stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Mmm jbg wil je nie bang maken maar volgens mij is dat wel beetje hoog
    ik had nuchter 5.3 en na de lunch 5.7
    Maarja in elk ziekenhuis hanteren ze daar ook weer andere waardestijging miss is voor jou gewoon goed
    spannend joh 21 nov super leuk

2. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ JBG dat zijn prima waardes hoor,in ieder geval geen waardes om je druk over te hoeven maken

3. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    bij mensen die geen diabetes hebben is een normale waarde nuchter tussen de 4 en de 8 en vlak na het eten moet hij onder de 10-11 blijven

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Zo is het mij ook gezegd idd bij de vk Carly, dus JBG denk dat het prima is!
    Fijn dat je nu weet wanneer jullie beebje geboren gaat worden, echt een apart idee lijkt me! Kamertje en alles klaar?

Ik heb lekker weekend! Zaterdag komt mn vader de babykamer behangen en we gaan van het weekend de meubeltjes in elkaar zetten. Zo leuk! En morgenavond ga ik met vriendlief shoppen voor een box, hebben een winkel hier in de buurt gevonden met mooie aanbiedingen dus even kijken!

5. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Leuk Sasjuh!
    En JBG ik lees dat je waardes prima zijn, mooi!

6. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Anita.. ben benieuwd wat de uitslag van het prikken van morgen is dan.

JBG.. volgens mij zijn die waardes prima. En eindelijk dus een datum waar je je op kan verheugen..leuk joh!

MenP.. zo dat lijken zowaar kwaaltjes die bij een zwangerschap horen.

Hip.. ga je morgen testen?

Sasjuh.. lekker weekend! En leuke dingen op de planning staan :D

7. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Bedankt voor jullie berichtjes!

Zo, net de laatste waarde gehad na het eten en die was 6.4.. dus volgens mij is het dan toch echt geen suiker!

Alles is klaar, dus van mij mag het gauw 21 november zijn :D

@sasjuh: jij gaat een leuk babyweekend tegemoet lees ik, leuk:)!!

@hip: spannend morgen, ik duim nog steeds voor jullie!

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    nou dames stop maar met duimen....

ik was gisteren al een stuk minder misselijk en vandaag al helemaal niet meer, ik werd vandaag ook behoorlijk chaggie en snauwerig en dat duidt bij mij altijd op een ongi waardoor ik dus nog slechtere zin kreeg. ik was gelukkig lekker vroeg klaar met werken(voor mijn doen dan) ik werd echt gek van die onzekerheid en die wisselende gevoelens. dan voel je je eerst 3 dagen zwanger en heel anders dan ik me het afgelopen jaar heb gevoelt en dan opeens voel ik me alsof ik ongi moet worden, maar ben het nog niet dus de twijfel blijft....heel frustrerend.
    dus toen heb ik maar een test gedaan en omo wit!!

echt super balen!! had deze week ff het idee dat het raak was, niet dus. wat kan je eigen lichaam je toch voor de gek houden zeg, ik heb ook echt geprobeert hier rekening mee te houden, en landde ook meteen weer met 2 benen op de grond toen ik zo chaggie werd vandaag.
    hopelijk ben ik morgen meteen ongi dan kunnen we snel weer aan ronde 3 beginnen!

9. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Hip, gatver wat klote voor je meid!! Had het zo gehoopt voor je.
    Het kan niet zo zijn dat het nog te vroeg was met testen??
    In ieder geval een hele dikke knuffel!!

10. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    @jbg idd das geen suiker gelukkig maar :D sorry als ik je miss bang heb gemaakt maar dacht toch echt dat 8 veelste hoog was :s
    hoe is trouwens het geboorte kaartje? heb je de proefdruk al binnen?

@hip wat @#$$#%& zeg had het zo voor je gehoopt dat het raak was

ik heb vandaag de proefdruk voor het geboorte kaartje besteld :D

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Hip gadver.. ik had het zo gehoopt voor je! maar goed misschien is het toch nog iets te vroeg met testen?? ik blijf duimen

Jbg 21 november dus komt je beebje ter wereld.. spannend hoor

Sas lekker klussen dit weekend dus in de beebkamer.. btw welke winkel is dat? :) miscchien ook wat voor m en mij om te kijken? haha.. ;)

anita ik hoop ook mee dat je waarde morgen hoger is..

menp dat klintk wel als een zwangerschapskwaaltje van je tepels.. dat heb ik ook regelmatig en afhankelijk welk soort bh ik aan heb is dta zelfs weleens soort van pijnlijk..

hier nu behoorlijk gespannen wel voor morgenochtend... hoop zo dat we het hartje horen..

12. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    denk niet dat ik tevroeg heb getest heb met de k2v5 getest en die testen al vanaf dpo 11. en ik zit op 13 vandaag. en door de pregnyl kan mijn ei niet een paar dagen later zijn geweest dus denk echt dat het wel klopt helaas!
    en ik voel me sinds vanmorgen ook echt zoals ik me altijd voel als ik ongi moet worden dus...
    morgen ben ik precies een jaar gestopt met de pil voelt toch een beetje rot dat ik nu dus echt een jaar bezig ben zonder resultaat.
    anita dat heb jij vandaag of niet dat je een jaar bezig bent.

jbg wat fijn dat je bloedwaardes goed waren en 21 november word je dus mama wat leuk en spannend! ik heb op maandag altijd vrij dus ik kan dan de hele dag aan je denken hihihi.

menp jij houd het behoorlijk spannend zeg...dat zou toch wat zijn zeg heb je de gyn eindelijk zover dat ze jullie helpt en dan is het niet meer nodig. ik hoop het echt voor je!

sasjuh gaat een box kopen leuk zeg

troetjuh jij hebt de proefdruk besteld ook leuk en let goed op of alles klopt!
    ik kreeg een paar jaar terug een geboorte kaartje van een kennis een dochtertje en daar stond duys ergens hij of hem ipv zij of haar ( ik weet niet meer precies in welke zin het was maar het klopte in ieder geval niet)
    hun hebben dat met de proefdruk helemaal over het hoofd gezien.
    dus ze hebben allemaal verschillende felicitatie kaartjes gekregen hahaha.

13. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Troetjuh; Leuk de proefdruk van het kaartje!

@Hip; Takkûh zeg! Had het ook zo gehoopt én verwacht toch wel een beetje.

@Tazzie; Hoop dat je een beetje kunt slapen en jullie morgen een prachtig hartje horen!

14. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Hip das idd een goede tip me vriend heeft ookal mee gekeken
    omdat ik dislexie heb haha, dus de alle foutjes van mij zijn er al uit

15. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ hip wat ontzettend balen meid. Wat kan een lichaam toch raar doen,grrrr. En alweer een jaar verder... jeetje, dat moet je maar niet te vaak zeggen klinkt niet fijn. IK hoop echt voor jou maar ook de andere meiden dat jullie tijd echt nog mag komen. Jullie verdienen het ook zo!

@menp, spannend met jou!

@anita morgen ook een spannende dag.. hopelijk zijn ze omhoog gegaan.

@tazz kan me voorstellen dat jij goed in de zenuwen zit. Gelukkig heb je het 's ochtends anders moet je ook nog eens de hele dag wachten. Hoe laat moet jullie precies?
    ....op naar een mooi kloppend hartje.

@sasjuh lekker aan het genieten van alle voorbereidingen, heerlijk!

Verder weet ik even niet meer wat er allemaal gezegd is. Ik probeer wel zoveel mogelijk mee te lezen maar reageren doe ik op dit moment even wat minder. Zodra ik weer wat beter ben zal ik zeker weer actiever reageren.

Morgen gaan we aan vrienden vertellen dat we zwanger zijn. Ben erg benieuwd naar de reacties.

16. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    spannend rose, het is leuk om het bekend te maken :)

om 8 uur al als eerste geloof ik das wel fijn

17. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Rose; En al afspraken gemaakt over je werktijden? En spannend om het aan vrienden te gaan vertellen!

Ik weet het niet met mezelf. Afwachten is het enige wat ik kan doen.

18. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Anita en Tazzie; alvast sterkte voor morgen!!!

19. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Hip, dat is enorm balen en erg vervelend als je lijf je voor de gek houd.
    Stiekum hoop ik dat je te vroeg bent met testen.

Tazzie succes

20. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    anita succes vandaag!

heb redelijk geslapen vannacht..nu gauw ontbijten en dan op naar t ziekenhuis

Deel Deze Pagina