Dames hoe moet je eigenlijk een boxspring bed op klossen zetten???? Ik heb echt geen idee hoe we dat voor elkaar moeten gaan krijgen tegen die tijd
menp ik was ook nog net geen 7 weken hoor bij de eerste echo.. klein wurmpje van 7 mm geloof ikdat het was, meet wel kloppend hartje saxia wat vervelend dat maagzuur.. enne goeie tip van de knuffels rose goed dat je even voor jezelf hebt gekozen hoor. even alle rust pakken norah fijn dta je man een broodje smeert 's ochtends. en fijn dat je pijn minder wordt sas ja dat vroeg mn verlos of ik dat wou.. omdat ze het allemaal nog aan het onderzoeken zijn. Ach waarom niet dacht ik. Gelukkig weet ik dat ik een vrouw krijg haha(tenminste als t goed is). Had haar net zelf aan de telefoon, klinkt erg aardig. en anders pech, heb mijn gyn al een paar x daaronder gehad en dat was ook een man..kan er nu niet echt meer mee zitten denkt dat ik vanavond met vriendlief maar ff naar de wibra ga hier in de stad.. klinkt erg leuk wat jullie allemaal kopen daar..
Das ook een goeie vraag sas, wij hebben ook een boxspring.. denk dat het hier maar bierkratjes gaan worden ofzo..
@Sasjuh; Hoop ook echt dat we iets zien, jouw bericht geeft me hoop! dank je! @Saxia; Het zal inderdaad druk worden. Je denkt dat je er wel iets van weet, maar nu het dan echt zo is, dan kom je er achter dat je eigenlijk nog niet zo veel weet. Wanneer moet dit aangevraagd worden en wat voor beslissing moet ik daarover nemen??? Komt wel, denk ik. En anders klop ik wel bij jullie aan (als dat mag). Schattig van die mannen hè! haha. @Tazzie; Jij bent fijn wat dingen aan het regelen. En mooi dat de datum voor de 20-weken echo vaststaat. Ik weet niet eens hoe ver ik ben....hoop meer dan 6 weken dan, maarja...??? @Sasjuh en Tazzie; Ik heb me dat al eens eerder afgevraagd met een boxspring op klossen. Zullen ze vast iets voor hebben, kan niet anders, veel mensen hebben een boxspring volgens mij. Of hoofd- en voetbord eraf en dan lig ik hoger dan mn vriend....haha, zou wel komisch zijn! Kan ik via zijn kant mijn eigen bed op. @Troetjuh, hoe hoog zijn die klossen eigenlijk? en hoe breed???
Je bed moet een bepaalde hoogte hebben... Kan zijn dat je boxspring al aan die eisen voldoet hoor Effe Google haha en dan je bed meten en anders idd op bier kratjes Zal straks is proberen foto te maken.. ben nu op me telf
Nou mij ons kan het hoofd en voetenbord er niet af. We hebben zeg maar 1 ombouw en daarin staan dan 2 boxsprings. Die zijn nog niet hoog genoeg helaas Troetjuh.. ga het wel eens navragen als de kraamverzorgster komt voor de intake, en dat duurt nog wel even! MenP ja bizar he wat er op je afkomt als je eenmaal een posi test hebt! Vond ik ook al. Kraamzorg moest ik voor de 10e week regelen en verder liep alles wel via de vk, zoals bloedprikken enzo.
Hi ladies, Kom tot niks vandaag. Troetjuh dank je voor de tip. Ga ik zo proberen. Tazzie is lekker aan de regel. Goed bezig. Gewoon inschrijven bij verschillende dagverblijven. Afzeggen kan altijd nog. Je zit er pas aan vast als je een contract tekent en dat gebeurt pas na de geboorte ergens. eerst zorgen dat je een plekje kan bemachtigen. MenP spui al je vragen hier maar hoor. Wij staan je graag bij met goede raad. Qua klossen. ons bed kan echt niet op klossen. Dus wij hebben een logeerbed gebombardeerd tot bed op klossen als het zover is. Ik ga toch niet thuis bevallen namelijk. En na de bevalling gaat het geloof ik alleen nog om het verschonen van het bed. Ik heb gelezen dat dat elke dag moet gebeuren!!!??? Lijkt mij erg veel trouwens, zoveel beddengoed heb ik niet. En mijn mannetje doet het bed dan wel verschonen i.p.v. de kraamzorg. Zo, opgelost!
volgens mij moet je bed 70 cm hoog zijn ofzo.. saxia das wel een goede op meerdere inschrijven.. (aarggh het liefst zou ik de kleine helemaal niet inschrijven en lekker huismama worden, maar dat kan helaas niet ) ook heir kom ik tot niks.. zou de badkamer even grondig schoonmaken maar ja moet zo om 1 uur ook weer werken
Heb ook eens zitten googlen voor boxspring op klossen. Bierkratjes worden genoemd met een plankje erop, zodat er 2 pootjes op 1 kratje kunnen (de 2 middelste). Of een 1persoons matras op jouw kant. Het bed moet tussen 70 en 80 cm zitten lees ik. Ons bed is 53cm (heb ik net gemeten), dus ook te laag. hmmm...heel dat bed optillen wordt echt een hels karwei!!! Ik wacht eerst mn echo af en daarna pas verder kijken wat er geregeld moet worden. Dat is toch wel snel genoeg?!
ja joh, kraamzorg heb ik dus pas sinds gisteravond (mail) en vanmorgen bevestigingstelefoontje geregeld.. (ben wel wat aan de late kant inderdaad, maar wilde eerst meer zekerheid dat alles goed was na de 12 weken)
Hier komt er ook al niets uit mn handen vandaag.. De stofzuiger staat me werkeloos aan te kijken.. En ik moet nog naar stal, spul voor de konijnen kopen bij de Welkoop, een ovenschotel maken voor vanavond.. Soms heb je van die dagen! Ik heb het idee dat ons bed ook echt niet op klossen kan. Ga eens meten hoe hoog die is. Een extra matras lijkt me niets, dan wordt het wel erg zacht en wiebelig allemaal.
Dus ik heb nog ff de tijd! haha Ik ben ook alleen maar een beetje aan het internetten. Moet eigenlijk ook stofzuigen, maarja......
haha echt zo'n luie dag voor iedereen dus.. heb net snel ff de badkamer beetje uitgesopt.. morgen komt onze nieuwe droger dus dat moetwel beetje schoon zijn dan he haha.. nu snel ff broodje eten en dan op naar de client.. en zoo geen zin..
Wij hebben onze boxspring 1 nacht op klossen gehad. Ik kon er niet op en af komen met mijn hechtingen (auw) en had bij elke draai het idee dat het bed doorzakte. Dus in overleg met de kraamhulp weggehaald. Vriendje heeft het bed verschoond. En de kraamhulp en verloskundige hoeven maar heel even je onderkantje te bekijken dus kunnen ze best even bukken. Ze hoeven er ook niet met de neus bovenop dus daar hoeft het bed naar mijn idee niet zo hoog voor.
Hier moet verplicht dat bed omhoog Want vroeg ook als nu alleen maar voor de was is... Maar moest toch
@menp ik moet ook alles nog regelen. Heb nog niks gedaan ook geen kraamzorg. Maar zo te horen moet ik daar niet te lang mee gaan wachten. Vriend lief maar even vragen of we er van het weekend ernaar kunnen kijken. HOewel ik eigenlijk wil wachten na 31 okt omdat we dan het hartje zullen horen en dat is nog best spannend. We zien het van het weekend wel. @saxia kan mij voorstellen dat het soms lastig is om dingen te kopen omdat je het geslacht niet weet. Maar waarschijnlijk krijg je genoeg leuke dingen in wel de juiste kleur
Sasjuh83 19-10-2011: 20 weken echo Anita1985: 20-10-2011: Gesprek gynaecoloog troetjuh 20-10-2011 borstvoedingsavond troetjuh: 21-10-2011: verloskundige hip1983: 21-10-2011: eerste fm iui3 Samantha1 22-10-2011: 3d echo Samantha1 24-10-2011: controle verloskundige Sasjuh83 26-10-2011: controle verloskundige Pooh; 28-10-2011: 20 weken echo Samantha1 28-10-2011: Bloedprikken bloedgroep baby Pooh; 31-10-2011: controle verloskundige MenP2010 31-10-2011: 1ste echo rose83 31-10-2011: intake en hartje luisteren MenP2010 1-11-2011: Afspraak gyn (afrondend gesprek) JBG 02-11-2011: Groeiecho en afspraak gynaecoloog JBG 03-11-2011: afspraak fysio Tazzie 3-11-2011 controle verloskundige Saxia: 8-11-2011: controle verloskundige troetjuh 10-11-2011 voorlichtings avond ziekenhuis Saxia: 11-11-2011: revalidatie arts controle Tazzie12-11-2011: geslachtsbepalende echo JBG 21-11-2011: geplande keizersnee Saxia: 22-11-2011: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites Sasjuh83 28-11-2011: 3D/4D pretecho Tazzie30-11-2011 20 weken echo + triple p onderzoek Sasjuh83 08-12-2011: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites Saxia: 13-12-2011: voorlichting borstvoeding Samantha1 10-01-2012 Rondleiding ziekenhuis Hip1983 (28 jaar, 1e kindje) Anita1985 (26 jaar, 1e kindje) Zwanger: JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari Samantha1 (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april Tazzie (31 jaar, 6e ronde,1e kindje uitgerekend 17 april Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend eind juni??? Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober--> bevallen op 20 september 2011, een jongen Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje! Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje! Buddy's: Sasjuh83-Anita1985 Anita1985-Sasjuh83 Tazzie-Samantha1 Samantha1-Tazzie Norah12-Suusje1979 Suusje1979-Norah12 Troetjuh-JBG JBG-Troetjuh MenP-Hip1983 Hip 1983-MenP[/QUOTE]