Nee helaas buikpijn is echt van de ongi want die heeft net doorgezet, heb maar meteen het zh gebeld en een afspraak gemaakt voor de eerste fm van de volgende ronde volgende week vrijdag begint de hele rattaplan weer opnieuw...jippie!! suuszwangr gefeliciteerd!! ik ga de laptop pakken(doe nu via de foon) en ga je berichtjes es checken. dan kan ik meteen mijn fm in het lijstje zetten. x
Hip wat rot nou dat het toch heeft doorgezet had het echt zo gehoopt voor jullie.. En doe vandaag inderdaad maar lekker rustig aan.. Even uithuilen mag best! sterkte!! Suuszwanger gefeliciteerd!! rose fijn da ter veel begrip op je werk is..
Hip he shit dus toch die stomme ongi.. Zullen we afspreken dat dit voorlopig de laatste keer is?? Taz je zinnetje onder je banner kan nu wel weg Leuke reacties op Hyves en FB! Heerlijk net in het zonnetje naar stal geweest, lekker bezig geweest met mn pony. Nog mooie fotoos van hem gemaakt, wat een lekker ding is het ook. Mis het rijden echt best wel... en dat duurt ook nog wel even voor het weer gaat gebeuren!
haha ja zag ik ook net.. ga ik zo weghalen.. ben ook lekker naar stal geweest net.. lekker met P getut en der ff gelongeerd
@ Hip, goed dat je je ziek gemeld hebt,je mag best een dag boos en verdrietig zijn,je bent de hele tijd zo positief en het is begrijpelijk dat de teleurstelling nu heel groot is! dikke knuffel meid. @ Tazzie,wat een goed nieuws,fijn dat het hartje zo goed klonk! @ suuszwanger, gefeliciteerd ,geniet er van!
met longeren wel.. met uit de wei halen wilde ze haast niet.. langs de wei langs t draad op heel vel struiken weggehaald.. daar wilde ze haast niet meelopen. Want het is allemaal anders dan anders plus een grote tractor met giertank die t erf op kwam jagen.. veel spanning dus eerst, gelukkig met longeren af kunnen laten vloeien. Fijn dat A. vrolijk was, blij om wat te doen he haha. P ook wel.
Dat is balen zeg! Ik kwam bij de wei aanlopen en toen kwam A. al meteen op me afgerend, zo lief vind ik dat altijd.
Deed P. de laatste tijd ook, maar vandaag niet :s ze hadden net een nieuw stukje gras erbij gekregen haha.. dus eten is belangrijker. pas toen ik over de helft van de wei was dacht zo ooohhhh ja laat ik maar eens naar baasje toe stappen
Zie net dat het al na vijven is en ben vergeten te bellen voor de uitslag van mijn bloed ... Lekker slim! Nu maar wachten tot maandag.. Hip, wat ontzettend balen zeg! Maar volgende week ga ik je gezelschap houden hoor.. Dan zal ik ook wel weer ongi zijn .. Knuffel voor jou meis!
JBG 17-10-2011: Uitslag bloedonderzoek Suusje1979: 17-10-2011: 1ste afspraak bij cb Saxia 18-10-2011: verloskundige JBG 18-10-2011: Controle verloskundige Sasjuh83 19-10-2011: 20 weken echo MenP2010 19-10-2011: Zw.test Anita1985: 20-10-2011: Gesprek gynaecoloog troetjuh: 21-10-2011: verloskundige hip1983: 21-10-2011: eerste fm iui3 Samantha1 22-10-2011: 3d echo Samantha1 24-10-2011: controle verloskundige Sasjuh83 26-10-2011: controle verloskundige Pooh; 28-10-2011: 20 weken echo Samantha1 28-10-2011: Bloedprikken bloedgroep baby JBG 02-11-2011: Groeiecho en afspraak gynaecoloog Tazzie12-11-2011: geslachtsbepalende echo Sasjuh83 28-11-2011: 3D/4D pretecho Hip1983 (28 jaar, 1e kindje) is weer ge-iuid Anita1985 (26 jaar, 1e kindje) MenP2010 (28 jaar,1e kindje) Zwanger: Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april Tazzie (31 jaar, 6e ronde,1e kindje uitgerekend 17 april Winnietje (25 jaar, ronde kwijt 2de kindje) uitgerekend 22 april rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 09 mei Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober--> bevallen op 20 september 2011, een jongen Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje! Buddy's: Sasjuh83-Anita1985 Anita1985-Sasjuh83 Tazzie-Samantha1 Samantha1-Tazzie Norah12-Suusje1979 Suusje1979-Norah12 Troetjuh-JBG JBG-Troetjuh MenP-Hip1983 Hip 1983-MenP
@Tazzie; Wat een super fijn nieuws! @Rose; Fijn dat er begrip voor je is en hoop dat het voor jezelf ook prettig voelt1 @Winnie; Hoop dat je misselijkheid wat minder is geworden. En wat lijkt het me moeilijk om dan voor het eerst echt alleen te slapen, sterkte! @JBG; Bedankt voor de update over Winnie. Hoe gaat het met jou? Al gewend aan DE datum? En wat leuk dat de proefdruk zo goed is! @Hip; Wat ontzettend vervelend voor je zeg! Hoop dat je je al iets 'beter' voelt.
zo ik heb de lijst ff aangepast en mijn banner! ik lig lekker op de bank met de katten en de deken tv te kijken, maar was stiekem in slaap gevallen heb dik 2 uur geslapen. ben nu minder huilerig gelukkig maar nog niet super vrolijk, ach dat komt wel weer. heb net ff de berichtjes van suuszwanger gelezen echt een leuke naam, had ik ook op het lijstje staan maar past niet bij de naam van mijn vriend dat lijkt te veel. mijn vriend neemt dadelijk frietjes mee als die klaar is met werken dus hoef niet op te staan voor te gaan koken, lekkerrr. anita was je zo druk aan het werk dat je vergeten bent te bellen? ik hoop niet dat je me gezelschap komt houden volgende week. ik hoop dat jij eindelijk es zwanger bent! en anders vind ik het wel gezellig hoor.
@Anita; Ow, gaat ineens de tijd té snel, is het al 17h geweest! @Suuszwanger; Is niet meer zwanger maar mama van 2 meiden. GEFELICITEERD!!!
Wat een geklets weer! Och Hip meid, wat ongelofelijk *** met peren. Tja die zijn nu in de aanbieding, dus dacht gebruik die uitdrukking maar. Goed dat jij even een pas op de plaats dag hebt genomen voor jezelf. Hulde!!! En nu weer door inderdaad. Hoe vaak gaan ze je iui-en? Wat een raar werkwoord trouwens! Verder Suuszwanger van harte met de nieuwste wereldburger in jullie gezinnetje. Foto's en verslag graag wanneer je er weer een beetje aan toe bent. ik ben wel nieuwsgierig hoor. Tazzie wat een fijne berichten! Rose ook al goed voor jezelf en de kleine bezig, prima. Anita je bent toch niet zwanger he dat je dat vergeet. Ach ja maandag komt vanzelf. Wat denk je zelf? JBG zo'n proefdruk moeten wij ook maar eens gaan regelen. Hoe voelt het om te weten wanneer je de beeb letterlijk in handen gaat krijgen? Nou ja er kan natuurlijk altijd een spoedje tussenkomen waardoor jullie opschuiven. Ik had weer een superberoerde nacht. Gelukkig heeft mijn man lekker lasagne gemaakt en een wasmachine studie uitgevoerd. Morgen maar eens gaan bestellen. Volgende week maar eens wat uurtjes minder werken. heb nog genoeg overuren en het is toch herfstvakantie. Nog meer meiden die een oproep hebben gekregen voor een griepprik? Mag dat wel als je zwanger bent? Ik vraag het ook dinsdag nog wel even aan de vlos.
Hip.. Wat balen meid! En huilen mag dan zeker wel! Jij bent altijd zo positief geweest.. Anita.. dus de tijd vergeten..naja dan maandag maar. Hopelijk dan met een beetje goed nieuws. Suuszwanger.. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Saxia.. wat balen dat je weer een slechte nacht hebt gehad! Dan idd ook maar aan jezelf denken en volgende week iets minder werken. Ik heb geen oproep gehad voor de griepprik.. nog niet in ieder geval. Geen idee of dat mag als je zwanger bent.. Idd maar even vragen aan je vlos. Sasjuh.. Ja ben weer heel erg moe de laatste tijd. Slaap ook slecht..Tis een tijdje goed geweest, maar de vermoeidheid komt hier gewoon weer terug. Tazzie.. goed nieuws gehad! Super meid..nu echt gaan genieten! En wat een leuke reacties op hyves he Nou zal vast wel mensen zijn vergeten..maar ff geen puf om erop te reageren. Hier weer ff een financiële tegenslag. dus ff een dipje. Ga lekker met vriendlief bankhangen en the voice kijken.. ff gedachten verzetten.
Daar kan je knap moedeloos van worden he sam Al die tegen slagen.... Hou ook altijd me hart vast als er een blauwe op de mat ligt Ik moet nu nog 1x huurtoeslag terug betalen denk en dan is dat allemaal achter de rug na 3 jaar terug betalen van al die shit toeslagen Weet wel dat ik nu altijd heeeel,veel meer ga opgeven dan dat we verdienen Deed ik trouwens wel altijd al hoor En Pfff auto keuren komt er ook weer aan dure geintjes Hoop dat meevalt....
goeiemorgen allemaal hier schijnt een mooi zonnetje al is het wel koud buiten, maar iedereen een fijn weekend
Goedemorgen hier schijnt ook heerlijk het zonnetje Idd wel wat frisjes Achja moet toch wachten op de post en onder tussen poetsen haha