ja nou we wachten nog even tot vrijdag als we hopelijk t hartje gehoord hebben.. Daarna maken we het echt wereldkundig haha. Zo her en der zijn er al wel mensen die het weten.. maar vrijdag mag het op hyves en facebook hahahaa
haha ik wil t alwel doen, maar vriendlief wil liever wachten tot vrijdag.. en ben toch wel beetje onzeker op t moment of het goed zit dus kan dan beter wachten.. heb vrij veel soort steken onderin net boven t schaambeen enzo. hadden jullie dat ook?
Tuurlijk zit het goed Tazzie! Die steken kunnen groei van je baarmoeder en oprekken van de banden zijn.. Gek dat ik voor een ander altijd het zo positief in kan zien en voor mezelf elke dag onzeker ben
Tazzie.. dat had ik ook. De verloskundige zei dat dat het oprekken van de baarmoeder was. Komt helemaal goed joh! Hier hebben vriendlief en ik net besloten dat we toch een geregistreerd partnerschap aangaan. We willen wel graag trouwen, maar dat willen we dan wel gelijk goed doen. En op dit moment hebben we daar niet het geld voor..en we vinden het ook wel leuk dat ons meisje er toch iets van meekrijgt dat papa en mama gaan trouwen.. dus we hebben dat uitgesteld tot over 2 jaar ofzo Nu alleen nog ff een datum plannen We gaan wel vast ringen kopen en dat worden later dan onze trouwringen.. Ik ben even heel blij nu haha..
Samantha wat toevallig, wij hebben het daar gisteravond ook over gehad Omdat ik zo graag dezelfde achternaam wil als mn vriend en ons meisje.. Leuk hoor!
Haha wat leuk.. ik wil dat ook heel graag idd.. Gewoon het idee dat we echt samen een gezinnetje zijn met alle 3 dezelfde naam
Ja idd! Zijn nu dus ook aan het twijfelen of we dit zullen doen. Zo maar eens de kosten e.d. opzoeken. Gaan jullie dan ook nog iets voor de familie doen na het gebeuren bij de gemeente of echt alleen geregistreerd partnerschap en verder niet zeg maar?
@norah: hoop voor je dat je je gauw beter voelt en je kleintje er geen last van krijgt! @sam: hopelijk kan je goed je draai vinden op je werk wat je langer vol kan houden! En leuk geregistreerd partnerschap, dan heb je allemaal dezelfde naam ! Je weet wel denk ik dat de erkenning nog apart moet worden geregeld?! @hip: je zeurt niet hoor, het is ook zo spannend voor je! We duimen allemaal voor je .! Hier nog steeds niet lekker. Weer slecht geslapen en moe. Alle holtes in mijn gezicht doen zeer en keelpijn, blehh vanmorgen paracetamol genomen, moest nl. even naar mijn werk voor de laatste keer ! Had taart getrakteerd en heb van mijn collegas een leuk zilveren spaarpotje gehad en een bon van de Hema. Vandaag maar rustig aan doen, heb de fysio afgebeld. Morgen naar onze beeb kijken en praten over de keizersnee.
JBG.. wat balen dat je nog steeds zo beroerd voelt.. Pak maar lekker je rust nu op de momenten dat het nog kan. Dan ben je hopelijk snel weer wat opgeknapt! We hebben de baby 3 week geleden al laten erkennen bij het gemeentehuis. Dat hoeft dan toch niet nog een keer? Sasjuh.. geen idee eigenlijk. Je hebt sowieso wel getuigen nodig.. (je kan ook gewoon mensen van de gemeente als getuigen aanstellen) Dus mss gaan we wel ff ergens wat drinken en/of hapje eten ofzo met de familie. Maar niet iets uitgebreids in ieder geval.
Samantha ja zoiets zouden wij dan ook doen, geen uitgebreide poespas want dat vind ik dan ook weer zonde van het geld. JBG beterschap! Ben je nu 'officieel' met verlof? Gaan er hier nog mensen naar de jong gezinnenbeurs in Utrecht?
@sam: als je dat al hebt gedaan, dan is het goed! Hoeft niet nog een keer na geregistreerd partnerschap! Weten jullie al wanneer je dit wil gaan doen?
Jbg, hoe gaat t met jou?Begint echt op te schieten!!! Heb je nog een buikfoto te showen? Ben erg benieuwd! Vind het zo leuk om buiken van anderen te zien, maar ben blij dat ik er zelf vanaf ben haha
@Samantha; Goed dat je het aan hebt gegeven op je werk. En idd een raar idee dat je anders bijna uitgerekend zou zijn. Maar positief dat er nu weer een wondertje in je groeit! En leuk zeg om geregistreerd partnerschap aan te gaan als een klein voorproefje op jullie bruiloft over 2 jaar (tenminste zo lijkt het wel dan) @Anita; Hoe ging het bloedprikken? En wbt mijn cyclus...vaag, lijkt nu qua temp erop dat mijn eisprong is geweest, terwijl ik pas vroeg in mn cyclus zit (voor mijn doen). Natuurlijk hoop ik dat hij echt is geweest en ik een normalere cyclus krijg, maarja, áls hij blijft staan, dan zou ik pas volgende week vrijdag kunnen testen en ik moet woensdag testen om daarna met de medicijnen te beginnen om een ongi op te wekken. Lastig vind ik. Jij ook volgende week woensdag testen lees ik....hopen op 2 posi testen dan!! En Hip deze week al! @Hip; Lekker hoor zo'n lang bad! Ik neem daar te weinig tijd voor. Mooie film hè! Heb hem al 2 of 3x gezien. @Pooh; Al uit je dipje? Hoop dat je je snel weer prettig voelt! @Norah; Beterschap meis! Heeft kleine Norah lekker veel geslapen? @Tazzie; Wat een leuke reacties zeg! @JBG; Rustig aan hoor. Je bent er bijna! @Rose; Waar ben je en hoe is het gegaan???
MenP: Nee kleine norah heeft nauwelijks geslapen. Vond t wrs veel te gezellig bij mij in bed. Ze ligt lekker naast me op t voedingskussen ( nu wel te slapen) Maar echt de hele ochtend was zo onwijs wakker. Ook leuk, tenminste zolang ze niet huilt
hoi meiden. Sorry sorry voor de late reactie. Internet werkte vanmorgen niet mee, zul je net zien en moest ook werken, vandaar. Gelukkig is alles goed met kleine! We hebben de kleine gezien en het hartje zien kloppen. Jeetje wat was dat een bijzonder moment. Het was een druktemakker omdat het alleen maar aan het bewegen was. ben vandaag 10 weken en 1 dagen. moet mijn banner dus nog even aanpassen. Verder is de misselijkheid ook weer goed op de voorgrond. Gisteravond wilde we het onze ouders vertellen maar ben niet verder gekomen dan alleen mijn moeder.(mijn ouders zijn gescheiden) ik was na het bezoek van mijn moeder zo beroerd dan ik het niet kon opbrengen om langs mijn vader en schoenmoeder te gaan. Verdrietig dus naar huis gegaan en het bed in gedoken. Vanavond nieuwe poging doen om het te vertellen. hoop dat het gaat lukken want ook nu voel ik mij erg slecht. Op het werk aangegven dat ik minder ga werken. Donderdag gesprek met arbo en wil voorstellen om voorlopig halve dagen te werken of misschien even helemaal niet. pfff voelt moeilijk om te doen maar ik moet wel. Wil niet in het ziekenhuis belanden. al met al een lang verhaal. Reacties op jullie berichten laat ik voor vandaag even. Duik nog even het bed in, sorry hiervoor!
@Rose; Doe het vooral rustig aan als dat nodig is! Hoop dat het vertellen vanavond wel lukt. Hoe reageerde je moeder? En heb je nog gevraagd wat je verder kan met die misselijkheid?
@menp. verloskundige gaf het advies om minder te gaan werken. Op mijn werk eet en drink ik namelijk slecht omdat ik bang ben dat ik moet overgeven. Aangezien ik steeds met mensen in gesprek zit en niet altijd zo kan weglopen. Ze zei dat ik thuis moet gaan zitten en moet leren om te gaan eten en drinken. En daarbij is het thuis niet erg als je naar de wc moet rennen. Ook kon ik eventueel nog zwaardere pillen krijgen maar daar ging de voorkeur niet naar uit. Ik moest eerst proberen of het beter gaat als ik minder ga werken. afwachten dus.