Zo hebben jullie flink gekletst! danku voor de lieve reacties. sam helaas ook al heb ik een korte cyclus tussen iui en testen zit toch altijd 2 weken jammer genoeg. haha maar tussen ongi en nieuwe iui is heel kort. ik reageer vanavond op de rest of morgen. ik ben kei moe. moet voor mijn doen ontzettend vroeg werken vandaag. mijn wekker ging al om half 7!! was gelukkig wel om half 4 klaar. nu lekker op de bank hangen. fijne dag verder. xx
@Samantha; Leuk hoor jullie kamertje! die kleuren zijn ook mooi. Wat voor kinderwagen hebben jullie? Ook voor de andere dames....wij hadden er één gezien die ons handig en mooi leek, maar volgens mij gaat die er uit bij quinny. Dan maar oriënteren op een andere (alvast, mij maakt een ouder model namelijk niet uit, maar of ze hem dan in het volgende jaar nog hebben??) @Hip; Dat was vroeg op vanmorgen, gelukkig op tijd klaar en lekker rustig aan nu.
@hip.. ja dat is wel zo idd..die tijd blijft natuurlijk gewoon 2 week. @menp.. wij hebben een maxi cosi citi.. iets ouder model, heb ik overgenomen van een vriendin. Hebben er een nieuwe maxi cosi cabriofix bijgekocht.
Dit is onze kinderwagen: Bekijk bijlage 192467 We hebben een losse buggy erbij gekocht. Een nieuwe van Koelstra. Kon daar goedkoop aankomen, omdat een vriend van me bij Koelstra werkt. En je kunt wel 3,4 jaar met een buggy doen, dus dat vond ik wel belangrijk, dat die goed stevig is en dat die nog een aantal jaren mee kan. Iemand vroeg hier nog over ondertrouw. Bij geregistreerd partnerschap moet dat ook ja. Dat gaan wij dus vrijdag doen. We gaan er verder niet iets van houden denk ik.. Als we geregistreerd partners zijn dan gaan we wel ff uit eten
MenP wij hebben een Quinny Speedi. Oud model, want 2e hands via mp gekocht. Heb hier geloof ik al wel eens een foto van geplaatst. Zitten adapters bij, de maxicosi en reiswieg kun je er op klikken en als het kindje groter is de wandelwageninzet natuurlijk. Hier dus geen aparte buggy.
Ik heb een maxi cosi mura 4 wieler, deze is wel nieuw maar omdat kleurtje van vorig jaar was scheelde dat 300 euro.. Sam hoe ziet jou luier tas eruit? En van de rest van de dames die er al een heeft Kan geen leuke vinden...
@Samantha; Mooie wagen! Maar er zat geen zitgedeelte bij? Dat je een aparte buggy hebt. @Sasjuh; Wij vinden de Quinny Speedi Raven mooi (hebben jullie een kleur, weet t ff niet meer). Maar nu komt de Mood en gaat de Speedi er volgens mij uit. Hoop echt dat ze er toch nog één hebben wanneer wij er voor willen gaan. @Troetjuh; Jullie hebben 4 wielen. Is er qua stabiliteit verschil in 3 en 4 wielen? Weet jij dat? Heb je proefgelopen in de winkel.... nu sytycd kijken, fijne avond!
Ja ik vind van wel ben wel 10x wezen lopen met de 3 en 4 ik vind de 4 wat stabieler vooral met stoepjes op en af... maar ja das natuurlijk heel persoonlijk
@ menp Ja er zat wel een zitgedeelte bij, alleen vond die heel onhandig met allemaal klittenband die je vast moet maken. En de kleur vond ik ook niet zo mooi..want die had een rare kleur bruin.. Dat moet net je smaak zijn @ Troetjuh .. Ik heb deze luiertas Prenatal - Bad en Verzorging - Luiertassen - Prenatal Zit veel ruimte in. Een apart verschoon matje, een flessenhouder, een zakje voor luiers en nog veel aparte vakjes..
Ik heb een luiertas van de Wibra Zwart met witte stippen.. Vind hem niet heel mooi maar hij is wel praktisch en was niet duur en vriendlief vind hem wel mooi en hij moet er ook mee willen en kunnen lopen. De tassen die ik echt mooi vond zijn ook weer superduur haha. Wij hebben een 3 wieler, met zwenkwiel voor. Fijn flexibel dus. MenP onze wagen is limegroen, blauw met bruin, zal ff een plaatje zoeken. http://www.babycare.nl/images/thumbs/quispxdrm-Papillon_pic1.jpg http://www.babycenter.lt/images/speedisx/papillon.jpg
Hallo allemaal, Sam leuk kamertje zeg!! En leuke kinderwagen! troetjuh jij hebt dus een MC mura 4 uit 2010? altijd lekker die korting als het een ouder model is. Ik wil ook een MC mura 4. MAar vind in de babywinkels er zo weinig staan als 4 wieler. De meeste mura's die er staan zijn 3 wiel Heb wel een voorkeur voor de kleur van 2011, al zit in de 2012 serie ook eentje die me aanspreekt. Maar ja als je die korting kan krijgen dan liever een 2011 versie. Met hoeveel weken heb jij m besteld? (en waar via internet of in de winkel? welke winkel?) veel vragen haha pff
Vind t een leuke wagen Sas! M wil perse een standaard kleur ik had een mooie paarsachtige gezien, maar ja die wil ie niet want als het een jongetje wordt vind ie dat niet mooi.. pfff
Paarsachtig vind ik persoonlijk ook niet mooi voor een jongetje.. Maar jullie kunnen toch ook de echo afwachten voor je een wagen besteld? Hihi stiekem vind ik onze wagen ook wel een beetje een stoere jongenswagen maar ach.. daar merkt ons meisje vast niets van en ben er nog steeds erg blij mee!
Maxi-Cosi Mura 4 Purple Blossom '11 (Maxi-Cosi Mura 4 2011) - BabyOnline.nl - Burgerhout Babysuperstore - D voordeligste winkel voor mama en baby! deze vond ik zo mooi haha. hij is heel licht vind ik zelf (in t echt) En ja we wachten ook wel tot na de echo.. moet toch op mn ouders wachten hoe of wat, zij betalen m haha en zijn nu op vakantie gegaan vandaag.
Enne jullie wagen vind ik best wel unisex hoor de limekleur hebben wij in onze gordijnen met turqoise..
@menp: leuk hé, al die spulletjes kijken in die babywinkels! En wat leuk die spulletjes voor de ouders! Wij hebben trouwens een Quinny Buzz 2011 gekocht, moet nog blijken hoe fijn dat hij is, haha ! @saxia: hoe ik mij voel(de) vandaag? Ben vandaag naar een verjaardag geweest, dan is het wel ff balen als iedereen aan een lekker taartje en fris zit en ik aan een glas water. Was wel lekker samen met mijn mannetje vandaag en dat voelt heel fijn! @troet: geniet lekker van je verlof, heb je plannen wat je wilt doen? @sam: leuke kamer!! Ik zie dat je de kleur groen hebt gebruikt, bewust geen roze?
He dames Nog ff een reactie over het zelf klussen vanavond, dat gaat helaas niet mijn vriend moet 2 dagen sparen voor de kwaliteit dus helaas... we hebben vrijdag wel nog geklust. De kinderwagens en luiertassen laat ik ff aan me voorbij gaan als jullie het niet erg vinden. daar ben ik nog niet in thuis. zo ik ga verder met luieren en dan naar bed.
Tazzie.. Die kleur vind ik wel heel mooi! Maar wel echt iets voor een meisje.. Sasjuh.. Jullie kinderwagen blijft mooi Jbg.. Dat lijken me idd moeilijke momenten. Maar je weet waar je het voor doet. We hebben eigenlijk voor de kleur lime gekozen, omdat die gordijnen er al hingen haha.. En de kleur grijs, omdat grijs in ons hele huis terugkomt. Hadden nog een restje donkergrijs en nog een restje lichtgrijs. Dit heb ik gemengd en deze kleur kwam eruit