stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hey dames.. ben ik weer

Vanmorgen de echo gehad..en ondanks dat ons meisje natuurlijk weer eigenwijs was hebben we haar toch wel een paar keer goed in beeld kunnen krijgen. Heb een aantal foto's gekregen en een dvd. Wel heel speciaal om te zien.. het word echt steeds meer een echt babytje zo haha.

Ik zal vanavond proberen op de rest te reageren.. zal eerst hier in huis bezig.

Ik zal nog ff een foto spammen.. :p Zijn mss niet zo heel duidelijk, omdat ik ze van de dvd af heb genomen.

Ten eerste.. een gewone 2d foto om te laten zien dat het nog steeds een meisje is :p Het koffieboontje :D

Bekijk bijlage 192236

2. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
  3. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    @rose die vrouw vertelt eigenlijk zo beetje van alles over de borstvoeding en je kindje en de eerste uren na de bevalling en hoe groot het maagje van kindje is en hoe je het beste kan voeden, en hoe je borsten in elkaar zit

@hip hoe is met de blauwe plekken?
    en vervelend van je vader maar idd zoals je zegt als je er vrede mee heb jammer dat sommige mensen dat dan weer niet hebben.. lijkt me ook heel zwaar hoor ziekenhuis in ziekenhuis uit

@anita en hip hele dikke knuffel hoop echt dat jullie snel bij het zwanger lijstje komen hoor!

@saxia heb volgens mij over je het berichtje heen gelezen, van die plaat op de box haha
    maar denk dat best duur gaat worden want dat canavas kost al 50 euro.. en dan is dat box plaat nog groter en de verzending natuurlijk nog..

@ sam super zeg die kleine dame ziet er goed uit nu al:D

hoe zou het met winnietje zijn?
    en suus zwanger denk niet dat ze het hier gaat melden haha

joepi onze baby kamer is af me broer heeft vandaag het schilderij opgehangen en de plank boven de comode :D
    nu nog een plank in de gang...
    en vandaag is de proefdruk van het kaartje binnen gekomen (al eerder maar deze was niet goed) en nu is die dus perfect :D super blij
    morgen laaste morgen werken en dan verlof ben er zo hard aan toe
    de rest van de resterende weken besteden aan de laaste dingentjes voorbereiden en alles in huis een goede poetsbeurt geven :cool:
    vriend is hele weekend in limburg dus ben heel weekend alleen thuis, (mis hem ontzettend maar tis ook wel effe lekker hihi) een heel bed voor me eigen alleen

zal nog effe die bed klossen up-loade lukte van de week niet

4. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @anita: geeft niets dat je niet op iedereen reageert, dat begrijp ik zeker!

@samantha: wat een mooie foto's van je kindje, echt al een heel mensje!

@troetjuh: fijn dat het geboortekaartje goed is en lekker bijna je verlof in, fijn vooruitzicht!

Ik heb net weer even de nodige traantjes gelaten, hormonen grrr.. ben gewoon gefrustreerd omdat ik al zo lang fysiek niet in orde ben, niets meer kan en nu amper nog wat mag eten. Na 3 dagen dieet ben ik alweer een halve kilo afgevallen. Mezelf vandaag gedwongen om even met mijn man een stukje over de kermis te lopen en dat geniet ik van het lekkere weer, maar ik ga kapot van de pijn... Ik had me mijn zwangerschap zo anders voorgesteld en gehoopt dat ik lekker van mijn verlof kon genieten, maar het enige wat ik denken kan is 'waren we maar 4 weken verder'. Sorry voor mijn geklaag maar vind het gewoon even moeilijk...

5. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    JBG dikke knuffel.. Het is ook niet niks als je veel pijn hebt en nu dat dieet er nog bij..

Anita ik vind t ook niet erg hoor dat je niet veel reageert. kan me goed voorstellen dat het nu best moeilijk voor je is (en voor hip)

Troetjuh, fijn dat je kamertje af is, t proefkaartje goed is :) en morgen laatste dagje werken voor je verlof.. Zou zeggen geniet echt van je verlof!!

Hip Lastig dat van je vader dat anderen het niet goed kunnen accepteren. Lijkt me zelf wel naar om te weten dat je vader niet erg gelukkig is :( maar ja als je het inderdaad een plekje kunt geven.

Sam wat gaaf die foto's :) zag ze al op je hyves :)

Wat Winnietje betreft zag ik op hyves dat ze graag een tattoo van der man wou, maar dat dat nu nog neit kan ivm de zwangerschap. kleine doet het wel goed geloof ik..

Hier is de basiskleur op de muren van de beebkamer af :)
    Vriendlief was ook even kijken of we nog genoeg ondervloer hadden liggen, maar net een paar meter te kort :( en een nieuwe rol kost weer behoorlijk veel geld :( maar ja maar eens kijken hoe of wat.
    Verder even heerlijk bij mn paardje geweest. Mis het rijden best wel dus ben er toch heel even zonder zadel op gaan zitten. Even genieten saampjes

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hoi!

Anita je mag hier komen wanneer je wilt en melden wat je wil, niemand neemt je iets kwalijk. Het is ook gewoon moeilijk, ik gun het geluk jou en Hip ook zo..
    Hip jullie hebben idd geen 20 wkn echo foto van mij gehad.. want die heb ik niet ;) Ja eentje van het hoofdje maar niet zo duidelijk. Heb 31 oktober dan nog een echo met die nieuwe apparatuur en dan zou hij er een paar mooie fotoos bij doen.
    Dubbel wbt je vader. Zou het wel moeilijk vinden om te zien dat hij zo hard achter uit gaat maar als hij er zelf niet voor wil vechten ja dan snap ik het ook wel weer.
    Wat een snelle cyclus weer voor jou! Maar IUI na je ei heeft toch geen zin? Want het zaad moet er toch al zijn als je eitje springt, klussen na de eisprong heeft ook geen zin dacht ik.. Maar als de Gyn het zegt zal het wel goed zijn.
    Sam zag je fotoos al op Hyves, superleuk! Weer een beetje gerustgesteld? En hoe vonden beiden oma's het?
    Troetjuh lekker bijna met verlof! En babykamer en kaartje dus allemaal klaar, nu wachten op jullie kleine jongen! En mén wat zijn die klossen hoog.. dan mag ik wel een opstapje hebben om in en uit bed te komen :p

Zo lekker shopdagje gehad! Eerst naar de Babydump in Veenendaal geweest, een box, boxkleed, badset, speenketting van Nijntje, maxicosi hoes en nog een shirtje gekocht. Toen doorgereden naar Babypark in Kesteren.. Voor de mensen die daar redelijk in de buurt wonen; een absolute aanrader. Wat een supergave winkel! Ons ingehouden en niets gekocht haha.

7. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Zo.. ben weer uitgepoetst.. beetje teveel van het goede denk ik, want heb me toch last van m'n rug nu :(

Heb de babykamer ook ff opgeruimd.. moet alleen nog ff een deur voor de inbouwkast en nog iets op de muur ( weten nog niet wat ) en willen nog graag een lekker warm kleed voor op de vloer.. dan is hij helemaal af :D

Ik zou nog even op jullie reageren..

Anita.. je hoeft je niet te verontschuldigen. Ik denk dat ik ook zo'n gevoel als jou zou hebben gehad. Ik hoop gewoon echt dat jullie snel zwanger raken! Dikke knuffel!

JBG.. Het zit je ook niet mee he meissie... jij hebt niet echt een leuke zwangerschap gehad. Steeds was er wel wat.. Hopelijk vliegen de laatste 4 weken voorbij!

Hip.. Het lijkt me heel vreemd om te weten dat je vader niet gelukkig is en je er verder niks tegen kunt doen. Ook vervelend dat anderen dat niet respecteren. Jouw cyclussen gaan echt snel zeg. Naja aan de ene kant ook maar beter, dan duurt het ook niet zo lang voordat je zou kunnen testen.

MenP... hoe gaat het met jou? Lekker op de roze wolk?:D

Sasjuh.. haha jaa ben gerustgesteld hoor;) Vond die vrouw alleen niet echt heel leuk die de echo deed. Ze vroeg van te voren of ik wist wat het is.. dus ik zo vertellen dat het een meisje is. Gaat ze de hele tijd zeggen.. hij ligt zo.. hij doet nu dit blablabla.. oeehh ik irriteerde me daar kapot aan, ik had toch gezegd dat het een meisje is haha.. Hormonen denk ik :p

De oma's vonden het allebei heel erg leuk. :D Mijn vader die stond ook echt versteld. Dat hadden ze vroeger natuurlijk niet haha..

Jij hebt heerlijk geshopt zeg! Leuk!

Tazzie.. ook al lekker bezig geweest op de babykamer. En heerlijk ff bij je paardje geweest.. Je bent lekker aan het genieten zo te zien :)

Troetjuh.. ben wel heel benieuwd naar foto's van je babykamer nu hij af is :D

Ohja.. Dames, vrijdag gaan vriendlief en ik in ondertrouw..jeujj :D haha.. De exacte datum wanneer we geregistreerd partner worden weten we nog niet..

Nou volgens mij heb ik iedereen zo'n beetje wel gehad.. En anders sorry!!

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sasjuh volgens de gyn springt mijn ei maandag maar ik de morgen hij zei dat maakt nog niks dan komen het eitje en dat zaadjes evengoed bij elkaar omdat de zaadjes niet meer zover hoeven te zwemmen met iui en het ei een dag in leven blijft. ben benieuwd op 1 of andere manier heb ik er geen goed gevoel bij. mss bescherm ik mezelf wel omdat ik de afgelopen ronde zo teleurgesteld was.
    eej had jij niet al een boxkleed gekocht bij de wibra? of moet je meerdere boxkleden hebben?

sam mooie foto's

jbg dikke knuffel meid! ik tel de weken voor je af!

tja wat bedreft mijn vader beter worden kan die niet als hij wat meer zou vechten en moeite zou doen dan was hij nu nog niet zoslecht eraan geweest, maar hij is altijd al een beetje lui geweest hahaha en als hij iets doet dan doet die het goed of niet, nu kan die niks meer en je ziet echt dat die daar ongelukkig van word en er geen in heeft. snap dat ook wel en buiten dat is het zijn keuze die respecteer ik.
    Ik snap andere ook wel van 1 kant, die denken waarom zou ikmoeite doen voor hem als die zelf ook geen moeite doet, en daar komen dan ruzies van. jammer als de laatste periode van je leven zo verloopt.

9. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sasjuh heeft lekker geshopt.. En leuke spulletjes voor de beeb gekocht

Sam is druk aan het poetsen geweest. En leuk vrijdag in ondertrouw :) moet je in ondertrouw voor het geregistreerd partnerschap?

Vriendlief is nog bezig op de beebkamer haha. We hadden nog een blik met magneetverf staan. En we hebben een houten ombouwtje van grond tot plafond in de beebkamer. Die is hij nu aan t verven met die magneetverf. Maar dat is op terpentinebasis, dus ik kom er maar even niet.

10. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Samantha; Wat staat jullie meisje ontzettend mooi op de 3d echofoto's! Het is al helemaal compleet. Geweldig! En ik zou me ook ergeren aan zo iemand die het de hele tijd over hij heeft ipv over zij. Wat een doos! En ohja, tussen neus en lippen door, vrijdag gaan we in ondertrouw....dat is een belangrijke dag hoor!!! haha.

@Sasjuh; Lekker geshopt bij de Babydump, erg leuk! Wij hebben hier in gouda ook een Babypark. Daar zijn we vandaag even geweest, we konden het niet laten.

@Anita; ik begrijp je helemaal! Tot een paar dagen terug was ik 1 van jullie 3. Ik vond het heel leuk om hier te melden dat ik toch zwanger was. Eigenlijk vooral, omdat het toch zonder medicijnen gelukt is. Daar ben ik zo blij mee. Ik zag het al gebeuren dat het niets met mijn cyclussen zou doen enzo....Maar voor mij was het ook dubbel. Als ik degene was die nog niet zwanger zou zijn, hoe zou ik me dan voelen, waarschijnlijk zwaar^%^*!! Ik weet zeker dat voor jullie dit geluk ook weggelegd is. Dat kan niet anders! Nogmaals heel veel sterkte en Hip en vriend ook. XXX

@Hip; Een links ei...misschien wel een heel goed ei! Gaat wel snel jouw cyclussen. 3de iui maandag. Succes en ik begin alvast met duimen!!!!!!!!!!!
    En wat een verhaal over je vader. Goed dat je het even 'kwijt' bent? Ik vind het fijn dat je dit met ons deelt. Dat zegt iets over deze club meiden en over jou! En wat ga je er sterk mee om. Sterkte!

@Troetjuh; Bedankt voor de foto, kunnen we allemaal ff kijken of dat dat zou lukken met een boxspring. Volgens mij is het best breed, dus met 6 zouden we het kunnen redden denk....komt nog wel! Is nog wel erg vroeg om over na te denken. En jij hebt bijnaaaaa verlof. En ik vind het ook fijner in huis werken als mn vriend er NIET is, haha. Fijne laatste werkdag!

@JBG; Wat moet jij het zwaar hebben, ik hoop zo dat die laatste weken toch nog voorbij vliegen! X voor jou!

@Tazzie; Weer verder in het kamertje. Volgens mij zijn jullie met 20 weken klaar, haha. Wel heel leuk hoor om daar mee bezig te zijn. En ff op je paard gezeten. Ik kan me voorstellen dat je dat mist.

Wij zijn dus vandaag naar Babypark geweest, even kijken hoe het er daar uitziet. Verder zijn we helemaal niet nieuwsgierig hoor........Echt zo veel spullen en bijna allemaal leuk. Ook echt dingen gezien waarvan wij denken, daar ga je toch niet mee lopen. Van die nagemaakte oude kinderwagens voor ontzettend veel geld. Daar houden wij dus niet van. Wel mooie kamers gezien en degene die ik via internet mooi vond, vonden we in het echt niets, maar wel een mooie andere gezien. Daarna even naar de Prenatal geweest. Daar het niet kunnen laten om iets te kopen. Voor mijn ouders een shirtje met Oma's lieveling en een speen met I Love Opa en voor mijn vriend zijn ouders andersom. Mijn ouders gingen vandaag op visite daar en toen kwamen wij wat later mét cadeautjes. Ze vonden het erg leuk. en toen kwamen zijn broertje en vriendin ook en die hebben we het toen ook verteld. Die vonden het ook heel leuk. Nu mijn broer nog en dan ff ons mond gaan houden!

Manman, wat een verhaal!

Welterusten!!!

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Goedemorgen!

MenP dat waren hier ook de 1e aankopen, die I love opa en oma dingen :D Wij zijn gisteren bij Babydump en Babypark geweest. Babydump is goedkoper maar vind Babypark echt zo'n mooie winkel!
    Hip 2 boxkleden leek me wel handig, als het kindje eens spuugt oid in de box. En die bij de Wibra was maar 5 euro ;)
    Misschien stomme vraag.. maar als je zelf denkt dat je ei vandaag springt zou ik gewoon 'zelf' klussen. Of mag dat niet omdat je vriend voor de IUI een bepaald aantal dgn onthouding moet hebben?
    Samantha ik ben benieuwd naar fotoos van jullie kamertje! En leuk bijna in ondertrouw, spannend allemaal hoor.

12. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Zo jammer dat die babypark site niet werkt op zondag...haha

@Hip; Heeft Sasjuh niet een heel goed punt?? Zelf klussen!!!

Zo naar mijn ouders. Vriend gaat daar Feyenoord kijken. Wel grappig, want mijn ouders zijn helemaal geen voetbal-mensen. Maar bij kpn is het zender van de maand ofzo, dus gratis voetbal kijken, haha. En ik vermaak me daar ook wel. Neem de laptop mee en mijn moeder is er ook. Gezelig!

13. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Anita jij moet lekker reageren wanneer jij dat wil en melden wat jij wil melden. Zo werkt een forum nou eenmaal. En we "kennen" elkaar inmiddels al zo lang, dat ik me niet kan voorstellen dat iemand geen begrip voor jou zou hebben. Wij volgen jou gewoon in je contactbehoefte. Maar om even voor mezelf te spreken, ik ben net zo geïnteresseerd in wat jij/jullie allemaal meemaken dan in de zwangeren verhalen hoor.
    In ieder geval sterkte donderdag.

@Samantha wat een schattige foto's van jullie beebje. Weet ik ook een beetje wat er in mijn buik zit. Maar wij blijven bij het standpunt dat we geen pretecho willen om juist die details nog even "geheim" te laten blijven. En wow ook nog in ondertrouw. Gaan jullie er nog iets speciaals van maken?

@troetjuh goeie foto van de klossen. Fijn dat het kamertje af is. Lijkt mij een geruststellend gevoel. Ik ga 13 december naar de bv avond en ben dus benieuwd wat ik allemaal te horen krijg.
    Het lijkt mij ook een dure grap worden wat betreft de plaat op de box. Misschien toch maar zelf creatief zijn dan... Fijn dat de proefdruk van het kaartje goed was. Wij konden eerst al gewoon een kaartje laten komen voor niks om te kijken of we het sowieso leuk vonden in de kale versie. Nou die is nu goedgekeurd, dus we kunnen bezig met de tekst. En wat heerlijk dat je verlof er nu bijna is. ik begin ook steeds beter te begrijpen waarom dat is bedacht. Ik mag nog 6 weken. Dat zijn dus 24 dagen.

@JBG hoe voel jij nu vandaag? het valt ook niet mee en zeker de laatste loodjes op deze manier niet. Bah! Dus gebruik dit forum zeker om even lekker van je af te kletsen.

@Tazzie ook lekker bezig in de beebkamer. Tja kinderen kosten geld he.

@Hip wow wat een supersnelle cyclus inderdaad. 3de iui al weer. En wat een verhaal over je paps. Is enigszins herkenbaar hier, dus ik snap je verhaal heel goed. Dapper dat jij dat zo durft te vertellen hier. Hoop toch dat hij nog meekrijgt dat jij enorm zwanger bent.

@sasjuh babypark kennen wij alleen van de internetbestellingen, maar dat gaat ook prima. babydump rij ik elke dag langs. moet af en toe mijn stuur goed vasthouden om niet weer af te slaan. Afgelopen vrijdag daar mijn knuffelkonijnen opgehaald. Kortom, het shopt daar prima. Heb er ook voor een vriendinnetje een kortingsbon gekocht. dat verpakken ze ook leuk met een cadeaudoos erbij. Is misschien ook een leuk kraamcadeau, weer eens wat anders.

@MenP heerlijk om te horen hoe jullie op een roze wolkje zitten. Ik snap het helemaal.

Wij hebben ook 2 boxkleden. een van plastic zeg maar en een van stof. leggen we ze lekker op elkaar. de plastic bovenop als we er even geen gebruik van maken. en die van plastic is ook handig meenemen straks en zo weer schoon te maken.
    Verder slaap ik momenteel best heel redelijk, ssssttttt niet te hard zeggen. Het maagzuur gaat ook goed. Zo kan ik het wel weer even volhouden hoor. De brandmelders hangen en de koolmonoxide melder ook.

Fijne dag vandaag nog!

14. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    JOEPI IK HEB VERLOF
    haha sorry dames moest effe kwijt :)

15. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Troetjuh; Lekker joh!!! Geniet er maar fijn van.

@Saxia; Jij ook bijna verlof. Nog 24 daagjes. En met de tekst bezig voor het kaartje. Fijn dat je wat beter slaapt, hoop dat dat nu voorlopig aanhoudt.

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hihi als ik elke dag langs de Babydump zou komen zou ik me ook moeten beheersen om niet even binnen te gaan kijken! Hier zit een Babypark en Babydump ongeveer op een half uurtje rijden, gisteren zijn we naar grotere vestigingen geweest en dat was ongeveer een uur maar zeker de moeite waard!

Troetjuh geniet van je verlof!

Wij zijn net bij vriendlief zn opa op visite geweest, weer een goede daad dus gedaan vandaag. Vriendje is nu Ajax-Feijenoord kijken en ik heb he-le-maal niets met voetbal en ben geboortekaartjes aan het kijken op i'net. Dames hoe moet je in *piep*naam daar een keuze uitmaken??? Er zijn er zoooo veel..

17. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Fijn dat je weer wat beter slaapt Saxia! En nog 6 weekjes werken..hopelijk gaan die snel voorbij ( daarna hoef ik nog maar 1 week namelijk:p) Hoe zit dat eigenlijk? Krijg je zelf bericht van het UWV thuis gestuurd wanneer je verlof in gaat en hoeveel je krijgt?

Sasjuh.. moeilijk is dat he. Ik heb voor mezelf al wel een keuze gemaakt. Nu moet vriendlief hem natuurlijk ook nog mooi vinden en we moeten nog gedichtjes bedenken.

Hier zit ook een babydump op 5 minuten rijden.. maar kom er eigenlijk nooit.. zonde :p haha..volgende week maar even kijken haha..

Troetjuh, heerlijk!! Geniet van je verlof meid!

18. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik ga nog helemaal niet aan mn verlof denken.. dat duurt nog zooo lang! Ach kan het werken nu ook nog prima volhouden dus is ook niet erg. Zien wel hoelang het gaat!

Samantha de tekst hebben we al wel, maar een kaartje.. Al heb ik nu wel een hele leuke gevonden, ga hem eens online invullen en aan vriendje laten zien.

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ben heel benieuwd hoe jullie geboortekaartjes er allemaal uit komen te zien :D

Hier ff een impressie van onze babykamer. Het badje gaat daar nog weg en daar wil ik dan nog een (schommel)stoel hebben te staan. En verder moet er dus nog wat op de muren..maar daar moeten we nog even over na denken wat we precies willen..

De kinderwagen staat ook nog in de kamer, maar die gaat er natuurlijk ook uit en er komt nog een deur voor de kast.

Bekijk bijlage 192393

Deel Deze Pagina