Haha saxia mijn schoonmoeder komt ook niet uit de buurt 200 km hier vandaan Maar zij is bij de bevalling en daarna blijft ze nog een paar dagen... Lekker gezellie hihi
Hm nee ik moet er niet aandenken, mn schoonmoeder bij de bevalling. Mijn eigen moeder wil ik er ook niet bij hebben! Alleen vriendlief en dan natuurlijk de vk en kraamverzorgster enzo, maar verder niet hoor!
@menp,,, een dikke vette positieve test!!! gefeliciteerd!! jeetje wat zullen jullie blij zijn. En dat allemaal voordat jullie de molen in zou gaan, wat heerlijk! geniet er samen lekker van. @anita en hip een dikke knuf en hopelijk volgen jullie gauw!! geef niet op.
@menp: wat GAAAAFFFFFFFFF ! Ben zóóó blij voor jullie!! YES! Ennuh; gewoon gelijk bellen hoor, kan altijd!! Geniet lekker samen!! Woehoe!!
@sasjuh ik zou daar ook niet aan moeten denken. Vriend mag er bij zijn, uiteraard blijft hij dan wel naast mijn staan. Ik ben veel te bang dat hij daarna nooit meer seks zou willen. En verder de gene die er bij moeten zijn maar geen fam. wat betreft kraamzorg heb ik mij nog niet mee bezig gehouden ik wacht jullie ervaringen nog even af.
@Hip en Anita; Ik duim nu zoooo voor jullie. en volgens mij maak ik super HCG aan, want volgens temp zou ik voor NOD zitten, dus ik strooi wat ************!!!!!!!!!!
whaaaaa MenP van harte gefeliciteerd meis!! wauw wat super zeg en wat een supermooie testen!!! echt wow... Zou zowiezo even de gyn bellen denk ik. Dat die er van weet. anita en hip voor jullie ook van mij een dikke knuf.. dat jullie nu maar echt gauw mogen volgen! lees verder iets over schoonmoeders bij bevalling en kraamzorg uren. mijn schoonmoeder komt ook echt niet bij de bevalling en mn eigen moeder ook niet.. Daar heb ik totaal geen behoefte aan..
Dat kan ik me heel goed voorstellen dat je heel blij bent. wat zei je vriend? (of heb ik daar overheen gelezen?)
Ben terug van de diëtiste... Moet de koolhydraten gaan verbannen (volgens mij zit dat echt in alles )... Maar goed, voor mij wel wennen, want ze wil dat ik mijn maaltijden ga verdelen, zoetbeleg verbannen, koekjes en frisdrank verbannen... vleesbeleg/ kaas op 2 bammen mag wel, als ik toch zoetbeleg wil, dan 1 bam met zoet en bijvoorbeeld een cracker met kaas... als tussendoortje max 15-20 koolhydraten, dus bijv een kleine eierkoek of peperkoek of 2 sultanakoekjes.. 's avonds oppassen met de hoeveelheid pasta e.d. Mag wel een toetje, maar ze gaf aan dat ik dat dan pas een uurtje later moet eten. Mag op zich wel een glaasje frisdrank of een klein koekje, maar dat komt dan i.p.v. het tussendoortje.... Geen sauzen (appelmoes, mayo etc.)... Op zich is het wel te doen, maar je eet momenteel al uit verveling thuis, gewoon nergens naar kijekn. En ik zal mijn ice tea gaan missen, eigenlijk sowieso het drinken want moet overdag maar zo veel mogelijk water of thee drinken ofzo... Maarrrr, alles voor de baby en als de baby is geboren kan ik weer aan mijn lekkernijen (gelukkig nog maar 4 weken en 4 dagen, hoezo aftellen ). Ze gaf ook aan dat de kans dat ik bij een 2e zwangerschap weer suiker heb groot is. Tevens kan dat blijkbaar ook zijn als je wat ouder word er ook last van hebt. Ze gaat me straks nog een overzichtje sturen wat we hebben besproken. Zal weer even wennen zijn, maar komt goed... Haal het gewoon niet meer in huis dan kan ik er ook niet meer aankomen
@Tazzie; Mn vriend is ook zooo blij. Hij zei meteen; dan hoef ik geen potje meer in te leveren. das waar, haha. Hij zei ook meteen toen de 2de test het niet deed, kom we gaan ff een nieuwe halen, want een half uur wachten voor dat het fout-tekentje uit de ene zou zijn, duurde hem te lang. @JBG; Dat zal zeker even wennen zijn zeg! Maar idd even alles voor de baby. En nog maar 4 weken en 4 dagen. Zet hem op!
MenP ik zou de gyn gewoon vanmiddag al bellen hoor! Aangeven dat je heel donkere testen hebt en wanneer je kunt komen voor een vroege echo. Vind je testen idd wel donker voor 11 dpo ben je geloof ik? Hihi misschien ook wel een tweeling Met 4 weken en 1 dag had ik 2-3 op die CB test, weet ook niet of die dingen qua termijn zo betrouwbaar zijn. Hihi Rose hier moet vriendlief ook bij mn hoofd blijven staan bij de bevalling, hij hoeft niet tussen mn benen mee te loeren Stom misschien maar dat lijkt me maar niets. JBG dat zal wennen zijn ja, gelukkig is het maar tijdelijk! Nog ruim 3 uur wachten, pff ben zo gespannen.
Haha so heeft iedereen weer andere ideeën over de bevalling Ik vind wel heel speciaal en heb een speciale band met mijn schoonmoeder Is toch een beetje me moeder aangezien ik die niet meer heb... Had me moeder nog wel geleefd was zij mee gegaan
Ik heb ook een goede band met schoonmoeder en ook met mn eigen moeder, ze gaan niet voor niets beiden op ons meisje passen. Maar nee, bij de bevalling kan ik ze toch echt missen als kiespijn. Maar iedereen moet doen waar je je prettig bij voelt, dan is het goed toch! Zo het begint me hier ineens te onweren joh!
Sasjuh, even kort een reactie op je vraag want ben gewoon aan 't werk en het is echt mega druk! Hier was de verwachting dat ik op basis van al mijn vorige cyclussen dat ik maandagavond met 12dpo wel ongesteld zou moeten zijn.. Alleen tot op heden.... nog geen ongi te bekennen .. Vandaag zit ik dus op 14 dpo en we zouden morgen dus kunnen testen. Normaal had ik al lang getest maar op de één of andere manier durf ik het nu niet omdat ik totaal geen seintjes krijg van mijn lichaam dat ik zwanger ben, en ik de teleurstelling wil voorkomen... Ik wacht nu dus nog steeds geduldig op de ongesteldheid die komen gaat.. Ga wel tig keer op een dag naar het toilet .. Dus meiden, ik denk dat ik morgen zonder te testen gewoon naar de gynaecoloog ga voor mijn afspraak voor het vervolgplan .. Dan moet zij maar aangeven dat we kunnen testen. Werkze nog en anders genieten van je vrije dag meiden!
Anita dus dan zou je nu al 14dpo zijn en niet ongi??? Wie weet ben je gewoon ook wel zwanger joh.. En mijn lichaam gaf ook niets geen seintjes aan dat ik zwanger was he.. dat hoeft dus helemaal niet. Hopelijk blijft die ongi weg en durf je morgen te testen, ben benieuwd!
@Anita; Dus best spannend ook bij jou! Ik heb naast pijnlijke borsten ook echt nergens last van hoor, dus.... Ik heb de afsprakenlijn gebeld. Ik heb nu maandag 31 oktober de 1ste echo en dinsdag 1 november een afrondend gesprek met de gyn. En dan hoor ik of ik het 'gewone' traject in ga of bij de gyn blijf. Dat is best snel! Over 1,5 week al!
MenP o lekker zo snel al! Daagjes aftellen dus Ga je ook even een mooie banner maken.. die heb je verdiend!