stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Mooie echo hoor! Daar kunnen jullie trots op zijn!

2. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Troetjuh, Leuke echo!!! Al een echt mensje he, en zo snel.

3. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Troutjuh wat een mooie echo zeg ik blijf het zo bijzonder vinden dat het al een echt beebje is met 12 Weken

anita vervelend dat je zoveel last van puistjes hebt dacht altijd dat het iets van de pubertijd was.

Hier nog geen moeite met het klussen gelukkig.

Winnie ik snap wel dat je hiermee niet meteen naar je nieuwe huisarts wil mss een x vragen aan de online vk hier op het forum.

Hier nog geen ei of ongi te bekennen dus kan alleen maar wachten.eigelijk hoop ik dat ik gewoon snel ongi word en verder kan ik vind deze vage onzekere toestand maar frustrerend.
    Weet alleen niet of het erg is als ik geen ei heb gehad of dat dat normaal is en wel vaker voorkomt dat je een maand geen ei hebt.
    Mss moet ik ook maar es de vk hier op de site vragen hoe het zit.

4. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Troetjuh, mooie echo ik was nu ook zo'n 12,wkn geweest hoop dat we ook snel van zo'n mooie echo mogen genieten.

Hier is t klussen nog geen moetje geweest hebben we geen zin doen we t niet.
    Qua pil geen idee wat zijn er dan voor opties?

5. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Klussen hier ook nog geen moetje, al geldt dat voor ons ook nog niet echt omdat er eigenlijk nog weinig te klussen viel. Als ik goed reageer op de Clomid en ze zien bij de fm een joekelei en er moet die avond geklust worden is het wel anders denk ik.

Anita hier ook veel last van pukkels. Al lijkt het nu ik langer met de pil ben gestopt wel minder te worden, maar dat kan ook door de zon komen want dan heb ik er ook altijd minder last van.
    En ja volgende wk vrijdag duurt nog best lang.. vooral voor mn bloeduitslag want dat bloedprikken is al een week of 5 geleden ofzo! Ik hoop iig wel dat het prutje van vriendlief goed is, dat vind ik wel spannend eigenlijk.
    Sam haha ja het was gelukt hoor, hij vond het wel verschrikkelijk. Stom gedoe met zo'n potje en hij was als de dood een bekende tegen te komen in het zh.
    Morgen is je 1e dag bij de Jumbo toch? Succes!
    Hip ja jij kan ook niets anders dan afwachten.. is niets aan hoor, ik ben het inmiddels ook wel zat!
    Troetjuh wat een ontzettend mooie echo foto!!
    Suus ik ga denk ik niet meer aan de pil na een evt zwangerschap. Voel me veel beter zonder. Misschien een spiraaltje ofzo, we zien nog wel. Duurt ook nog wel even hihi.

Vriendlief en ik hebben toch een mini vakantie geboekt hihi voor de zomer! We gaan het proberen ;) we gaan 4 dgn (3 nachten) naar Terschelling, heerlijk uitwaaien aan zee. Zal me benieuwen hoe we het volhouden hahaha.

6. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hey dames,

was weer wat bijlezen, maar reageer morgen op iedereen. Ben totaal op. net nog laatste cursusavond gehad dus ik duik zo lekker mn bed in.

7. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    he sasjuh ben benieuwd hoe het bevalt die korte vakantie! hopelijk goed en kunnen jullie een heerlijk genieten en ontspannen want daar is een vakantie toch voor bedoelt eigelijk. ach 3 nachtjes vliegen om en het zijn eigelijk maar 2 volle dagen dat je je dieren en huis en je eigen omgeving niet ziet dus dat is goed te overzien toch? ik hoop echt dat het jullie bevalt. ff lekker niks aan het hoofd (mss wel iets kleins in je buik) wanneer gaan jullie?

ik wil ook niet meer aan de pil trouwens voel me zo veel beter dan met! tis alleen die duizeligheid wat ik 's nachts heb af en toe want dat is echt heel akelig. weet nog niet wat ik dan wil ipv de pil mss mirena spiraaltje daar heb ik veel goede dingen over gehoord. mss wel ff niks tussen de zwangerschappen in want ik hoop toch meerdere kinderen te mogen krijgen. en als ik zie hoeveel moeite het nu kost voor we een x zwanger worden en ben het nog geen eens mss duurt het nog wel kei lang. en wat er allemaal voor doen, dan denk ik als we dan zorgen dat we niet op de vruchtbare dagen klussen dan moet het wel goed komen.

hoeveel kinderen willen jullie eigelijk? ik wil er 3. tenminste als mijn eerste 2 kinderen een beetje lief zijn en de bevallingen geen hel. mijn vriend wil er maar 2 dus dat moeten we nog ff uitvechten hahaha.
    eerst maar es kijken dat de eerste gaat lukken natuurlijk.

pooh knuff voor jouw en hopelijk is het snel raak!

slaap lekker allemaal.

8. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    sasjuh, leuk hoor een korte vakantie. Even lekker er tussenuit!

9. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Troetjuh, in een woord prachtig!

Op de rest reageer ik nog.
    Fijne dag allemaal.

10. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hip, even vergeten hoor maar was dit nu de eerste ronde dat je je temperatuur bij hield? Want misschien heb je in je vorige rondes ook wel geen ei gehad. Ik hoop het natuurlijk niet voor je!

Hoe is het momenteel met je vader?

11. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Sasjuh, wat lekker om toch een paar daagjes weg te gaan! Wanneer gaan jullie?

Wat betreft hoeveel kinderen ;).. Uhh, eerst maar even zwanger worden maar mijn vriend zei altijd het volgende:

één is zo alleen;
    twee is zo gewoon;
    drie is oneven;
    vier, haha...

Maarre ik ben het niet zo eens met bovenstaande hoor! Maar wil er in inder geval wel meer als 1 :D! Als het ons gegund is natuurlijk!

Werkze vandaag allemaal!

12. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Sasjuh..wat fijn toch nog even een paar daagjes weg :)

Over hoeveel kinderen?
    Ik hoop dat ik 2 kinderen mag krijgen.. vind het altijd zo cru om te zeggen..ik wil zoveel kinderen..terwijl sommige mensen geen kinderen kunnen krijgen.. :)

Vanmiddag inwerken bij de Jumbo..ben ineens zo zenuwachtig haha..niet normaal! ;)

13. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36

Ik had precies hetzelfde toen ik aan de pil was! Heel snel aangebrand en geirriteerd door mijn man. Nu gaat t zelfs beter tussen ons:)

Enne hier staat t ook op een laag pitje, heb veel meer pijn tijdens seks dus dat doen we gewoon niet meer, geeft teveel stress. Dus nu doen we het gewoon op andere manieren, maar t staat wel op een laag pitje ja.. Komt wel weer hoor!

14. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    hoi iedereen
    bedankt voor de lieve berichtjes:D
    ziet er ook zo schattig uit he met zo handje!

pooh en tazzie kan me voorstellen dat echt heel moeilijk voor jullie is omdat we toch allemaal beetje rond dezelfde tijd inverwachting raakte
    ik hoop dat jullie snel weer een klein wondertje mogen verwachten

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sas fijn joh toch even paar daagjes weg! En ik hoop ook voor jullie dat prutje van je mannetje goed is.

Sam succes, gaat vast goed vandaag!

Hip irritant de onzekerheid van wel/geen ei

Troejuh, moeilijk ish et wel, maar wel en mooie foto.
    (vooral nu ik je datum lees, mn eerste datum volgens verlos en 1e dag menstruatie was ook 5 dec :( )

euh verder ben ik t weer kwijt sorry. ja iets over weer aan de pil. ik weet het nog niet. t zijn toch best hormonen.
    en betreft hoeveel kinderen. hoop dat ik wel weer zwanger mag worden en dat het een gezond kindje mag worden en het liefste 2 (nou ja voor mn gevoel zijn dat er dan 3 ;) )

16. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Ben vanochtend weer bij de vlos geweest. Alles was gelukkig goed! Hartje klopte weer mooi.
    Moet wel GTT (glucose test) gaan doen in het ZH. Wegens diabetes in de familie en de snelle groei.
    Was trouwens ook 3 kilo aangekomen in 4 weken. Vorige keer was het 1 kilo in 4 weken. Sjonge, das wel even lastig om op een gewicht te komen waar ik nooit overheen dacht te komen. Zit nu op 6 kilo totaal.
    Vind dat gewicht echt wel confronterend, hebben jullie dat ook?

17. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

@norah kan mij voorstellen dat het wel even geschikken is als je opeens meer gaat wegen. ik zou daar ook wel moeite mee hebben. Maar volgens mij is 6 kilo toch oke? of is het erg veel? Had de verlos daar niet wat over gezegd?

aan dat pil ga ik ook niet meer. voel me 10 keer beter. inderdaad meer opgewekt en niet meer zo depri. Ik heb het ook benoemd bij de huisarts dat ik het slecht vind dat daar vooraf niks over wordt gezegd. Het was namelijk wel bekend bij hem. En daarbij de libido is ook hoger dat is natuurlijk ook een mooie meevaller
    :))

en wat betreft het aantal kindereren ik zou er graag drie willen. Mijn vriend vier maar dat is wel erg veel :). Anita ik lees dat jou vriend er ook vier wil hebben? dan heb ook jij nog wel even te gaan ;)) Hoewel ik nu denk dat ik blij mag zijn als we er 1 mogen krijgen.

@samantha het is helemaal niet raar dat je zenuwachtig bent. Gezonde spanning is alleen maar goed! ben benieuwd hoe je eerste dag is bevallen?

@sasjuh hoe is het verder met jou? al veranderingen? en leuk dat je toch een paar dagen weg gaat. doet de mens altijd goed, (zeg ik altijd). andere omgeving, heerlijk!

@hip ik hoop dat je je ei gauw mag spotten.

18. winnietje

winnietje Niet meer actief

Norah: 6 kilo is keurig. Bij mijn zwangerschap 28 kilo aangekomen. op 3 kilo na is alles er weer af.

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Norah..tsja het hoort erbij he..en 6 kilo valt toch best wel mee?
    Ik ben benieuwd vanaf wanneer je het bij mij gaat zien.. ben best wel stevig van mezelf namelijk.

@rose.. Ik vond het heel leuk vandaag bij de Jumbo! Echt een verschil met de C1000.. de werksfeer was nu al 100 x beter! Hebben alleen wel iets wat strakke bloesjes.. op zich zitten ze wel lekker..maar als ik nu wel snel een dikkere buik krijg dan word dat ook sneller zichtbaar natuurlijk..hopelijk is mijn proeftijd dan voorbij! ;)

Ik heb eigenlijk helemaal geen last meer van kwaaltjes...is dat raar?? Echt heeeeeeel af en toe nog een steekje in m'n borsten..maar that's it... word er wel weer onzeker van..naja nog 1 week en 3 dagen en dan mogen we naar de vlos..:)

20. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Norah, ik ben ook al 5 kilo aangekomen.
    Ik vind het ook best eng, en hoop dat alles er ook weer af gaat.
    Ik ben niet dik maar ik merk wel dat mijn bovenbenen en billen wat voller worden. Na de bevalling hoop ik dat ik borstvoeding kan geven, het schijnt dat je dan ook sneller de zwangerschapskilo's kwijt raakt. En dan ook maar weer flink sporten. Daar heb ik nu na mijn werk echt geen puf voor!

Deel Deze Pagina