stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Samantha, fijn dat je het leuk hebt gehad bij de jumbo.

Voor nu denk ik dat wij 1 kind willen, maar je weet maar nooit..

2. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Norah, wat fijn dat alles goed was!

Enne die kilo's doen jullie netjes hoor zwangere dames. Weet dat m'n zusje de eerste weken echt al ontzettend was aangekomen. Maar wat jullie ook zeggen het lijkt mij ook best confronterend. Vooral omdat ik altijd best wel veel bezig ben met m'n gewicht.

Zo ik ga nog even verder met werken!

Fijne avond nog..

3. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Jullie ook weer Babyboom gekeken? Wat geweldig dat dat ene stel weer zwanger is, zo mooi om te zien. Pff wordt er wel emo van!

4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    sam gelukkig is het goed bevallen bij de jumbo. hoelang moet je uitwerken bij c1000?

sasjuh hoe is het bij jouw is de ongi eindelijk doorgebroken?

anita dit was mijn 3de ronde dat ik deed tempen die andere 2 wel een ei maar ja die 5 rondes daarvoor weet ik dus niet.

vandaag is mijn ongi toch echt gekomen. dus deze ronde geen ei voor mij:( voelt een beetje dubbel. ben van 1 kant blij dat ik door kan maar van de andere kant denk ik en nu?????:( moet ik naar de dokter of niet? en hoelang zal het nu allemaal gaan duren? zit al in ronde 9:$ dus..... mijn geduld raakt eigelijk een beetje op.

met mijn vader gaat het niet zo hij heeft maandag een bed voor in de woonkamer gekregen.

net babyboom gezien heftig he bij martijn en suzanne geloof ik. die jongen wat kanker heeft.

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    he sasjuh ja ook dat vond ik erg mooi. echt een prachtig programma!

6. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Jeetje, ik heb 4 blz bijgelezen....

@Samantha; Fijn dat het werken bij de Jumbo leuk was en dus meegevallen!

@Troetjuh; Mooie echo. Mooi om zo je kindje te zien.

@Hip; Jeetje, zit niet echt mee met je vader. Sterkte!
    echt vaag, geen ei. Ik weet ook niet of je dan naar de dokter moet gaan of weer afwachten. Ik vind dat zelf ook lastig bepalen.
    Ik ben benieuwd of ik er wel één krijg. Ik had 3 dagen 36,1 en dacht, die zal wel gaan stijgen, maar hij was vanmorgen 35,9. Terwijl ik precies op dezelfde manier temp. Ik loop naar de badkamer (5 stappen vanaf mijn kant van t bed) en temp. Ben op zich wel blij dat ik temp, kan ik tenminste een beetje inzicht krijgen.

@Sasjuh; Toch nog even weg, hoop dat jullie er van kunnen genieten!
    Enne...t prutje van je vriend goed afgeleverd. Lijkt me ook vaag hoor, loop je daar met zo'n potje. Hoop maar op positief bericht.

Ik heb Nick&Simon gekeken, dus vandeweek even Babyboom terugkijken. Maar hoor hier dat het weer een mooie uitzending was. Ben benieuwd.

Wij willen wel 2 kindjes als dat allemaal kan. Ik weet nog wel dat we het samen eens over kinderen hadden en mijn vriend nog niet echt daarover nagedacht had, toen wilde hij wel een elftal, hahaha, als grapje hoor!

Welterusten allemaal!

7. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hip wel vreemd he dat je ongi kan worden terwijl je geen ei hebt gehad. ook dit zou je toch een aan je huisarts kunnen vragen? infomeren of dat kan en wat je er verder mee moet. volgens mij ben je echt niet de enige die daarvoor naar de huisarts gaat
    en ook vervelend dat het met je vader weer wat slechter gaat. Sterkte.

@anita hoe gaat het eindelijk met jou mams?

@sam, dag klinkt allemaal goed! En kun je geen grotere blousje vragen? en anders misschien een tijdje met je buik inghouden lopen ;) En ik kan me voorstellen dat je uitkijkt naar je eerste afspraak. zekerheid geeft toch rust. nog even geduld

@ de zwangeren, kilo's horen er nu eenmaal bij. na de bevalling een nieuwe forum aanmaken met afvallen :))
    hopelijk gaat het bij iedereen er vrij vlot af en zijn we weer zo slank als en den :)

en zijn er nog buikfoto's?

truste allemaal

8. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Samantha, fijn dat de eerste indrukken op je nieuwe werk bevallen.

Hip, vervelend van je vader. Over je ei ik zou naar de huisarts gaan en anders de vlos bellen waar je waarschijnlijk toch terecht komt deze hebben vaak ook een soort pre zwangerschaps advies gesprek of hoe je dat wil noemen.

Babyboom volg ik niet vergeet dat zeker met lekker weer. Wat kinderen betreft na de eerste zullen we tegen die tijd wel zien of we voor een 2e kindje gaan.

9. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    @hip.. 17 juni is mn laatste werkdag bij de c1000.. :)
    Wat vreemd dat je deze maand geen ei hebt gehad!
    En wat vervelend dat het nog steeds niet goed gaat met je vader :(

Ik heb ook weer babyboom gekeken.. samen met vriendlief.. pff veel tranen gelaten..hihi.. en vriendlief moest zo lachen bij die reactie van Ricky..dat ze een jongen kregen.. ;) Hij zal ook zo reageren denk ik haha..

10. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Sasjuh, hier ook babyboom gekeken. En net als jij wordt ik er ook wel emo van. Het is niet dat ik het iemand niet gun ofzo maar het is zo confronterend! Gisteren hebben vriendlief en ik dan ook besloten om eerst relax op vakantie te gaan en wanneer we terugkomen en we nog vakantie hebben een afspraak te maken bij mijn huisarts. Al is het gewoon ter informatie..

Hip, wat balen zeg! Maar aan de andere kant wel fijn dat je nu ongi bent en geen mega lange cyclus hebt bij het uitblijven van een ei. Wellicht dat je gewoon ter info een afspraak kunt maken bij de huisarts.. Je moet doen waar jou gevoel het beste bij is! Enne, sterkte met je vader meid!

Rose, leuk dat je erna vraagt. Met mijn mams gaat het eigenlijk naar omstandigheden best goed. Het is nu voornamelijk nog wondpijn maar dat hoort er gewoon bij! Wat betreft de pijn van haar rug en uitstraling naar haar been gaat het echt ontzettend goed! De techniek staat tegenwoordig voor niets laat ik maar zeggen..

En ik ben ook wel weer benieuwd naar wat buikfoto's!!

Sam, lekker hoor! Dat je werk bij de Jumbo zo goed is bevallen!

Hier gaan we zo weer eens aan het werk! Hoop dat deze dag wat beter verloopt dan gister.. Gisteren echt aan het stressen geweest ;)..

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Goedemorgen!

Hip wat vaag zeg, wel ongi en geen ei. Ik zou wel met de HA bellen, waarschijnljk zegt ie het nog even aan te kijken maar je kan het altijd proberen!
    En nee hier nog altijd geen ongi, pfff stom gedoe zeg. Ik ben de enige hier die graag ongi zou worden nu denk ik haha.
    MenP jouw temp is alleen maar verder aan het zakken! Je hoort vaak wel een temp dip voor je ei, dus wie weet?!
    Nick en Simon is ook leuk he! Dat moet ik nog terugkijken op uitzendig gemist.
    Anita fijn dat het redelijk goed gaat met je mams! Ik hoop dat jullie huisarts afspraak niet nodig hoeft te zijn en je voor die tijd al fijn zwanger bent!

12. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Ik ben dus niet de enige!! Gelukkig maar.. Bij mij is het ook alles behalve te doen.. Dus ja.. Dan maar niet he...
    Hoe is het verder met jou Norah?

13. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    he marlijn lang niks meer van je gehoord! hoe gaat het?
    ik zie dat je een jongetje krijgt leuk zeg, gefeliciteerd!
    hoe verloopt je zwangerschap?

sasjuh wat balen zeg dat je ongi nog steeds niet heeft doorgezet hopelijk komt het snel dat je door kunt!

ik heb de huisarts gebeld en ff met de assistente overlegd en ze vond dat ik het beste een afspraak kon maken dus dat heb ik gedaan. was ff moeilijk plannen ivm met mijn werk maar is gelukt haha maandag 6 juni. nog anderhalve week maargoed ik had geen zin om me vrij te pakken of om mega vroeg op te staan. ben benieuwd wat die zegt vind het wel eng hoor.

14. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Hey Meiden,

Even een ego update van mij:

Dinsdagavond begon bij mij ineens het bruinverlies alweer dus toen had ik het even helemaal gehad,ik was zo verdrietig dat het weer niet gelukt is en gisterochtend bleef mijn temp nog hoog en 's avonds was het bruinverlies weer gestopt dus ik kreeg toch nog weer hoop tot vanochtend.......
    Mijn temp is flink gezakt dus nu wachten tot de ongi begint :(

Ik heb vanmorgen besloten om de huisarts te bellen voor een afspraak volgende week omdat ik het er toch eens met hem over wilde hebben maar ik kon gelijk al terecht.

Ben dus vanmorgen geweest en hij was heel begripvol en stond open voor mijn verhaal heel fijn!

Ik ben namelijk bang dat er iets niet goed is en ik weet dat we natuurlijk nog geen jaar of langer bezig zijn en dat alles nog kan maar ik heb vanaf mijn puberteit altijd al veel gezondheidsklachten en voornamelijk in mijn buik gehad dus ik ben altijd bang geweest dat er ook iets mis zou zijn met mijn baarmoeder of vruchtbaarheid.

Dit heb ik ook benoemd naar mijn huisarts en hij snapte mij wel en hij wil me nu al gaan helpen.

Hij wil wel eerst zaadonderzoek bij mijn man laten doen en dan verder bij mij kijken, dus volgende week mag mijn man dat doen en dan de week erna krijgen we uitslag en gaan we verder een plan maken zei hij.

Vind het wel fijn dat de huisarts er zo voor open staat maar vind het allemaal ook wel spannend hoor.

Hij raadde me ook aan om te stoppen met tempen,hij zegt je weet nu hoe je curve is maar weet niet of ik dat al wil haha

Hij zei ook omdat ik altijd oud bloedverlies heb paar dagen van te voren dat ik ook misschien last kon hebben van endometriose maar goed dat moet dan nog worden bekeken

zo is wel een heel verhaal geworden

15. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Carly, fijn de je meteen terecht kon en je huisarts zoveel begrip toonde. Hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben en dat t makkelijk op te lossen is mocht er wat uit komen.

16. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Dank je wel Pooh

17. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Sasjuh; Mijn temp is vandaag met 0,6 graden verhoogd (35,9 naar 36,5)! Zou t een ei zijn??? Ik hoop dat ie ff hoog blijft. Maar heb niks gevoeld... Ik heb wel een onrustige nacht gehad, kan dat er mee te maken hebben dat mijn temp hoger is??
    Balen dat jouw ongi niet door zet zeg! Hoe lang staat daar voor na die pillen?

@Hip; Toch maar contact gehad met je ha. Hoop dat hij net zo begripvol is als de ha van Carly. Lijkt mij ook wel eng hoor!

@Carly; Fijn dat je zo snel terecht kon (kon je je daar ook niet té druk over maken op dat moment) idd wel spannend!

@Anita; fijn dat het beter lijkt te gaan met jouw moeder!

@Marlijn; hoe is het met jou??

18. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    27 mei: Carly (30 jaar,7e ronde, 1e kindje)
    15 juni: Marije007 (32 jaar, 7de ronde, 1e kindje)
    17 juni: Pooh ( 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje )
    18 juni: Anita1985 (26 jaar, 7e ronde, 1e kindje)
    19 juni: Hip1983 (28 jaar, 9de ronde, 1e kindje)
    23123 juni: rose83 (28 jaar, 6e ronde, 1e kindje)
    29 juni: MenP2010(28 jaar,3e ronde,1e kindje)bij 62 dgn cyclus

??: Sasjuh83 (28 jaar, 4e ronde, 1e kindje)
    ??: Winnietje (25 jaar, 6e ronde, 2de kindje)
    ??: Tazzie (31 jaar 5e ronde 1e kindje)

Zwanger:
    Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept
    Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept
    Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept
    Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt
    Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober.
    Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober
    Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november
    troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december
    Saxia (33 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, ik denk 11 januari
    Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 24 januari

zo ik heb het lijstje weer ff aangepast. nu het blauwe lijstje zo kort is moeten we steeds langer wachten tot er weer testers zijn.

carly wat ontzettend fijn dat je huisarts zo begripvol is. hopelijk is de mijne straks ook zo begripvol.
    hopelijk is het uiteindelijk allemaal niet nodig en worden we snel spontaan zwanger.

winnietje hoe is het bij jouw?

19. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    menp jij hebt wel een heel onregelmatige temp. zeg. ik vind het moeilijk te zien of je nu mss je ei hebt gehad als je bij morgen en overmorgen ook 36.5 invult geeft ff mss wel aan dat er een ei is geweest. gewoon om te proberen kun je daarna wissen. ik hoop het voor je dan heb je in iedergeval geen cyclus van 62!
    maar als ik eerlijk ben dan denk ik dat je geen eisprong hebt want je cyclussen zijn zo ontzettend lang iedere x en overal lees je dat er bij zo'n lange cyclussen meestal geen eisprong plaats vind. ik zal voor je duimen meid!

20. winnietje

winnietje Niet meer actief

Hip: Bij mij nog steeds geen kwaaltjes of ongi. We wachten rustig af.

Deel Deze Pagina