meer eten.. en anders idd even een huisarts vragen om tips.

Pooh.. veel plezier bij de echo!

14. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Nou julie geloven het nooit maar ons mannetje is nogal eigenwijs en lag nu weer niet goed krijgen zn hoofdje maar niet in beeld, wel weer een berg foto's en een dvd meegekregen maar mag vrijdag voor de 3e x terug komen krijg ik in iedergeval nog een dvd was echt verbaasd dacht dit is het en geef ze eens ongelijk maar vrijdag is de laatste poging echt super van ze en dat voor 55,-

Troetjuh, waar heb jij je pretecho laten doen? Ik in zkhs vlissingen echocentrum michieltje zijn echt super.

15. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Anita1985: 05-10-2011: Follikelmeting + Samenlevingstest
    Pooh; 07-10-2011 3e pretecho
    Rose83
    10-10-2011: 1e echo
    JBG 12-10-2011: Groeiecho en afspraak gynaecoloog
    Hip1983 14-10-2011 Testen!
    tazzie14-10-2011 2e poging hartje luisteren
    Saxia 18-10-2011: verloskundige
    JBG 18-10-2011: Controle verloskundige
    Sasjuh83 19-10-2011: 20 weken echo
    MenP2010 19-10-2011: Zw.test
    Anita1985: 20-10-2011: Gesprek gynaecoloog
    troetjuh: 21-10-2011 verloskundige
    Samantha1 22-10-2011: 3d echo
    Samantha1 24-10-2011: controle verloskundige
    Sasjuh83 26-10-2011: controle verloskundige
    Pooh; 28-10-2011: 20 weken echo
    Samantha1 28-10-2011: Bloedprikken bloedgroep baby
    Sasjuh83 28-11-2011 3D/4D pretecho

Hip1983 (28 jaar, 1e kindje) is weer ge-iuid
    Anita1985 (26 jaar, 1e kindje)
    MenP2010 (28 jaar,1e kindje)

Zwanger:
    Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november
    troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december
    Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari
    Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari
    Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart
    Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart
    Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april
    Tazzie (31 jaar, 6e ronde,1e kindje uitgerekend 17 april
    Winnietje (25 jaar, ronde kwijt :$ 2de kindje) uitgerekend 22 april
    rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 09 mei

Bevallen!
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens
    Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober-->
    bevallen op 20 september 2011, een jongen
    Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje!

Buddy's:
    Sasjuh83-Anita1985
    Anita1985-Sasjuh83
    Tazzie-Samantha1
    Samantha1-Tazzie
    Norah12-Suusje1979
    Suusje1979-Norah12
    Troetjuh-JBG
    JBG-Troetjuh
    MenP-Hip1983
    Hip 1983-MenP

16. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Sasjuh; Ze doen bij ons alleen fm als je clomid 150 krijgt, omdat dan de kans echt groter wordt voor een meerling. Daarom nu alleen het bloedprikken om te kijken óf er een eisprong plaats heeft gevonden.
    Vraagje; als je clomid slikt, is tempen dan wel of juist niet handig? Daar heb ik niks over gehoord.
    Balen van die file zeg!

@Tazzie; Wat leuk dat jullie al wat verfideetjes opgedaan hebben! En mooi die 12 weken voorbij! JÉÉÉÉÉ

@Pooh; Mooi dat alles goed was. Komt die hoofdpijn niet ook doordat je wat te weinig drinkt? Jeetje, nog een keer! Wel heel lief én fijn dat het kan zeg.

@Hip; Inderdaad fijn dat we nu dóór kunnen. Heb het wel 20x gezegd tegen haar. Dat ik het idee heb nu stil te staan zonder dat ik er iets aan kan doen. Jij nog steeds zo lekker fit en hyper?

@Anita; Helemaal SUPER zeg! En leuk dat je vriend ook zo blij was. Ben benieuwd naar zijn reactie bij een posi test! Maar het kan dus net zo goed raak zijn voor jullie deze maand?!

@Norah; Lieve meid, verontschuldig je nou niet! Jij moet in een ritme komen en lekker genieten. Wij wachten wel op jouw verhalen hoor!

@Troetjuh; Wat jammer dat de pretecho niet gelukt is. En lekker zo'n vooruiticht wanneer je verlof hebt! Die kaarsjes maken het gezellig hè in huis. Bij ons staan ze ook al af en toe aan. Ik hou niet van de kou en dat het vroeg donker is, maar de kaarsjes maken in ieder geval binnen veel goed!

@Samantha; Gelukkig geen last meer gehad van harde buiken, maar wel een druk kindje zo te horen!

Ik ga ff tv kijken.
    Fijne avond!

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He dames!!

anita wat een ontzettend mooi nieuws ik hoop dat je over 2 weken een posi test hebt! wanneer moet je nu progesteron laten prikken? hopelijk is die uitslag ook goed.

norah wat jammer dat je nog niet goed eraan bent hopelijk knap je snel op. probeer ondertussen zoveel mogelijk van je meisje te genieten. kan je vriend niet wat meer vrij nemen zodat jij wat meer kan rusten? of mss iemand van je familie die een beetje kan helpen? ik hoop echt dat je snel weer de oude bent.

troetjuh wat balen van de echo.

pooh jij hebt wel heel veel geluk dat je een 3de x terug mag komen. en waarom moet je 3 liter gaan drinken is dat normaal als je zwanger bent?

ik vind het juist erg jammer dat het mooie weer nu afgelopen is.
    maar de gezelligheid en sfeer in huis met kaarsjes en zo maken wel wat goed.

ik weet niet meer wie het vroeg maar lange werkdagen zijn voor mij meer regel dan uitzondering, maar ik heb daar nu nog geen moeite mee. Maar ik heb ook vaker een extra dagje vrij of maar een half dagje om te zorgen dat ik niet te veel overuren maak. ach dit is horeca daar moet je van houden.

ik heb sinds gisteren best veel last can slijm had er verder niet bij nagedacht maar net met plassen viel het mij echt op dat het best wel veel slijm is en normaal heb ik dat alleen voor mijn ei en 4 dagen voor mijn ongi.
    door de pregnylspuit kan het niet zijn dat mijn ei later is dus dat kan het niet zijn. en ik zit pas op 5dpo dus 4 dagen voor mijn ongi lijkt me ook sterk. dus nu denk ik ohhh jeetje wie weet is het raak!! en nu moet ik dus nog dik een week wachten voor ik kan testen. ohhh ik hoop het zo. maar ben tevens ook zo bang dat ik mezelf gek maak en straks de teleurstelling zo ontzettend groot is.
    ik denk veel liever dat het niet gelukt is en doe er liever luchtig over, maar dat lukt nu dus niet!!

18. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Volensmij zit ik zelfs pas op 4 dpo want ben zaterdag geiuid. mss is het wel veel te vroeg om uberhaupt iets te merken van een evt zwangerschap. zie je wel ik maak mezelf helemaal gek.

19. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Troetjuh balen dat de echo niet gelukt is zeg. Mar lekker dat je verlof eran komt.

Norah jammer datje nogniet opgeknapt bent. Maar geniet was l lekker van je meiske. Hopelijk ben je snel helemaal fit.

Sam had gister en drukke beeb.

Pooh jammer zeg dat het weer niet gelukt is. Wat een eigenwijs mannetje hebben jullie :d

Hip ohw wat spannend zeg ik duim heel hard voor je.

Sas t was ook een beste ravage op de a1 zeg vanmorgen.

Verder benik t ff kwijt. Zit via de tablet van vriendlief en die vindx ik niet zo fijn.

Kreeg net een kadootje van vriendlief. Zo'n zwangerschapsbola.( die sas en sam ook heben ;) ) heb hem met de sterretjes en maantjes erop. Die vond ik erg mooi ok als symbool voor ons sterretje.

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ohh tazzie wat lief van je vriend en idd erg mooi gebaar voor jullie sterretje.

Deel Deze Pagina