stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Anita; Ik heb daar wel een voorstukje van gezien en dacht toen; je zal het maar meemaken! Lijkt me zo erg! Als jij hen een berichtje wil sturen, dan moet je dat vooral doen! Ik vind het in ieder geval heel lief van jou naar hen toe.

2. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    anita ik heb ook voorstukjes gezien. dat vond ik al erg heftig. En hun reacties toen het huis af was ed heb ik gezien.

weet ff niet wie t vroeg, maar ik neem aan dat ze niet zeggen het hartje klopt niet meer als ie nooit geklopt heeft. Ik vraag me af of het dan ook wel zo zou groeien als dat het nu is. Wat wij zo van de foto's afleiden is dat het hartje met 9 weken gestopt is ongeveer. Kindje heeft de lengte van ongeveer 9 weken.
    verder gaat het up en down. Heb vooral enorme hoofdpijn en gespannen schouders/nek. voel af en toe wat steken onderin dus hoop dat dat een teken is dat mn lichaam het gaat afstoten. Abortuspil hebben ze niet genoemd, maar daar kan ik t maandag wel even met hun over hebben.
    Verder klinkt het misschien cru maar ik wil inderdaad niet te lang met dit kindje blijven lopen. Als het eruit is kan ik t echt een plekje gaan geven en dan hopelijk een gezond broertje of zusje maken.

3. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Tazzie.. ik heb vandaag vaak aan je gedacht.. ik weet niet goed wat ik verder moet zeggen...maar wil je echt veel sterkte wensen! En praat er veel over met wie dat maar kan..dat helpt misschien om het op den duur een plekje te kunnen geven..

Anita..als jij denkt dat dat goed voelt..dan moet je dat gewoon doen hoor! Denk dat ze het wel fijn vinden..

Alweer een deel 2 dus..dat gaat de goede kant op hihi..ook ik heb jullie dus gevonden..:)

Verder niet zo veel te melden.. ik zal ff gaan eten..
    Lees straks de rest wel ff bij..

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Drukke werkdag achter de rug hier!

Anita ik heb wel wat voorstukjes van dat programma gezien! Je moet doen waar jij je goed bij voelt en een mailtje sturen zullen ze vast waarderen!
    Taz ik heb de hele dag aan je gedacht.. bah vind het zo naar voor je. Sterkte dit weekend en de komende tijd, hopelijk komt het uitzich zelf op gang.

5. Marije007

Marije007 Niet meer actief

Hehehe ik heb jullie ook weer gevonden! En we gaan meteen al weer hard! :D:D

@Anita: ik heb ook de voorfilmpjes gezien en vond dat al heftig. Kan me voorstellen dat je een berichtje wilt sturen, dus als je daar een goed gevoel bij hebt zou ik dat zeker doen.

@Tazzie: heel veel sterkte en succes met het maken van de keuze. Neem je tijd om het een plekje te geven.

Hier is alles nog steeds erg rustig. Nog steeds wat zeurend gevoel in mijn buik en af en toe steken. Ik weet het niet deze maand... We zien wel! Goed nieuws hebben we al want ik heb vandaag mijn beoordeling gehad (heel erg goed) en mijn directeur gaat me voordragen voor een vast contract (moet eerst door een commissie nog goed gekeurd worden, maar dat zal wel lukken zegt hij) en mijn man zijn reactie was meteen: nou nog een positieve test volgende week en we hebben een nieuwe favoriete maand :D

6. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wat goed Marije! Ik hoop voor je dat je volgende week een positieve test mag hebben :D

7. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Marije das mooi nieuws! Ik ga duimen voor een positieve test voor je volgende week :)

8. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Ohhh lieve tazzie, wat &%$ !!! Ik leef met jullie mee, heel veel sterkte meissie, het is oneerlijk! Had je ook al eerder bloedverlies of helemaal niets?

Ik zie dat je het ook op hyves hebt gezet, ik hoop dat de steun van alle mensen je ook helpt! *knuff*

9. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Marije, dat is goed nieuws zeg! En ja hopen dat je volgende week ook een positieve test mag hebben. Ik ga voor je duimen!

10. Hartje

Hartje Lid

8 nov 2010
    37
    0
    0
    Gelderland
    Ik kijk ook weer even mee in dit drukke gezellige clubje maar lees helaas slecht nieuws.
    Tazzie,heel veel sterkte!wat kan het toch oneerlijk zijn...

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    marije goed nieuws zeg!! ik duim ook voor je mee

JBG nee totaal geen bloedverlies gehad. helemaal niks. ook nu nog steeds niet. Daarom kwam t (vooral voor mn vriend) ook erg hard aan. (ik zei de hele week al dat ik zo bang was dat t hartje niet zou kloppen, een soort voorgevoel schijnbaar)

Vanavond zijn we samen even met mijn paard gaan wandelen in het bos. Heeft ons allebei wel goed gedaan.

12. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    hoo..ging ff wat mis hier met de verbinding..dacht dat ie het niet deed en nu post ik m 2 x

13. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Nouu:( Nu staat m'n bericht er helemaal niet meer.. vaag!

Naja wat ik wou zeggen..

Kan me idd voorstellen dat het dan extra hard aankomt.. ook al heb je misschien een voorgevoel.

Fijn dat jullie ff lekker hebben kunnen wandelen samen.. Tis voor je vriend ook niet niks natuurlijk! Hopelijk kunnen jullie het samen een plekje geven!

14. winnietje

winnietje Niet meer actief

Ook ik heb jullie weer gevonden.
    Tazzie: Wijffie heel veel sterkte aankomend weekend. Het klinkt heel erg naar maar hoop voor dat je lichaam zelf afstoot dat niet dubbel de ellende krijgt. Ook voor je mannetje heel erg veel sterkte.

15. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    @ Tazzie , abortuspil is niet niks maar ik wou persee geen curratage t voelde niet goed. Die pil is ook geen pretje maar denk nog altijd fijne omdat je thuis kan zijn.en de vlos kan je dan.evt helpen/begeleiden als je na t gesprek met je vlos of nu al meer wil weten stuur je maar een pb. Sterkte iig

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Pooh ik denk dat voor Taz de abortus pil geen optie is, vond dit op internet:

Je kunt de abortuspil alleen slikken als je niet langer dan 49 dagen zwanger bent (gerekend vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie).

Taz fijn dat je lekker met je paardje hebt gewandeld! Wat kunnen die dieren toch troost geven he.. Als ik me k*t voel ga ik ook altijd het liefst naar stal, doet me zoveel goed.

17. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Dan hoop ik dat t snel natuurlijk af komt. En alle opties goed uitgelegd worden.

Sasjuh hoe is t met Jou ?

18. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meisjes

Heb jullie ook weer gevonden.

Tazzie ik weet niet wat ik tegen je moet zeggen.
    Weet dat ik wel aan jullie denk.

19. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor niemand dus herkenbaar?

20. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    @ Rose... nee sorry..ik zou het zo niet weten...

Deel Deze Pagina