stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    oww en sasjuh veel plezier bij de 20 wekenecho morgen. zo zit je aan de clomid en dan opeens ben je al op de helft van je zwangerschap! wat vliegt de tijd zeg, hopelijk is de 2de helft van je zwangerschap net zo zorgeloos als de eerste helft.

jbg jij succes morgen bij de dietiste, ben benieuwd wat ze gaat zeggen. en het schijnt dat bij cts het helpt om je arm langs het bed te laten hangen.

2. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    ik zal nog is effe een buikfoto spammen ( weet alleen niet meer wie er naar vroeg) :D

3. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @sasjuh; Veel plezier morgen bij de echo! En het is alleen maar fijn dat het zo goed gaat met je, ik hoop voor je dat dat zo blijft!

@rose: ik hoop voor jouw dat het gauw overgaat en dat dit echt niet je hele zwangerschap gaat duren! Mijn verloskundige zegt meestal ziek tot 16 weken, was bij mij ongeveer ook zo.

@troet: wanneer moet je doorgeven hoe je de uren verdeeld wilt hebben? Als ze me morgen niet hebben gebeld, ga ik hun bellen. En je hebt ook al een flink buikje, leuk hoor!

@saxia; alles was goed bij de verloskundige. Fijn dat jij en purk goed op groeischema liggen :D!

@menp: Ga je nu morgen wel een zw.test doen? Spannend hoor!

@hip: fijn dat je ondanks de pijn toch goede energie hebt! Spierpijn kan wel echt vervelend zijn, hoop voor je dat het snel voorbij is!

4. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Ik had gezegt dat ik ze deze week zou bellen
    Heb met vriend overlegt en we gaan in eerste instantie 3 uur nemen, mocht echt niet gaan dan nemen we meer uren, maar me schoonmoeder logeert hier ook een paar dagen, en die wou wel de huishoudenlijke klusjes doen
    Dus die hulp komt echt alleen voor moeder en kind
    Is dat bij jullie ook 3.90 euro per uur zelf betalen? Valt mee zo maar als je ga rekenen ist toch 250 euro voor 49 uur dat jezelf betaal

5. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Yes, Norah is aangekomen!! Ze weegt nu 3640 gr, dus bijna 100 gr aangekomen in 3 dagen. Nog wel onder geboortegewicht (3690) maar komt steeds meer in de buurt.
    Heb wel gebeld Saxia, gisteren, maar toen zeiden ze dat ik nog wel kon afwachten tot donderdag ( dan moet ik naar het CB) omdat ze tevreden was, goed dronk (100 cc per keer), voldoende plasluiers en gewoon erg helder was.

Troetjuh, ik zou echt voor de volledige uren gaan hoor! Weet even niet of jij borstvoeding wilde geven, maar zo ja, daar gaat echt veel tijd in zitten! Ik riep in het begin ook echt dat ik al die uren niet nodig had, maar ik heb uiteindelijk zelfs meer uren gehad! Toen kon dat geld me echt niet schelen aan eigen bijdrage. De tijd vloog om elke dag en was echt blij dat zij er hele dagen was zodat ze Norah ook goed in de gaten kon houden en ons tips kon geven over hoe we het beste konden reageren op haar. Dat is echt lastig als ze jou en de baby maar 3 uurtjes ziet op een dag. Wij hadden van te voren echt zoiets van, liever geen vreemde in ons huis, maar in de kraamweek zelf keken we s ochtends vroeg uit naar haar komst! Dus denk er wel echt goed over na hoor!

6. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Hip; Temp is idd nog hoog. Ben blij met mn ei! haha. Heb de vorige 2x een lf van 13 en van 11 gehad. Dus dan zou ik in t weekend ongi moeten worden. Denk ook dat ik de gyn maar moet bellen.
    Jij nog ff voorzichtig met je linkerkant, ik denk wel dat je geluk hebt gehad hoor. Het klonk als een flinke smak!

@Troetjuh; Wauw wat een mooie buik!!!

@JBG; Denk wel dat ik morgen een test ga doen. Dat was 'de afspraak' , maar of het dan klopt?? Ik zie wel.

@Norah; wat fijn dat kleine Norah aangekomen is!!!

7. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Saxia.. wat fijn dat jij en de kleine goed op schema liggen :D

Norah.. wat goed dat ze is aangekomen.. nu jij nog je nog beter gaan voelen en dan komt het helemaal goed!

Troetjuh.. had het op hyves ook al ff gezet..maar mooi buikje hoor!

Wbt kraamzorg.. Wij doen ook 3 uur. Mijn moeder en schoonmoeder komen hier ook na de bevalling.. tis net wat troetjuh ook al zei, je kan het altijd omhoog zetten..

Rose.. gadver.. wanneer stopt de misselijkheid nou eens zeg :(

JBG.. succes bij de dietist vandaag!

MenP.. ben benieuwd wat jouw test vandaag aangeeft..

Sasjuh.. heel veel plezier bij de echo! Geniet ervan.. je mag lekker lang naar jullie meisje kijken vandaag! Komt helemaal goed! :D

Zo.. ik zal me weer gaan klaarmaken voor het werk.. vandaag tot 1. Vanmiddag lekker met vriendlief de stad in.. kijken of ze nog wat aanbiedingen over hebben bij de Wibra :D

Vandaag 26 week!! :D:D hihi... Het schiet echt al op nu..

8. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Nou idd en als erg goed gaat kan je hier dus niet de uren gaat beneden laten zetten...
    Das wel jammer

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    MenP ik ben erg nieuwsgierig naar je temp én of je getest hebt!
    Samantha 26 wkn alweer, dat gaat hard. Moeilijk voor te stellen dat de beebjes van Patricia nu dus al geboren waren..
    Troetjuh mooie buik hoor meid! En tja die eigen bijdrage.. ik denk dat je op dat moment zo blij bent met de kraamzorg dat dat geld je niet kan schelen. En tja beebjes kosten nu eenmaal geld.
    JBG succes bij de dietiste!

Ik ben ook druk vandaag, ga zo eerst naar de Wibra babyspul inslaan, nog geen tijd voor gehad van de week. Daarna boodschappen doen, naar stal, een marsepein taart voor mn moeder maken, stofzuigen, de was doen, eten maken, naar de echo en dan nog verjaardag. Gok zo dat ik wel goed slaap vannacht :D
    Morgen nog een dagje extra vrij dus dat is lekker!

10. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MenP en en en? getest? en en en? wat was het resultaat? en en en ? wat nu dan?

@Norah goed bezig met de zorg voor jullie Norahtje. Fijn zeg dat er gewicht bij komt.

@Sasjuh plezier met gluren en de drukke dag van vandaag. Heb ik ook "last" van. Ik krijg de loodgieter, een nieuwe wasmachine en buitenlandse visite. Verder moet ik nog een taart bakken en opruimen hier en dan 100 wassen draaien, want ik loop nogal achter met een kapotte wasmachine. proefkaartje was gister binnen. Is leuk bevonden, nu nog iets qua tekst bedenken.

@Hip tuurlijk mag je komen proeven. Kun je morgen? Is wel een eind hoor naar Zuid-Holland. Ach en blauw aan de linkerkant. Heb je er iets op gesmeerd?

@JBG succes bij de diëtiste. Opschrijven maar wat ze te vertellen heeft.

@Troetjuh goeie buik. Ik zal van het weekend weer eens vragen aan manlief of hij mij op de gevoelige plaat wil vastleggen.
    Wij gaan denk ik, heb nog niet eens overlegd met manlief, voor alle zorg die we krijgen kunnen. Geen opa's en oma's in de buurt die kunnen helpen en ben zelf natuurlijk ook niet helemaal stabiel en neem aan na een bevalling al helemaal niet.

De Wibra gaat geld verdienen vandaag heb ik gelezen. dames shop ze!

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Saxia hier gaan we denk ik ook voor het volledige aantal uren hoor. Oma's wonen wel in de buurt maar voor hun is een baby natuurlijk ook weer compleet nieuw en de dingen zijn tegenwoordig zo anders als vroeger.
    Jij dus ook een druk dagje, ook een verjaardag vandaag? (of morgen?)

Ik ben al terug van de boodschappen en de Wibra. Had bij de Wibra voor 22 euro: 3 aankleedkussenhoezen, 6 hydrofiele luiers, 5 spuugdoekjes en een boxkleed.
    Goed voordelig geshopt dus ;)

12. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Samantha; wow, 26 weken alweer! En op naar de Wibra!!!

@Sasjuh; Jij hebt inderdaad een drukke dag vandaag! Wel genieten van de echo hoor!!! en het is gelukt bij de Wibra, waren leuke spullen zag ik.

@Saxia; Ook al een proefdruk van het kaartje, leuk! En lastig hè zo'n kapotte wasmachine, gelukkig nog niet gehad.

en ik heb getest...omdat het moest...

13. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Wat was (en ben) ik aan het shaken zeg!

Eerst die van de KV. Die gaf binnen een minuut al 2 vette strepen en toen 1 van clear blue met alleen zwanger/niet zwanger, die deed het niet. Snel met de auto (vriendje werkt thuis deze week) naar de Kv voor 1 mét indicatie....en zie t resultaat hierboven. Al bij mijn ouders op de koffie geweest en ze de 2 testen in een tasje gegeven. helemaal happy!!! Mijn moeder wist dat ik moest testen, dus vandaar meteen even langs.

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    MenP je bent gewoon hartstikke zwanger! En zo te zien ook al wel wat langer als nog niet eens 4 weken.. Meis wat ben ik blij voor je!! Hoe voel je je, je had niets geen klachten toch??? :D

15. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Dank je! Ik heb wel heel gevoelige/pijnlijke borsten, maar verder inderdaad niets!

16. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Huh.. MenP wat is dat nou :$!! Jij bent gewoon hartstikke zwanger??? Meis van harte gefeliciteerd en heel veel plezier vandaag om dit tot je te laten doordringen!! Wat dat zal denk ik wel even moeten.. Maar nogmaals VAN HARTE MET DIT FANTASTISCHE NIEUWS!!!!

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Helemaal gaaf hoor, net voor de Clomid enzo toch zelf zwanger! Het is jullie zo gegund :) Ik ga hopen op een mooie plakbeeb!

18. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Anita; dank je wel! Ik dacht gisteravond nog, misschien....?? En vanmorgen durfde ik niet te testen, omdat ik ernstig rekening hield met een witte test. Heb echt staan huilen en springen.

@Sasjuh; inderdaad net voor de clomid enzo. 1 van de eerste reacties van mn vriend; Dus nu hoef ik geen potje meer in te leveren, geweldig die mannenlogica.

Zit elke minuut naar die testen te kijken...

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Je vriend geen potje in leveren en jij geen follikelmetingen en talloze ziekenhuisbezoekjes! Natuurlijk is dat allemaal voor een goed doel maar dit is toch helemaal gaaf.
    Kan me voorstellen dat je er emo van werd hoor, dat had ik precies hetzelfde. En lekker naar die testen blijven kijken vandaag, die van Clear Blue blijft ongeveer 24 uur staan, dan verdwijnt de tekst ;)

Anita hoe is het met jou, waar zit je nu in je cyclus?

20. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Men p
    Van harte meid super gefeliciteerd, we duimen voor een plakkert
    Mooie duidelijke test
    Volgens test zou je nu dus zo 5 weken zijn...

Deel Deze Pagina