Hip.. Gatver, wat balen zeg! Wat kan je lichaam je dan voor de gek houden. Anita.. Succes met bloedprikken vandaag. Tazzie.. Je bent vast al in het zh, maar wou je ook nog even succes wensen. Hopelijk horen jullie zometeen een mooi kloppend hartje. Iedereen een fijne dag verder. Ik ga vandaag mn laatste lange dag maken. Kijk echt uit naar volgende week. Halve dagen.. Hoop dat ik dan meer energie krijg.
Samantha succes met je laatste lange werkdag! Ben je nog zo moe ja? Hip wat balen.. stiekem hoop ik dat hij toch nog positief gaat worden.. Taz hoe was het? Rose leuk jullie grote nieuws vertellen! Hoe gaat het nu met werken?
even snel via m'n telefoon. want ben inmiddels aan t werk. we hebben t hartje gehoord! gelijk toen ze de doppler erop zette hoorden we het al. zo bijzonder! klonk goed mooi ritme geen rare dingen zei ze. m'n baarmoeder groeit ook goed. kleintje zwom 2 x even weg haha net alsof ie er genoeg van had. zo dat wou Ik ff kwijt. gauw weer aan t werk.
@tazz wat een fijn nieuws! lekker gaan genieten meid. Ik werk nu halve dagen. De ochtende en de middag ben ik dan thuis. Mocht ook de ochtende niet lukken dan kan ik dat aangeven. Wat dat betreft is er veel begrip. Vandaag altijd vrije dag, dat is wel lekker. @anita al nieuws? @winnie hoe is het met jou? of weet iemand hoe het met haar gaat?
@hip: he bah, wat rot voor je zeg, echt balen zeker gezien je zon ander gevoel had! Kan me indenken dat het best confronterend is als je al een jaar bezig bent. **knuff** @rose: veel plezier vandaag om aan iedereen het te vertellen! @troetjuh: de proef is binnen en hij is echt heel leuk geworden! Ben er wel blij mee . Hoe lang duurt het voordat jij je proef binnen hebt? @sam: fijn je laatste lange dag, volgende week lekker rustiger aan doen! @tazzie: wat fijn dat alles goed was, geeft een gerust gevoel!
@rose: op hyves heb ik gezien dat Winnie een echo heeft gehad en dat alles goed is met de baby. Uitgerekende datum is 22 april. Ze heeft van de week alleen geslapen voor het eerst, dat was wel erg moeilijk en confronterend. En vorig weekend had ze erop gezet dat ze nog steeds erg misselijk was. Lijkt me zo moeilijk voor haar!
Tazzie wat een mooi nieuws Zeg! nu volop genieten en van de daken schreeuwen haha rose wat fijn dat er zoveel begrip is op je werk. hopelijk voel jeje snel beter winnie ik zag je echo op hyves mooi babytje groeit daar in je buik. Jullie zijn elke dag in mijn gedachte. ik heb echt rot zin vandaag ik was vanmorgen ff verdrietig maar nu gaat het wel weer zometeen werken echt geen zin. en ook zielig voor mijn collega's want ik ben zeker niet leuk vandaag! moet ook nog het hele weekend werken bleehhhh was het maar maandag!
Ik heb me ziek gemeld vandaag ik trek het niet ben alleen maar aan het huilen. weet niet eens precies waarom. blijf maar verdrietig ik denk dat alles er gewoon uitkomt nu of zo. ik ga lekker met de deken op de bank de hele dag een beetje huilen en dan is morgen weer alles goed en kan ik er weer fris tegenaan.
Aah Hip ik heb het zooo met je te doen.. En huilen mag best! Jij bent altijd zo optimistisch naar de buitenwereld toe maar het is allemaal gewoon klote, als je iets zo graag wilt en het maar niet komt.. Ga lekker een baaldag houden, mooi boek, tv, dekentje en pot thee op de bank. Ben je trouwens al ongi of dat nog niet? (sorry..)
Tazzie, dat is mooi nieuws! Hip, wat ontzettend balen zeg! Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden.. Wat dat betreft heb ik zelf nog nooit het gevoel gehad dat het raak is geweest maar ondanks dat was de teleurstelling altijd al erg groot.. Dus lekker even een baaldagje en dan er weer met de volle 100% er tegenaan. Hier verder nog geen nieuws, vanochtend bloed laten prikken dus hoop dat einde van de dag de uitslag binnen is. Ik ga weer snel verder met m'n werk! X
Aah hip Lekker uithuilen met ons kletsen, lucht ook ontzettend op gewoon Even rust voor jezelf pakken voor vandaag of nog langer tis ook niet niks hoor zo'n traject Sterkte meissie
He getver hip, geef er maar lekker aan toe. Het is ook niet niks allemaal! Even een enorme baaldag, flink uithuilen en je kan er weer tegen aan. Heb je iemand in de buurt die even bij je kan zijn?
Even aan de moeders onder ons Krijg dinsdag kraam intake gesprek Hebben jullie nog tips Of dingen die ik zeker moet vragen? @jbg als goed is komt hij morgen binnen ben benieuwd
In een ander topic lees ik nu dat Suuszwanger op 12 oktober is bevallen van een meisje met een mooie naam! Gefeliciteerd meis, ook voor je mannetje en je kleine meid die nu grote zus is!
@ hip een hele dikke knuf en laat alles er maar even uitkomen. Het is niet niks en het is goed om daar even aan toe te geven. Ga je vandaag maar lekker verwennen. Bankje hangen, uitzendigmist kijken,, lekker doen waar je zin in hebt. En super goed van je dat je je ziek hebt gemeld.
He dames wat lief dankje! gek he dat je zoveel steun kan hebben van mensen die je niet kent. Sasjuh maakt niks dat je het vraagt maar nee ben nog niet ongi heb wel al buikpijn.
Rose ik dacht dat ze misschien zelf de naam wel wilde vertellen hier. Maar als je nieuwsgierig bent (net als ik was..) moet je gewoon even op haar berichten zoeken Hip misschien ook wel buikpijn van de stress en het huilen.. Vind het allemaal zo sneu voor je, bah.
@hip: gewoon even vandaag aan jezelf denken, even uithuilen kan zo fijn... Gewoon een baaldag, kan me voorstellen. Even niets doen vandaag en niets moeten... Sterkte meissie!