Hier een hele dag werken en heb zo geen zin.. Steeds minder zin en puf om aan het werk te gaan, zo stom. Lees verder vanaaf bij, ga nu ff opschieten!
Hip.. dat is niet leuk dat je vader alweer naar het ziekenhuis moet. Gelukkig is het niet levensbedreigend! Sterkte ermee Anita.. Gelukkig laten ze jullie nu nog niet een half jaar lopen.. Dan maar hopen dat er 4 november iets uitkomt waar jullie wat aan hebben.. MenP.. wat leuk dat je vriend er zo mee bezig is.. Jullie krijgen lekker veel spulletjes van de (schoon)ouders..Leuk! En zelfs al namen bedacht Ik zal me ook gaan klaarmaken voor het werk.
Hee dames goeiemorgen, Sam moet nog steeds shoppen voor een jas. Hip goh al weer een papa in het ziekenhuis. Best vaak eigenlijk he. Was dat altijd al zo of worden de periodes korter? Hoe is hij er zelf onder? En jij gaat laten meten. Heerlijk dat jij op dat vlak in ieder geval zo raar bent. Want dat zou ik ook zijn. Het is tenslotte mijn lijf waarin ze zitten te klieren dus dan wil ik het ook zien. Doe je ei/eieren de groeten van me! Anita toch weer een stapje verder. Zet maar in het lijstje meid. Heeft een vriendin van mij ook gehad en inderdaad niet lang daarna een positieve test en nu een klein jongetje van al weer bijna een jaar. Maar goed, om dan na zo'n ingreep nog weer een half jaar af te wachten zou ik het niet mee eens zijn denk ik. JBG ik heb vorige week een leuke pyama gescoord bij de prenatal. Met knoopjes aan de voorkant dus bv proof. Moet er ook nog een aantal bij verzamelen. Waar had jij ze nou gevonden? Want ik wil warme in de winter. Ben een koukleum. Pooh ik ga ook een ochtend werken en dan weer klaar. bevalt me wel zo'n weekje. Dat zal volgende week wel weer anders zijn. MenP fijn he dat je van alles krijgt/kan lenen. Hebben wij ook. Scheelt toch een boel centjes. En die namen.... tja die hadden wij al voordat we voor eggie gingen proberen hihihi. Wel ladies, na een nachtje doorslapen (heb erg weinig gegeten en gedronken gisteren om dat resultaat voor elkaar te krijgen en daar ben ik dan weer minder blij mee), forceer ik nu een ontbijtje naar binnen. Niet grappig. Heel raar ik heb ook helemaal geen honger. Werk ze en anders een fijn weekend alvast.
Ah Troet, vergeet ik jou nog terwijl je zelfs onderin staat. Hoe was de borstvoedingsavond en succes bij de vlos.
Anita fijn dat ze je toch verder helpen.. Hip dat is even weer wat minder je vader naar t ziekenhuis, hopelijk mag hij snel weer naar huis..succes met de fm meting. Sas heeft geen zin in werken (ik heb ook steeds minder zin en puf hoor, blijf liever lekker thuis rommelen enzo) Menp fijn dat je vriend er zo mee bezig is nu. enlekker spulletjes van je ouders krijgen troetjuh moet naar de vlos succes ik ga zo ook maar weer eens op pad om te werken, ook totaal geen zin.. vriendlief is vrij, vandaag komt de nieuwe droger..
Hoi hoi Ik vond die Borstvoeding avond echt heel leerzaam, ik kan hem wel aanraden Bij de verloskundige was alles goed, me bloeddruk was wel iets gestegen... Straks een bezoekje aan de tandarts Bleh
Anita1985: 20-10-2011: Gesprek gynaecoloog hip1983: 21-10-2011: eerste fm iui3 Samantha1 22-10-2011: 3d echo Samantha1 24-10-2011: controle verloskundige JBG 26-10-2011: intakegesprek kraamzorg Sasjuh83 26-10-2011: controle verloskundige Pooh; 28-10-2011: 20 weken echo Samantha1 28-10-2011: Bloedprikken bloedgroep baby Pooh; 31-10-2011: controle verloskundige MenP2010 31-10-2011: 1ste echo rose83 31-10-2011: intake en hartje luisteren Sasjuh83 31-10-2011: Echo zomaar omdat het leuk is! MenP2010 1-11-2011: Afspraak gyn (afrondend gesprek) troetjuh 1-11-2011 groei echo JBG 02-11-2011: Groeiecho en afspraak gynaecoloog JBG 03-11-2011: afspraak fysio Tazzie 3-11-2011 controle verloskundige troetjuh 4-11-2011 verloskundige Saxia: 8-11-2011: controle verloskundige troetjuh 10-11-2011 voorlichtings avond ziekenhuis Saxia: 11-11-2011: revalidatie arts controle Tazzie12-11-2011: geslachtsbepalende echo JBG 21-11-2011: geplande keizersnee Saxia: 22-11-2011: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites Sasjuh83 28-11-2011: 3D/4D pretecho Tazzie30-11-2011 20 weken echo + triple p onderzoek Sasjuh83 08-12-2011: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites Saxia: 13-12-2011: voorlichting borstvoeding Samantha1 10-01-2012 Rondleiding ziekenhuis Hip1983 (28 jaar, 1e kindje) Anita1985 (26 jaar, 1e kindje) Zwanger: JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari Samantha1 (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april Tazzie (31 jaar, 6e ronde,1e kindje uitgerekend 17 april Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend eind juni??? Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober--> bevallen op 20 september 2011, een jongen Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje! Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje! Buddy's: Sasjuh83-Anita1985 Anita1985-Sasjuh83 Tazzie-Samantha1 Samantha1-Tazzie Norah12-Suusje1979 Suusje1979-Norah12 Troetjuh-JBG JBG-Troetjuh MenP-Hip1983 Hip 1983-MenP
@Anita: sluit me aan bij de reactie van Menp . Nu is het weer even afwachten dus naar het onderzoek wat je krijgt! @Menp: wat leuk dat jullie wel een beetje gelijk zitten met smaak qua namen, ik vond het ook moeilijk hoor!! En wat lief van beide ouders dat jullie de kamer en kinderwagen etc. krijgen!! @Hip: sterkte met je vader, lijkt me moeilijk. @Pooh, Sam, Tazzie en Sasjuh: werkze vandaag! @Saxia: ik heb ze besteld bij Neckermann, lekker makkelijk gezien ik het huis niet echt voor uitgebreid shoppen en passen uit kan. Kan ik het terugsturen als het niets is. Hoef niet te kijken voor bv want ik ga fv geven Wel heb ik naast een pyjama een nachthemd besteld, want krijg een katheter in de eerste dag bij de keizersnee en die halen ze een dag later er pas uit, dus dat is wel handiger als dat ik ook een broek aan zou moeten! Fijn dat je wel lekker hebt geslapen vannacht! @Troet: fijn dat alles goed was bij de vlos en de borstvoedingsavond! Sterkte bij de tandarts! Hier nu redelijk goed bezig met het dieet... Vandaag over een maand komt de baby !! Pff, word een beetje moe van alle mensen die bellen hoe het gaat. Heel lief allemaal maar elke dag gaat die telefoon (en ik ben niet zo'n beller). Hoewel mijn moeder en ik normaal niet elke dag bellen, belt ze nu elke dag. Weet dat het een beetje ondankbaar klinkt, maar word er gek van! Elke dag de vraag hoe het is, ja het veranderd niet elke dag.... Maar goed, het is goed bedoeld zullen we maar denken. Hebben jullie dat ook dat mensen nu veel meer bellen als ze ooit hebben gedaan?
Hier belt bijna nooit iemand... En ik doe het ook niet meer als ze willen weten hoe het gaat dan bellen ze maar zelf... Deed het in begin wel maar nu echt niet meer Op een paar mensen uit gezondert natuurlijk maar daar had ik al voor me zwangerschap veel contact mee
@jbg wacht maar af dat gaat alleen maar meer worden. Althans dat heb ik gehoord van vriendinnen die al kinderen hebben. Maar kan mij voorstellen dat het soms wel irritant kan zijn. gelukkig hoef je nog maar een maandje! @troetjuh borstvoeding was dus leerzaam, wat moet ik mij er bij voorstellen als ik vragen mag? @anita wat doet het nieuws met jou? juist fijn of niet fijn dat alles eigenlijk goed is (zoals ze zeggen)? Mij lijkt het erg dubbel. @saxia eindelijk weer een goede nacht gehad. Kun je er weer een paar avonden tegen aan! of verwacht je dat je vanavond ook goed kan slapen? ik hoop het in ieder geval wel voor je. . @tazz kan vandaag alles weer drogen, ook altijd fijn. Ik heb wel eens gehoord dat het erg handig is als je een droger hebt, helemaal als je kinderen hebt .Heeft iedereeen zo'n ding? ik namelijk niet omdat het slecht is voor je kleren. Maar nu begin ik toch te twijfelen of het niet handig is. @hip, je vader weer naar het ziekenhuis. Jeetje, dat lijkt me wel steeds schrikken of niet? hopelijk knapt die gauw weer op. is het erfelijk wat hij heeft? Misschien dat je dat al wel eens gezegd heb maar dan ben ik het even kwijt, sorry
JBG kan me voorstellen dat je moe wordt van dat gebel.. vooral als t alleen maar steeds is hoe gaat het nu? moet er niet aan denken. Troetjuh fijn dat de cursus leerzaam was. Rose, een droger is wel heel makkelijk, maar moet zeggen dat wij de oude droger maar zelden gebruikt hebben sinds we hier wonen (nu 1 en 3kwart jaar) Nou was de oude droger ook zo'n eentje met een slang die eigenlijk naar buiten moet en dat kon hier niet. de nieuwe droger is een condensdroger, moet zeggen hij werkt super. Niet vochtig meer in de badkamer (wel lekker warm haha) Verder ben ik even langs mn nichtje geweest. die is kapster (eigen salon) en heel stuk van mn haar af laten knippen.. Vriendlief moet er even aan wennen haha..
@Samantha; Wij hadden al eens een lijstje gemaakt met namen. Ik wilde weten wat voor 'soort' namen mijn vriend leuk zou vinden. Daar kwamen er wel een aantal uit die we beiden leuk vonden, maar degene die ik het leukst vond voor een meisje, die vond hij niets. Nu dus wel met een kleine aanpassing in de schrijfwijze. Dus ik ben blij! haha. Veel plezier met de 3d echo morgen!!! @Hip; Hoe was je fm vandaag en hoe is het met je vader? Nog lang in het ziekenhuis moeten wachten? @Anita; Ik hoor positieve dingen over zo'n hsg. Dus hoop dat het voor jullie ook zo posititef uit mag pakken! @Saxia; Jullie waren dus ook al met namen bezig. Beetje kijken of je wat dat betreft op 1 lijn zit, toch?! En is het ontbijten nog een beetje gelukt? @Troetjuh; Jij had wat afspraken en een avond over borstvoeding gehad. Mooi dat het interessant was! @JBG; Inderdaad fijn dat die namen zo'n beetje 'klaar liggen'. Lijkt me vervelend dat die telefoon steeds gaat. Je hebt wel even genoeg aan jezelf en steeds hetzelfde verhaal doen is voor jezelf ook vervelend. Ze zullen het inderdaad goed bedoelen. Nog een maandje en dan is jullie kleine er! WOW wat fijn! @Rose; wij hebben wel een droger, maar daar doen we alleen de dingen die op 60graden gewassen zijn in, dus handdoeken, sokken en ondergoed. Heb er nog nooit kleding in gedaan. Zou niet weten hoe dat zal gaan en vind het zonde als mijn kleding straks alleen nog maar gedragen kan worden door mijn eigen kind, doordat het zo gekrompen is. @Tazzie; Fijn dat de nieuwe droger fijn werkt. En altijd leuk wat van je haar af. tja, mannen moeten daar altijd aan wennen, volgens mij wil elke man het liefste een vrouw met heel lang haar, haha. Ik zou mijn haar ook wel korter willen, maar dan krult het zo op en om nu elke dag met de stijltang in de weer te moeten, daar ben ik niet zo van. Wij zijn vandaag gezellig naar mijn opa geweest. toch lastig om je mond dan te houden hoor. Maar als ik het hem vertel, dan weet binnen een week heel de fam het en de flat erbij! En dat willen we liever niet.
Tazzie.. dat korte haar went vast wel Ik wil het juist weer lang laten groeien..maar vroeger ging dat veel makkelijker ofzo dan nu Wij gaan zo mijn vriend zijn moeder ophalen..dan door naar mijn ouders en dan met zn allen naar de 3d echo. Ben echt zo benieuwd hoe dat er uitziet.. hopelijk ligt ons meisje er wel een beetje goed voor. Ben weer zo zenuwachtig nu.. haal weer allemaal spookverhalen in mijn hoofd.. stel je voor dat ze nu alsnog een afwijking vind..of te weinig vruchtwater of het kindje groeit niet goed..brrr.. naja ik laat het wel op me afkomen. Veel plezier iedereen vandaag!
Sam hou er eens mee op Mag ik ook niet van jou hihi.. Alles is helemaal goed en jullie gaan vast mooie fotoos van jullie dame meekrijgen! Heel veel plezier in ieder geval Anita succes alvast met dat HSG onderzoek, wie weet is dat het laatste zetje wat nodig is! Rose volgens mij vroeg jij het maar wij hebben geen droger.. Mis hem ook niet eigenlijk en ach mocht straks blijken dat het wel handig is is het altijd zo aangeschaft. Al hoor je ook vaak dat kleertjes er minder mooi door worden en dat vind ik ook weer zonde. Ik ga zo naar stal en daarna met vriendlief naar de Babydump in Veenendaal, goed inslaan voor onze beeb
Hoi meiden, ten eerste wil ik mij verontschuldigen dat ik niet zo veel op jullie reageer en jullie alleen maar informeer over de uitslagen die wij krijgen.. Merk gewoon dat ik het steeds moeilijker ga vinden om jullie reacties te lezen.. Maar dat is iets wat aan mij ligt en waar jullie echt absoluut geen rekening mee moeten houden! @Rose, bedankt voor je vraag wat het nieuws met me doet.. Zoals je zelf ook aangeeft is het heel erg dubbel voor me.. Aan de ene kant ben ik echt ontzettend blij dat alles bij ons beide goed is, maar aan de andere kant denk ik: waarom zijn wij nog niet zwanger als alles goed lijkt te zijn... Gelukkig hebben we de komende tijd voldoende afleiding waardoor ik het zover dat mogelijk is een beetje van me af kan zetten.. Ook al is dat vaak niet heel erg makkelijk! Hip, hoop zo dat wij snel een einde aan het lijstje gaan maken en dat we dat dan samen doen! Ik zou het persoonlijk nu wel moeilijk vinden als het bij ons zo mocht zijn het hier te melden... Heb jij dat ook?? Hoe is het nu met je vader? Is hij weer iets aan de betere hand? Liefs, Anita
Samantha1 22-10-2011: 3d echo Samantha1 24-10-2011: controle verloskundige JBG 26-10-2011: intakegesprek kraamzorg Sasjuh83 26-10-2011: controle verloskundige Anita1985 27-10-2011: HSG-onderzoek Pooh; 28-10-2011: 20 weken echo Samantha1 28-10-2011: Bloedprikken bloedgroep baby Pooh; 31-10-2011: controle verloskundige MenP2010 31-10-2011: 1ste echo rose83 31-10-2011: intake en hartje luisteren Sasjuh83 31-10-2011: Echo zomaar omdat het leuk is! MenP2010 1-11-2011: Afspraak gyn (afrondend gesprek) troetjuh 1-11-2011 groei echo JBG 02-11-2011: Groeiecho en afspraak gynaecoloog JBG 03-11-2011: afspraak fysio Tazzie 3-11-2011 controle verloskundige troetjuh 4-11-2011 verloskundige Anita1985 4-11-2011 Gesprek gynaecoloog Saxia: 8-11-2011: controle verloskundige troetjuh 10-11-2011 voorlichtings avond ziekenhuis Saxia: 11-11-2011: revalidatie arts controle Tazzie12-11-2011: geslachtsbepalende echo JBG 21-11-2011: geplande keizersnee Saxia: 22-11-2011: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites Sasjuh83 28-11-2011: 3D/4D pretecho Tazzie30-11-2011 20 weken echo + triple p onderzoek Sasjuh83 08-12-2011: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites Saxia: 13-12-2011: voorlichting borstvoeding Samantha1 10-01-2012 Rondleiding ziekenhuis Hip1983 (28 jaar, 1e kindje) Anita1985 (26 jaar, 1e kindje) Zwanger: JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari Samantha1 (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april Tazzie (31 jaar, 6e ronde,1e kindje uitgerekend 17 april Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend eind juni??? Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober--> bevallen op 20 september 2011, een jongen Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje! Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje! Buddy's: Sasjuh83-Anita1985 Anita1985-Sasjuh83 Tazzie-Samantha1 Samantha1-Tazzie Norah12-Suusje1979 Suusje1979-Norah12 Troetjuh-JBG JBG-Troetjuh MenP-Hip1983 Hip 1983-MenP
Jbg kun je niet met de mensen die dagelijks bellen afspreken dat ze nog maar 2x per week bellen. en als er iets veranderd dat je zelf belt. moet ik straks ook zeker met mijn moeder andrs gaat die zeker 3x per dag bellen. sasjuh jij gaat weer lekker shoppen voor je meisje vandaag...veel plezier. sam veel plezier bij de echo!! krijgen we een foto te zien? sasjuh van jou hebben we ook nog geen foto gehad van de 20 weken echo! toch? tazzie jij hebt een nieuwe droger en een nieuw kapsel leuk leuk! Rose hoe gaat het met je nu je helemaal in de ziektewet zit? wij hebben ook een droger en ik doe er eigelijk al het ondergoed( bh's niet) handoeken beddengoed en spijkerbroeken in. het blijft allemaal helemaal goed hoor. ik kan de droger echt niet missen vind em super handig. Saxia heb je lekker geslapen vanacht? Anita ik snap je wel hoor lijkt me super frustrerend dat ze niks kunnen vinden. gelukkig heb je volgende week al die hsg en hopelijk ben je daarna snel snel zzwanger. Ik hoop ook echt dat we ongeveer gelijk zwanger worden, alleen overblijven lijkt me echt shit. suuszwanger wanneer ga je ons op de hoogte brengen van je bevalling? ik heb gisteren mijn fm gehad en heb links een ei, dacht ik al want heb pukkels en die heb ik volgensmij alleen als ik links een ei heb. ben niet zo blij met mijn linkse ei, links groeit super snel heb morgen al de pregnyl en maandag alweer de iui maar ik denk dat morgen mijn ei al springt de gyn zei dat dat niks uitmaakt dat de iui maandag dan ook nog optijd is. maar de vorige x zei die ook dat die blij was dat mijn ei niet zo snel groeide want dat is beter dan een snel ei en vroege iui zoals de eerste x. dus ga er niet vanuit dat het gaat lukken deze x, maar ach dan maak ik mezelf ook niet zo gek. fijne dag allemaal! ik pas dadelijk de lijst aan ben nu op de foon. X
Vergeet ik helemaal een update van mijn paps te geven. hij ligt op de longafdeling en krijgt prednison en bij voeding om aan te sterken. Ik geloof dT die nu altijd medicijnen krijgt om het vocht af te voeren. verder gaat het best wel goed. ga dadelijk op bezoek. Heb gisteren niet kunnen gaan ik moest totlaat werken. Saxia jij vroeg of die steeds vaker in het zh komt en ja dat klopt de periodes ertussenin worden steeds korter, hij word zelf ook steeds zwakker dus is ook sneller en vaker ziek. daarbij is het een heel eigewijze man die niks doet wat voorgeschreven word. hij doet de oefeningen van de therapie niet laat alles door mijn moeder pakken gaat nooit naar buiten en eet heel slecht. dus daardoor gaat hij nog veel sneller achteruit. hier kun je ook niet met hem over praten want hij wil dat niet dus die doet het niet hij weet alles het beste en als je dar tegenin gaat dan word die boos. persoonlijk kan ik dat wel een plaatsje geven, volgensmij is mijn vader super ongelukkig en waarom zou je vechten voor een leven waar je geen zin in hebt. hij wil het zo dus daar leg ik me bij neer. hij voelt zich al kut genoeg waarom zouden we hem dan dwingen om dingen te doen waar die geenzin in heeft. Jammer genoeg kunnen de meeste mensen om hem heen het niet accepteren dat hij er niet voor wil vechten wat vaak ruzies en zo opleverd dat vind ik jammer.ik doe voor hem wat ik kan en weet dat die daar blij mee is al zal die dat nooit zeggen. rose mijn vader heeft copd dat is een longziekte die veroorzaakt word door roken. gelukkig niks erfelijks en toen mijn vader 2 jaar geleden aan de zuurstof ging toen ben ik zelf gestopt met roken. zo best wel een lang verhaal geworden haha was niet mijn bedoeling, ach schijnbaar moest ik het kwijt dan.
Samantha1 22-10-2011: 3d echo Hip1983 23-10-2011regnylspuit Hip1983 24-10-2011:IUI nummer 3 Samantha1 24-10-2011: controle verloskundige JBG 26-10-2011: intakegesprek kraamzorg Sasjuh83 26-10-2011: controle verloskundige Anita1985 27-10-2011: HSG-onderzoek Pooh; 28-10-2011: 20 weken echo Samantha1 28-10-2011: Bloedprikken bloedgroep baby Pooh; 31-10-2011: controle verloskundige MenP2010 31-10-2011: 1ste echo rose83 31-10-2011: intake en hartje luisteren Sasjuh83 31-10-2011: Echo zomaar omdat het leuk is! MenP2010 1-11-2011: Afspraak gyn (afrondend gesprek) troetjuh 1-11-2011 groei echo JBG 02-11-2011: Groeiecho en afspraak gynaecoloog JBG 03-11-2011: afspraak fysio Tazzie 3-11-2011 controle verloskundige troetjuh 4-11-2011 verloskundige Anita1985 4-11-2011 Gesprek gynaecoloog Hip1983 7-11-2011 Testen Saxia: 8-11-2011: controle verloskundige troetjuh 10-11-2011 voorlichtings avond ziekenhuis Saxia: 11-11-2011: revalidatie arts controle Tazzie12-11-2011: geslachtsbepalende echo JBG 21-11-2011: geplande keizersnee Saxia: 22-11-2011: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites Sasjuh83 28-11-2011: 3D/4D pretecho Tazzie30-11-2011 20 weken echo + triple p onderzoek Sasjuh83 08-12-2011: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites Saxia: 13-12-2011: voorlichting borstvoeding Samantha1 10-01-2012 Rondleiding ziekenhuis Hip1983 (28 jaar, 1e kindje) Anita1985 (26 jaar, 1e kindje) Zwanger: JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari Samantha1 (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april Tazzie (31 jaar, 6e ronde,1e kindje uitgerekend 17 april Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend eind juni??? Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober--> bevallen op 20 september 2011, een jongen Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje! Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje! Buddy's: Sasjuh83-Anita1985 Anita1985-Sasjuh83 Tazzie-Samantha1 Samantha1-Tazzie Norah12-Suusje1979 Suusje1979-Norah12 Troetjuh-JBG JBG-Troetjuh MenP-Hip1983 Hip 1983-MenP