stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Suuszwanger in beeld zie ik. Heb je nieuws voor ons?

Och Hip wat een hel moet dat zijn dat wachten.

Norah beterschap voor jou!

MenP wat een dilemma gedoe met jouw test zeg. Ik zou toch voor de woensdag gaan geloof ik. Kan je nog raad vragen aan de gyn of de ha?

Sam kan je de stoel op je werk naar voren kantelen? Dus de zitting naar beneden laten aflopen zeg maar. Als het kan even proberen. Je buik zit dan minder in de weg omdat je je voeten anders kan neerzetten. Helpt mij in ieder geval wel iets.

JBG ook beterschap en succes met de dag van morgen.

Rose fijn dat je beebje het goed doet. Nu jij nog. Sterkte hoor!!!
    En spannend hoor dat wereldkundig maken. Maakt het veel echter.

Wat betreft geregistreerd partnerschap even goed uitzoeken wat de kosten zijn daarvoor en voor bijvoorbeeld een eenvoudige bruiloft en de eventuele omzetting van het een in het ander. Laat je goed informeren door een notaris en kijk goed naar een "goedkope" notaris. Heb je ze in de buurt zitten, dan is aktie notarissen een aanrader.

2. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Meiden, wat hebben jullie vanmiddag wat afgekletst zeg!

Hip, hoop dat zo'n werkdag je wat afleiding geeft! Ben echt zo benieuwd bij je..

Hier vanochtend weer bloed laten prikken op progesteron.. Kan morgen bellen voor de uitslag.. Ik reken zelf alleen nergens meer op.. Heb net als alle andere keren helemaal niet het gevoel dat het raak is :(..

Fijne avond allemaal!

3. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Wat veel gekletst dames haha ben de helft alweer vergeten,
    Drukke dag gehad vandaag

@ jbg das niet zo fijn ziek worden beterschap meissie
    @ norah jij ook beter schap Hope dat je meisje lekker slaapt vannacht
    @ anita suc6 meid ga voor je duimen morgen de uitslag
    @ suuszwanger hoe is het bij jou? Rommelt het al?
    @ tazzie leuk hoor dat je iedereen vertelen ben

Verder weet ik even niet meer,
    Haha in me hoofd is nog druk van de drukke dag

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Rose, fijn dat met beebje alles goed was! en neem inderdaad dan even de rust voor jezelf meis.. Alles voor een gezond beebje en een gezonde jij straks..

JBG kalm aan doen hoor.. en na deze week begint je verlof? lekker relaxen en tijd voor jezelf nemen hoor. niet ziek worden nu

Anita mijn duimen draaien voor je.. ik gun het je zo dat je zwanger bent!!

menp inderdaad wel een dilemma zeg voor jou.. maar als je woensdag test moet je dan gelijk dezelfde dag ook beginnen met die pillen??

sas en sam, wat grappig m. en ik hebben t net van de week ook gehad over geregistreerd partnerschap :) zowiezo omdat de kleine al zijn achternaam krijgt en ik die ook graag wil dragen ;) Wil ook wel graag trouwen, maar ja vriendlief wil dat nog niet zo omdat het geld er gewoon niet voor is voor een groot feest..

5. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Saxia.. Ja probeer mijn stoel wel iets anders te zetten..en dat helpt op zich wel, alleen na een tijdje krijg ik dan last van mijn rug.. We zitten met ons 2en in 1 kassahokje, dus kan ook niet verder naar achteren ofzo.

Anita.. dikke knuffel!

MenP.. wat een dilemma ja.. ik zou ook toch woensdag gaan testen.

Rose..fijn dat alles goed was met de beeb! En dat je wat advies hebt gekregen van je vlos!

6. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Rose; Oké, dan weet je wat je te doen staat. Halve dagen werken en goed gaan eten en drinken! Hoop echt zo dat het gaat werken!

@Saxia; Die gyn ziet me aankomen. Eerst al eerder een afspraak, omdat ik vind dat het te langzaam gaat en dan ineens zelf een kortere cyclus gaan ontwikkelen. Grappig detail; Mijn moeder ging ook bijna de mmm in en toen was ze ineens zelf zwanger. Zou toch érg leuk zijn als ik dat ook 'gewoon' doe!
    Maar denk idd ook maar woensdag testen. Ik heb Orgametril, bij iemand bekend?? Ik reken trouwens nergens op.

@Anita; Als wij nu met zn alle hopen én duimen! Dan moet het toch een keer goed nieuws zijn!

7. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    MenP ik heb dat niet gehad, ik heb Provera gehad. Maar als ik zo eens ga googlen is de werking van die 2 hetzelfde; allebei bedoeld om een ongi op te wekken. Ik zou even doortempen, volgens mij had je wel vaker een kruis gekregen wat een paar dgn later weer weg was en dus geen ei. Ben benieuwd!
    Rose fijn dat jullie een goede echo hebben gehad maar wat balen van die misselijkheid zeg.. Kan me voorstellen dat je op het werk dan bang bent om over te geven, dat lijkt mij ook vreselijk. Hopelijk ga je je snel beter voelen.
    Anita ik ben benieuwd naar je bloeduitslag!

Ik heb nieuws... volgens mij voel ik af en toe ons beebje! Ik voel sinds gisteren echt stompjes van binnenuit, vooral als ik gewoon rustig achter de computer of op de bank zit/lig. Als ik bezig ben voel ik niets. Net lag ik op de bank en toen had ik iets heel raars, net of er een ballon van binnen werd opgeblazen, mn buik voelde heel erg strak. En daarna weer een stompje hihi..
    Nu zit ik steeds me er op te concentreren of ik wat voel :D

8. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Sasjuh..wat leuk! Dat is zeker weten je baby :D hihi.. Dat gevoel van die ballon die opgeblazen word en dat je buik dan wat hard word heb ik ook vaak..volgens mij draait de beeb zich dan om ofzo.

Tazzie.. wat toevallig dat jullie het er ook over hebben gehad :D Ik heb vanmiddag een mail gestuurd naar de gemeente.. dus nu ff kijken op welke datum we het willen. We hebben al mooie ringen gezien :D Jullie al een datum bedacht?

9. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    anita wat fijn dat je morgen al uitslag krijgt, maar die uitslag heeft er niets mee te maken of je wel of niet zwanger kan zijn die geeft alleen aan of je een goede eisprong hebt gehad. ik ben erg benieuwd wat eruit komt.

rose wat fijn dat het goed gaat met de baby en hopelijk help het voor jouw als je minder gaat werken. en als halve dagen nog niet helpt dan gewoon een tijdje niet werken. succes meid.

norah hopelijk ben je snel beter en wel leuk toch als kleine norah lekker wakker is zonder te huilen.

jbg jij ook beterschap en nu genieten van je verlof!

menp je kan best de gyn bellen hoor das helemaal niet raar. ik zou gewoon ff om advies vragen. en je cyclus is dan wel korter maar evengoed nog best wel lang toch?

dames even over geregistreerd parterschap das toch bij de notaris toch niet bij de gemeente? en daar heb je toch geen getuigen bij nodig? en volgens mij krijg je dan ook niet de zelfde achternaam...
    zover ik weet registreer je bij een notaris gewoon al jullie bezittingen en zo voor als je uitelkaar gaat dat dit dan goed is geregeld. met een koophuis is dit bijv verplicht als je niet getrouwd bent.
    halen jullie geregistreert parterschap niet doorelkaar met gewoon trouwen voor de wet? (en dat dan evt op een gratis dag of zo)

ik ben de heledag met vlagen misselijk geweest en had steeds zo'n vol gevoel dat had ik gisteren nog niet. heb vandaag geen steekjes gehad onderin mijn buik dat had de de afgelopen dagen wel, had alleen afen toe zo'n trekkerig gevoel rond mijn navel.
    de tijd gaat gelukkig wel een stuk sneller op het werk dan met een dagje vrij! gisteren dacht ik dat ik gek werd hahaha
    ga morgen zeker niet testen heb namelijk geen tests in huis haha en heb geen tijd om morgenvroeg voor het werk naar de kv te gaan. mss dat ik donderdag ga testen maar denk dat ik gewoon tot vrijdag wacht vandaag ging ook snel dus voor ik het weet zal het wel vrijdag zijn.
    ik vind het zowiezo een beetje eng om te testen omdat ik er nu echt iets van verwacht en als die dan negatief is en ik moet dan ook nog een paar dagen wachten op mijn ongi dat lijkt me helemaal een hel.

anita en menp hoe ontzettend gaaf zou het zijn als we deze ronde gewoon alledrie zwanger zijn. hoeven we ons ook geen zorgen te maken over wie er als laatste overblijft en zo. echt daar gaan we voor!

10. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    wel schandalig haha ben echt net binnen van het werk heb de jas nog aan moet nog steeds mega plassen maar heb eerst zp bijgelezen en gereageerd hahaha. zo nu plassen jas uit en koken!

ps hadden jullie dat ook gehoord/gelezen er word een zeer strenge winter voorspeld deskundige verwachten een mini ijstijd!! en het begint al in november......brrrrrrrrrrrr moet er niet aan denken!

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    samenlevingscontract is bij de notaris.. geregistreerd partnerschap is bij de gemeente voor zover ik weet..
    wij hebben een samenlevingscontract, die moesten we hebben toen we dit huisje kochten..

sam nee nog geen datum bedacht haha.. eerst de kleine ook maar erkennen over een paar weekjes ;)

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hip wat jij bedoeld is een samenlevingscontract, dat is idd bij de notaris en niet bij de gemeente. Wij hebben dat gedaan toen we ons huis kochten.

Geregistreerd partnerschap willen wij misschien mei volgend jaar doen, dan zijn we 10 jr samen. Maar aan de andere kant wil ik het liever voor ons beebje geboren is.

Samantha fijn dat je het herkent! Vooral dat ballon gevoel is echt heel raar, vriendlief dacht ook al dat beeb dan misschien met haar kontje aan het duwen was hihi.

13. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Sasjuh; Wat ontzettend leuk dat je jullie beebje voelt!!!
    Maar als je orgametril/provera slikt, is dat dan heel schadelijk, mocht je toch zwanger zijn? Er staan namelijk verschillende berichten op internet. En dat kruis, dat klopt, misschien verplaatst hij nog.

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Voordat je dat gaat slikken ga je toch sowieso testen?
    Ik heb toen ik Provera slikte hier nog eens over gebeld met de gyn, omdat ik toen op mjin 2e Proveradag een positieve ovutest had. De gyn zei toen dat ik gewoon door kon gaan met de kuur en mocht ik daarna niet ongi worden kon ik testen. Zij zei dat het geen kwaad kon..

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sas wat gaaf dat je je beebje hebt gevoeld! dat lijkt me echt zo speciaal..

16. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Hip; Ik dacht eerst ook dat het zo zat met geregistreerd partnerschap, maar dat is een samenlevingscontract. Dat hebben wij ook, omdat we een koophuis hebben, maar niet dezelfde achternaam en geen getuige mee geweest. Bah...een mini ijstijd. Ik hou niet van de winter, tenzij ik binnen mag blijven.

Enne.....We haan ervoor!!!!!!!!!!

@Sasjuh; Ik ga wel testen woensdag. Maarja, áls het kruis blijft staan, stel, dan kan ik ook te vroeg getest hebben. Vandaar.

17. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Sas..dat zou best kunnen van dat kontje hoor... mijn vriend voelt het nu ook heel goed als ze onder zijn hand gaat liggen..

Gisteravond kwam hij laat thuis en ik sliep dus al .. was hij tegen me aan gaan liggen..arm om me heen. Zegt ie vanmorgen tegen me.. er was iemand jaloers dat ik weer naast je lag. Had de beeb de hele tijd lopen schoppen tegen zn arm. En ik heb er niks van gemerkt, want sliep al :p Zo grappig :D

Wij willen het waarschijnlijk in december laten doen.. maar mss ook wel eerder nog haha.. eerst ff afwachten wat de gemeente zegt.

Hip.. haha ik moet zo lachen om jou..als ik jouw verhaal lees zie ik echt zo'n heel hyper meisje achter de computer voor me :p

18. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Wat een verslaving trouwens dat Wordfeud....wie had het daar nu laatst over, Hip?? Gelukkig kan ik het alleen spelen als er wifi in de buurt is en niet aldoor.

19. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    yep ik had het erover pb me ff je nickname dan kunnen we tegen elkaar is echt leuk!

20. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    JBG.. veel plezier bij de groeiecho en succes in het zkh. Krijg je vandaag de datum te horen wanneer de keizersnede gepland word?

Hier ff een hele slechte nacht gehad. Steeds kramp in mijn onderbeen.. het voelde net of hij gebroken was zeg.. zal me nu gauw klaarmaken voor het werk.

Fijne dag iedereen!

Deel Deze Pagina